Jump to content

Rulmenti Alternator


Paul_VW
 Share

Postare recomandată

am un zgomot ciudat la motor care ar putea fi de la rulment.si am gasit un fel de pilitura sub alternator,pe pompa de servo. o trebui sa schimb rulmentti.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura? daca deja a iesit pilitura din alternator cred ca trebuie sa-l schimbi complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pana nu desfaceti, cine vreti sa stie ce e acolo si cat e de grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca sa depus demult pilitura.

stie cineva codurile la rulmenti la alternator bosh de 140 de amperi? si de unde as putea comanda,cumpara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tot ca si la cel de 120A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,sunt la fel ca la 120A.

asta am constat dupa ce iam dat jos pe ceilalti vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut am schimbat si eu rulmentii la alternator,cumparat cheie speciala de desfacut rola din capul alternatorului[50lei]operatie reusita.care stie unde se poate reconditiona rotorul[in zona unde lucreaza carbunii este cam la limita]oricum nu recomand desfacerea lui daca nu aveti acea cheie minune.prins in mengina riscati sa deteriorati rola si o sa va coste.atentie rola are filet invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

se poate inlocui un alternator de 120 cu unul 90A (cu mentiunea ca nu am consumatori mari) ?

si anume un 038 903 023 S cu un 038 903 023 R (ambele Valeo). In catalogul VAG zice ca ar fi ambele compatibile cu motorul meu ALH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut

am citit si eu topicul si am vazut 2 tipuri de cote la rulmentii de la alternator (Bosch 120A)

care sunt cele corecte pana la urma?

1. 6303

6203

2. 6303

6003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer m-as mira sa fie si 6203.

La tine sunt 6003 si 6303. Uite-i si aici.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. Am citit tot topicul, dar nu am gasit. Stie careva sa-mi zica codul la alternator bosch 120A . Masina este passat 1.9TDI din 2000 motor ATJ. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar pt seriile de sasiu incepand cu 3B-Y-060489 > , codul este 028 903 031.

Pt seriile de sasiu pana in cea de mai sus, este valabil codul pus de colegul nostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri, acum m-am lamurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,aseara mi s-a oprit motorul in mers,masina este passat 96 kw avf,mi s-a aprins semnul de la baterie si bateria era moarta,am constatat k se rupsese cureaua la alternator si fulia a iesit 1-2 cm in afara cu tot cu ax,loveste in termocupla,care sa fie problema? multumesc anticipat

Modificat de danutz969
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ti s-a stricat frei-ul. Iti trebuie altul nou.

Banuiesc ca martorul de acumulator ti s-a aprins cu mult timp inainte. Doar nu s-a golit acumulatorul instantaneu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a aprins si s-a si oprit motorul.Ai idee cat costa acest frei?ms

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 200-250 de lei.Pe la 220-250 iei ceva de calitate (ex.Ina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pentru domnul Cosmin intrebare: puteti sa dati niste detalii despre rotorul rebobinat?Inca este functional sau a cedat?Eventual un numar de contact al persoanei care a reusit sa-l repare?Multumesc anticipat

Modificat de oltik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Scuze, am vazut tarziu mesajul tau.

Masina respectiva s-a vandut dupa 1 an si mergea inca perfect. E un atelier de bobinat motoare aici in Zalau, unde l-au rebobinat. Nu cred ca te ajuta prea mult, distanta fiind mare.

Bobinatul in sine nu e mare grozavie. Trebuie doar sa desfaca polii apoi treaba merge ca pe roate. Cred ca orice atelier de acest gen ar putea sa ti-l rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

@Calin78....

Ce model/dimensiune sunt rulmentii? Cred ca al meu doar ce a crapat....am observat multa pilitura in zona, ca sa nu mai zic de zgomotul asurzitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala mare este 6003 si ala mic 6303 (asa sunt la alternatorul Bosch de 90A).

In poza la Calin se vede ca rulmentul mare este NTN, probabil si cel mic, o alegere foarte buna. Sunt rulmenti care echipeaza rolele INA (am vazut la rolelele de la distributia unui A6).

Au o constructie mai speciala in sensul ca in locul coliviei metalice care tin bilele au niste distantiere din teflon care asigura ungere pe viata zic ei. Si au si vaselin in ei spre deosebire de un FAG de exemplu care era uscat.

Pilitura a aparut din cauza ca s-a frecat statorul de rotor, sa le examinezi bine sa nu fie afectat bobinajul. Si in nici un caz sa nu mai mergi cu ea asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc....pilitura e probabil cauzata si de deplasearea fuliei spre exterior. Astept sa ma ajute un prieten sa o car pana intr-un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!