Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

mica problema descoperita zilele astea.

la revizie (acum vreo 2 sapt) am rugat sa mi se degreseze butoanele comp de bord, pt ca nu luau mereu comanda din prima. bun. problema rezolvata. insa, de cand cu "burnitza" asta prin bucuresti, am descoperit ca nu-mi mai merge "switch-ul" de sensibilitate al senzorului de ploaie. mai exact, sensibilitatea o schimba, senzorul facandu-si treaba ca si inainte. in schimb, cand trec dintr-o sensibilitate inferioara intr-una superioara, stergatoarele nu mai dau o tura de parbriz. chestie enervanta, pt ca daca senzorul nu se autosesizeaza, trebuie sa mut maneta cu totul. inainte pur si simplu ma foloseam de acel mic switch ca sa-l pun in miscare.

ceva idei? cam cat au garantie lucrarile efectuate in service?

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

audi vezi ca in momemtul reviziei, dealerul iti baga si computerul pentru teste si alte cele. sa nu fi dat un reset general si totul sa fi revenit ca "din fabrica". ca sfat: du-te inapoi la dealer sa bage compu sa nu fie de acolo. Cred eu :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!!!...Am un zgomot in usa dreapa fata prin zona sistemului de inchidere al usii. Asta a aparut dupa ce l-am gresat.....A mai avut cineva asemenea problema??

Modificat de horias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si-a revenit singura maneta. acum merge. :huh: :blink: :( :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina de o saptamana si am descoperit ca nu functioneaza dezaburirea la luneta :icon_thumright:

Modificat de neo2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@neo2: Daca problema e "in geam", atunci nu mai e chiar o problema mica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sper sa fie doar un contact de vina.Am sa vad cand ma duc la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai desfacut ceva pe acolo?

au desfacut baietii in service cand au montat alarma.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna !

De la patzania cu computerul de la coloana volanului, skoditza mea a ramas cu volanul putzin rotit catre stanga - cred ca e vorba de un dinte ... (am vazut in service ca sunt destul de fine canelurile). In sperantza ca nu voi primi de la Dvs. solutia extrema: "mergi la service, ca doar ai garantie ... " va rog sa-mi spuneti care este procedura corecta de repozitionare a volanului si daca se poate face fara a merge obligatoriu la service. Dupa repozitionarea volanului, este necesara resetarea/modificarea parametrilor directiei? Exista pe acest forum cineva care poate sa ma ajute in privintza asta?

Multumesc

Modificat de Remus Mateescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remus, cu parere de rau... mergi la service. E destul de tricky de desfacut volanul, nu merita sa te chinui sa faci singur asta. Dupa repozitionare nu e necesar sa mai faci nimic altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a mai discutat mai demult si despre problema cu volanul care nu statea "drept"! eu cand am desfacut volanul chiar am intrebat pe cineva daca nu cumva pot sa gresesc pozitia lui...si mi-a spus ca n-am cum,ca intra decat in pozitia corecta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garfield-ule, te inseli. Poti pune volanul si perpendicular pe pozitia lui corecta, daca vrei. E adevarat ca el are din fabrica un semn care ii indica pozitia corecta, dar de pus il poti pune cum vrei tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mica problema, dar enervanta: Mai deunazi constat ca nu imi mai functioneaza cruise control -ul. A doua zi incerc din nou si, surpriza, merge. Acu' nici nu stiu daca pot sa mai contez pe el avand toanele astea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mica problema, dar enervanta: Mai deunazi constat ca nu imi mai functioneaza cruise control -ul. A doua zi incerc din nou si, surpriza, merge. Acu' nici nu stiu daca pot sa mai contez pe el avand toanele astea !

Aceiasi problema am avut-o si eu inainte de a se lua decizia schimbarii computerului de la coloana voalnului. La mine insa dimineatza, cand era frig, nu mergea nici o comanda dintre cele situate pe carcasa volanului - semnal, tempomat, stergatoare, comanda BC, si claxon. Apoi, cand totul revenea la normal, ramanea cu sechele tempomat-ul, care din cand in cand, asa cum spui si tu, nu accepta sa preia comanda !

Sper din toata inima sa nu treci prin ce-am trecut eu !

Am intrebat de directie pentru ca in urma schimbarii acelui computer s-au intamplat urmatoarele:

- cand am luat masina - tragea destul de tare stanga

- dupa ce au rezolvat problema (au spus ca era montat gresit volanul si senzorul de pozitie unghiulara nu era aliniat cu caseta de directie) volanul a ramas putin catre stanga. Chestie care ma cam supara. De aceea intreb cum se face sa-l pun bine !!

Bafta si tine-o sub control !

Calculatorul a costat peste 1000 EURO - mi-au spus ca daca nu era in garantie trebuia sa-l platesc.

Modificat de Remus Mateescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tempomatul e poveste veche, mai intra mizerie in contacte si mai da cate un rateu. Nu e grav... daca porneste merge, daca nu porneste mai incerci o data si "o ia" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garfield-ule, te inseli. Poti pune volanul si perpendicular pe pozitia lui corecta, daca vrei. E adevarat ca el are din fabrica un semn care ii indica pozitia corecta, dar de pus il poti pune cum vrei tu.

Sigur, volanul se fixeaza de coloana de directie prin intermediul unor caneluri destul de fine. Astfel poti sa-l asezi mai la stanga sau mai la dreapta fara nici o problema.

Insa, in spatele volanului este un fel de senzor - care se roteste liber in lipsa volanului si seamana cu un potentziometru mare (cu diametru 7-8 centimetrii) care "se termina cu doi pini. Acesti pini intra in volan (angreneaza cu el) in doua orificii diametral opuse. Conectand VAG-COM la portul masinii am observat ca se poate monitoriza pozitia acestui senzor, cu indicatii de la 0gr si 0min in pozitia centrala a volanului iar daca rotesc catre stanga volanul obtin valori ( 0,5 grade...., 10 grade ... samd) si daca rotesc catre dreapta obtin de asemena aceleasi variatii. Banuiesc ca la alinierea volanului, pe langa alinierea fizica (geometrica) a volanului trebuie sa verific si daca acel senzor este aliniat respectiv indicatia lui este zero sau foarte - foarte aproape de zero. Stiu de asemena ca partea fixa a acestui senzor se aliniaza fata de doua repere fixe marcate pe suportul pe care se aseaza. Nu cunosc mai multe date, incerc sa ma documentez. Daca aveti mai multe date cu privire la aceasta procedura va rog sa-mi spuneti si mie.

Multumesc

Modificat de Remus Mateescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ESP?

Makron, este o intrebare buna, NU AM COMANDAT ESP. Prezenta acestui senzor, am citit si pe alte forumuri, ar fi specifica masinilor cu ESP. Totusi acest senzor la mine exista si se pare ca este chiar si functional. Mai mult de atat, alinierea defectuoasa a acestuia se pare ca a dus la problema cu directia - banuiesc eu, aparuta in urma schimbarii calculatorului din coloana volanului. Este posibil ca acest senzor sa aiba si alte functii ce nu tin de ESP. Un lucru este cert, nu am un buton care sa dezactiveze ESP. Doar unul pentru ASR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema minora skoda mea O2 cu treapta I de viteza . Cateodata nu reusesc sa o imping de tot si bineinteles ca-mi caraie

Nu vreau sa o bruschez cumva si de aceea fac cateva curse inainte - inapoi pana intra de tot . Se intampla foarte rar dar e enervant

E ceva trecator , ce se intampla doar in rodaj sau e o problema doar la mine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa debraiezi inainte de a baga din nou in treapta I. daca si dupa debraiere tot asa iti face, mergi la service, ca doar d-aia e garantie si sa iti rezolve. sincer nu cred ca e o problema grava si cred ca se va lasa dupa rodaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema minora skoda mea O2 cu treapta I de viteza . Cateodata nu reusesc sa o imping de tot si bineinteles ca-mi caraie

Nu vreau sa o bruschez cumva si de aceea fac cateva curse inainte - inapoi pana intra de tot . Se intampla foarte rar dar e enervant

E ceva trecator , ce se intampla doar in rodaj sau e o problema doar la mine ?

La mine se intampla la marsarier ... si nu e in rodaj masina .. ma si sperii cand agata asa :evil:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand simti ca nu intra usor in marsarier mai bine nu incerca sa fortezi ci da drumul la ambreiaj si apasa-l inca odata si nu o sa mai faca asa. Sunt dintii aceeia care din cand in cand nu se sincronizeaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!