Jump to content

Rulmenti Alternator


Paul_VW
 Share

Postare recomandată

Piesa de scos rola de alternator e 200 ron la furnizorii wurth din romania.

post-15891-1232666910_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

A inceput sa imi scartie azi dimineta dupa ce am pornit-o . Nu stiu exact de unde vine scartaitura, inca nu am resusit sa depistez . Cand turez motorul pana la 3000, 4000 de ture nu se mai aude asa .Inca nu am schimbat nimic. Oricum la turatii scazute se aude chiar bine scartaitura. O fii chiar rulmentii de la alternator sau numai de la role ar fi scartatitura dat fiind faptul ca la turatii mari parca dispare scartatitura...?

Modificat de C o s m i n
Qute inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intai verifica sa nu fie rola de alternator. in 90% din cazuri aia e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cheia e scumpa numai pentru o singura interventie. Dar daca o inchiriezi la membrii forumului s-ar putea sa faci si profit cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat o astfel de cheie din Ungaria cu aproximativ 60 ron.La noi e 85 ron si zic ca merita sa o cumperi si sa-ti repari singur alternatorul ca tot iesi mai ieftin decat in service,plus ca ramai si cu cheia.Investitia se amortizeaza numai daca schimbi fulia alternatorului :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pe mine ma lasat alternatoru (valeo),se arsese rotoru care trebuia schimbat , si ma costat 600 ron cu tot cu manopera + garantie 12 luni :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Costel Diaconu

La mine se aude un sc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

La magazine de rulmenti. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costel Diaconu

Cosmine, ca idee ca ai facut mai sus un mic tutorial de schimbat rulmenti, al meu alternator de pe Caravelle este tot Bosch 120 A , am mai intrebat pe aici in stanga in dreapta dar nu a auzit nimeni de rulment 6003, poti sa-i faci o poza la rulmentul mic? eu primesc informati ca ar fi 6203. As vrea sa-i cumpar inainte, cand il desfac sa si ii schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

De aceleasi probleme m-am lovit si eu inainte sa-i schimb. Nimeni nu stia sa-mi spuna clar ce rulmenti sunt. Chiar am cumparat mai multe coduri ca sa fiu sigur.

Uite, am updatat pozele care in timp s-au pierdut si am mutat postul aici. La mine SIGUR sunt 6003 si 6303.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
bogdanodobescu
De aceleasi probleme m-am lovit si eu inainte sa-i schimb. Nimeni nu stia sa-mi spuna clar ce rulmenti sunt. Chiar am cumparat mai multe coduri ca sa fiu sigur.

Uite, am updatat pozele care in timp s-au pierdut si am mutat postul aici. La mine SIGUR sunt 6003 si 6303.

pt ca nu am reusit sa fac o poza clara la alternatorul meu, am editat-o pe-a lui cosmin. imi poate spune cineva ce rulmenti imi trebuie pentru asta?

post-63774-1275220778_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Fiind tot Bosch, si tot 120A, as spune 99% ca sunt aceiasi 6303 si 6003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

sunt scumpi? sa ma risc sa ii cumpar fara sa verific, sa dau alternatorul jos, ce zici? nici nu am deocamdata scula aia ca o stea, si daca fac rost de rulmenti gasesc eu una de imprumut

uite ce modele am gasit la skf, deci la acelasi cod al rulmentului pot fi

6003 *, 6003-2RSH * , 6003-2RSL * , 6003-2Z * , 6003-RSH * ,6003-RSL * ,6003-Z *

acelasi lucru si pt 6303

care-i faza?

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti grija sa fie cu lubrifiere in ei si poate cu etansare. Din cate stiu exista rulmenti cu acelasi cod, dar care merg in mecanisme cu ungere (bai de ulei, cutii de viteze), dar altii care au propriile semeringuri si lubrifiere lifetime (cum ar fi cei de la roata autoturismului). Difera si tratamentul materialelor.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

si din codurile de mai sus care sunt cu lubrifiere, etansati cu semeringuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Du-te la magazin si spune-i vanzatorului ca ai nevoie de rulmenti pentru alternator. Stie ce sa-ti dea.

Ca si marca, alege SKF, cu capse de cauciuc. Inainte de a-i baga la loc, "fa-le plinul" cu vaselina si o sa te tina cel putin cat cei originali.

Pretul e in jur de 20-30 ron/buc.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

cum le faci plinul cu vaselina?

le scoti semeringurile alea de cauciuc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Exact. Cu mare atentie sa nu se rupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

am rezolvat problema cu alternatorul, cu toatte ca deocamdata nu se mai aude, totusi sunt oarecum nemultumit ca nu am gasit rulmenti mai de firma si am pus unii skf, amandoi costa 14 lei, nu stiu cat o sa ma tina, dar macar acum stiu cum se procedeaza. nu e greu, daca nu ai scula speciala de desfacut rola se poate desface alternatorul , se prinde in menghina si se desface cu un imbus stea mare cat sa intre in rolas. in rest, mare atentie la rolele pe care vin periile colectoare cand se scoate rulmentul mic din spate. multumesc forumului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costel Diaconu

SKF sunt foarte buni, dacă nu chiar printre cei mai buni, acum depinde de unde i-ai luat sa nu cumva sa fie contrafăcuți.

Aceeași operație trebuie sa fac și eu, tot am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

si eu am cam amanat pana ce am observat ca daca acceleram brusc imi palpaia martorul de la incarcare, asta inseamna ca nu mai era mult si se blocau complet rulmentii, caz in care intri la alte belele. Recomand sa nu ignori aceasta problema, pt ca s-ar putea sa se complice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu Pitesti
am rezolvat problema cu alternatorul, cu toatte ca deocamdata nu se mai aude, totusi sunt oarecum nemultumit ca nu am gasit rulmenti mai de firma si am pus unii skf, amandoi costa 14 lei, nu stiu cat o sa ma tina, dar macar acum stiu cum se procedeaza. nu e greu, daca nu ai scula speciala de desfacut rola se poate desface alternatorul , se prinde in menghina si se desface cu un imbus stea mare cat sa intre in rolas. in rest, mare atentie la rolele pe care vin periile colectoare cand se scoate rulmentul mic din spate. multumesc forumului!

De doi ani am pus tot rulmenti SKF si nu am probleme.Sunt destul de buni.Nici nu stiu cati km am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
bai fratilor nemtii astia sunt nebuni? am gasit rulmentii dar nu -i pot inlocui pentru ca trebuie sa desfac toata fata ca sa scot alternatorul. e surubul ala din partea de jos care nu iese pentru ca loveste in elicia de la ventilator si nu-i chip sa-l scoti. Stiti voi alta varianta? Oricum, m-am programat si cu ocazia asta schimb si distributia. e nasoala rau.

salut am desfacut eu rulmentul acela de care vb tu..,dar mai intai am scos celelalte suruburi..si pe urma cel cu pricina....asadar mai incearca..si spunemi cat te-a costat distributia..vreau sa o schimb si eu... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: spartanul, avand in vedere ca postul la care ai dat tu quote, e de aproximativ 3 ani, cred ca a rezolvat-o intre timp :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!