Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Le-am transformat pe ale mele in imagini..sper ca le poti deschide pe tel:).Despre ce ii vb am postat mai sus putin. Ms!

post-129424-0-44201900-1434821982_thumb.

post-129424-0-24080100-1434822027_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

Pt.a vedea cat de bine ti e montata distributia...trebuie sa pui o poza/print screen pe grupurile 004/013/015.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac niste loguri aseara, imediat dupa achizitionarea interfetei, insa nu foarte stralucite (deh, oras, aglomeratie). Ne putem da seama de vreo chestie pe baza lor sau planific o plimbare pe autostrada? :D

Banuiam debitmetrul paradit (era murdar), insa pare OK. E cel original, a.f. 1997.

De asemenea, daca e relevant, graficul TDI Timing (pe care, din pacate, nu l-am "pozat") imi arata avansul putin mai sus de linia rosie, cu rezultat de genul "OK but retarded". Fluctua doar pe verticala si imi aduc aminte o valoare de 132 pe abscisa. Am reusit sa-l reproduc acum.

Mentionez ca masina are softul schimbat, turbo Garret de 2.5 (nu am retinut modelul), duze injectoare T4, EGR-ul e scos. Daca am omis ceva informatii relevante, va rog sa-mi spuneti.

Multumesc anticipat!

Avansul este intarzia.deci trebuie urcat pe grafic ori fix pe linia mediana,ori putin mai sus.in pozitia actuala posibil pornirea grea la rece

.

Referitor la loguri,vechea mea problema intru de pe tel si nu le pot aranja .daca erau xls +aranjate....aveai o parere.

Referitor la acest log(multumim lupo),avem asa:overboost destul de lung(pana pe la 3000 rpm),urmat apoi de underboost.

Este edc16 masina.

Ori actuator problematic(e ceva specific dupa 150k/200kkm,ori agata geometria.

Cine isi recunoaste logul sa pisteze si un bs011 cu turbo bn incins.

Le-am transformat pe ale mele in imagini..sper ca le poti deschide pe tel:).Despre ce ii vb am postat mai sus putin. Ms!

Transforma-le in .xls k e mai bn Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am transformat pe ale mele in imagini..sper ca le poti deschide pe tel:).Despre ce ii vb am postat mai sus putin. Ms!

 

Poti avea lipsa vacuum, furtune montate prost, actuator cu membrana fisurata, tija prea lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma lasa sa postez xls....ca erau facute asa in excel...dar..


Actuator-ul ii ok,am luat un furtun si l-am tras aprox 1 cm,si l-am tinut asa sa vad daca scapa si nu a scapat... Furtunele le-am verificat si am schimbat din ele...vacumul a fost masurat si era ok(cand i-am facut softul). Luni o sa merg la persoana care mi-a facut softul sa-l verifice din nou...eu cred ca ii reglajul la turbina...nu sunt sigur de aceea am asteptat si parerile voastre:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca am si consum enorm,8% condus normal,10% agresiv.... Am schimbat duze(sunt injectoarele clasice,ii AFN) ...Dar de consum stiam ca ii data pompa de injectie mecanic pe debit mai mare+soft-ul... Ii zic sa o de-a inapoi mecanic:))). Din cate am ciupit urechile ii data cu 2mg mai mult decat normal...cei care stiu poate ma lumineaza daca ii ok sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

incearca sa mai scutezi tija in asa fel sa liniarizezi presiunea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara, am și eu doua bucăți întrebări(asta după ce am stat o ora pe Youtube și foarte mult timp pe aici,după cum urmează, dat fiind faptul ca am membrana fisurata la actuator turbina, și nici mare baza în N75 astăzi am desfăcut actuatorul din suport(a ieșit ceva gen butonul de la ulei) dar a rămas pârghia lui conectata cu tija geometriei și mișcând de el am observat ca pârghia ce mișcă geometria avea o mișcare foarte ușoară de parca nu era nimic acolo(asa ușor trebuie sa meargă?) deci nu opunea nici cea mai mica rezistenta pe toată cursa) deci chiar asa ușor trebuie sa meargă sau o fi la mișto pe acolo și nu acționează geometria? Următoarea întrebare ar fi: cum se scoate tija acruatorul din tija geometriei? Nu se vede nici o siguranță pe acolo plus ca dacă ar fi sa iasă mai cu forța cred ca s-ar opri în ceva pe acolo boltul în care e prinsa pare sa ajungă la un milimetru de ceva metalic, precizez ca tija acruatorul pare de plastic si turbina cred ca este KKK pe mașină din semnătura, și încă una va rog, în seara asta când am ajuns acasă am ridicat capota cu motorul pornit și se auzea ca o mica bolboroseala la Egr, am scos furtunul de vacuum și s.a oprit apoi la reconectare după 20 secund a început iar. Multumesc. Maine primesc o valva N75 pe proba și miercuri ma duc sa schimb acruatorul. Sa fac și curățare având în vedere ca se mișcă asa dubios de ușor?

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara, am și eu doua bucăți întrebări(asta după ce am stat o ora pe Youtube și foarte mult timp pe aici,după cum urmează, dat fiind faptul ca am membrana fisurata la actuator turbina, și nici mare baza în N75 astăzi am desfăcut acruatorul din suport și mișcând de el am observat ca pârghia ce mișcă geometria avea o mișcare foarte ușoară de parca nu era nimic acolo(asa ușor trebuie sa meargă?) deci nu opunea nici cea mai mica rezistenta pe toată cursa) deci chiar asa ușor trebuie sa meargă sau o fi la mișto pe acolo și nu acționează geometria? Următoarea întrebare ar fi: cum se scoate tija acruatorul din tija geometriei? Nu se vede nici o siguranță pe acolo plus ca dacă ar fi sa iasă mai cu forța cred ca s-ar opri în ceva pe acolo botul în care e prinsa pare sa ajungă la un milimetru de ceva metalic, precizez ca tija acruatorul pare de plastic si turbina cred ca este KKK pe mașină din semnătura, și încă una va rog, în seara asta când am ajuns acasă am ridicat capota cu motorul pornit și se auzea ca o mica bolboroseala la Egr, am scos furtunul de vacuum și s.a oprit apoi la reconectare după 20 secund a început iar. Multumesc. Maine primesc o valva N75 pe proba și miercuri ma duc sa schimb acruatorul. Sa fac și curățare având în vedere ca se mișcă asa dubios de ușor?

.

Da ,asa usor tre sa mearga geometria.daca vrei sa scoti tija din parghia turbinei,ai o siguranta .atentie ca poate sari si o pierzi usor.

Referitor la egr,fa un bs 003.unerori si un maf handicapat face egr-ul sa horcaie(am avut eu un caz cu un avf care avea o facatura de maf,cand dadeai wot maful avea in log o valoare fixa de 1250mg aer/cursa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

1.este normal sa se miste cat mai usor....poate pica si din inertie singura parghia = vnt ok

2.ai o siguranta

3.egr-ul are menbarana fisurata si daia iti face galagie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci când o sa schimb actuatorul sa mai dau din sărăcia mea 250 lei sa.mi curețe și turbina? Sau având în vedere ca se mișcă asa ușor și cursiv pe toată cursa sa o las asa? Menționez ca nu o sa merg și nu am mers bătrânești niciodată. Maf.ul este cel original, dar vreau sa.I vad valorile după ce schimb actuatorul și electrovalva.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

nu trebuie sa cureti nici o turbina ...vnt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rămân fără bani dacă mai schimb și egr, trebuie sa mănânc covrigi doua luni după aia :-)) ar fi o varianta anularea lui? Măcar pe timpul verii. Off topic urmează luna august și ma așteaptă 5 nunti din care la una sunt nas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.este normal sa se miste cat mai usor....poate pica si din inertie singura parghia = vnt ok

2.ai o siguranta

3.egr-ul are menbarana fisurata si daia iti face galagie....

Vali ,cum am zis mai sus ,maful acela facut pe vapor,uneori la relanti iti trantea niste valori de 1250 (gr 003) si horcaia egr-ul.dar sunt cazuri si cazuri.eu unul am intalnit si anomalia asta.

Rămân fără bani dacă mai schimb și egr, trebuie sa mănânc covrigi doua luni după aia :-)) ar fi o varianta anularea lui? Măcar pe timpul verii. Off topic urmează luna august și ma așteaptă 5 nunti din care la una sunt nas.

Pai il poti anula cu un surub/bila rulment infipt/ă in furtunul de vacuum.dar sa nu iti ia eroare si sa taie din puterea motorului.parca ai edc16,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maf-ul meu ii Meat&Doria,parca 150 de lei(cred). Are cateva luni si baga ok,cum zicea si mario20vest mult si la relanti:)). Deci prin scurtarea tijei,eu am inteles,dar spre care parte a piulitei?. Am luat pozitia in fata masinei(cum privesti parbrizul) si am invartit piulita spre stanga cam o tura si jumatate. Nu am VCDS-ul la  mine momentan ca sunt la Arad(faculta+munca,etc) ,dar maine plec la tara si o sa incerc sa refac log-urile. Rezultat ce am observat la vreo doua ture de centura Aradului: 1- fum enorm de mult la prima tura+suierat puternic(nu cum se auzea normal). 2- dupa ce am schimbat la turatii mari s-a rarit fumul,nu mai scoate incontinuu,doar cand dau talpa direct ceea ce cred ca ii normal. 3 - efectul cel mai neasteptat ii ca s-a intarit pedala de acceleratie(fara misto),gen ii foarte fina si raspunde mai repede motorul.. Cred ca am invartit piulita spre partea buna,sa o scurtez,sper...Inca ceva,consumul enorm inca ii....dar asta presupun ca ii si din debitul marit al pompei ceea ce ar explica si fumul negru...Macar acum nu ii continuu ceea ce ma face sa cred ca s-a curatat turbina. Imi cer scuze ca am scris atat,sper sa nu va deranjeze. Multumesc anticipat:) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e etc 15, este golf 4 2005(pe serie) înmatriculat în 2004 cod motor AXR. Dacă este etc 15 nu mai da eroare?

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul este intarzia.deci trebuie urcat pe grafic ori fix pe linia mediana,ori putin mai sus.in pozitia actuala posibil pornirea grea la rece

.

Referitor la loguri,vechea mea problema intru de pe tel si nu le pot aranja .daca erau xls +aranjate....aveai o parere.

 

M-am mai jucat putin cu ele, sper ca sunt OK acum. Multumesc! :)

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e etc 15, este golf 4 2005(pe serie) înmatriculat în 2004 cod motor AXR. Dacă este etc 15 nu mai da eroare?

Nu da eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul este intarzia.deci trebuie urcat pe grafic ori fix pe linia mediana,ori putin mai sus.in pozitia actuala posibil pornirea grea la rece.

Referitor la loguri,vechea mea problema intru de pe tel si nu le pot aranja .daca erau xls +aranjate....aveai o parere.

M-am mai jucat putin cu ele, sper ca sunt OK acum. Multumesc! :)

Nu sunt corecte.banuiesc ca ai vrut sa faci bs003 si bs011.

Trebuie sa intri la basic setings,selectezi canalul 003 ,go,motorul se tureaza singur la 1407 si la fel si pt bs 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@livake77

sunt ok log-urile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci azi am reusit sa gasesc problema... ii cum a spus colegul gtvalentin,erau niste furtune de vacuum crepate....si cea mai mare problema a fost un furtun crepat de la intercooler in forma de S...am reusit sa-l schimb si am refacut log-urile.. ii ok consumul si-a revenit si fumul nu mai ii,doar putin la inceput...acum din cate am vazut eu intra putin tarziu turbina dar asta se regleaza.

LOG-01-003-010-011 a 3 a xls.xls

LOG-01-003-010-011 a 4 a.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci azi am reusit sa gasesc problema... ii cum a spus colegul gtvalentin,erau niste furtune de vacuum crepate....si cea mai mare problema a fost un furtun crepat de la intercooler in forma de S...am reusit sa-l schimb si am refacut log-urile.. ii ok consumul si-a revenit si fumul nu mai ii,doar putin la inceput...acum din cate am vazut eu intra putin tarziu turbina dar asta se regleaza.

Nu ai avut pedala de acceleratie apasata 100%.in nici unul din loguri.refa logurile si dai wot with no fear:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, acum am văzut... Puteam sa jur că am apasat-o full course... Îmi cer scuze o sa le refac când ajung acasă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!