Jump to content

Amortizoare


Florin M.
 Share

Postare recomandată

Oke. Astept cu nerabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

Borisake

post 722 - te rog sa ma ajuti.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apare cod de suspensie in PR codes de la tine. 

 

PRCode: 1AC = Anti-lock brake system (ABS)

PRCode: 1D0 = Without trailer hitch

PRCode: 3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind

PRCode: 3NZ = Rear seat bench unsplit backrest split folding

PRCode: 4A0 = Without seat heater

PRCode: 4F1 = Central locking system

PRCode: 4R2 = Power windows front mechanical window regulators rear

PRCode: 4UE = Air bag for driver and front seat passenger

PRCode: 4X0 = Without side air bag

PRCode: 5RQ = Right exterior mirror: convex

PRCode: 5SL = Left exterior mirror: aspherical

PRCode: 6Y0 = Without cruise control warning system

PRCode: 7AA = Electronic vehicle immobilization device

PRCode: 7Q0 = Without navigation device

PRCode: 8AA = Without radio

PRCode: 8GL = Alternator 120 A

PRCode: 8RE = 4 speakers (passive)

PRCode: 8X0 = Without headlight washer system

PRCode: 9AB = Manually controlled air conditioning

PRCode: B02 = Type approval Belgium

PRCode: E0A = No special edition

PRCode: H6R = Tires 195/65 R15 T

PRCode: J0R = Battery 380 A (80 Ah)

 

 

Puteai sa vezi asta si singur la http://prsearch.planetvag.com/ sau in alte 100 de locuri... sau puteai macar sa scrii codurile sa nu stam cu gatul flexat dupa ele. Numai zic...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

top

ms de informare, insa as fi dorit sa stiu ce tip de suspensie am...nu ce dotari...oricum apreciez timpul rezervat cautarii dupa codurile respectie...Multumesc!

 

ideea e- sau cel putin asa consider...cred ca passatul este de fabricatie 97' ...iar suspensia e jalnica...acum vro 2 luni am mers cu un passat cu bratele- 6 la numar duse, acu vro cateva zile cu un vento din 95'.... altfel amorseaza...la mine zdrangane la gropi...parca ceva in partea de sus-unde se prinde amortizorul- transmite socurile in masina...

 

acest lucru se simte mai accentuat la partea din spate- insa aici nu am schimbat nimic- insa chiar si asa..socurile se transmit in masina- nu sunt preluate de mecanismele specifice...

 

as vrea sa schimb macar arcurile din fata, sa vad daca e vrun rezultat- dar pana nu am unele certitudini- nu investesc nimic...

 

o sa incerc sa vad ce zic cei de la scorpion- poate ma ajuta dupa seria de sasiu.

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In lista aia de dotari s-ar fi regasit codul de suspensie, daca era..

 

Probabil ai suspensie "normala" - oricum, sigur te pot ajuta la service dupa seria de sasiu.

Arcurile nu stiu daca are sens sa le schimbi, ele nu pot fi "stricate" ci doar lasate sau rupte.

Partea de amorsare e strict din amortizoare.

Daca zici ca zdrangane ceva deasupra, o fi flansa de la amortizor? La un service ar trebui sa se prinda de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti-am urmarit poroblemele. Bratele in ce stare sunt?

Eu n-am scapat de fenomenul asta decat dupa ce am schimbat toate bratele si toate amortizoarele.

Abia apoi s-a facut liniste in masina. Si acum, dupa 120.000km masina e tanc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

cand am luat masina bratele erau o combinatie de optimal trw si originale...

 

zgranganea....am schimbat bratele toate- RTS- bieleta directie TRW...nimic...or fi amortizoarele...la 3 luni pun KYB, metahoane, aparatori praf...nimic..or fi arcurile...insa nush ce mama dracu sa pun...nu ma astept sa fie ca atunci cand era noua, insa nici chiar asa...

 

zdranganit= la gropi parca se loveste ceva in partea de sus...socul se simte sus, neamorsat..se simtea si pe vechile amortizoare...erau originale...odata cu schimbarea lor senzatia si-a mai pierdut din intensitate insa tot se simte...

 

COSMIN, mi-a zis cineva sa nu fie de la bord- partea aceea metalica de care se prinde bordul...???stii ceva?

 

P.S. am simtit ceva la fel, la un punto scurt 2001 sport...

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cunosti istoricul masinii, orice piesa poate fi suspecta...

Si a mea zdranganea in draci pana am schimbat tot. Aceeasi senzatie o aveam, ca masina se imprastie, nu e inchegata deloc. Parca si bordul trepida din toate incheieturile.

Dar arcurile au ramas tot alea. In cazul tau, eu le-as exclude. Prea putin o sa influenteze.

 

Ai facut vreun test la noile amortizoare? Chiar daca sunt noi. Eu cred ca nu-si fac treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

Aceeasi senzatie o aveam, ca masina se imprastie, nu e inchegata deloc. Parca si bordul trepida din toate incheieturile.

senzatia asta de nu e inchegata -  e data de brate nu?

 

o sa caut prin apropiere sa vad cine se ocupa cu testarea amortizoarelor...

insa cunosc un mecanic care si-a reconditionat toate amortizoarele inclusiv pe cele de la portbagaj. tot un b5 are, doar ca e variant..ma bate gandul sa le fac pe cele ale masinii- poate nu o fi chiar asa mult ca pret, si sa vad daca e vro diferenta...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzatia aia... e cam 60% din amortizoare si 40% din brate/pivoti. 

Cand eu le-am schimbat toate, noile amortizoare "sachs" au cazut dupa nici o luna. Iar senzatia de masina imprastiata a revenit destul de tare.

Apoi am reconditionat amortizoarele oem si le-am pus alea pe masina. Acum, dupa cei 6 ani si peste 100.000km tot tanc e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

ms COSMIN de ajutor...stiu ce am de facut...daca este realizabil voi reveni aici cu ceea ce s-a realizat.

multumesc, mult...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aude si la mine. Am schimbat bucsele de la bratele de sus, pus Lemforder, nu e de la ele. Anul trecut am schimbat amortizoarele fata, pus Bilstein, flansele cica sunt beton, cel putin asa erau cand am schimbat amortizoarele.

Voi incerca sa iau niste amortizoare dintr-o sursa sigura si sa fie Boge, KW, ceva ce nu prea se falsifica, fiind in serie de productie mai mica. Eu banuiesc ca suspensia cu totul, fiind putin obosita, amplifica aceste sunete. Putin de colo, putin de colo si rezultatul e unul "de efect" :D

Am verificat masina in fel si chip, nimic nu da semne concrete ca ar fi 

Calarasiul e un oras rupt in doua, distrus, etc.. E pacat de banii mei sa fac o investitie de 6-8000 de lei deodata, doar pentru 1 an de liniste. Le voi schimba pe rand, desi ies mai scump per total. Voi face si un test de amortizoare, chit ca au un an de zile si vreo 25k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Putin de colo, putin de colo si rezultatul e unul "de efect" :D.

Corect.

Iar niste amortizoare moi, numai bine amplifica acel "putin".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care-i diferenta culorilor la etichetele Sachs? Am vazut etichete de culoare albastra si rosie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la un magazin online si cu rosu, mai sus ca pret, parca.

A testat cineva prin pantelimon amortizoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la ce exista oficial in catalogul Sachs. In magazin pot sa vanda ce vrea muschiul lor ca "se potriveste, sefu, garantat" dar oficial... nope.

Poti verifica aici, ca m-am uitat si la pentru BGW de curiozitate

https://webcat.zf.com/index.asp?SPR=4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad! Imi retrag ultimul post.
Vad ca la al meu merg 33-117a sau f pe fata, iar pe spate merg 27-c11p sau f. Am pdf-ul de la boge, cine-l vrea sa imi dea pm.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona, in coltul din dreapta sus al cartonului este trecut "BE" - ce ar corespunde suspensiei sport. Nu vad pe carton in alt loc mentionat BA sau BB. Posibil masina sa fi avut suspensie sport de fabrica. Verifica la reprezentanta, poate te lamuresc ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

astept raspunsul celor de la scorpion focsani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa  cum spuneam revin cu impresii dupa montarea amortizoarelor Kayaba (2 bucati pe fata).Masina se comporta foarte ok mai ales in viraje,sta foarte bine pe drum fata de cum era inainte,a disparut efectul "barca",pot aborba curbele cu alte viteze.Pe drum cu gropi cam "scutura" daca pot sa zic asa :P,or fi mai tari ca alea vechi si de aceea,oricum imi place ca e mult mai stabila la viteze mari. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa  cum spuneam revin cu impresii dupa montarea amortizoarelor Kayaba (2 bucati pe fata).Masina se comporta foarte ok mai ales in viraje,sta foarte bine pe drum fata de cum era inainte,a disparut efectul "barca",pot aborba curbele cu alte viteze.Pe drum cu gropi cam "scutura" daca pot sa zic asa :P,or fi mai tari ca alea vechi si de aceea,oricum imi place ca e mult mai stabila la viteze mari. :icon_cool:

 Astazi ,daca am eu curaj sa-le schimb ,sau saptamana viitoare am sa-le schimb toate 4 cu KYB. Am gasit un video online de la KYB cum sa-le schimb

. Le-am luat de pe un site ,din germania la 220e cu transport , Gaz/Nitrogen toate 4. Au fost scumpe?

post-65746-0-87002100-1404554446_thumb.j

Modificat de DrackulA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie la surubul care strange pivotii bratelor superioare. Nu intotdeauna iese oricat spray si ciocane i-ai da. Uneori iese doar bucati, cu spirale si alte scule. Trebuie sa ai de rezerva, comandate inainte,

Uite aici cum se rupe unul.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deh, vaselina e scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treaba vaselina. Acel surub poate avea si 10 ani acolo, batut de apa, noroi, sare, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!