Jump to content

Amortizoare


Florin M.
 Share

Postare recomandată

Ok, aveti dreptate, si cred ca o sa fac asa Cosmin, o sa optez ptr "Anglia"...

Mai intristat cu vestea cu Super Touringul, pe forumurile  din franta auto, se aude numa de bine, adica acus doi trei ani ... Saptamana trecuta si-a pus cineva si parea multumit. Zicea ca inainte era cu Monore si ca ii mare diferenta.

 

Pai ce ii de pus nou in furculitza asta de preturii?

 

 

 

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si nou, eu am o parere foarte buna despre Monroe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat Monroe si sunt varza. In oras parca merg cu senile. Sunt mult mai bune reconditionate. Am sa strang bani si pun OEM si termin balciul. Am observat ca la amortizoare e loterie. Am tras odata loz necastigator si mi-a ajuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa am ajuns si eu. Reconditionatele au deja 100.000 si merg ca in prima zi. Si chiar au suportat chinuri, nu ca Sachs-urile (cu care mergeam ca pe oua).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monroe sunt varza am avut pe golf 3 si golf 4 ...

 

Cum sunt alea reconditionate, nu am intales, de unde sau unde se fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie, de preferabil, amortizoare OEM scurse, si ti le reconditioneaza de exemplu un mosulica din Bucuresti dupa bunul tau plac. Adica de la super sport la soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E tot loterie si acolo. Mie mi le-a nimerit prea tari.

Le-am trimis din nou sa le inmoaie dar tot asa au iesit.

Insa sunt foarte rezistente, n-am reusit nicicum sa le inmoi/stric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la ce pret este un amortizor OEM nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cerusem o oferta de la un magazin. Mi-au zis in jur de 450 ron pe fata acum vre-un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Ardeal unde le putem reconditiona si ce preturi ar fi?  Si cele de pe spate sa pot recontitiona?

Ei cum fac, le deschid baga ulei etc? daca sunt pe gaz cum fac? Sau toate OEM sunt pe ulei, de aceea trebuie OEM ptr reconditionare?

 

Ii foarte tare, nu stiam ca se face, dc nu ati dat duma mai repede... plus ca daca  poti sa iti alei "gradu de confort".

 

 

 

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu in ardeal. Prin brasov parca zicea cineva pe aici, trebuie sa rasfoiesti. Exista o conditie ca amortizorul sa fie reconditionabil, sa fie bitubuluar. Alea monotubulare nu merg reconditionate. Cele OEM sunt pe gaz si merg reconditionate, inclusiv cele de pe spate. Le deschide ,le schimba nu stiu ce garnituri si le umple cu ulei si le capseaza si nu au moarte. Un dezavantaj ar fi ca isi modifica duritatea in functie de anotimp, dar nu cu mult.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CItesc si eu de reconditionat dupa ce am aruncat OEM-urile :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si astea care nu sunt reconditionate (OEM) isi modifica un pic duritatea in functie de temperatura ambientala (anotimp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa am ajuns si eu. Reconditionatele au deja 100.000 si merg ca in prima zi. Si chiar au suportat chinuri, nu ca Sachs-urile (cu care mergeam ca pe oua).

Oho ce de ai mai faut cu ele...hihihihihihihi Eu cred ca-s la al 5-lea set reconditionat. Bine nu am ajuns la suma asta ca s-au stricat sau mai stiu eu ce. Am facut mai multe incercari. Si majoritatea si-au gasit cumparatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am nimerit un singur set perfect (nu scutura, nu se balansa, era compromisul ideal), culmea dintr-un set de chinezarii si pentru un prieten caruia ii e indiferent ce si cum sunt, doar sa mearga. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,imi spune-ti si mie daca stiti pe cineva care reconditioneaza amortizoare in Buc.-PH sau zonele apropiate,va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris mai sus..in Bucuresti, loc Rosu Nea Amortizor. Vb cu Borisake ptr detalii, nr de tel, adresa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mi-am schimbat si eu amortizoarele fata/spate. Mi-am cumparat un set Bilstein, 670 lei toate 4. Cele care erau pe masina erau ale ei, cele originale din 2002. Nu le-am aruncat ca poate ajung si eu tot la reconditionat cu ele. Amortizoarele de pe spate sunt la fel cu cele originale. Amortizoarele de pe fata Bilstein am observat ca au tija mai lunga cam cu 10 cm decat cele originale. Am verificat de mai multe ori daca sunt cele care trebuie si acelasi raspuns: sunt cele care se potrivesc pe Passat-ul meu (Bilstein B4 gas cod 19-119939); cele originale erau SACHS, cod OEM 3B0 413 031 Q. Ce credeti, pot fi probleme din aceasta cauza? Pot sa-mi bata cele de pe fata? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea  sa-mi schimb amortizoare dupa spate, am arcuri sport rosii H&R nu stiu aproximativ cu cat a coborat garda  la sol  ce amortizoare ar fi indicat sa iau? cei de la piese auto mi-au recomandat bilstein

post-20229-0-68512100-1383771632_thumb.j

Modificat de alexxx_aly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, @ johnny erasure  nu cred ca ar putea aparea o problema, probabil amortizarea se face altfel la Bilstein-uri. Daca codul ii bun... Cele originale ale tale ce culoare erau? Nu ai o poza? Ce cod culoare ai la arcurii.

 

Eu am cautat pe 5 masini si numai nu gasesc ce vreau (verde,verde albastru).  Si toate suspensile care le-am vazut erau rosi si scria SACHS. Asa erau puse cele "OEM" pe masina? sachsuri? Sau ce scrie pe cele OEM si ce culoare sunt?

Multumesc

 

Asa arata ale mele                fata / spate

post-39904-0-76400500-1383771782_thumb.j

post-39904-0-77217300-1383773227_thumb.j

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexxx_aly, da Bilsteinurile sunt cele mai bune, daca iti permite bughetul cumparele. B6 iti ofera destul de mult confort ptr o suspensie sport . Dupa aia ai Koni  cu tehnologia FSD care ii foarte buna si merge bine cu arcurile tale sau Eibachuri  si nu ii asa dura (sport). Depinde ce cauti mai exact.  Oricum nu te sfatuiesc sa iei ceva low-cost gen TaTechnix sau Raceland.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit cu 160 lei bucata pt spate bilstein, Nu vreu sa am o suspensie foarte dura, imi schimb amortizoarele pt ca unul din ele e curs de ceva timp.,si a inceput sa tupane pe spate . Am facut 130 000 km in Romania fara sa le schimb, cativa ani am avut si jante pe 18.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ii vorba de B4 pe gaz la pretul asta... Tu vrei numai pe spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!