Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

senzorii sunt din fabrica luati ... :-?? oricum pana dupa revelion nu pot sa fac nimic decat sa stau sa vad cum imi da eroare cand dau cu spatele de fiecare data :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

as vrea sa intreb daca a mai patit cineva ca mine ... la un moment dat , dupa ce am incetinit pina la 5 km/ ora (am trecut peste o denivelare mai pronuntata) si am inceput la accelerez din nou (cred ca eram intr-a doua) , am auzit un zgomot in spatele masinii de genul unei table trasa pe asfalt ... am crezut ca mi-a cazut toba , am oprit , am tras de ea in plan vertical si orizontal , dar statea bine ... cind am pornit din nou nu s-a mai auzit acel zgomot (f. urit facea , un fel de ciriit) . s-a repetat insa dupa aprox. 800 km , incercind sa plec de pe loc ... dupa ce am oprit si am pornit din nou , nu s-a mai auzit ...

am O2 , 1.9 tdi , 12000 km.

multumesc anticipat pt. vreun eventual sfat , parere !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am patit eu de vreo 3 ori...de fiecare data cand am mers pe drumuri de pamant (la pescuit,etc) Eu initial am crezut ca mi-a intrat o tabla la roata sau am agatat ceva,am verificat si...nimic! De fiecare data am dat roata jos,m-am uitat pe sub masina si ...nimic! Deci nu-ti face griji...inca :P !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci , garfield ! m-ai linistit oarecum ... mai ales ca si eu mersesem pe ceva drumuri de tara inainte ... dar chestia cu zgomotul urit s-a intimplat totusi dupa 30 km mers pe asfalt ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori cand plec cu masina dimineata (deci dupa o perioada mai lunga de stationare) la prima denivelare (si nu neaparat pronuntata) aud un troncanit sub masina, ca si o tabla care nu e prinsa bine in suruburi. Am fost la service si le-am atras atentia asupra acestui zgomot, insa n-am putut sa le demonstrez pentru ca zgomotul apare rar cand masina e 'incalzita'. Am suspectat scutul, insa baietii au verificat toate suruburile de sub masina si totul era ok. Pana a doua zi dimineata... Ce-ar putea fi? Am problema asta de mult, nu s-a intamplat nimic pana acum, dar e deranjant si la inceput eram chiar ingrijorat. Acum m-am mai obisnuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanc , la mine zgomotul se auzea din spate , deci nu m-as putea gindi la scut , mai ales ca al meu e din plastic (n-am pdg). si de fiecare data cind s-a auzit , masina era chiar bine 'incalzita'. as inclina totusi sa cred ca e o pietricica sau asa ceva , intrata pe undeva . daca se mai intimpla o data o sa merg la service , desi cred ca n-am cum sa probez acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la cele relatate mai sus, zgomotul de "toba trasa pe asfalt" se aude mai ales cand ma duc peste denivelari mai mari. Ieri chiar ma oprit vecinul cand am venit acasa, ca mi-a cazut toba. Ma uit dedesupt si ca de obicei nu am vazut nimic. Interesant este ca daca dau in marsarier, scrontanitul metalic dispare instantaneu. Am mai vorbit si cu alti posesori de octavia, si cei mai multi au auzit de aceste zgomote. Chiar nu stie nimeni de la ce provine? Este oare inceputul unei avarii mai grave. Maine il sun pe unul dintre inginerii de la Compexit, si promit ca revin cu un raspuns.

Drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca intra pietre la tablitele care protejeaja discurile. In decurs de 2 ani jumate am auzit de multe ori acest lucru dar pana acum nimic grav(asta e concluzia mea). Am patit si in fata...probabil intre disc si placuta a intrat una ca facea un zgomot, la frecare, de toata lumea intorcea capul pe strada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la cele relatate mai sus, zgomotul de "toba trasa pe asfalt" se aude mai ales cand ma duc peste denivelari mai mari. Ieri chiar ma oprit vecinul cand am venit acasa, ca mi-a cazut toba. Ma uit dedesupt si ca de obicei nu am vazut nimic. Interesant este ca daca dau in marsarier, scrontanitul metalic dispare instantaneu. Am mai vorbit si cu alti posesori de octavia, si cei mai multi au auzit de aceste zgomote. Chiar nu stie nimeni de la ce provine? Este oare inceputul unei avarii mai grave. Maine il sun pe unul dintre inginerii de la Compexit, si promit ca revin cu un raspuns.

Drum bun!

Stai linistiti..nu e nicidecum o "problema grava"!!! :Driver:

Se pare ca Octavia 2 are "mici" probleme vis a vis de "golurile" care raman intre etriere si discuri, mai exact sunt niste goluri neprotejate bine pe uinde, daca se circula pe drumuri mai proaste(de parca nu toate drumurile din RO nu ar fi f f proaste) intra pietricele. Din ce am vazut/auzit eu cel mai frumos e cand iti intra in fata...parca se rupe masina in doua ;) ...intradevar e f enervant si se rezolva in modul urmator: se da roata jos, se desface etriereul si placutele, se curata si se monteaza la loc...chiuar daca se intampal sa intre pietre acolo nu se strica nimic.

Asta e ...nimic nu e perfect :huh: asa ca....bucurati-va de masinutza :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am si eu urmatoarea problema: acum o saptamina incercand sa ies din niste mormane de zapada cu ajutorul lanturilor am ramas suspendat pe zapada unde am accelerat in gol de a iesit fum. Pina la urma m-au ajutat niste trecatori prin impingere dar dupa ce am iesit mi s-au aprins becurile de la abs si asr. Am scos siguranta de la abs crezand ca voi reseta ceva acolo. Am reusit sa le sting, am probat abs-ul si mergea dar azi mi s-au aprins becurile din nou.Am oprit motorul , i-am dat drumul din nou si becurile s-au stins(abs-ul functioneaza acum).La service am intrebat prin telefon si mi s-a spus ca s-ar putea sa fie ceva mizerie sau senzor defect. Stie cineva de la ce s-ar putea sa fie (avand in vedere ca lanturile mi s-au rupt cand am patinat suspendat)? Merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Intrebare pentru cunoscatori ce ma sfatuiti sa fac. Azi noapte pe la ora 23 era o ceata foarte densa in Bucuresti. Am lovit ceva cu roata dreapta destul de puternic. Nu aveam mai mult de 30-40 km/h si mergeam chiar mai aproape de ax decat de dreapta. Nu stiu ce a putut fi nu m-am oprit sa ma uit ca nu prea aveam unde si am zis ca ma uit in parcare. Ce a fost nu stiu ca nu era vizibil si era in mijlocul drumului (nea Videanu iti multumim din suflet!). Cert e ca a 2-a zi am constat janta de aliajciobita in margine si cauciul fata dreapta taiat. As vrea sa va intreb si eu cateva lucruri apropo de aceasta mica problema :

- taietura are cam 2-3 cm lungime si adancime de vreo 3mm. Cat este de periculoasa ? Trebuie neaparat schimbat cauciucul?

- directia poate sa fi fost afectata ? nu as vrea sa ma duc sa dau o gramada de bani pe "constatare" la service :)

- daca am full casco (Allianz Tiriac) cu fransize zero pot inlocui acea janta pe casco (ma gandesc ca nu prea ar merge la prima vedere, plus ca daca as apela la casco, acum cand mai am 5 luni (poate am noroc si nu il mai folosesc pana se face anul) la anul sigur imi ajusteaza polita si asa imensa cu un procent frumos)

- daca poate cineva sa ma ajute cu un pret de janta Orion - am postat in topicul de accesorii after-market/after-sale

Multam si astept sugestii cum ar fi mai intelept sa fac dpdv financiar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiO2: directia o simti afectata? Ma refer la volan cand il simti in mana. Sfatul meu e sa te duci sa iti verifici directia. Am patit si eu ceva similar si a trebuit sa reglez directia. Ca sa o faci pe casco trebuie sa ai hartie de la politie, dar vezi sa nu se faca alea 24 de ore ca pe urma ai probleme.

Eu am fost la un service laudat de unii pe aici, iar baietii nu au reglat prea bine. Ca sa iasa "pe valori" mi-au ales 4x4 in softul lor :lol: Cam jalnic, dar daca mi se tocesc cauciucurile cred ca ii pun sa le plateasca :lol:

P.S. Da-mi un pm pentru mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- taietura are cam 2-3 cm lungime si adancime de vreo 3mm. Cat este de periculoasa ? Trebuie neaparat schimbat cauciucul?

- directia poate sa fi fost afectata ? nu as vrea sa ma duc sa dau o gramada de bani pe "constatare" la service :lol:

- daca am full casco (Allianz Tiriac) cu fransize zero pot inlocui acea janta pe casco (ma gandesc ca nu prea ar merge la prima vedere, plus ca daca as apela la casco, acum cand mai am 5 luni (poate am noroc si nu il mai folosesc pana se face anul) la anul sigur imi ajusteaza polita si asa imensa cu un procent frumos)

- daca poate cineva sa ma ajute cu un pret de janta Orion - am postat in topicul de accesorii after-market/after-sale

Multam si astept sugestii cum ar fi mai intelept sa fac dpdv financiar

1.Pai o anvelopa taiata iti inspira siguranta in trafic??

2.O constatare in service nu costa o gramada de bani...in plus e suportata de CASCO in caz de deschidere de dosar.

3. O janta Orion costa 130€ la un dealer Skoda din Austria, iar in Romania poate costa intre 700-800lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz nu mai circula asa. La americani (unde exista standarde pentru asa cev) orice gaura mai mare de 5mm in calea de rulare si orice alt defect care nu se gaseste in calea de rulare inseamna obligatoriu inlocuire cauciuc, iar epava nu se mai da nici la reesapat.

Asta inseamna ca aia de la vulcanizare nici nu te mai intreaba, il dau jos si il trimit la tocat direct.

Daca ai urme si pe janta casco n-are ce comenta. Eventual daca ai rezerva normala cu cauciuc de sezon o poti folosi pe aia pana te hotarasti, dar asa te expui la pericolul vreunei explozii.

edit: Daca nu te deranjeaza cum arata janta, si nu are defecte de functionare (scapa aer, nu sta bine cauciucul), atunci ai doua variante, respectiv cea mai ieftina dintre inlocuire cauciuc in regie proprie si inlocuit tot ansamblul pe casco, respectiv platit reintregire.

Modificat de fx_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am revenit dupa o perioada cam mare pe forum.

Deja am ajuns la 11000Km in 6 luni si am descoperit cateva lucruri neplacute.

1. E normal ca dupa un drum facut pe ploaie sa se murdareasca motorul de namol si capota pe interior? M-am saturat ca dupa fiecare drum pe ploaie si murdarie pe drum sa fac curatenie. Toata mizeria porneste din fatza sub forma de V. Nu imi dau seama pe unde intra, am scut de metal...

2. Cutia si capacul in care este bateria se misca foarte rau, ar trebui sa fie incapsulata ca si BC ?

3. La viteze mai mari de 90 Km/h in interiorul masinii se aude un zgomot foarte mare pe la geamurile din fatza (geamuri inchise).

4. Ca sa opresc AC sau ventilatoru trebuie sa rotesc de rotitza aia in gol pana imi ies ochii din cap :lol:

ar mai fi si altele :icon_thumright:

Cand o sa ma duc la revizie o sa am o lista foarte mare pentru ei.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt punctul 4 vezi ca exista o solutie forte simpla expusa pe larg pe forum.

Activarea butonului off sau ceva de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu este normal sa se murdareasca..."motorul" se mai murdareste,dar nu asa cum zici tu,dupa un drum...

2. Nu e nico problema cu acea cutie...

3. Multi invoca zgomote...eu sincer nu prea am ceva de reprosat din punctul asta de vedere...poate o fi vreun defect aerodinamic de proiectare :)

4. La 4 ti-a raspuns colegul nostru...cauta in topicul :activare buton central climatronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai scut nu ar trebui sa se murdareasca.Cine stie ????

Modificat de 72THX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ciudat...nu s-a mai plans nimeni de problema cu motorul murdar...dAliG ai putea sa faci o poza sa vedem si noi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am masina din noiembrie 2007 si motorul e ca nou ;) adica nu a ajuns noroi sau mai stiu eu ce. ce e drept e ca am pachetul drumuri grele si poate e curata din cauza acelui scut cum zicea cineva mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba sa stiti ca si eu am remarcat in iarna, cand am fost la drum lung (peste 1.000 km fara oprire), cand am completat cu lichid de parbriz am remarcat ca tot compartimentul motor era murar. Si de sare, si de noroi. E adevarat ca m-a plouat o buna parte din drum, iar pe jos era mizerie rau de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza zapezii inghetate si a mea, sa nu ma sustrag, am agatat unul dintre cele doua chestii de plastic iesite de sub masina cam in dreptul locului unde sunt presurile spate. Nu am inteles niciodata rostul acelor doua obiecte de plastic. Este vreo problema mare daca unul dintre ele s-a desprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema cu scutul din spate de plastic,In partea stanga s-a spart un pic din el,Acum nu m-am uitat atent daca sunt doua ,adica pe fiecare parte sau este un intreg.Are cineva idee cam cat costa chestia aia de plastic si daca se schimba greu.Deocamdata nu este urgent dar ma enerveaza ca este spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceiasi problema o am si eu: mi s-a ciobit un pic unul din acele bumb-uri (nu am cum sa le zic altfel..); rolul lor este unul foarte bun: acela de a 'avertiza' soferul ca masina este pe cale de a atinge cu pragul un obstacol/hop/bordura, etc. Mai bine se zgarie/ciobesc acele chestii decat sa se zgarie/indoaie pragul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!