Jump to content

Amortizoare


Florin M.
 Share

Postare recomandată

Nici la masina mea bucsele mari de la bratele inferioare nu au fost cu ulei.Ma refer la cele cu care a venit masina din fabrica.

Cele noi la fel .Tot lemforder

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu  cred ca ai cu con mic daca e din 2003.la cele cu con mare sunt alte bucse pe original si se pot schimba separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai chiar din cauza bucsilor mari am schimbat bratele.

Pivotii inca erau buni.Se pot schimba si la modelul meu.

Am gasit bucse separat dar erau de firme no name si nu am facut compromisuri

Modificat de vortexo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur? Le-ai taiat si nu a curs ulei din ele? Eu nu am gasit bucsa mare fara ulei, fie ea si no name.

Poate erau scurse deja ale tale. Mai ales la piesa OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut si eu ca la kit ul nou lemforder care l-am primit bucsele mari nu sunt cu ulei ca cele originale.alea daca le agiti se aude in ele uleiul.astea au doar cauciuc...cred.am inteles ca dupa 2003 ar fi acest model de bucsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu am insistat asupra lor.Erau destul de distruse dar nu am vazut urme de ulei .

Cred ca le mai am pe undeva.O sa le verific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeam si topicul cu amortizoare de la discutii generale si am vazut ca sunt colegi care au constatat o rigiditate mai mare a masinii dupa ce au pus Excel G.luni sunt programat la service cu ele.sper sa nu regret achizitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-ti place sa te leagane...o sa ai o surpriza neplacuta, dar macar isi vor face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am finalizat montarea amortizoarelor KYB si a kitului de brate Lemforder.Este alta masina trebuie sa recunosc.Amortizoarele originale erau Monroe si nu era niciunul curs.inca bunicele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti se ridica jambele singure si repede? Au fost schimbate.

VW nu a echipat de fabrica Monroe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iuliu cum ai facut testul ca iti dai seama daca sunt bunicele?

 

Eu de ex pe spate, dupa ce le-am dat jos (originale OE) la 270.000km, am comprimat un amortizor de pe dreapta spate la maxim cu 1 singur deget, si a revenit in pozitia iesit maxim dupa 2-3 minute, adica erau varza.

 

Priveste:

 

 

 

Problema la amortizoarele kyb sunt ca lucreaza prea repede, adica daca iei o denivelare (nu groapa) si se comprima, se amortizeaza foarte scurt si rapid tija amortizorului revine in pozitia initiala gata sa preia urmatoarele denivelari, a.i. au ruliu mic si nu fac balans, pe drum denivelat pot deveni usor enervante din cauza asta, lumea spune ca sunt usor dure (nu sport), la fel zic is eu, sunt mai dure decat alea OE.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai unul OEM costa cat o masina in ziua de azi. Si vb de amortizoare pansonate, nu etichetate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai erau bunicele zic deoarece la test ul de amortizoare au iesit valori de peste 65.acuma Borisake zice ca nu e relevant ca de fapt preia arcurile din socuri si se poate sa aiba dreptate caci e o diferenta mare cu acestea noi.am zis ca erau originale amortizosrele caci tot ce am schimbat pe masina de cand o am din 2007 au fost piesele ei originale.absolut tot.senzori,ambreiaj,discuri etc etc.ma indoiesc ca au fost puse amortizoare monroe la cum arata saracele.m am uitat la flansele vechi si toate au sigla vw audi.deci sunt sanse mari sa fie monroe amortizoarele oem.

2017-03-09 19.30.08.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai flansele OEM si toate celelalte pe acolo pt ca le-a folosit tot pe alea. Si ca sa certific ideea ca nu-s din fabrica, toate piesele de pe masina ce vin din fabrica, deci OEM, au sigla VW/AUDI. Si amortizoarele astea nu au asa ceva. Deci au fost schimbate inainte sa ajunga la tine.

Eu am avut Passat B5.5 din 2001 si erau cu digla VW/AUDI si asta de-l am acum din 2005 ii tot asa cu siglele VW/AUDI. Toate le-am avut Sachs pe masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Vreau sa va rog sa-mi ziceti daca flansele amortizor sport difera de cele standard.Intreb deoarece la inlocuirea amortizoarelor am constatat ca ale masinii erau sport cu tija mai scurta iar eu am schimbat atat amortizoarele cu aceeasi tija scurta cat si flansele(flansele luate dupa codul masinii).Am schimbat de asemenea toata suspensia fata si dupa asta am o bataie infundata la care nu-i dau de cap.Am verificat azi masina iar pe stand ITP si nu mi-au gasit nimic.Multumesc!

Modificat de Maverickblue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am inteles nimic. Intrebi de flanse, dupa o dai in amortizoare...

Flansele sunt de doua feluri. Unele galbene buretoase, intalnite de regula pe Passat si unele mai scunde din cauciuc, negre. De regula intalnite pe Audi.

Amortizoarele trebuie sa aibe sceeasi inaltime. Ce tip de suspensie ai trecut pe eticheta din portbagaj? BA sau BE. Ce culori au bulinele pe arcuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alb cu maro pe arcuri.Scuze daca nu m-am facut inteles.Am comandat initial amortizoare dupa codul VIN al masinii.La garaj mecanicul a constatat ca alea de pe masina au tija mai scurta decat alea aduse de mine.Am fost nevoit sa iau codul dupa alea de le-am dat jos si sa comand inca un rand cu tija scurta.Am schimbat cu ocazia asta si flansele amortizor asa cum mi-au dat de la magazin dupa cod VIN.Dar asta este nelamurirea,nu cumva si flansele difera de la amortizor normal la cel cu tija mai scurta?Sper ca m-ai inteles.P.S.Ma gandeam ca daca difera de aici bataia aia infundata care ma innebuneste!

Modificat de Maverickblue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai suspensie normala.

Daca ai comandat amortizoarele dupa VIN, alea erau. Posibil bataia s-o ai fix din cauza tijei scurte. Iti bate, ca ajunge mai repede la cap.

Nu trebuia sa te iei dupa ce ai gasit pe masina atata timp cat nu ai avut-o de noua.

Flansele nu sunt sport, sunt normale, si chiar daca una este mai lunga (cea galbena) la prindere sunt la fel. Ele intra intr-o carcasa si aia galbena se comprima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca zici ca ar putea sa fie din cauza telescoapelor cu tija scurta,de ce nu bateau si cele de pe masina?Referitor la montarea celor cu tija lunga, mecanicul a zis ca daca le monteaza pe alea o sa stea masina ridicata de bot .Sa inteleg ca arcurile mele sunt normale?Multumesc frumos!

Modificat de Maverickblue
Corectie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul tau zice ca o masina sta ridicata din cauza amortizoarelor??

Schimba mecanicul!

Garda o face arcul si 70% din duritate o face amortizorul.

Logic, nu?

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Il schimb ca sunt satul....In situatia asta ce crezi ca ar fi mai indicat,sa schimb amortizoarele sa iau pe codul vin cu tija lunga sau sa iau alte arcuri care merg pe telescoapele astea?Daca merge varianta a II-a,ce tip de arcuri cu cod culoare trebuie sa iau?

Multumesc inca odata!

Modificat de C o s m i n
nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul Reply to this topic.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda conform VIN si iti recomand amortizoare KYB.Daca o vrei mai dura, cica-s unele sport la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grija la amortizoare kyb ca sunt bune/aspre.Nu sau inmuiat deloc dupa 1,2 ani.Mie imi plac dar pt confort poate altceva...sachs,etc.De astea zic. 

Imag048.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KYB luasem initial....Dupa discutia cu mecanicul am pus pe spate KYB,  cele de pe fata le-am dat retur si pe fata am pus Monroe Reflex cu tija scurta.Refac comanda si  iau inapoi KYB...Multumesc!

KYB.jpg

Modificat de Maverickblue
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!