Jump to content

Suierat turbina


mariusdodo
 Share

Postare recomandată

Ciprian ma linistit spunandu'mi ca nu este nici o problema daca turbina scoate un sunet ciudat la rece, este normal; Sa nu scoata sunete la cald, atunci e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Asa pateam si eu doar in treapta a doua si cand era rece afara dar dupa ce am schimbat bateria , o bucsa la motor si motorina parca nu mai vrea sa se aude. Un mecanic mi-a spus ca este parghia de la turbina ca masina deja are o "varsta " si a luat o pietricica la filtru de aer si a strambat putin acea parghiie. Masina trage excelecnt de bine , Nu scoate fum dupa 3500 rpm si nu mananca ulei.Ea are 281k km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

dai un tarrr lui ciprian iti zpune el ce si cum.daca zici ca are 281k km nu strica sa te duci la el sa iti curete turbina si sa se uite pe la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut colegi forum-isti ....

la mine la schimbarea treptelor de viteza in superior fluiera turbina .

totul a inceput acum vre'o luna jumate cand am vrut sa schimb filtrul de aer. L-am scos pe cel murdar si am mers o perioada fara filtru - vreo 2 saptamani - fara prea multi km. facuti si in ideea ca fiind mai rece afara nici mult praf nu este, as putea merge cu ea asa pana ii cumpar altul nou.

va puteti da o parere cam ce am de facut in continuare ? multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai aventurat sa mergi fara filtru. Nu stiu la ce te referi cand spui pana ii cumpar unul nou - filtru de aer sau turbina (asta inseamna ca inca esti fara filtru?). Lipsa filtrului duce la (cel mai probabil) accesul prafului si feluritelor mizerii, pana si apa pe galeria de admisie si in camera de ardere, lucru nu foarte bun. Turbina iti poate fi afectata, debitmetru de aer, segmenti pistoane - ce sa faci acum? Du-te la un mecanic sa se uite la masina. Normal ar trebui curatat traseul de aer, verificat debitmetru (nu e obligatoriu sa fie defect), schimbat ulei si filtru ulei, montat filtru nou de aer - turbina e posibil sa nu fie afectata major (daca nu intra in limp mode, daca masina nu mananca ulei in exces, daca zgomotul ei nu e unul metalic foarte puternic - mecanicul isi va da seama). Sfatul meu e sa nu mai repeti experienta fara filtru. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Mie mi se intampla sa aud acel suierat la schimbarea vitezelor din 2-3 si din 3-4.Acest lucru nu se intampla de fiecare data, dar se intampla de fiecare data cand o accelerez mai tare.

Din ce am citit aici sa inteleg ca s-ar rezolva cu o curatare sau sa astept sa pice;ori problema e din alta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la un mecanic sa o diagnosticheze (nu doar dupa ureche). Daca e cu probleme, uneori o curatare a geometriei (turbinei) ii prelungeste viata - sau se poate schimba numai geometria daca nu scapa ulei - daca astepti sa cada, nu o mai revitalizezi ci o schimbi; probleme pot fi si in alta parte, da, de ex pe partea de vacuum ori la actuator vacumatic - dar asta ar trebui sa afle mecanicul (ori cel care o diagnosticheaza). Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am avut si eu un suierat ciudat si scaderea puterii motorului si defectul consta in fisurarea furtunului de la intercooler vreo 2 cm, cost 370 plus 50 manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Poate un furtun spart  sau descfacut usor de la turbo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
eduardcatalin

buna ziua. 


am un vw ... din 2005 motor 1.9tdi bjb, la 70000 km a explodat turbina (kkk). 


am inlocuit intercooler, un furtun si am platit banii pt o turbina noua Garet.


nu stiu cum arata o turbina reconditionata, dar banuiesc ca arata ca noua si cred ca doar banii mi iau luat de o turbina noua..


furtunele s-au spalat, suflat schimbat ulei. 


la 2000km dupa schimbare masina nu mai tragea, fost in acelasi service si mi-au schimbat din nou turbina, au mai ramas bucati de pale pe traseu si s-au mancat palele la turbina noua.. 


spalat intercooler (ala nou), spalat furtune, schimbat din nou ulei.


problema ce o am acum la 110000km e ca turbina "OFTEAZA" ajung pe la 2800/3000rpm si cand apas ambreajul sa schimb viteza se aude un zgomot ca un oftat.


masina trage bine, dar "OFTEAZA". ce poate fi? si ce pot face?


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
buric.patrick

Salutare..detin un turan din 2005 motor bkd 2000 140 cai..aud un suierat in acceleratie sau ai pot spune chiar fasait asa scz expresia..cand sunt in viteza (nu conteaza care) se aude mai proeminent..pe liber se aude dar mai putin ...am deschis capota am ascultat si zgomotul se aude pe sus pe langa tubul ala gros care e conectat debidmetru... mentionez ca de recent am schimbat compresoru de la clima si cam de atunci se aude.. au dat jos un tub de pe la turbo dar ala e jos si mie mi se aude sus...ma poate ajuta cineva??? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu un suierat la turbina.

Masina: Golf 4, 1.9 TDI, 101CP.

 

Am reconditionat turbina recent, si dupa montaj, a aparut o problema. De fiecare data cand accelerez si incepe turbina sa functioneze, face un zgomot foarte ciudat.

 

Youtube: 

 

Mentionez, ca zgomotul nu e legat de turatii, nu e legat de viteza cu care circuli, tine fix de modul in care apesi acceleratia si incepe turbina sa se roteasca(mai exact in sarcina). Apas acceleratia la blana, turbina probabil intra in rotatia ei maxima, si scoate zgomotul acela din video. Cand zgomotul se aude cu intreruperi, este pentru ca pedalam acceleratia sa pot face filmuletul de pe youtube, si sa explic mai bine problema.

Am reconditionat turbina pentru ca pierdea ulei pe la ea, nu se auzea acest zgomot inainte.

 

Nu imi dau seama daca problema e de la cei care mi-au reconditionat turbina, sau poate sa fie un alt motiv pentru care face zgomotul. 

In rest, masina merge fara probleme, trage bine, dar nu mi se pare ok acest zgomot.

 

Orice parere/idee e binevenita, si imi cer scuze anticipat daca nu am postat in topicul care trebuie problema mea :(

Modificat de extraxp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si furtunul care duce la intercooler. Daca masina scoate fum negru, e posibil sa fie ala cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buric.patrick

Multumesc de raspuns am verificat nu scoate gram de fum masina asta si e fara fap..nici scadere de putere nu are am verificat si furtunasele alea de pe langa egr...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patrick daca suieratul a aparut de cand ti-au schimbat compresorul atunic ar trebui sa mergi inapoi sa le expui problema sa verifice pas cu pas ce au lucrat ei acolo. Compresorul era nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buric.patrick

Salutare...da era nou eram acolo cand au schimbat o sa ma duc la ei sa verificam cand o sa am raspunsuri o sa postez...sper sa nu fie de la turbo ori alte chestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,sunt nou pe aici,sper ca am postat bine. Saptamana trecuta am recondtitionat turbina in Cluj la firma AUTONIK unde am platit 900. Am adus`o la mine in comuna i`am dat`o mecanicului,care a curatat tot ce se poate curata,inclusiv galeria de admisie,intercoolerul etc... Am pornit din service iar dupa aproximativ 2 km a inceput sa sune ceva acolo,ceva in genul unui suierat,oricum destul de urat,dar asta se intampla abia dupa ce o turez peste 2000... Care ar putea fi problema ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Turbosuflanta face un zgomot specific dupa 2000 de ture/min... Daca paletii ating carcasa, pilitura aia se duce in motor... Daca se intampla asta se poate vedea ca paletii sunt "raschetati". Daca e asa, trebuie schimbata.

 

Ce ai reconditionat la turbosuflanta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un zgomot pe la 2.000 rpm care dispare pana in 2.500 rmp dar este destul de discret, un fel de fuierat mai ascutit. Cum ar trebui sa se auda daca freaca paletii de carcasa? Ar fi ceva continuu? Ar fi pierderi de putere? Ar scoate si fum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut ! Sunt nou pe acest forum asa ca as dori sa va cer parerea voastra .. Am un Volkswagen Touran 2005 1.9 TDI 105 Cp

De vreo 2 saptamani cand opresc motorul se aude un "suierat" si in timpul mersului se aude un sunet ca si cum ar scapa aer ..

Ieri .. nu stiu ce a avut dar in treapta a 2a la 2500 RPM nu mai aveam pedala ... Daca opresc motorul si il repornesc isi revine ... 

Va rog frumos sa ma ajutati ... Ar putea fi de la turbo ? 

Ps. Trebuie sa ii fac si schimbul de ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se poate sa fi avut un limp mode.Cel mai recomandat e o scanare cu vag com si un log in mers.Asta la cine se pricepe pentru ca pot fi mai multe cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce alte cauze ar mai putea fi ?

Poti fii putin mai explicit ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare.Recent am intrat si eu in posesia unui Touran.Motor AZV,136 cp,climatronic si...ma rog,are tot ce trebuie.Pot sa zic ca sunt multumit deocamdata de masinuta,singura problema ar fi un suierat ,fluierat in zona turbo care se accentueaza daca trag jos furtunasul de vacuum de la EGR.Daca obturez furtunasul cu un surubel fluiera si mai tare.Incepe undeva pe la 1200rot./min. dupa 2000 nu se mai aude.Am facut un drum de Germania-Romania n-am avut nici o problema,trage bine doar acel fluierat care ma nelinisteste.Apropo in Germania mi-au schimbat uleiul si filtrele,au pus ulei Eurolube 5w30.Nu vi se pare ca e prea subtire?Orice parere e bine venita.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat ceva foarte important cred eu.Cateodata motorul mergand la relanti aud cum incepe sa fluiere incetisor turbina.Cu o simpla apasare scurta pe pedala de acceleratie aceasta dispare.Bineinteles fluieratul apare din nou in sarcina cu aceeasi intensitate si cand motorul este rece si cand este cald. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!