Jump to content

Amortizoare


Florin M.
 Share

Postare recomandată

Dar le-ai probat sa vazi daca e de la ele? Sau le-ai inlocuit si bataia a disparut?

Sau doar le suspectezi ca ele bat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar le susperctez. Nu am cu ce sa le inlocuiesc pentru ca cele OEM care au fost pe masina sunt varza. Vreau sa le reconditionez pe cele OEM si atunci o sa fiu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg. Sa ne  tii la curent. Interesant totusi ca toata lumea recomanda Bilstein in ultimul timp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am montat amortizoare noi Bilstein pe fata si bat foarte tare. Atentie mare ca au tija mai lunga cu 13 cm decat cele originale. Am vorbit cu tipul de unde le-am cumparat (Vali Crisan) si ma abureste ca trebuiau montate cu un dispozitiv special care fixeaza flansa la un anumit unghi, ca trebuiau montate intr-un service autorizat de catre VW s.a.m.d. Nu stiu ce sa le mai fac. Daca le tai tija si o aduc la aceeasi dimensiune ca la cele OEM este OK?

 

 

Dispozitivul special trebuie montat in capul lui !

Daca ai vreun strungar priceput sau stii vreun alt artificiu prin care sa refaci zona filetata mai jos pe tija, e ok. Dar sa nu tai si sa sudezi tija ca nu va rezista.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare sunt curios cine si-a mai montat Bilstein la Passat si cum se comporta. Scuze Cosmin, ai putea muta posturile despre amortizoare dincolo?

Modificat de johnny erasure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De refacut filetul doar cu filiera dar nu stiu daca este OK sa tai din amortizor. La cele OEM au un arc in interior si din cauza aceasta tija este mai scurta, asta mi-a spus-o Nea Codescu. Daca tai din amortizor acesta va lucra in alta portiune. Pana la urma cred ca o sa le trimit pe cele OEM la reconditionat si o sa vad ce fac cu cele Bilstein. Nu este normal ce se intampla cu aceste amortizoare Bilstein! Nu sunt chiar atat de ieftine ca sa iti bati joc de clienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe spate Bilstein...de vreo 2000 km....si is bune inca. Cu 3 persoane in spate la un hop masina nu se balanseaza a 2-oara. Amortizeaza din prima si isi revine complet. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit si eu cu Codescu, nu conteaza zona de lucru, atata timp cat nu bate in unul din capete.

Dar faci cum vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate nici eu nu am treaba cu ele (Bilstein), problema este la cele de pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai cunosc si la BMW cazuri de amortizoare fata Bilstein cu tija mai lunga. Omul le-a returnat si si-a cumparat Sachs. Apoi n-au mai fost probleme.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Cosmin ce ma sfatuiesti? De returnat nici vorba sa mi le primeasca. Sa ma risc sa tai din ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai ce pierde. Eu le-as taia.

Ai grija sa refaci bine si umarul dinaintea filetului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la fabrica din Sibiu Thyssen Krupp unde se fabrica amortizoarele Bilstein si mi-au spus ca nu este normal ca diferenta la tija de la amortizoarele Bilstein fata de cele OEM sa fie asa de mare. De taiat tija nu merge pentru ca nu se poate da filet deoarece este un otel special tratat. Mai am o sansa mica sa le schimb cu unele care se potrivesc pe masina, chiar daca le-am montat pe masina. Partea aiurea este ca mai greu comunici cu vanzatorii, care sunt foarte reticienti, decat cu fabricantii. Va tin la curent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o sa ai surpriza sa constati ca sunt chinezesti. :D

 

PS: otelul e tratat la suprafata pentru trecerea prin lagare si simeringuri. In profunzime nu e la fel. Insa daca poti sa le schimbi, mai bine asa.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tehnic se poate taia din amortizor, dar practic nu trebuie in nici un caz sa faci asa ceva. Du-le inapoi si ia modelul care iti trebuie tie, vanzatorul te vrajeste. Nu exista dispozitiv de montat amortizorul sau alte vrajeli obosite. Esti client si ai drepturi, ar trebui sa te adresezi OPC-ului. Amortizoarele ale sunt responsabile de viata ta si a familiei tale, ba chiar a celorlalti participanti la trafic, inclusiv noi, nu e gluma.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am primit raspuns la email-ul meu de la un director de la fabrica Bilstein din Sibiu precum ca amortizoarele cumparate sunt cele care se potrivesc pe masina mea. Astept maine alte detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa am bataile de la arcuri? Sa se fi slabit atat de mult in 11 ani si 272 kkm? A mai schimbat cineva arcurile fara ca acestea sa se fi rupt? Ce producator echipeaza din fabrica cu arcuri Passat-urile B5.5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu !

 

Cine ti-a vandut pontul sa-ti dea banii inapoi.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin nu stiu daca ai inteles ce vroiam sa zic. Nu sa bata arcurile, ci tot amortizoarele dar din cauza arcurilor slabite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, am inteles.

Raspunsul este NU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va trimit poze cu amortizorul nou si cel vechi. Diferenta este de 3-4 cm. Nu stiu de unde mi-au iesit mie 13 cm. De asemenea am primit de la vanzator si o poza cu dispozitivul cu care se monteaza amortizoarele in reprezentantele VW-AUDI. Inca astept raspuns de la reprezentantul Thyssen Krupp.

 

post-65895-0-09330900-1385042464_thumb.jpost-65895-0-71903900-1385042475_thumb.jpost-65895-0-44369800-1385042504_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectific postul meu anterior. Dispozitivul exista: 

Am totusi senzatia ca amortizoarele ar avea aceeasi lungime. La ambele corpul are cam 45 de cm lungime, deci posibil ca la cel vechi sa nu mai iasa tija in afara pana la maxim - o fi gripat sau ceva.

Nu bate nimic de la arcuri.

Sper sa nu fii resit ceva cu linkul la filmul cu dispozitivul, daca e o problema rog un moderator sa-l stearga. Oricum, e instructiv ce scule are nenea ala, mai ales pentru surubul ce tine bratele de sus.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ambele amortizoare OEM tija nu este gripata si este iesita la maxim. Intr-o conversatie cu cineva de la vanzari de la Thyssen Krupp Bilstein chiar imi spunea ca este o diferenta de 30 mm special facuta pentru a nu lovi amortizorul in partea superioara. Culmea este ca la drumurile noastre de "macadam" acestea chiar bat si cred ca aceasta diferenta este spre rau si nu spre bine. Oricum, asa cum am mai spus, astept un raspuns oficial din partea lor.

PS De-ar fi avut la service dispozitivul acela de scos surubul buclucas de la cei doi pivoti ai bratelor superioare poate nu imi mai rupeau urechea de la fuzeta chinuindu-se sa-l scoata.

Modificat de johnny erasure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ma ca nu conteaza cu ce-l comprima, daca nu e animal, se poate face cu rabdare.

Sa stii ca amortizoarele nu sunt mai lungi. Diferenta de 3cm nu trebuie sa te afecteze.

Amortizoarele bat pentru ca sunt proaste. Si eu am avut la ambele masini problema asta. Cu niste amortizoare bune s-a rezolvat.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile am schimbat si eu amortizoarele pe spate la B5.5.Mecanicul mi-a recomandat marca Schneider gaz-ulei la un pret de 120 lei bucata.Ca prima impresie mi se par un pic cam dure dar sta mai bine spatele acum in viraje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!