Jump to content

Rulmenti Alternator


Paul_VW
 Share

Postare recomandată

On 1/15/2023 at 2:08 PM, 42miticutza said:

Nu ai spus daca fenomenul cu lumina de la faruri care scade în intensitate la turatii mari se pastreaza dupa reconditionare. Daca da, mai exista o buba la alternator.

Fenomenul arata ca tensiunea se pastreaza in turatii dar curentul nu, sau exista intreruperi in incarcare la turatii mari, si cu cat sunt mai multe intreruperi becurile raman cu tensiunea din baterie. Cred ca fenomenul seamana cu modularea puterii becurilor prin impulsuri la masinile mai noi, prin cresterea sau scaderea pauzelor dintre impulsuri, in cazul nostru turatia rotorului.  Multimetrul arata varful de 14 dar puterea este pentru 12v.

alternatorul incarca bine , a fost testat.

Posibil sa fi depistat problema la stopurile de pe spate . atasez o poza 

si inca ceva , am pus cheia de 19 mm pe intinzator in timp ce motorul mergea si am intins eu mecanic cureaua un pic si se pare ca dispare orice zgomot. intinzatorul e nou , 280 de lei , cumparat anul trecut . sa il schimb iar sau sa schimb fulia de la servo intai si/sau cureaua . curea tot anul trecut a fost schimbata . Scartaitul pare ca vine din zona aia , alternator rola intinzator , nu pot depista cu furtunasul , nu se aude nimic pe el cand apropii de ureche . 

 

EDIT. Poate nu se vede bine in poza , dar am gasit plasticul topit in jurul becurilor de pozitie/frana .. Am vazut ca au dublu filament . Se poate sa le montezi gresit?

 

poza.jpg

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plasticul topit arata ca sunt oxidate contactele. Daca sunt originale VW nu  poti innversa becurile in soclu. Nu de aici vine consumul in plus.

Daca toate piesele-s noi si doar fulia servo veche, de ce sa inlocuiesti intinzatorul care este nou. Este normal sa dispara zgomotul daca aplici o forta in plus. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare dintre noi percepem diferit fenomenele, asa ca este  irelevant cat de tare este intinzatorul. Mergem pe ideea ca schimbat piesele de curand si ai pus de calitate buna. Mai bine inregitreaza zgomotul cu telefonul si nu video, doar sunet, linga fiecare fulie / rola etc. Apoi fisierul audio il putem asculta in casti si vedea diferentele.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut la un b5 ATJ fulia de pe arbore uzata, de aceea scartaia foarte tare, mai ales vara cu ac pornit. Si fulia servo se poate uza, este din aliaj. Si pe asta am schimbat-o pentru ca scartaia dar in viraj pe loc.

Intinzator complet cu amortizor la 280lei? Stiu ca ina era cateva sute bune. Si amotizorul asta daca e uzat cam vibreaza intinzatorul si da ocazie curelei sa faca galagie. Toarna apa pe curea, daca dispare zgomotul nu e de la role/rulmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat o solutie nigrin , ceva de dat pe curele ,  dispare orice chitait pentru o scurta perioada de timp .  o sa schimb azi fulia de la servo sa vad daca se schimba ceva..

 

 Si despre  problema cu becurile de pe spate , am descoperit ca becurile erau toate de 5 W si erau bagate fortat in slotul ala al lor , si am mai descoperit ca  masina avea camera de marsarier si a fost smulsa/ rupta si firele erau in scurt , probabil de aici consumul mare de energie care solicita alternatorul. Inca nu am testat sa vad daca mai am consum mare de energie 

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba te chinui cu toate inventiile, intinzatorul e trompeta sau cureaua prea lunga. Vezi sa nu ai intinzatorul stramb si sa frece rola in capacul de tabla de la distributie si pune o curea mai stansa sa stea intinzatorul mai fest, sunt producatori mai slabi de curele care au curea si cu 1 cm mai scurta decat conti sau altii mai cunoscuti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!