Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Stiu asta, dar vroiam sa scot in evidenta ca o astfel de problema nu se repara de la sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni, m-ati speriat sincer cu topicul asta :( eu am o octavia 2 cu 25.ooo km .. la cati km sa ma astept la "limp-uri"? mentionez ca zic eu ca merg corect cu ea .. eventual sa am grija sa merg chiar putin mai turat, pentru ca merg mult in bucuresti si mi-e teama de depuneri .. dar din cand in cand ii mai trag o tura prin austria si atunci merg sute de km cu peste 100km .. poate atunci se mai curata .. si cu motorina din afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai de ce sa te sperii. Ender are Octavia TDI de aprox 70.000 km si nu cred ca a avut vreun limp mode. Important e sa respecti cateva reguli simple si putine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta este unul dintre avantajele unei masini noi si bine intretinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa va rog sa ma ajutati in vederea elucidarii unei probleme:

am un passat 3bg din 2001 cu motor de 1.9 cu 131 cp. dupa ce pornesc cu masina, totul merge bine cam 20 minute sau pana cand apa motorului se incalzeste, apoi simt cu nu mai merge turbina pierzand putere. daca merg la drum lung in treapta a 5 a (cutia e cu 5 viteze) cu acceleratia la maxim apasata, merge la maxim 120 km/h si turatia ajunge la 2800 dupa care nu mai trece mai departe. in pante pierde chiar mai evident putere.

va rog sa ma indrumati ce as putea face in continuare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza cu VAGCOM-ul o sa-ti dea o imagine reala despre problemele pe care le are motorul masinii tale.

Simtomele sunt similare cu cele date de un MAF defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa opresati si sa repornesti motorul? Daca merge mai bine dupa repornire e un limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu oprire si repornire motor dar nu merge mai bine...

am sa fac vagcom-ul

ma poate indruma cineva unde pot face acest lucru in timisoara?

Modificat de Passat 3BG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut testul si se pare ca este MAP-ul de vina...bine ca nu-i MAF-ul :)

se pare ca acesta costa intre 150 ron si 350 ron...

am optat pt unul de 180 ron si dupa motare pot vedea daca mai am si alte probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva e diferenta intre turbine cu geometrie variabila sau fixa? Care ? Se curata la fel , sau mai usor?

Am si niste loguri facute cu un vagcom. Daca se pricepe cineva sa mi le citeasca si mie si sa imi spuna sigur simptoma . Multumesc .

Modificat de 97LIR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa scap de problema cu LIMP MODE ....multumesc pe aceasta cale lui Cipos si Miguel ....care m-au trimis la un mecanic bun ,acum pot merge si eu linistit ....adica pot depasii in liniste .

Cu ocazia curatarii insa am gasit ceva interesant in EGR

Problema este de unde a aparut atita "pamant" in EGR ????

Tin sa zic ca dupa curatare motorul NU trage simtitor mai bine ....adica tragea beton si inainte pina la 140km/h dupa care agata VNT ul si devenea enervant acum nu mai agata :P

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Intai problema: Moto ASV 110HP, pe o Octavia1. Mers pe autostrada, pedala la fund, ii dau prima talpa si se duce frumos pana la 160, mai mult nu am avut nevoie atunci. Am incetinit putin dupa care nu a mai sarit neam de 140kmph si 3000 rot/min.

Am oprit motorul si nu am sesizat nici o imbunatatire.

Acum intrebarile: ma poate ajuta cineva cu o verificare VagCom? Stie sa identifice si sursa unui zgomot ritmic (fas-fas) ca de membrana/furtun fisurat si a carui frecventa creste odata cu turatia? Este ceva care se aude tare la motor rece si slab la motor cald. Un pret aproximativ?

Multumesc tuturor, vreau as vin si la intalnire joi, numai sa recunosc persoana care ma ava juta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca va vine sa credeti:

azi am scanat o octavia 1 care avea 60000km si axul de la actuator era mort(nu se misca deloc) si masina a fost luata de om de noua, deci nu exista riscul sa fie smenuit kilometrajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca va vine sa credeti:

azi am scanat o octavia 1 care avea 60000km si axul de la actuator era mort(nu se misca deloc) si masina a fost luata de om de noua, deci nu exista riscul sa fie smenuit kilometrajul

Inca un client pentru Laurentiu? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva normal ;) am si vorbit cu el, deacuma trebuie sa percep comision :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forum mai tehnic ca "TDI Forum" nu cred ca exista... fara off-topic va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca va vine sa credeti:

azi am scanat o octavia 1 care avea 60000km si axul de la actuator era mort(nu se misca deloc) si masina a fost luata de om de noua, deci nu exista riscul sa fie smenuit kilometrajul

Ce stil de condus avea omul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba numai la 3000 rpm dar a zis ca masina merge mai mult prin bucuresti si e posibil la aglomeratie sa nu fi schimbat corespunzator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba numai la 3000 rpm dar a zis ca masina merge mai mult prin bucuresti si e posibil la aglomeratie sa nu fi schimbat corespunzator

Eu sunt omul cu Octavia de 60.000 (de fapt 58.000).

Am masina din 2001, am mers cu ea mai mult de jumatate din km astia in Bucuresti, deci praf, turatii in general mai mici. Afara nu schimb sub 3000, poate chiar 3200.

Precizez ca filtrele de aer le-am schimbat pe toate la cel mult 10.000km.

Ma voi duce vineri la Laurentiu, imi iau si aparatul foto cu mine si voi reveni cu poze, probabil luni.

Multumesc @cipos pentru scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ne vedem acolo posibil sa ajung si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum v-ati dat seama ca-i blocat VNT-ul? Numai cu VAGCOM-ul?

Se poate incerca cu mina daca se misca levierul.

Daca in "engine" -> "output test" nu misca VNT-ul nu inseamna ca-i blocat. Poate pierde vacuum pe undeva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat la rand furtunasele si am dat basic satings in grupul11, dar nimic, am scos furtunasul din n75 si am facut vid cu, gura dar nu se misca, in cazul in care faceam vid si apasam si cu degetul pe axul de la actuator, abia puteam sa-l misc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este doar actuatorul ruginit ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum ca sa faci treaba buna se da jos tubo, si daca e jos se si curata ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita desfacuta daca este de vina numai actuatorul. Se munceste mult si turbina nu va fi ca si noua!

Se poate da numai actuatorul jos. Este foarte simplu de verificat mecanismul VNT, daca agata sau nu, dupa de este indepartata ciuperca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!