Jump to content

Dezlipire Folie Geam


Nick.sb
 Share

Postare recomandată

Am folie pe luneta, a fost pusa de mine si nu a iesit chiar perfect pe margini, in plus nu e autorizata. As vrea sa o dau jos si sa imi pun autorizata dar mi-e teama de dezaburire...sa nu se desprinda cu totul... A dezlipit cineva folia...cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alxrro

    11

  • Nick.sb

    5

  • Rapier

    3

  • Marian

    3

Top Posters In This Topic

La mine au lipit-o cu apa si fen (asa se scrie? chestia aia care scuipa aer cald sa-ti usuci parul :offtopic: )

Deci logic, ar trebuii sa folosesti un fen pt dezlipire....cred, parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu e ca, daca tot vrei sa iti montezi una autorizata, lasa-i pe baietii de la firma care iti va monta sa o dezlipeasca.

De dezlipit, chiar acum 4 zile am avut ocazia sa constat cum se face, ca mi se dezlipise un colt la una din foliile de pe geamurile din spate si am fost sa mi-o inlocuiasca. Pur si simplu a smuls-o de pe geam. A dezlipit-o la un colt cu un cutter, a tras de ea cate un pic, cate un pic, pana s-a dezlipit toata. Apoi a durat mai mult pana a curatat geamul de adezivul vechii folii. A folosit o solutie de sampon si diverse tipuri de raclete + un cutter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folie pe luneta, a fost pusa de mine si nu a iesit chiar perfect pe margini, in plus nu e autorizata. As vrea sa o dau jos si sa imi pun autorizata dar mi-e teama de dezaburire...sa nu se desprinda cu totul... A dezlipit cineva folia...cum?

Folia se dezlipeste in lungul traseelor de incalzire, si mai ales ca acele trasee sunt lipite mult mai bine de geam decat folia, dar iti recomand sa nu o dai singur jos si sa ti-o dea cel care o pune pe cea autorizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult baieti ! cred ca asa o sa fac... cand marg sa o schimb ii las pe cei de la service sa o dea jos... poate mai e un avantaj ca folia a fost lipita fara feon si era si cam frig afara...poate nu a prins asa bine...cand am lipit-o am pus apa cu sampon ca sa alunece bine.

Mi-e teama sa nu se ia si linile de la dezaburire.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu li se intampla nimic. Iar ulterior dezaburirea nu va influenta in nici un fel folia.

Bafta si sa ne spui cum a iesit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti montezi folie autorizata lasa`i pe baieti sa`ti dea folia jos si stai cu ochi :sbine: in patru.

eu am dat folia jos si sa luat cu tot cu dezaburire, prin urmare am schimbat luneta deci ai mare grija.

Modificat de rullz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz sa nu incerci tu. Asa cum au zis si colegii, lasa-i pe cei care vor pune folia noua, sa o faca. Cu un foen (asa se scrie chestia aia cu care iti usuci parul :sbine: ...de fapt e-ul ar trebui sa aiba si doua puncte deasupra, dar sa zicem ca merge) se face aplicarea foliei pt ca aceasta are proprietatea de a se contracta la caldura...se "strange". De asemenea, caldura face sa se evapore mai repede apa existenta intre folie si geam si sa ramana doar adezivul ce il are folia. De dezlipit, se foloseste ceva cu care sa pulverizezi apa intre folie si geam, pe masura ce desprinzi folia (se umezeste inainte si dupa aia se desprinde intr-o parte si se trage, dand din cand in cand cu un "fass" din ala de pulverizat, umplut cu apa).

Repet insa, lasa persoane care sunt obisnuite cu asta, sa o faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IDe dezlipit, se foloseste ceva cu care sa pulverizezi apa intre folie si geam, pe masura ce desprinzi folia

Am intrebat pe unul din baieti atunci cand mi-am montat folia ce este chestia aceea pe care o pulverizeaza si mi-a spus ca este sampon Johnson Baby :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:sbine: :D Tare asta... mda, de fapt nu este apa pur si simplu, este o solutie pe baza de apa care are si rol de curatare/degresare...se poate sa amestece un sampon ceva in ea. Dar nu trebuie sa faca spuma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bune, nu am zis-o ca pe o gluma. Si ulterior am vazut cu ochii mei ca i se terminase solutia si a desfacut un bidonas nou de Johnson Baby si a pus in pulverizator. Daca o fi facut misto de mine... nu stiu ce sa zic, ideea e ca a iesit bine folia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie la cei care iti vor dezlipi folia, eu mi-am pus folie la un service care se ocupa numai cu asa ceva, si apoi am abservat ca avea vreo doua pete albastre... toate bune baietii au zis ca o schimba gratis ( garantie) si cand au dat-o jos mi-au intrerupt cam 60% din dezaburire, mi-au pus din nou folie si pana in ziua de azi regret ca am schimbat-o pe prima... Sper ca tu sa ai mai mult noroc sau sa fie aia mai meseriasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai zi si tu la ce service, ca sa fie lumea atenta.

Eu mi-am montat la ExpertAuto si a fost OK. Am avut probleme cu una din foliile din lateral fata, care sunt folii transparente antiefractie si sunt mai groase si mai greu de montat. Ramasesera niste pete sub una din folii, asa ca mi-au inlocuit-o. Apoi zilele trecute, la jumatate de an dupa ce le-am montat, am remarcat la una dintre foliile din lateral spate ca se dezlipise la un colt. Am fost la ei si mi-au inlocuit-o fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

da ce e mai buna folia pe geamuri sau ionizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Am avut probleme cu una din foliile din lateral fata, care sunt folii transparente antiefractie si sunt mai groase si mai greu de montat.

Adica ? Cum sunt foliile antiefractie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit eu sa raspund...

Foliile antiefractie sunt incolore, un pic mai grosute fata de cele solare si au rolul de a descuraja hotii de a-si duce fapta pana la capat deoarece geamul se sparge mai greu (mai are si folia de rupt/taiat) si el renunta la casetofon, detector, geanta telefon sau pe ce a pus ochii. + ca la fel ca cele solare, in caz de accident retin cioburile. Mai exista si folie pentru faruri, protejeaza impotriva pietrelor, zgarieturilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Obsy are dreptate.

Foliile antiefractie protejeaza in oarecare masura geamurile. Un geam cu o astfel de folie e mult mai greu de spart. E utila atat in trafic, cat si in parcari. Eu mi-am pus pentru prima data atunci cand fostei mele sefe i-au spart geamul la un semafor (avea un Passat B5), i-au luat geanta cu bani, carduri, telefoane mobile, chei de la casa si de la firma, ce sa mai, nasol. Avand folie antiefractie asa ceva nu se intampla. Plus ca in parcare, daca cineva incearca sa-ti sparga geamul, daca nu merge rapid nu o sa stea ala 5 minute sa sape la geamul tau in urletul alarmei, decat daca ai uitat cumva pe bancheta din fata vreun diplomat plin cu dolari.

Si foliile colorate au un grad de protectie antiefractie, dar ceva mai scazut, fiind mai subtiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
da ce e mai buna folia pe geamuri sau ionizare?

Sunt avantaje si dezavantaje pentru fiecare dintre cele doua solutii. Acum depinde de gustul fiecaruia precum si de ceea ce isi doreste pt masina lui.

Eu iti pot spune ca am incercat ambele solutii ( la masini diferite) si sunt de parere ca folia este o alegere mult mai buna ca ionizarea. Argumentele care ma fac sa cred acest lucru sunt:

-intretinere= folia dupa deteriorare (zgariere,decolorare) se schimba foarte usor iar in cazul ionizarii dupa deteriorare nu ai solutii de remediere.

-siguranta= in cazul foliei, daca geamul se sparge, aceasta ofera o mica rezistenta, lucru inexistent in cazul geamurilor ionizate.

-aspect= in cazul ionizarii geamul trebuie tot timpul pastrat curat, orice urma, amprenta etc. se vede foarte urat din exterior, fapt care nu se intampla in cazul foliei.

Alegerea intre cele doua variante tine de gustul fiecaruia, ma refer la faptul ca in cazul ionizarii apare si efectul de oglinda.

Modificat de freexs4all
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul foliei antiefractie, in caz de accident, daca ai nevoie sa iesi din masina si usa nu se mai deschide ce faci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shait.... :D

Tii un cutit in masina (ar putea avea si alte utilitati? :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata o intrebare la care, sincer, nu m-am gandit pana acum.

Cred ca ea ar merita pusa chiar si producatorilor de astfel de materiale.

Asa cum zicea si @andREI, ceva taios de tinut in masina, in topedou, ar putea reprezenta o solutie (si, eventual, s-ar dovedi util si in alte situatii, Doamne fereste!). Eu unul am in permanenta in borseta un bricegut din acela elvetian multifuncional. Nu e mare, are o lama cam de vreo 4-5 cm, dar este extrem de taios :) . S-a dovedit util de multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-ar fi sa puna in dotare bata de baseball din portbagaj si sabia de sub bancheta... :) va dati seama ce usor s-ar rezolva problemele in blocaje si aglomeratii...??? :)

Despre folie nu am incercat nimic inca...nu prea am avut timp. Trebuie sa imi fac programare pentru folie autorizata cu 2-3 saptamani inainte. Sper sa se poata dezlipi fara probleme... Multumesc pentru sfaturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca m-ai inteles gresit. Briceagul pe care ziceam ca il am s-a dovedit util in situatii pajnice, cand a fost nevoie sa tai diverse plasticuri sau chestii din astea. De altfel, cu o lama de 4 cm nici nu ai cum sa te opui prea tare (decat daca in tine zace vreun ninja ascuns :) ).

Pentru situatii care implica bate de baseball si sabii il am pe prietenul meu Walter P22 (10 mm :) ).

Bafta si sa ne spui cum ai rezolvat problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am reusit sa dezlipesc folia fara probleme, desi mi-a fost teama sa nu stric dezaburirea... Am luat un Cutter mic, o spritziera cu apa, ceva carpe si solutie de curatat geamuri. Am inceput de la o margine, am bagat usor varful la cutter ca sa dezlipesc un colt. Am udat tot geamul cu spritiera si apoi am inceput sa trag pe bucatele, pe directia liniilor de dezaburire. Important - trebuie udata si folia in timp ce trag, altfel raman mici bucatele de adeziv negru de la folie. Se dezlipeste mai usor daca e udata. Dupa ce am dat-o toata jos, am curatat bine geamul cu solutie concentrata de parbriz.

Urmeaza sa imi pun folie autorizata, dar am fost nevoit sa renunt la programare pt. ca plec din tara cateva zile. Cand ma intorc, ma programez din nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Intrebare intrebatoare : cu ce se curata resturile de adeziv de pe geam dupa ce dezlipesti folia ?

Si ca sa elimin din start deja o metoda ... NU , nu se ia doar cu apa si carpa . Am incercat si ar trebui sa frec la luneta 3 zile ca s-o curat doar cu carpa si apa sau solutie de curatat geamuri si tot nu cred ca s-ar curata perfect . ;)

Cu ce altceva s-ar putea curata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!