Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Va sun eu stiti ce problema eervanta are octavia2 ? ca are o vopsea extaordinara si daca locuiesti in bucuresti devine o misiune imposibila sa o pastrezi intacta

Am rugamintea sa fii mai serios si sa renunti la :rolleyes:

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, revin cu o "problema".

acum am cu putin peste 3000km. de pe la vreo 2500, la decelerare, cand iau piciorul de pe acceleratie si merge singura, cand ajunge in zona 2000-1800 huruie. daca o decelerez luand piciorul usor de pe acceleratie nu face asa, parca, verific azi!

nu facea asa inainte.

ce-i drept, astia aprox 3000km i-am facut in 2 saptamani pe ruta Buc-Targoviste cu iesire prin calea Girivitei, pliiina de gropi/denivelari etc...

in plus a aparut si la climatronic in mic tzacanit, din cand in cand.

asta cu climatronicul nu ma deranjeaza inca (dar o trec pe lista verificarilor de la 15.000) insa huruitul la motor m-a "speriat".

oricum , vorbea cineva pe aici ca mai bine sa fii atent la trafic(mai ales ca incepator)...restul se vor rezxolva cumva in timp.

de acord! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posez si eu aici, in speranta ca va veti da cu parerea. In urma cu o saptamana am alimentat de 100 RON cu motorina efix de la rompetrol. Masina a mers OK, insa de 2 zile am observat un fenomen: cand deja ajung in a 3-a treapta sau mai sus, simt ca masina trage mai greu, adica se accelereaza mai greu. Nu e ca si pana acum cand trebuia sa am grija la turatii,acum daca calc in a 3-a pedala... aproape pana jos trebuie ca sa ajung la 2500 rpm. De la ce sa fie asta ? Mentrionez ca masina nu scoate nici un sunet ciudat, nu scoate mai mult fum... nu nimic, doar senzatia ca trage greu dintr-a treia in sus. Cand sunt pe loc, la relanti se accelereaza foarte usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema :Driver:

Mica - nu prea

Enervanta - maxim

Azi am vrut sa pun lichid de spalat parbrizul si cand am tras de clapeta de la capota s-a auzit un clanc si, surpriza, nu s-a deschis capota, ba mai mult, trag de clapeta si nu se mai intampla nimic. Cred ca s-a rupt cablul. A mai avut cineva aceasta problema?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai intuit bine, s-a rupt cablul. Zgomotul s-a auzit de langa maner sau din capota? Daca de langa maner, vei putea s-o deschizi tragand cu un patent de firele cablului ca solutie temporara. Eventual chiar demonteaza de-acum manerul interior pana inlocuiesti cablul.

Daca s-a auzit din capota e mai paroasa treaba, s-ar putea sa te alegi cu o grila noua din toata distractia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca se poate numi problema sau "greseala de exploatare": uneori, plecarile de pe loc, cu viteza I, sunt insotite de niste vibratii si zgomote ca niste trancaneli, n-as putea spune de unde anume provin, parca de peste tot. Oare din cauza ca nu turez suficient? Iar cand efectuez o intoarcere de pe loc, se aud niste sunete ca niste batai, undeva parca la rotile din fata, bataile sunt simtite si in pedala de ambreiaj. E ceva specific motoarelor FSI? Sa investighez "problema" sau sa ma obisnuiesc? Scuzati limbajul mai putin tehnic.

L.E.: observatiile de mai sus nu au legatura cu cele din post # 908

Problema mica si enervanta ar fi intradevar inchiderea haionului la berlina (nu stiu cum o fi la Combi). Rar imi iese din prima. Am citit undeva ca "se mai lasa" cu timpul, e adevarat?

Modificat de Stef13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu inchide complet la trantirea cu o forta rezonabila vezi in colturi tampoanele cilindrice de cauciuc, probabil sunt prea desurubate. Baga-le inauntru cate o tura, apoi testeaza inchiderea, pana esti satisfacut de felul cum se inchide.

Nu exagera cu insurubatul alora pentru ca n-o sa iti mai cada portbagajul la linie cu aripile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Mi-am luat si eu o Octavia II, Elegance, 2.0 TDI DSG, cu urmatoarele optionale: Duze incalzite, ESP (fara Hill Control) Maxi Dot, Pachet dinamic I, Scaune fata incalzite, Scut protectie plastic, Tempomat, Trapa electrica, Volan multifunctional. Din pacate nu m-am uitat ca nu e in standard stergatorul de luneta si nu-mi prindea rau. Sfatuiti-ma la ce sa fiu atent cand o ridic sau ce sa le cer sa faca. Ce merge prost la sistemul audio Stream? Am citit thread-ul dar m-a cam ametit, asa ca daca se poate spuneti-mi ce trebuie sa-i pun sa faca. Orice sfat e OK. Din ce am citit imi dau seama ca masina e f. buna dar partea proasta e ca nu te astepti de la o masina de peste 20.000 euro sa aibe atatea hibe marunte. Multam'!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

1 de vreo cateva saptamani aud niste sunete ca si cum ar fi ceva de la bucse . (mentionez ca am - in continuare scutul de plastic spart - ) ; m-am uitat pe sub ea...si e spart in spatele baii de ulei ...si oarecum acolo unde e spart joaca in suruburile care prindeau acea parte de scut

2. in mod curios intr-o zi am auzit sunetul de avertizare cum ca ai scos cheia din contact si ai lasat luminile aprinse

nu l-am mai auzit dupa asta cu toate ca am lasat si luminile pe manual...si pe automat....si nu a mai scos vreun sunet.

3. o problema oarecum offtopic...am picurat niste motorina in portbagaj pe mocheta...cum as putea sa scot mirosul din ea !?

Multumesc pt atentie si pt eventualele raspunsuri . :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt 2 vezi ca bipaie odata la schimbarea de temperatura ... sub sau peste 4 grade ... nu stiu exact cand ... dar mie atunci imi bipaie si clipeste temperatura de vreo cateva ori pe maxi dot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beep-ul de avertizare este emis si daca ai lasat maneta de semnalizare cuplata (ramane pozitia de pe partea "semnalizata" aprinsa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aha....da, mersi robertb ....asa e beep cand lasi semnalizarea si opresti motorul...

am alta prbl pe creier acum ...:Driver: am impresia (si nu doar eu ca bat cam jos farurile )

sunt xenon cu inst de spalare, si la pornire isi fac calibrarea aia a lor....dar cum se regleaza

MANUAL !?

comenzile din stg nu au nici un efect....sa zici ca merg lasate mai sus sau mai jos.

poate fi o defectiune...la sist de reglare..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca sunt xenon din fabrica. Daca da, atunci ele se ajusteaza automat, nu ai sistem manual de leveling cum este la farurile normale. Ce ai tu in stinga , este doar un buton ce ajusteaza intensitatea luminlor de bord (interioare). Cu toate astea, farurile xenon pot fi ajustate si manual daca chiar ti se pare ca bat prea jos. Nu stium cum este la O2 dar la O1 avea un loc pe far, cu capota deschisa evident, unde se baga un fel de cheie si se ridicau sau coborau farurile de acolo. Sugerez totusi sa mergi la un service sa faci ajustarea asta, altfel risti sa le setezi mai rau sau sa orbesti participantii la trafic (farurile la O2 sunt destul de puternice).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la farurile normale se regleaza cu un imbus, am initiat un topic in aria Octavia2, reglare faruri... poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, multumesc de sfaturi , o sa ma duc la service ca mi s-a aprins si simbolul de lumini ...si zice ca tre sa sch un bec de pe stg fata, asa....ca..

nafara de asta...am descoperit cu ceva timp n urma...ca scutul de plastic era spartin spate la baia de ulei ,

Ideea e ca nu stiu daca , din cauza asta , se aud niste troncanituri ...infundate...la vit mica...si evident pe drum denivelat

Masina am protejat-o cat am putut..., oricum orice pietricica mi se pare foarte puternica dat fiind suspensia sport cu care a venit si care pune masina F aproape de sosea

poate fi zgomotul asta de la bucatile de plastic care se mai tin acolo n elementele de prindere si se "bat " intre ele... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie, daca nu este foarte puternic. Eu am avut aceasi faza cu scutul stock de pe o Bora care de la lovituri s-a desprins in partea din spate, si la viteze mai mari se auzea un zgomot dar nu foarte pronuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele probleme mici si enervante de care am avut parte pana acum dupa primii 6000km : difuzorul de pe usa din dreapta fata a inceput sa paraie , recunosc am tinut bass-ul numai la maxim.Astept prima revizie pt inlocuirea lui.Am reechilibrat toate rotile - asta pt ca dupa 100 km/h aveam trepidatii puternice in habitaclu , resimteau si cei din spate , acum e ok.Se aude un suierat puternic prin cele 2 guri de aerisire de deasupra instalatiei de climatizare , asta tot dupa 100 km/h , cum maresc viteza suieratul este si mai puternic.Nu m-asteptam ca , chiar asa de repede sa am parte de "mici probleme si enervante".Nu mai zic , zgarieturi la greu semn ca spalatoriile din bucuresti sunt sub orice critica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile se schimba foarte usor, nu merita mers in service. Cat despre difuzoare, mai bine altele care sa aiba bas..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema , am sesizat sau am eu senzatia ca , la viteza de 50-60 km/ora viteza constanta in treapta a 3-ea rotiile parca nu se rotesc normal daca acccelerez putin nu mai apare si nici la viteza mai mare nu apare...

Poate am eu senzatia sau a mai contatat cineva asta?

Modificat de judy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica "nu se rotesc normal"? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si cind ar fi rotile putin ovale nu rotunde...

Modificat de judy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice ar fi,nu e de la roti...sub capota e problema! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca s-a exprimat putin exagerat colegul, dar aceasta problema am avut-o pe mai multe masini cind nu erau echilibrate rotile. Inainte sa desfaci motorul, incearca sa echilibrezi rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cel mai probabil este de la roti.

Verifica acest fenomen si in alta treapta de viteza - pentru a obtine aceiasi viteza dar la alta turatie. Daca fenomenul se repeta atunci verifica rotile.

Daca dispare fenomenul, atunci este o problema la motor/transmisie - putin probabil ....

Respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum naiba vine asta(?! ) :vaidecapulmeu: ... este de la roti dar, "verifica acest fenomen si in alta treapta de viteza - pentru a obtine aceiasi viteza dar la alta turatie". Cum se prind ele-rotile- ce treapta de viteza este selectata? :vaidecapulmeu:

Cred mai de graba, ca omul nu a descris tocmai bine problema si garfield ar putea fi mai aproape de adevar (daca ne gandim la acelasi lucru si care este mai greu de explicat/descris).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!