Jump to content

Service IVAS Galati


d-rive
 Share

Ce parere aveti despre service-ul IVAS Galati ?  

81 voturi

  1. 1. Ce parere aveti despre service-ul IVAS Galati ?

    • Sunt multumit.
      21
    • Nu sunt multumit.
      61


Postare recomandată

  • Replies 296
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • d-rive

    77

  • dylly

    64

  • msn2

    18

  • Agopteam

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

la revizie merge sa vii cu "uleiul la sacosica" cum vad ca procedeaza altii? mai scutesti 70-80 de lei :))

cam asa balteste uleiul dupa un drum de bucuresti :) ....astazi am ramas fara ulei dupa completasem acum 1000 de km....scurgerea pare sa se amplifice

se pot vedea scamele de la servetelele cu care curatasem tot uleiul inainte de drum...am sters bine inainte ...imaginile "spun" totu

post-9393-1181833782_thumb.jpg

post-9393-1181834300_thumb.jpg

Modificat de dylly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e din cauza dopului; vezi ce improvizatie poti sa faci ca sa imbunatatesti situatia.

acum nu stiu exact cum se face etansarea aia (o fi ceva garnitura plata banuiesc) dar daca poti pune ceva in spatele ei a.i. sa fie presata mai bine scapi de scurgerile alea.

(de exemplu, busonul de la dacie are 2 santuri in care stau 2 oringuri cu sectiune circulara; in timp astea se aplatizeaza si apar supuratii ca la tine; le-am rezolvat bobinind pe dop ata de cusut si asa am scapat cu bine)

posibil sa aiba la service garnitura noua ;) la un pret bun

poate motorul tau papa ulei pt ca pierderile de ulei pe acolo nu cred ca sint asa mari...doar daca ai fi mers fara dop...parerea mea

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logic ar trebui sa se rezolve pe garantie...dar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca problema ar fi de la busonul de ulei. Ceva nu merge bine sau este infundat si creste presiunea din carter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e doar de la buson...sau de prin zona :icon_cheesygrin: ...si plasticul ala care acopera motorul la relanti vibreaza cam tare...poate are legatura

problema a inceput dupa revizia de 15000...se vedeau ceva urme,dar cu timpul a devenit mai vizibila

m-am uitat la buson dar nu observ nimic deosebit

la service am prezentat problema si am primit una din "poezii"......nici nu stiu ce sa fac,ma gandesc ca dc ma duc la ei iar pierd timpul cu programari si o sa imi zica ca nu face obiectul garantiei...etc...etc

Modificat de dylly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o intrebare... dacat sa-i lasi sa-si dea doctoratul pe masina ta, nu mai bine incerci sa afli si parerea altei reprezentante?

Nu esti obligat o viata intreaga sa mergi la ivas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect.

Sau mai incerci odata la IVAS, faci sesizare scrisa in care descrii problema si soliciti raspuns scris cu diagnosticul pus si rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce castigi?

Sa te tina minte sa te taxeze altadata??

Va admir rabdarea, dar nu sunt foarte convins ca merita efortul. Pe banii vostri, pe timpul vostru, voi aveti puterea sa va mai duceti odata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@agopteam tu te duci la la buzau?...si mie imi trece prin cap lucrul acesta,pt ca o data pe luna plec la bucuresti si imi este in drum

tot respectul pt cei ce tin la masini dar sa vii de la piatra neamt pt revize tocmai la buzau e ceva :) ... mi s-a parut amuzant ce scrisese un membru

am vazut ca multi de la bucuresti vin acolo si sunt foarte multumiti

din pacate in galati sunt multumiti numai angajatii inscrisi pe forum :)

nu am primit nici un raspuns cu "uleiul la sacosica" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dylly: da. Merg la Buzau.

Poti incerca macar sa dai un tel., sa faci o programare si sa vezi ce iese (sau sa le scrii pe forum). Acolo ai sa ramai surprins de cati clienti vin si de unde vin. Chiar sunt buni la ce fac.

Pentru orice alte detalii foloseste cu incredere PM (iti stau la dispozitii cu informatii suplimentare), nu vreau sa fiu acuzat ca poluez topicul, sau ca fac reclama.

:salut:

Modificat de Agopteam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e putin cam peste mana pana la buzau, dar dc va fi necesar o voi face

am primit si un raspuns de la buzau legat de problema cu scurgerea uleiului si mi-a zis ca se rezolva pe garantie

deci pe baietii astia chiar ii intereseaza sa isi atraga clientii si sa ii multumeasca(se fac chiar programari la service de pe forum)

de la IVAS feed-back-ul pe forum e destul de slab sau mai bine zis lipseste,cu toate ca nu suntem numai cei 20 de membrii inscrisi care citesc acest topic

mai am 3000 de km si trebuie sa fac revizia( nu as vrea sa ajung mai repede pe la service), o sa le mai arat odata acea scurgere de ulei si alte mici probleme pe care le mai am, sa vad dc s-a inbunatatit ceva pe acolo si mai ales dc a disparut minciuna...dc nu vor avea un client in minus :lol: si cam atat...probabil exista si multi clienti multumiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luca_cel_nebun

Bila neagra pentru Ivas! Sau ma rog, pentru oamenii de vanzari de pe acolo! Atentie dna. Oana, de la vanzari, cum va coordonati oamenii. Nu o sa dau nume, insa daca va va interesa problema, cu siguranta veti afla, care dintre "consultantii de vanzari" se bucura de necazurile clientilor Ivas! Mai exact, unul dintre colegii pe care ii aveti in subordine, la auzul problemelor pe care le am cu masina, stiti cam ce imi spune? Sa va citez! "Dumnezeu nu doarme!" Replica spusa cu un ranjet de satisfactie!

Daca ma intrebati motivul replicii, n-as putea sa vi-l spun, insa oricare ar fi fost acela, acea replica nu a fost decat o alta dovada de neprofesionalism din partea oamenilor de la Ivas.

Am si o bila alba! Dl. Marian si colegul lui de la garantii au dat dovada de interes de a rezolva aceeasi problema pentru care colegul lor s-a bucurat!

Pana la urma, trebuie sa fim constienti totusi ca imaginea unui service este dat de oamenii pe care ii are, si, daca acestia isi dau interesul pot fi profesionisti! Eu zic ca problemele pe care le avem nu le avem cu service-ul in sine, cat cu anumiti oameni care lucreaza acolo, oameni care ar trebui sa fie constienti ca la un moment dat ar putea sa-si piarda locul de munca!

Cam atat! Va salut si fug sa vad unde-mi parchez masina, nu de alta da' vine furtunaaa!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am reusit sa citesc si eu tot topicu.Sunt posesor de fabia sedan din sept 2001,adica din vremea in care din sediul nou nu exista decat terenul. In legatura cu votul, am votat "sunt multumit ", chiar daca nu am fost 100%.

1.A fost prima fabia sedan care a fost comandata la Ivas, comanda fiind facuta dupa ce am facut un drive test cu o fabia tdi,drive test in timpul caruia reprezentantii , in frunte cu Dl. Ivascu au fost foarte amabili. Cu toate astea am fost nemultumit ca nu am primit nici macar un discount de cateva procente,cu toate ca masina a fost platita cu banii jos.

2. Am fost si sunt inca super multumit de masina, chiar daca la 2 luni dupa ce am cumparat-o , mi-a murit bateria. Am fost la service, am discutat cu Dl Ivascu de la service , am fost de mai multe ori, timp in care mi s-a reincarcat bateria , apoi mi s-a reformatat bateria , mi s-a facut si un test cu voltmetrul cu furca sa vad ca bateria e in parametrii. Nu mi-a fost schimbata insa , aceasta fiind a 2 nemultumire a mea, pe motiv ca bateria era in parametri, si ca importatorul verifica piesele schimbate in garantie si nu acorda garantia. Binenteles ca dupa ce conduci 20km pana la service , se mai schimba ceva pe la densitatea acidului. Dar bateria a fost defecta, intrucat dupa ce masina a iesit din cele 18 luni de garantie , mi-am cumparat alta , pentru ca cea veche avea densitatea mereu mai redusa pe un element,deci elementul era cu probleme din fabrica.

3.Itp-urile le-am facut mereu la ivas, inginerii de acolo au fost de treaba si nu m-au tinut pe drumuri, deci am fost multumit.

4.Am fost tamponat de un idiot in usa spate,asa ca am ajuns la service. Am discutat direct cu Dl Ivascu, mi-a facut calculul,mi-a dat oferta de reparatie iar vinovatul mi-a cotizat reparatia. Mi s-a facut programare in ziua cutare, la ora cutare, carea au fost respectate. Masina a iesit aproape perfect , cu o urma mica de vopsea (probabil de la vreun distantier) in zona pragului si mai putin perfect pe interiorul usii unde a fost o bucata de mastic umflata. Mi-am exprimat nemultumirea fata de aceste 2 probleme si masina a fost bagata din nou in service, treaba aranjata, masina spalata din nou cand am reluat-o in primire. A iesit brici, dar am fost invitat peste cateva zile pentru polishare. La polisare,un pustan incepator mi-a frecat cu hartiuta abraziva cu apa cam neatent si mi-a matuit putin dunga de la usa. Totodata, am rectificat usa spate stanga unde un alt nemernic de sofer mi-a luat vopseaua sub bandoul de cauciuc de la usa. Insa o parte din vopseaua aia a iesit la prima spalare,chiar pe muchie. Normal ar fi trebuit sa ma duc ca era in garantie sa o faca din nou. Pentru chestia asta am fost nemultumit.

5. In decursul a 6 ani, pe care ii fac in septembrie,masinuta a mers brici, de cate ori am sunat cu vreo problema , au incercat sa ma ajute si sa ma multumeasca ca si client.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

astazi o sa fac revizia de 45.000km

sper sa se mai remedieze si din problemele care inca nu s-au rezolvat

sa vedem daca nemultumirile noastre legate de service au avut ecou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service si am pleat pe jumatate bucuros ,pe jumatate dezamagit

am vorbit cu domnisora CRISTINA desre problemele avute si mi-a comunicat ori de cate ori avem prbleme in service sa incercam sa impartasim problema unei persoane superiore ierarhic fata de cea cu care nu ajungem la intelegere

impresia mea despre dumneaiei a fost una extrem de buna si sper si eu sa fi facut o impresie buna...tin sa mentionez ca noi forumistii avem o imagine foarte proasta in ochii angajatilor de la IVAS

pe langa revizie am mai prezentat si unele probleme dintre care

-vechea problema cu directia

-zdranganitul fetei de usa stanga

-pierderea memoriei radioului

-zgomot ciudat la un ventilator de la radiator

-zgomot ciudat in jurul turatiei de 1400

toate problemele s-au remediat la prima vedere mai putin zdranganitul fetei de usa care am prezentat-o de nenumarate ori...si care pur si simplu mi-am iesit din pepeni cand am vazut ca iar nu s-a remediat

pana la urma a venit cineva de la garantii si mi-a zis ca problema nu se poate remedia

am intrebat "de ce?"

raspunsul "pentru ca mecanicul e ocupat si pentru ca mi nu mi se pare nimic ciudat"

apoi zicand-mi ironic "cum de auzi zgomotul produs de fata de usa si nu auzi ca scartaie geamul cand il cobori?"

o sa mai revin

Modificat de dylly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...tin sa mentionez ca noi forumistii avem o imagine foarte proasta in ochii angajatilor de la IVAS...

OT: sigur nu s-a exprimat in sens invers?? :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impresia mea despre dumneaiei a fost una extrem de buna si sper si eu sa fi facut o impresie buna...tin sa mentionez ca noi forumistii avem o imagine foarte proasta in ochii angajatilor de la IVAS

sa ne anunti cand impresia devine o certitudine :D

Nu stiu cum sa iti spun dar e o problema cu a doua fraza. Noi avem o imagine foarte proasta in ochii lor pe banii nostri iar tot noi avem o imagine foarte proasta despre IVAS tot pe banii nostri. Asa ca e o mica problema financiara la mijloc, data viitoare sa le explici faza asta :(

Una peste alta, schimbari s-au produs acolo, in bine, speram sa fie si mai bine. Lasa-i sa se acomodeze progresiv cu noua postura si nu le cere sa se schimbe prea brusc ca sa nu sufere vreun soc :(

Cand te mai duci pe acolo incearca sa stai langa masina si sa tii cu rigurozitate de rezolvarea tuturor problemelor. Raspunsul cu "mecanicul e ocupat" e cel putin infantil. Faptul ca geamul scartaie, hmm, mai bine tacea ala. Eu daca eram in locul tau il puneam sa scrie pe loc sesizare cu acest defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspunsurile au fost ca de obicei ironice date ,de cel de la garantii

maine trebuie sa ma reprogramez sa schimb unul din ventilatoarele de la radiator pt ca mi l-au gasit defect si cred ca o sa trec iar pe a domnisoara CRISTINA, poate ea o sa isi dea seama ca vibreaza fata de usa chiar dc nu e mecanic

astazi nu am mai avut timp pt ca am stat cu masina de la 8 la 14 in service si a trebuit sa fug repede in alata parte

am si uitat sa intreb daca au facut ceava pt ca radioul sa nu isi mai piarda frecventele

cat despre uleiul de la buson a zis ca provenea de la garniturile de sub capacul motorului care nu au fost sterese...sa vedem

@dragosr...noi forumistii suntem priviti ca niste carcotasi care nu avem ce face pe acasa si scriem pe internet...am incercat pe cat posibil sa schimb aceasta imagine si persoanei care mi-a vandut masina cat si domnisoarei de la departamentul de marketing

am remarcat fete noi la receptie si chiar persoana caruia i-am dat masina in primiere a fost foarte amabila si rabdatoare

se pare ca bunul meu simt ma impiedica sa sa ii vorbesc urat unui om pe care nu il cunosc aproape de loc , dar cred ca pana la uram agresivitatea va fi un avantaj de partea mea...asa a zis si CRISTNIA nu mecanici trebuie sa dicteze pe banii nostrii ,ci noi ar trebui sa le dictam lor(citez din memorie)...parca acum imi pare rau ca am fost prea politicos...cred ca la noapte nu am sa dorm de nervi :(

oricum i-am zis "cum ramane cu expresia:clientul nostru ,stapanul nostru?

"raspunsul "asta e parerea ta"

in 6 ore cat a stat masina mecanicul care era ocupat tot cu alti clienti ca si mine putea sa is faca timp cateva minute pt a fixa o fata de usa....probabil nu toti clientii sunt importanti.....sau paote trebuia sa stau la fundul lor

Modificat de dylly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.tin sa mentionez ca noi forumistii avem o imagine foarte proasta in ochii angajatilor de la IVAS

De ce oare ? Pentru ca unii din clientii lor care nu sunt multumiti de serviciile lor si stau si pe forum isi pot exprima nemultumirea ?

Si citesc si altii despre asta ? Ca nu cred ca-i vine lui X-Y sa-i blameze pe forum aiurea. Acesti X-Y au fost nemultumiti. Uite,eu am scris mai mult de bine de ei. Si cand am fost pe la ei,am vazut ca vroiau sa fiu multumit,nu m-au trimis la plimbare.Si nici banuti prin buzunare nu le-am bagat,ci doar cat a facut factura....Ia cititi posturile despre Ena service,sa vezi ce nemultumiti pe acolo...

Si acu vreo 2 saptamani,daca nu si mai bine,am dat mail cu datele mele pe site-ul lor intreband cat ma costa sa montez un aer conditionat . Si a trecut timpul si nu mi-au trimis nici un raspuns.Probabil pt ca sunt foarte aglomerati, sau probabil ca responsabilul cu zona de contact de pe site-ul lor e in concediu! :vaidecapulmeu: Si am fost si pe acolo,dar nu prea am avut unde parca masina....ca ma duceam prin service sa intreb... Asa ca , sa nu se supere pe clienti...Chiar daca au foarte multi...Chiar daca sunt forumisti sau nu....Si daca scartaie geamurile cand le cobori,sa stiti ca sunt pline de praf la baza lor si ar trebui indepartat praful ala, si nu va costa nimic,si nici programare nu trebuie sa-ti faci.Eu daca lucram acolo si iti luam masina in primire si vedeam asta ,iti spuneam de problema asta si te rezolvam.Poate o sa faca si vreun service prin Braila...Eu vreau ca totul sa fie perfect ,ca de asta dau banul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A) raspunsurile au fost ca de obicei ironice date ,de cel de la garantii B) am remarcat fete noi la receptie si chiar persoana caruia i-am dat masina in primiere a fost foarte amabila si rabdatoare C) se pare ca bunul meu simt ma impiedica sa sa ii vorbesc urat unui om pe care nu il cunosc aproape de loc , dar cred ca pana la uram agresivitatea va fi un avantaj de partea mea...asa a zis si CRISTNIA nu mecanici trebuie sa dicteze pe banii nostrii ,ci noi ar trebui sa le dictam lor(citez din memorie)...parca acum imi pare rau ca am fost prea politicos...cred ca la noapte nu am sa dorm de nervi :P oricum i-am zis "cum ramane cu expresia:clientul nostru ,stapanul nostru?D) "raspunsul "asta e parerea ta"
A) foarte frumosB) asa trebuieC) Cristina are dreptateD) Cristina se contrazice
@dragosr...noi forumistii suntem priviti ca niste carcotasi care nu avem ce face pe acasa si scriem pe internet...am incercat pe cat posibil sa schimb aceasta imagine si persoanei care mi-a vandut masina cat si domnisoarei de la departamentul de marketing
da, mai ales cind scrii de bine despre concurenta din BZ :P :P , unde se aplica zicala ta, chiar daca celor de acolo nu le pasa de tine si de troaca ta nici cit negru sub unghie, nu iti arata asta sub nici o forma.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dragosr...nu se contrazice nimeni,cel de la garantii a spus "asta e parerea ta"...am scris cam repede ,dar citeste cu atentie sa nu creem confuzii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci sa intervina un moderator;

scuze, eu asa am inteles (cred ca daca citesti si tu tot asa o sa intelegi ;) ), nu stiam ca povestea despre cel de la garantii continua in final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dylly-Remedierea scirtitului geamului este o treba relativ simpla- nu ar trebui sa dureze mai mult de o ora.Insista sa ti se rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scartaitul geamului nu ma deranjeaza ,dar muzica ascult toata ziua si ca vibreaza fata de usa chiar ma deranjeaza....

ms pt raspuns ,din nou raspunsurile vin de la buzau :icon_thumright:

Modificat de dylly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!