Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

   Am reusit sa vb cu seful acestui atelier si ma asigurat ca asa e normal sa sune turbina, ca el garanteaza ca e bine echilibrata.Zicea ca o sa mai dispara din sunet dupa ce o sa fie rodata putin.Garantia e un an de zile.Vom vedea.

 

Bullshit!  bine ai intrat in malaxorul turbinelor reconditionate cu piese originale Garrett.

 

Daca nu ai un certificat de echilibrare in mana semnifica ca nu este echilibrat.

 

Rodajul asta al turboului v-a dura mai mult timp  adica mai bine spus pana la inlocuirea turboului......

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ce spune Rune!

 

Ori iei turbo nou ori arunci banii pe fereastra.....mari sunt mesterii de pe la noi care "echilibreaza" turbine si "reconditioneaza" turbine cu piese din China sau alte surse discutabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. La masina din semnatura am remarcat ca imi lucreaza greu geometria variabila. Am incercat sa o misc cu mana si culiseaza greu si incomplet. Intre pozitia initiala si acel surub care limiteaza cursa actuatorului mie imi merge doar pana la jumatatea distantei.  Am scos furtunul de vacum, am facut vid si la fel merge doar pana la jumatate.   Masina nu intra in Limp mode dar are cateodata momente in care se simte o lipsa de putere  un prag scurt in care nu mai trage pe la 2500 rpm. 

     Turbina nu pierde ulei ( am un consum minim de ulei de la schimb la schimb) , axul nu are joc deloc la mana ,  Omul care mi-a resoftat  masina mi-a spus ca turbina face boost ok dar i se pare ca lucreaza cu intarziere. 

 

   Din experienta voastra ce ma sfatuiti sa fac?  Exista solutii de curatare externe?  Merita sa o dau cuiva pentru demontare  curatare/degripare sau sa o trimit direct la reconditionat?  

 

Am gasit asta pe youtube.Eu am maxim jumatate din cursa care se vede pe acel filmulet( este vorba de aceeasi masina si aceeasi turbina)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajuti acea tija cu mana sa faca o cursa completa pana se mai degripeaza. SAu dai jos capsula si faci joc la mana.  

Cea mai corecta solutie ar fi demontare turbina si curatire pe bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu forta tija care actioneaza geometria variabila ca se pot indoi/rupe  vanele.Singura solutie e inlocuire sau curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi chestie am avut-o si eu ca si problema. Am detaliat pe topicul de curatire tubina - inclusiv cu log-uri.

Probabil era de mult timp asa - dar se agravase astfel incat imi dadea uneori limp.

 

Tot in topicul ala o sa vezi si solutia (de la mine) si instructiuni de verificare  - inainte de a demonta turbina (ca poate nici la tine nu e cazul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un scurt filmuletz cu ce a mai ramas din cursa pe care o are geometria. Am observat ca am un joc mare in acea bucsa dintre actuator si parghia geometriei. O sa caut pe cineva sa o desfaca.View My Video

 

 In mod normal ar trebuii sa culiseze pana la surubul limitator.

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata destul de rau!

 

cursa trebuie sa fie cam de 1 cm, si da trebuie sa ajunga pana la surubul limitator, bucsa si ea este foarte uzata ar cam trebui un actuator nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina nu are pierderi de ulei, nu are joc la ax. Nu stiu sincer cum a ajuns sa fie asa intepenita, sper sa nu fie ceva rupt si sa blocheze geometria sa lucreze.  Circul mult in oras cu ea dar nu o manajez, e resoftat de la 150 la 170 si ceva de cai motorul si nu ma abtin de la a o calca in a 2-a si a 3-a pana in 4000rpm cateodata. 

 

 Luni o voi duce la mecanic pentru a o demonta. Daca e nevoie schimb si actuatorul. Membrana acestuia pare ok, nu scapa vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Uneori se limpeaza uneori nu. Si uneori se limpeaza o data dupa nu se mai limpeaza pana nu se raceste motorul, iar alte ori se poate limpa de 2-3 ori in interval de 1 minut daca trag de ea.

Am atasat si un log. As vrea si eu o parere.

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza banuim geometria turbinei care pare a fi blocata. Datorita dilatatiei termice cand lucreaza mai bine, cand mai prost. Desfa tija actuatorului si verifica geometria la mana, si daca agata trebuie data turbina jos si curatata. O gramada de informatii gasesti si aici.

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea este o operatiune pe care considerati ca o pot face si eu acasa, sau trebuie dusa turbina intr-un service specializat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergeti la service, nu este asa simplu cum pare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

     Vreau sa achizitionez o turbina noua ptr masina lu nevasta mea, Audi A3 2009,1.9 tdi 105 cai.Suiera turbina,masina am luat-o de o luna asa, are 105.000 km.Am gasit pe ebay turbina noua ,nu reconditionata....cred....si vreau sa stiu daca merita sa dau banii pe asa ceva sau e doar chinezarie.Producatorul e ATP....cred.....

 

http://www.ebay.de/itm/TURBOLADER-TURBO-SKODA-OCTAVIA-1Z-1-9-TDI-BJ-06-04-12-10-MOTORCODE-BLS-/301297650268?pt=DE_Autoteile&hash=item4626bd4a5c

 

Cateva posturi mai sus scriam de turbina mea la golf, reconditionata ,fluiera in continuare si dupa 20.000 km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATP nu este producator, este un magazin de piese din Germania, parerea mea este ca este sigur mai buna decat o turbina reconditionata in Romania.

 

Prsonal am cumparat si cumpar de la ei cam tot ce imi trebuie ptr masina si pana in momentul de fata nu am avut nici o problema cu piese cumparate de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva un site unde gasesc turbine originale?Sunt curios cat face una noua,originala.

Modificat de karlosss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

originala, noua...in jurul la 6500 lei sau 3500 lei cu piesa la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit noua, originala, BorgWarner (KKK) cu doar 630 euro,azi am primit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

       Am incercat azi sa montez turbina noua dar am gasit o diferenta intre ele.Cea veche are un senzor pe evacuare si cea noua nu e prevazuta cu gaura ptr senzorul respectiv.Ptr ce e sonzorul?Ce se intampla daca il anulez?Am incercat sa atasez poze dar nu am reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca motorul este BLS, cu filtru de particule si are senzorul de temperatura pe corpul turbinei. Si el a luat turbina pentru motor fara filtru de particule... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLS e cu DPF si diferenta nu e doar acel senzor. Turbinele pt DPF au 4 segmenti nu 2 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Turbinele arata identic ,singura diferenta fiind doar orificiul ptr acel senzor.Ma gandeam sa-i dau gaura la turbina noua sa pot monta senzorul,E gresit?Problema e ca turbina vine din Romania din Cluj de la Turbo Hoet si eu stau in afara tarii si e foarte dificil de schimbat turbina , masina mea e desfacuta si am nevoie de ea.Luni sper sa primesc un raspuns de la firma din tara in legatura cu asta.Chestia  e ca eu am mentionat expres ca e masina cu DPF si tipul era foarte convins ca imi da piesa corecta.

 

Motor BLS.

Modificat de karlosss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pierdut limba romana....Intelege ca turbinele pentru motoare cu DPF difera ,deoarece lucreaza la temperaturi mult mai mari decat cele fara DPF .Adica : cele fara DPF lucreaza la 200 grade si cele cu DPF ating peste 600 grade in tipul regenerarii,de aceea pe roturul central sunt 4 segmenti nu 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!