Jump to content

Amortizoare


Florin M.
 Share

Postare recomandată

La mine a mers foarte usor,intr-o ora au fost puse sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Bataie grava pe fata dupa inlocuire amortizoare Monroe...schimbat set brate crezand ca ele sunt de vina... nimic, aceasi bateie enervanta.

Dupa 10.000Km masina era barca.

Problema rezolvata prin reconditionare amortizoare originale.....mult mai bune decat orice amortizoare aftermarket de pe piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut un nr.de tel.al celui care reconditioneaza si un pret cit au costat ne poti spune,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Baietii care reconditioneaza sunt in Bucuresti prin zona Viilor, cred ca reconditioneaza si amortizoare trimise prin curier.

Reconditionarea se face cu conditia ca amortizoarele sa nu aibe tije strambe.

Pe mine reconditionat 4 amortizoare Passat B5.5 4Motion Originale cu demontat - reconditionat - montat m-a costat 500 Ron

0765.999.944 Marian

Recomand, apelati cu incredere pentru detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de blonda: Cand schimbi flansele, ele vin cu tot cu suruburi? Se schimba suruburile odata cu flansele sau merg de "n" ori?

Iertare daca scrie in spate, am citit topicul, dar vreau doar sa stiu cum a mai procedat lumea pe aici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg de n ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali, apropo e intrebarea de mai sus. Pica des flansele astea? Eu am o bataie pe spate sis suspectez flansele. Am schimbat amortizoare(OEM) si bucse si tot aud o bataie care ma enerveaza. Cand trec peste gropi se aude parca as batea in fundul unui butoi. Am vorbit cu un baiat ce are magazin auto(are si service) si mi-a zis ca el nu a auzit sa pice flansele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea pe spate pica foarte greu. Practic nici eu nu stiu sa le fi schimbat cineva de rele.

Noile amortizoare zici ca sunt oem. Luate din reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luate de pe ebay. Chestia e ca inainte aveam unele OEM reconditionate si la fel se auzea. O sa schimb si flansele alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oem de pe eBay? Cat au costat?

Aici in Franta am fost acus 2 zile la vw si mi-au facut un devis ptr suspensie fata si mi-au dat un total de 510€ (190 bucata de amortizor OEM). Pretul total cuprinde 2 amortizoare + accesorile.

Am trimis mail la Baia Mare la reprezentanta si inca tot astept pretul lor...

 

Mai amân ca la mine nu ii inca grav, adica din ce vad de la voi ale mele par a fi destul de recente. Eu caut sa fie cat mai suple si moi, sa nu simt gropile. Caut efectul ''barca''.  Deci nu vreau suspensie tare, de aceea as opta ptr OEM mai mult.

Oricum daca nu gasesc OEM la un prêt mai decent am gasit astea care mi se par un prêt bun  http://www.webdealauto.com/fr/jeu-de-2-amortisseurs-avant-ou-arriere/sachs-557837.854.10389.15417.html  ii un site de incredere de unde am mai cumparat multe piese. Pretul vi se pare bun ptr Sachsuri?Sunt dure Super Touringurile? Aveti ceva informati cum se compoarta pe passat?

Merci

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu cum ar putea sa se "compoarte" ca vad o eticheta de 2 lei pe ele. Nici macar stantate cu nume si model.

Pe mine astea cu eticheta m-au tinut o luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele spate se inlocuiesc odata cu inlocuirea amortizoarelor.

Ninu, Sachs-urile alea cu eticheta albastra pe ele sunt foarte proaste, in sensul ca nu tin mult. Ce vrei, cat dai atata face. Alea OEM sunt pansonate cu VW / Audi si cu reperul 3B0... sau 4B0...

Cele suspensie standard sunt negre iar cele suspensie sport sunt rosii.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm, mie mi s-au parut super ok Sachs Super Touring (albastre). Ca si feeling si duritate foarte apropiate de cele OEM (aveam senzatia ca sunt identice, chiar? Nu e Sachs echiparea originala?).

Pretul este corect. 

Chiar si daca ar tine mai putin decat cele OEM, tu circuli intr-o tara civilizata observ, deci cred ca nu ar trebui sa-ti faci probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit si am vazut ca lumea zice ca astea monotub sunt mai fiabile decat cele bi-tub. A pus careva monotub pe masina in ultima vreme?

Sachs cu eticheta albastra sunt pentru suspensie stock, iar cu rosu pentru sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eu monotub de la monroe(pe spate, pe fata nu stiu daca erau monotub). VARZA!!!. Tari ca naiba. 

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceam de fiabilitate, nu de tarie. Te-au tinut cati ani, km? Chiar sunt interesat!

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca mai sunt bune. Le am pe toate 4 si nu le folosesc. Le-am folosit maxim 15000 km. Le-am avut la vanzare. Daca esti interesat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi un pret pe Pm, ca sa nu ne luam bobarnace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ce cod au rulmentii de sarcina amortizoare fata passat variant 3b6 2002,pentru ca nu gasesc pe la nici un magazin flansele cu tot cu rulmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca passatul nu are rlumenti. Au niste flanse simple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca rulmenti de sarcina are b6 le,nu b5.5 ul.dar poate ma insel.

ontopic,sachs cu eticheta albastra,au iesit la tester 27% ,cele de pe fata.desi masina nu e barca,nu se simte absolut nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.Atunci de ce se numesc Flansa rulment amortizor???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde scrie ca se numesc asa? Pe autokarma? Asa e formatul paginii web pentru toate masinile si motorizarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E flansa din cauciuc. Nu e niciun rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele nu au rulmenti. Suspensia vireaza din brate, nu e McPherson.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!