Jump to content

Amortizoare


Florin M.
 Share

Postare recomandată

Multumesc tuturor pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare la toata lumea. am si io o intrebare.deabia am cumparat masina 2 luni..si nu prea ma pricep,am mai cerut si la alti prieteni parerea. Problema e ca la mine se simte orice groapa . sa fie de la telescoape sau cauciucurile ca is late.225\45\17  - 91-v .Am apasat pe aripa si nu face balans , se opreste imediat .va multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, daca simti orice groapa e bine. Inseamna ca-ti lucreaza suspensia, ca nu-i "barca". Cauciucurile nu's asa hardcore incat sa fie de la ele. Tu zici ca-ti troncane la gropi sau ca e prea dura suspensia? Ca nu prea as crede ca e prea dura, poate doar sa ai ceva arcuri taiate de ex-ul sau sa ai suspensie sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu arcurile nu sunt taiate ..dar cred ca sunt cauciucurile ca sunt inalte 2 degete..asa e cand iau gropi parca ..troncane infine ms de raspus ..am sa pun cauciucuri cu mai inalte nu  45...care le am acuma ...ms de mesaj :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa cauciucurile asa cum sunt si banii bagai in bucsaraie, brate, flanse. Acolo unde troncane, ca tot o sa-ti troncane. Am avut 195.65.15, 205/65/15 si 215/55/16. Cu toate troncanea pentru ca aveau o bucsa rupta si 2 brate varza. Inlatura cauza, nu efectul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva si pe mine am un sunet pe supt masina asa infundat pe fata cand plec depe loc si cand pun frana la viteze mici,se vede curs pe telescoape sa fie telescoapele?


salut am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva am o bataie asa infundata in fata si numi dau seama ce poate fi ,am schimbat suporty de motor insa nu ie deacolo suporty ce iam dat jos erau varza insa tot se aude un parait asa unfundat mam uitat si la telescoape si sunt cam curse trb sa le schimb cear trebui sa fac daca ma poate ajuta cineva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine, ce-a suPt? Cred ca tu, limba romana.

O sa am grija sa ti se raspunda doar cand vei scrie corect. Macar atata respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Salutare baieti,am si eu un passat de 2005 berlina de 131 cp diesel si a inceput deja sa dea semne clare ca trebuie schimbate telescoapele.Am pus masina si pe stand in germania sa imi zica precis gradu de uzura la ele , mi-a iesit 99% pe fata si 96 pe spate,iar la arcuri 27% pe fata iar pe spate 25%.Deci in concluzie arcurile sunt bune dar telescoapele sunt varza cu toate ca nu face chiar k o barca ( am condus altele si mai rele).Vreau in sfat o indrumare ceva ce sa cumpar ce sa iau incat sa fie calitativ si durabil k astea care le am,precizez ca sunt de culoare rosie pe gaz,telescoapele trebuie sa le cumpar cu tot cu flanse si protectiile acelea ce cauciuc ? Am intrebat aici cat ma costa toate 4 si mi-au spus ca in jur de 600 euro dar nu originale,ce mi-au cautat ei a fost Sachs albastre pe gaz iar cele rosii nici nu am mai intrebat ca m-am descurajat total. Telescoapele oricum le voi schimba in tara ca aici e mai scumpa mana de lucru decat piesele :)).Preturile la cele rosii in jurul carei valori le-as gasi ? Stiti cumva ? Va multumesc o seara placuta ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la bani astia in Ro iti gasesti OEM in reprezentata de la anu cand o sa iti fie masina mai veche de 10 ani, ai o risturna buna. Oricum pretul ii f mare.

 

Ca si ideie la mn in franta sunt astea (cele mai scumpe) : http://www.oscaro.com/jeu-de-2-amortisseurs-avant-koni-82-2488-875265-10004-psau Sachs http://www.oscaro.com/jeu-de-2-amortisseurs-avant-sachs-557-837-706851-10004-p si spate http://www.oscaro.com/jeu-de-2-amortisseurs-arriere-koni-8040-1227-844836-10005-p si Sachs spate rosi cum vrei tu http://www.oscaro.com/jeu-de-2-amortisseurs-arriere-sachs-556-287-706507-10005-p .

 

Daca vrei la pachet, Koni FSD care sunt cele mai bune http://www.oscaro.com/jeu-de-4-amortisseurs-volkswagen-passat-b5-1-9-tdi-berline-131cv-1185-13910-919-gt si tot nu ajungi la 600€ . 

 

Si ai grija cu Sachs-ul ca nu mai ii ce a fost, si cu garantia... sunt multe probleme. 

 

Bilstein-ul iara sunt a fost ceva probleme de fabricatie, dar ei le schimba si ramburseaza cheltuielile. 

 

Monroe, eu am pus pe un seria 5 si dupa 3 -4 ani  inca sunt bune, dar sunt putin cam tari.

 

KYB, mai toti le lauda, insa pe alte forumuri am vazut ca dupa 2 ani se cam termina, deci nu's foarte fiabile.

 

Koni sunt scumpe si mai mult ptr masini cu tendinta "sport".  Am avut pe un golf 2 si imi sareau dinti in gura.Bine era  generatia veche nu FSD.

 

Eu dupa mai bine de un an de studiu si amanare, am zis ca ori am bani de OEM din reprezentanta, Ori pun o marca RECORD, ii singura marca de pe teritoriu francez ca produce tot "acasa" si in special ptr utilaje agricole etc. la pret foarte buna.

 

http://www.oscaro.com/jeu-de-2-amortisseurs-avant-record-104579-1870291-10004-p astea sunt pe fata eu as alege presiunea pe ulei, mie imi place confortul dar este si pe gaz.    Si spate http://www.oscaro.com/jeu-de-2-amortisseurs-arriere-record-104262-1449014-10005-p tot pe ulei dar este si pe gaz...

 

Sunt singurele suspensi/amortizoare care ofera garantie 4 ani... Eu cred ca nu degeaba.

 

Ultima optiune ar mai fi, refacerea suspensi tale OEM, este in capitala un "nene" (mos suspensie) care face asa ceva. Sunt oameni care merg cu ele "reumplute" de ff multi ani, duritatea ti-o poti "alege" si pretu pe toate ii injur de 600Ron. Citeste pe forum.

 

Asta ii rezumatu meu din cate am auzit, avut si vazut. Sper sa fie de ajutor si sa nu fiu offtopic. 

 

Sa ne ti la curent cu ce faci...

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Merci de parere,problema este ca am auzit si eu ceva-ceva de Sachs ca nu ar mai fi ce au fost si de Monroe cat de cat pareri bune iar referitor la telescoapele pe ulei nu le-as alege deoarece mi se pare cam moi ceea ce nu imi trebuie.Caut genul de telescoape sa fie durabile iar in curbe sa nu se lase pe o parte sau pe cealalta sau si mai rau,cand merg pe autobanda si mai bat rafale de vant chiar ma pune in dificultate la viteza ceva mai ridicata ( gen 150< KM\H).Am o cunostinta ce munceste la un depozit de piese auto si am gasit 4 telescoape Sachs albastre (pachet drumuri grele\rele''çum so zice'') pe gaz la un pret f bun in jur de 1000 RON asta fara flanse sau protectii de cauciuc,acum nu stiu ce sa zic voi vedea cand ajung acasa iar in functie de raportul calitate pret voi alege ! Merci inca odata,o zi buna ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu recomand Kyb,am facut cu ele vreo 6000 km si sunt aproape in aceiasi stare ca alea care au fost pe masina din 2003.Daca la inceput erau destul de tari si statea bine in curbe acum iar a cam aparut efectul "barca"...poate nu le-am nimerit eu...dar oricum trebuiau sa "tina" mai mult...am pus doar doua, pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fosta masina care a ramas tot in familie( b5.5) si sora ei care e la ai mei, am pus acum doi ani monroe refflex fata spate si au rulat peste 30.000km. Si pe drumuri proaste. Si se comporta impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Mai am si eu o curiozitate baieti ! Care este diferenta intre telescoapele Sachs cu eticheta rosie si Sachs cu eticheta Albastra ??? Am cautat pe net si ambele sunt pe gaz,nu caut ceva gen suspensie ranforsata sau ceva de genul asta,nu vreau sa fac modificari la masina,caut genul de suspensie nici rigida incat sa imi sparg dintii in gura dar nici genul de suspensiecare sa fie moale,vreau suspensie incat pe curbe sa se tina bine sau pe autobanda cand mai bat rafale de vant sa nu ma puna in dificultate ! Oricum sunt tare curios de ce am scris mai sus referitor la telescoapele Sachs cu eticheta Rosie\Albastra.La prima vedere am vazut pretul care este mai mare la cele cu rosu decat la cele cu albastru ! Vad ca mai scrie la descriere : ptr vehicule cu suspensie sport,ptr vehicule cu suspensie standard exemplu Sachs 557 839 . O zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu recomand Kyb,am facut cu ele vreo 6000 km si sunt aproape in aceiasi stare ca alea care au fost pe masina din 2003.Daca la inceput erau destul de tari si statea bine in curbe acum iar a cam aparut efectul "barca"...poate nu le-am nimerit eu...dar oricum trebuiau sa "tina" mai mult...am pus doar doua, pe fata.

Si eu am pus KYB la un golf 4 azd si sincer nici eu nu sint multumit

 

Pe fosta masina care a ramas tot in familie( b5.5) si sora ei care e la ai mei, am pus acum doi ani monroe refflex fata spate si au rulat peste 30.000km. Si pe drumuri proaste. Si se comporta impecabil.

De Monroe am auzit numai de bine si Quinton Hazel nu sint rele

 

Mai am si eu o curiozitate baieti ! Care este diferenta intre telescoapele Sachs cu eticheta rosie si Sachs cu eticheta Albastra ??? Am cautat pe net si ambele sunt pe gaz,nu caut ceva gen suspensie ranforsata sau ceva de genul asta,nu vreau sa fac modificari la masina,caut genul de suspensie nici rigida incat sa imi sparg dintii in gura dar nici genul de suspensiecare sa fie moale,vreau suspensie incat pe curbe sa se tina bine sau pe autobanda cand mai bat rafale de vant sa nu ma puna in dificultate ! Oricum sunt tare curios de ce am scris mai sus referitor la telescoapele Sachs cu eticheta Rosie\Albastra.La prima vedere am vazut pretul care este mai mare la cele cu rosu decat la cele cu albastru ! Vad ca mai scrie la descriere : ptr vehicule cu suspensie sport,ptr vehicule cu suspensie standard exemplu Sachs 557 839 . O zi buna !

Din cite imi zicea un amic cica cele cu eticheta albastra sint made in Germany pe cind cele cu eticheta rosie sint made in Turkey.Sincer mai bine pui OE si scapi de griji

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Nu induceti oameni in eroare cu presupuneri.

 

Modelele de suspensie Sachs la autoturismele noastre sunt doua. Prima care fac si echipare de origine este Sachs Super touring ceea cu eticheta albastra. A doua echipare ar fi Sachs Advantage, eticheta rosie. Dupa cum spune si numele lor, prima ii ptr masinile care sunt cu rulaj normal, a nu se presupune sport (super touring).  Advantage ar fi cu o tendinta mai sportiva dar tot ptr autoturisme normala. Asta asa ca rezumat, ptr mai multe informatii aveti aici link-ul sa va documentati. http://www.zf.com/na/content/media/united_states/sachs_1/download_media_1/SX_Folder_Productlines_120x280_EN.pdf

 

P.S Ai incercat QH ? ce informati aveti de marca asta care are preturi destul de mari.Ce echivalent ar fi?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rayn, e cea mai buna idee sa pui telescoape OEM.

in reprezentanta am gasit cu 800-850 ron bucata!!!

2 bucati ...1600-1700 ron.serios? :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu ma refeream la preturile de reprezentanta, daca ai codul  OE exista site ca il aduce la comanda in 5 zile si 25-30% mai mic fata de reprezentanta.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incredere ca e aceeasi calitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rayn, e cea mai buna idee sa pui telescoape OEM.

in reprezentanta am gasit cu 800-850 ron bucata!!!

2 bucati ...1600-1700 ron.serios? :winter:

 

 scumpe rau de tot..da-le dreaq :(

rayn, e cea mai buna idee sa pui telescoape OEM.

in reprezentanta am gasit cu 800-850 ron bucata!!!

2 bucati ...1600-1700 ron.serios? :winter:

 

 scumpe rau de tot..da-le dreaq :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

800 ron este varianta HD, normala este 597ron fata depinde de codurile de culoare de pe arcuri. 3B0413031AB daca asta este codul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce e aia hd.atat mi au zis la avia dupa seria de caroserie.

iar pe autokarma am gasit cu 730 ron.

 

nu cred ca merita diferenta...

 

arhivistu: calitatea OEM este calitate OEM...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HD=Heavy duty/nu poti compara amortizoare de 250/270 AM ron cu 600-800ron OE.Am tot pus AM si nu au tinut niciodata cit OE,cit dai atita face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io stiu ca OEM e OEM..dapai de unde atatia bani?,aia-i baiul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca OEM ii OEM, acum eu ma gandeam sa iau OEM ptr confort, pe mine asta ma intereseaza mai mult. Avem drumuri bune acum, deci fiabilitaea zic ca si cele After market sunt cat de cat ok...  Oricum exemplele care le-am dat sunt cat de cat fiabile si bune...

Oricum daca cele OEM ne-au tinut 2 sau 3 sute de km pe masini eu zic ca daca le iei si te mai tin 200 mi km se amorseaza cheltuiala, avand in vedere ca in km astia puneai cel putin 2 seturi de AM.

Bani sa fie car ii ce pune...

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!