Jump to content
mariusdodo

Suierat turbina

Recommended Posts

mariusdodo

am o problema ....cand accelerez se aude un suierat si e din ce in ce mai pronuntat. stie cineva ce ar putea fi? masinutra mea e din 2004 cod motor AZV si are in jur de 210 000 km. am luat-o la 175 mii si tocmai sapt viitoare schimb distributia- ca sa fiu sigur, placutele de frana si ulei cu tot ce include. ma ingrijoreaza doar suieratul asta! stie cineva?

multam fain

Share this post


Link to post
Share on other sites
edy2172

salut mane , ma sa nu fie cumva de la turbina ca aia cand e pe gata face asa, daca e tare shuieratul e pe gata turbina, sper sa ma inshel de dat cu parerea dar trebuie sa asculti cam zona de unde se aude poate sa mai fie de pe la curele sau intinzatoare dar cum am zis trebuie indentificat zgomotul,sa speram ca va fi ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristibt

intai localizeaza suieratul: vezi turbina, furtune, roti, cutie de viteze, eventual geamuri deschise,de la distributie

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusdodo

deci: am schimbat distributia - zice mecanicu ca ar mai fi mers dar ....e bine asa, rola intinzatoare si cureaua de transmisie, uleiul si filtrele, toate placutele de frana si ....fluieratul ..... e tot acolo. ramane deci turbina. care costaaaa....... again foarte mult. acuma mecanicu zice ca ar putea sa o reconditioneze, sa schimbe axul si sa puna unul mai gros si mai durabil. daca vreau mi a propus sa -mi puna o turbina mai mare pt mai multi cai?!? :Driver: dar acuma sa vedem!

multumesc mult celor care m-au ajutat cu sfat!

marius

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasius

Si mecanicul stie sa faca adaptarile la motor alea soft pentru ca o turbina mai mare si mai smechera sa fie in regula ?

Sau sa puna un ax mai gros ? Hai ma ! Unde mergi tu la service ? Si o turbina nu e capat de lume ca si cost. Doar daca o iei de la reprezentanta unde dai de vreo patru ori pretul ei din alte parti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marian
acuma mecanicu zice ca ar putea sa o reconditioneze, sa schimbe axul si sa puna unul mai gros si mai durabil

In ce vise ale lui va fi mecanicul respectiv in stare de asa ceva? :) :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusdodo

dupa cum stiti sau va puteti a seama eu nu ma pricep prea mult la mecanica! dar omu mi a aratat ce are pe masina lui un seat toledo cu o turbina modificata - de la 2.0 are una de 4.2 - asa spune el. da masina scurma de zici ca e de curse. si cat am stat la el au venit cred ca 4 sau 5 cu turbine la reconditionat sau marit capacitate si ....vreau sa spun ca i-a rezolvat pe toti! acuma ...poate nu am folosit io termenii care trebuie sau nu m-am exprimat tare bine dar pentyru cine are neintelegeri pot incerca sa explica din nou!

cu drag,

marius

si stie sa faca si modificarile la soft. mie mi-a modificat din soft si a marit puterea de la 136 hp la 170 si ...se simte!

merci

am sunat si sa ma interesez de o turbina noua si ....e 1200 e. asa mi a spus persoana de la tel de la o firma din bucuresti:

http://www.acr.ro/index.php/function.mysql...t&pagina=12

si asa a zis si nenea asta : reconditionare 350E fara tva sau 1200 e noua.

nu am stiut unde sa intreb si inalta parte de un pret de turbina asa ca ..... am facut si eu ce am stiut. si Kasius ----1200 e mie mi se pare totusi destul de mult.

multumesc totusi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

uite ma intyrebai pe mine si-ti sp[uneam k una noua e 400 de euro :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
lorenzofocsani

salut...sunt nou pe acest forum si sper sa nu fac greseli ca sa fiu sanctionat.....dar am si eu o problema.....am un vw sharan 2001 si de un timp cand sunt in treapta 4 5 sau6 si ajung la aproximativ 2200turatii motorul tinde sa moara.....iar in trepte inferioare la 3000turatii....nu mai are vlaga.......mi sa spus ca ar fi egr sau ceva din turbina........as vrea inainte ca cineva sa isi bag mainele in masina mea sa mai aud si parerile unora care poate au patit din pacate ca mine......si cum au rezolvat problema......cu stima si cu scuzele de rigoare daca am gresit topicul sau modul de exprimare..... :vwrullz:

revin si cu o alta problema referitoare la '' suierat'' motivul ptr care am ales acest topic.........un suierat se aude si la mine cateodata...si in acel moment am impresia ca masinutza mea merge mai bine.... cred ca in acel moment functioneaza turbina?!?! sau poate fi si altceva? specific ca toate conductele care vin si pleaca de la turbina au fost verificate....

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrusel

Incearca sa gasesti un membru din Focsani cu vag-com si sa-ti faca un log in mers (stie el in ce grupuri) si dupa aia posteaza-l aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=41003,ca sa vedem despre ce e vorba.Presupun ca ai geometria variabila din turbina blocata(patit si eu de multe ori) sau pierzi presiune pe undeva. bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
lorenzofocsani

sall.....cu siguranta asta o sa fac....ms mult andrusel.......am fost plecat din localitate in acest wek-end.....masinutza a mers ca niciodata......am reusit performanta de a atinge 3500rotatii in trepta a 6-a..........totul parea ok....bucuria pe masura.....insa surpriza a fost si mai mare cand am ajuns in localitate si am observat ca pe scutul motor pe partea stanga si pe aparatoarea de noroi am vazut multe pete de ulei............parerea mea e ca sa intamplat ceva la turbina........oricum mai tarziu ma vad cu un mecanic......sper sa nu fie grav.....bafta.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrusel

Incearca sa dai scutul jos si sa te uiti la intercooler(se afla in fata sub radiatoare) ,s-ar putea sa pierzi ulei pe acolo deci presiune ,si de aici vine si lipsa de presiune de la turbina(negative deviation)

:blah: patit si eu la fel,de la prea multa" talpa"s-a desfacut partea de plastic de cea de metal de la intercooler si pierdeam ulei pe acolo si presiune.Am fost la un meserias care mi l-a dat jos si l-a curatat si l-a lipit,deocamdata e ok si nu mai pierd ulei pe acolo :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
lorenzofocsani

sall....am avut ghinion.... :) ..mecanicul a fost prea aglomerat si nu a reusit sa se uite la masinutza....acum am facut o programare...deci pana atunci nik nou.....maine am sa desfac scutul sa vad ce sa intamplat.....sunt fff curios.....mult noroc....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Badic

Salutare, e primul meu post pe acest forum si sper sa fiti deschisi. Am un Touran 2.0 TDI 140CP DSG an 2004, are aproximativ 135.000km. Masina a stat 2 saptamani intr-o zona montana, la frig, pornita poate de 2-3 ori. La intoarcere in capitala am observat un sunet ciudat al turbinei, care consta intr-un fluierat crescator in momentul accelerari, iar descrescator in momentul franari. De la ce poate fi ?! Sunt putin ingrijorat ... mentionez ca motorul trage fara probleme. Multumesc si astept pareri !

Edited by Badic

Share this post


Link to post
Share on other sites
PTDA

cred ca primul pas ar fi sa o cureti.

costa 300-400 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites
Badic

Ok, merci am o idee de unde pot pleca cu remedierea problemei. Sunetul acela nu apare mereu, apare foarte rar si doar cand motorul este rece.

Share this post


Link to post
Share on other sites
automanticor

De obicei fluieratul turbinei anunta faptul ca se apropie momentul inlocuirii. Totusi in cazul tau, daca turbina fluiera numai in anumite situatii ai putea sa urmezi sfatul lui PTDA avand in vedere ca una noua se ridica la o suma destul de consistenta. Iti recomand sa verifici si nivelul uleiului din baie avand in vedere ca ungerea la turbina este asigurata cu uleiul de motor. Am avut un client care a cumparat o turbina noua si a ramas fara ulei in baie, intr-o sapt a inceput sa fluiere foarte tare. De la garantie a venit raspuns ca piesele din interior s-au topit datorita insuficientei ungerii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucaflo26

Badic uita-te aici da un ochi....http://vwforum.vwfor...urbina-la-rece/

Edited by flotouran95

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fiestax

eu i-am zis sa se duca la ciprian cel mai bine.stie el ce sa ii faca

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucaflo26

Foarte bine ai facut fiestax pai daca e din bucuresti e cel mai bine asa

Edited by flotouran95

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fiestax

si chiar daca nu era din bucuresti...eu m-am dus din constanta la el.ca decat sa te duci la toti nepriceputii mai bine faci un efort de cativa km dar esti pe maini bune.nota 10 ciprian :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Badic

Va multumesc pentru ajutor ! Am reusit sa vorbesc cu Ciprian si m-a linistit. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mitza258

pai ne poti spune si noua ce ti-a spus Ciprian???

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucaflo26
Badic spune-ne si noua ce si cum .....

Share this post


Link to post
Share on other sites
PTDA

Incepe si mie sa imi fluiere. La dracu! Am dus masina in reprezentanta pt un zgomot, a luat mecanicul masina sa dea o tura, si mi-a tras un turbo surge de toata frumusetea (eram si eu in masina) si acuma imi fluiera turbina. Fluiera daca la 2000 rpm ridic brusc piciorul de pe acceleratie fara sa apas ambreiajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri