Jump to content

Service IVAS Galati


d-rive
 Share

Ce parere aveti despre service-ul IVAS Galati ?  

81 voturi

  1. 1. Ce parere aveti despre service-ul IVAS Galati ?

    • Sunt multumit.
      21
    • Nu sunt multumit.
      61


Postare recomandată

@msn2

mi-au taiat mufele respective(sunt 2 perechi la numar) si le-au lipit cu banda de izolatoare...cam asta a fost tot...scrisesem si mai inainte

partea proasta e ca capacul de sub scaun unde sunt firele nu mai merge pus la loc, iar ei l-au pus de forma...abia acasa am observat acest lucru...la urmatoarea revizie o sa le spun...si poate se rezolva ...asta e...au lipit firele cam naspa si imi ieste firica sa incerc eu sa le asez sa nu se aprinda iar becul

partea proasta e ca a trebuit sa trec de aprox 12 ori pe la service, sa repare acolo

mereu "era de la spalatorie"

iti dai seama ce des spal eu masina? ca intr-o sapt mi se aprinsese de 5-6 ori nu mai tin minte

si chiar intr-una din zile ploua

concluzia: eu spal masina si cand ploua :ceuameni:

Modificat de dylly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 296
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • d-rive

    77

  • dylly

    64

  • msn2

    18

  • SAlex

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca o sa renunt la spalat masina ca vad ca e pericol mare pentru masinile marca Skoda!!!, din zona asta.

Jalnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oana-vanzari
cat despre profesionalismul domnisoarei de la vanzari... am avut 2 cunostinte care m-au intrebat, pt ca si-au luat si ei skoda, si i-am indrumat sa se duca la colegii ei ca sa nu fie tratati cum am fost eu cand am luat masina...

Buna, numele meu este Oana si sunt director de vanzari la Ivas. Imi pare tare rau, cand citesc cele scrise de voi. Nu stiu in ce masura sunt adevarate, pentru ca si eu am, nu una, ci mai multe Skode achizitionate si pana acum tot ce s-a intamplat in service cu ele a fost ok. Adica totul s-a rezolvat super repede, super ok.

In legatura cu service-ul nu prea am cum sa va ajut ca nu e bucatica mea, dar sunt sigura ca Cristina, va indrepta lucrurile, deja s-a implicat destul de mult.

As vrea sa te intreb despre ce domnisoara de la vanzari vorbesti? Aici ai ajuns in curtea mea si ma deranjeaza cand cineva spune astfel de lucruri, pentru ca stiu ca am niste profesionisti la vanzari care se poarta super cu clientii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

referitor la profesionalismul dvs eu nu am acuzat rea creinta ci doar neglijarea unui client care a comandat o masina si a platit avansul, dupa care cu greu a mai reusit sa beneficieze de serviciile normale.

asta e, skoda e o masina care de f multe ori se vinde singura datorita calitatilor ei, cateodata putin umbrite de cei care o vand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu strangeti documentele fiecare si sa se organizeze o intalnire intre parti. Posibil ca la intalnire sa se rezolve sau sa se clarifice situatiile care au produs nemultumiri. Daca nu se rezolva au mai fost cazuri aici in care au fost trimise sesizarile direct la VW. Apoi dealerii si-au gasit imediat resursele sa rezolve toate problemele semnalate.

Doamna/domnisoara Cristina aici suntem egali, deci nu avem relatii de subordonare fata de un director asa ca nu ma obligati sa va suport literele cu marimea crescuta fata de restul. Nu asa se atrage atentia. In ceea ce priveste modul dumneavoastra de lucru nu trebuie decat sa respectati politica/procedurile/instructiunile din dosarul prin care v-ati certificat managementul. Ar fi anormal sa nu aveti asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare cam fost parasiti(cel putin in ultima perioada) de cristina, fara sa ne asigure ca ceva in bine se va schimba...cred ca ne trebuie un barbat asa cum au si cei de la brasov sau buzau, sa vorbim direct despre probleme,nu despre povesti precum ca IVAS s-a nascut din pasiune pt clienti,etc,etc...

nu am nimic cu sexul feminin,dar barbatii sunt direct imimplicati acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dylly, nu are importanta cu cine stai de vorba, important este sa se rezolve problema, ce va cer eu tuturor, rabdare, putintica rabdare sa vedem daca se trece de la stadiul de intentie la fapte. In acelasi timp va asigur pe toti ca am fost acolo, am discutat si suntem luati in serios. Te asigur ca nu e deloc o intamplare ca noua noastra colega de forum, Cristina, este director de marketing si "dirijeaza" barbatii aia de care spui tu ca sunt direct implicati.

Cum spunea si Salex, faceti-va o lista cu problemele aparute, mergem si discutam concret pe subiecte clare si nu pe lucruri anapoda. Stiu ca unii dintre voi ati ajuns oarecum la capatul rabdarii dar hai sa ne ducem pana la capat ideea. Asta daca vreti sa facem ceva, sa obtinem ceva, daca vreti doar sa va refulati, pe buna dreptate unii dintre voi asta e, dar macar sa stim ce vrem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oana-vanzari
buna

referitor la profesionalismul dvs eu nu am acuzat rea creinta ci doar neglijarea unui client care a comandat o masina si a platit avansul, dupa care cu greu a mai reusit sa beneficieze de serviciile normale.

asta e, skoda e o masina care de f multe ori se vinde singura datorita calitatilor ei, cateodata putin umbrite de cei care o vand.

Buna, ca sa pot fi obiectiva ar trebui sa primesc un nume si comportamnetul reclamat, adica astept detalii, asa pe vorbe aruncate in vant sa stii ca nu dau doi bani. Exista clienti care dupa ce platesc un avans au impresia ca sunt singurii nostri clienti si solicita o atentie exagerata (vezi clientii care ne viziteaza cel putin o data pe saptamana sa intrebe in ce stadiu de fabricatie se afla masina lui, desi i s-a promovat un anumit termen de livrare care trebuie respectat ). Daca nu doresti sa-ti expui problema pe forum, te astept la noi la sediu sa discutam fata in fata. Ce inseamna servicii normale? Probabil vrei sa spui ceva, dar nu stii cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista clienti care dupa ce platesc un avans au impresia ca sunt singurii nostri clienti si solicita o atentie exagerata (vezi clientii care ne viziteaza cel putin o data pe saptamana sa intrebe in ce stadiu de fabricatie se afla masina lui, desi i s-a promovat un anumit termen de livrare care trebuie respectat ).

:)

cred ca voi trebuie sa va revizuiti atitudinea fata de clienti, chiar si fata de cei insistenti plictisitori si agasanti (nu cred ca ponderea astora e asa de mare incit sa cauzeze prea multi nervi).

Salariile, bonusurile etc le luati si din banii clientilor deci cred ca e ok sa se aplice prafuita deviza:clientu' nostru stapinu' nostru!

Nu am fost plecat prea mult peste mari si tari dar prin ce pravalii am mers am fost de-a dreptul enervat de amabilitatea si binedispunerea vinzatorilor, posibil ca erau in stare sa ma pupe in dos numa ca sa las acolo dolarasii mei.

scuze de OT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, ca sa pot fi obiectiva ar trebui sa primesc un nume si comportamnetul reclamat, adica astept detalii, asa pe vorbe aruncate in vant sa stii ca nu dau doi bani. Probabil vrei sa spui ceva, dar nu stii cum...

Nu stiu cum?...

Un om de vanzari nu isi ia NICIODATA clientii de sus aratand o atitudine de superioritate fata de acestia, unul din cele mai importante lucruri pe care ar trebui sa il stiti, dar care vad ca va scapa!

Persoana de la ivas care mi-a vandut masina a fost Oana Palimariu, cred ca dvs.

Servicii normale- inseamna ca daca masina a sosit la dvs si eu am fost anuntat de asta a doua zi pot sa vin sa o iau dar nu!! a trebuit sa mai treaca 2 DOUA zile in care masina sa stea in curte pt ca nu ati avut dvs timp sa faceti cateva hartii ca de... asteptau alti clienti care inca nu dadusera banii de masina si ei se vede ca erau mai importanti.Si culmea cand in sfarsit am putut sa iau masina aceasta era murdara si eu a trebuit sa va solicit o spalare pt ca dvs vi s-a parut normal sa mi-o dati asa...

La predarea masinii nu ati avut stingatoare si m-ati anuntat ca nu aveti si asta e!! nu va intereseasa de unde fac eu rost. La rugamintea mea ca in momentul in care primiti sa imi dati un telefon sa vin sa il iau ati spus ca o sa imi dati!!!

Au trecut 4 luni, cam 100 zile, in care se vede ca nu ati primit stingatoare pentru ca eu inca nu am primit nici un telefon de la dvs.!!!!!?(servicii normale? cred ca in conceptia dvs da!)

Si au mai fost cateva nemultumiri tot la adresa dvs pe care mi le-am exprimat atunci cand am primit un telefon de la ivas in care am fost intrebat daca am fost multumit sau nu de servicii si de masina. Cautati acolo si veti gasi si restul.

Sper ca v-am lamurit (in limitele puterii mele de exprimare:)) ce inseamna servicii normale

Oricum dati-mi voie sa va recomand unul-doua cursuri de vanzari pentru ca eu am simtit ca nu asa ar trebui sa decurga lucrurile cand cumperi un bun de valoarea asta(~500 milioane lei).

P.S. Toate aceste lucruri sunt destul de putin importante atata timp cat masina functioneaza cum trebuie, dar stirbesc putin dn imaginea firmei inca de la inceput.

Modificat de msn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce au fost trimisi reprezentanti ai Ivas sa tina piept nemultumitilor, dragi colegi va recomand sa va rezumati numai la ceea ce puteti sa demonstrati cu documente. In realitate nu conteaza ce se intampla de fapt ci ceea ce se poate demonstra. Asa ca sariti peste zambete/amabititate/serviabilitate decat daca nu aveti un material filmat cu o grimasa.

Eu nu aveam de beneficiat de servicii gratuite in garantie, asa ca cei in cauza au fost atat de saritori incat imi evaluau masina la ... dauna totala. Cu toate ca nu era necesar decat numai inlocuirea unor componente, ei au trecut tot ce aveau in magazie. Chiar si in conditiile astea, mergand la alti dealeri si inlocuind ce era necesar m-a costat 1/7 la Ena si daca faceam tot ce era in precomanda ajungea la maxim 35% fata de costurile avansate de Ivas (~3000 in loc de 7200). Este posibil ca Nicu Ivascu sa fi gresit la adunare in sensul in care la manopera a trecut virgula mai in dreapta cu o cifra, dar eu o consider ca un refuz de a ma servi si asa va ramane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ups, hai ca imi place, incepeti sa va dati drumul la gura cum se spune :)

... pe de o parte, ma bucur ca ziceti "tot" ca sa se vada ca oamenii care au votat/postat aici nu au facut-o din vreun interes obscur, fie vot pozitiv, fie negativ.

... pe de alta parte, nu prea inteleg eu de ce cei de la Ivas au impresia ca lucrurile au fost dintotdeauna ok, garantat nu, eu nu vreau sa dezgrop mortii si de asta ma limitez sa privesc spre viitor si spre ceea ce se poate face bun de acum incolo.

@Salex, nu e vorba de documente, scrise, video, audio, fiecare e liber sa se exprime asa cum doreste, cum crede de cuviinta. O intalnire, membri forum - reprezentanti Ivas ar rezolva multe chestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
1. Exista clienti care dupa ce platesc un avans au impresia ca sunt singurii nostri clienti si solicita o atentie exagerata (vezi clientii care ne viziteaza cel putin o data pe saptamana sa intrebe in ce stadiu de fabricatie se afla masina lui, desi i s-a promovat un anumit termen de livrare care trebuie respectat ).

2.Ce inseamna servicii normale? Probabil vrei sa spui ceva, dar nu stii cum...

1. NU E NORMAL ca sa se plateasca avans, bine, pentru Romania e normal orice... Am raspuns pentru motivatiile care vrei sa le dai in legatura cu avansul :P

Asa zici, ca sunt clienti care solicita o atentie exegarata? Da-mi voi sa nu te cred. Asta e impresia ta si e o impresie falsa. Daca un client vine saptamanal si intreaba, e mult mai simplu sa ii raspunzi, uitandu-te in calculator care e situatia masinii lui, sa-i zambesti si sa-l incurajezi ca totul va fi bine si va avea masina mult dorita. Dar nu, voi veniti cu replica cum ca e un contract, termene si alte prostii de genul asta... cate termene au fost depasite?!? Aud?!? Cum va-ti revansat fata de client? Contractele care le faceti cu clientii, au penalitati zdrobitoare pentru client si aproape nimic pentru voi, in situatia nerespectarii termenelor si alte situatii cum ar fi neconcordante cu masina comandata (dylly stie, a cumparat ce masina ati vrut voi sau mai exact PoRo sau si mai exact Skoda CZ) Daca vreti si va simtiti in stare dezvoltam subiectul...

Vorbiti de vanzari, eu unul sunt satul de consilierii de vanzari din Galati, in afara de vreo 3 care ii stiu eu restul sunt... hai sa ma abtin, mai sunt si unii care nu-i cunosc si asupra lor nu ma pronunt, insa, daca voi aveti impresia ca vindeti masini datorita capacitatii, priceprii voastre de vanzatori va inselati amarnic, masinile se vand singure, voi trebuie doar sa stiti sa le promovati. Mai exista situatia (cel mai des intalnita) cand cumparatorul isi alege o anumita marca de masina, o anumita motorizare, anumite echipamente optionale sfatuindu-se cu rude, prieteni, cunoscuti care au deja acea masina sau o masina cu o configuratie asemanatoare. Asadar, cercul de oameni cu care se discuta, se sfatuiesc, potentialii cumparatori ai unei masini este mare si voi, consilierii, directorii de vanzari, sunteti linia care delimiteaza acel cerc, continutul suntem noi, restul. Va dati prea mare importanta si daca vreti, vin in calitate de client si va dovedesc ca nu puteti sa imi vindeti o masina de la voi.

Cu toate astea, am cumparat masini de la voi si nu consilierul de vanzari a fost cel care m-a convins ci asa cum am zis si mai sus, alti posesori de Skoda. Apoi, eu v-am mai adus 3 clienti, adica eu v-am mai vandut inca 3 masini pe langa a mea... ei cum sta treaba? Cine vinde masinile? Fac precizarea ca, consilierul de vanzari se numea Catalin, imi cer scuze, i-am uitat numele de familie, acum e la Braila si l-am vazut cu ceva zile in urma pe la Ivas si mi-a facut placere sa-l reintalnesc, de ce zic astea, nu era un foarte bun consilier de vanzari dar era OM, civilizat, educat. Sa vina cineva si sa imi spuna ca solicit o atentie exagerata... hmm, pai asta denota lipsa de tact, cel putin :P

Ma opresc aici cu subiectul asta... cum am mai zis, daca vreti dezvoltam, o sa vedeti ca am inca multe de spus, multe atuuri pe care prefer sa le tin pentru mine. Va pot motiva si demonstra ca acel client care vine saptamanal si va intreaba ceva e 100% indreptatit sa va intrebe, sunt calcule financiare la mijloc, sunt date de fabricatie care deseori sunt devansate si masina vine mai devreme, se intampla sa si intarzie, etc. Omul trebuie si el sa isi faca niste socoteli... dar asta e, voi le stiti pe ale voastre si nici pe alea bine, imi permit sa va spun ca ar trebui sa va puneti in situatia unui client ca sa intelegeti ce trebuie sa faceti voi acolo, cum trebuie sa abordati un client, o problema de vanzare etc. Credeti ca daca scoateti ochii cuiva cu niste presuri, o alarma sau alte prostioare de genul asta, gratis, va spalati toate pacatele fata de un client caruia i-ati pricinuit oarece necazuri... chiar credeti ca oricine si orice e de vanzare, are un pret? Hmm, pacat, director de vanzari ziceati?!?.... Exista situatii cand puteti sa iesiti cu fata curata doar cu un zambet, un telefon, o vorba buna, sincera. Oamenii sunt intelegatori la noi, din pacate multi dintre voi nu stiti cum sa abordati problema, oamenii. C'est la vie!

Imi pare rau ca unora dintre voi vi s-a spus "esti aici ca sa muncesti, nu sa gandesti".

2. Oana, in calitate de director de vanzari, iarasi arati lipsa de tact... pai intrebi un client ce inseamna "servicii normale?" Deci, explica-i omului care sunt serviciile alea normale, daca il intrebi pe el inseamna ca trebuie sa schimbati locurile intre voi... vrei sa iti ei o Skoda? :P

Uite ca a vrut sa iti spuna ceva si a stiut cum, omul era cu bun simt si nu a vrut sa iti zica "pe fata" totul, ai fost retorica in exprimare si l-ai iritat, ti-a zis, happy now? :)

Deci iata tipicul vanzatorului de masini din Ro, reduc la nivel de oras, Galati. Pai daca directorul de vanzari... nu mai zic nimic... deja v-am ajutat prea mult sa deveniti mai buni, sa va fac constienti de defectele voastre... mai bine sa va las in pace sa fiti la fel de buni in continuare si sa aveti aceeasi parere buna despre voi, sa luati la misto clientii in continuare ca sunt prea pretentiosi... deh, numai voi detineti adevarul absolut si a toate-cunoasterea.

Postul asta se adreseaza vanzatorului de masini din Galati, care vrea el, ceva de genul "eroului necunoscut". Eu nu am avut conflicte, incidente sau alt fel de probleme cu nimeni de la Ivas, nu pentru ca totul ar fi fost perfect ci pentru faptul ca va comportati asa cum va permit eu sa va comportati, nu cum va-ti dori voi, unii din voi adica. Spun toate astea fara nici cea mai mica nota de aroganta, cei care ma cunosc, de pe forum si din afara lui stiu ca sunt un om normal, corect, demn si fara sa am "figuri" pe mine, dar chiar trebuia sa va spun toate astea, macar de acum incolo alti clienti sa fie priviti cu respect si nu ca pe niste mofturosi sau nu stiu cum altfel, si voi sunteti aia care cantati si ei danseaza dupa cum le cantati voi....

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar de acum incolo alti clienti sa fie priviti cu respect si nu ca pe niste mofturosi sau nu stiu cum altfel, si voi sunteti aia care cantati si ei danseaza dupa cum le cantati voi....

te rog sa imi permiti ca de aci incolo sa fie toti clientii mofturosi si fitosi pt ca o fac pe banii lor si nu ai altora...aaa si inca ceva: daca unii nu stiu sa te faca sa te simti buricul pamintului din momentul in care esti pe tarlaua lor, f simplu se poate schimba macazul si sa plece la alt dealer atit la cumparar cit si pt service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, ca sa cumperi o masina, a devenit si in Romania un exercitiu destul de simplu, din pacate lucrurile nu merg asa cum trebuie totdeauna. Daca esti din Bucuresti da, ai posibilitatea sa schimbi macazul, din pacate daca esti din Galati, trebuie sa faci un drum la Bucuresti, iadul circulatiei rutiere, te lipsesti si incerci sa rezolvi problema cu astia ai tai, din Galati. Din pacate ei nu sunt constienti ca noi le acordam girul nostru, le acordam o sansa. Mai dihai, se cred importanti, demni de bagat in seama. Ei nu pricep ca masina si clientul sunt subiectul principal iar ei nu sunt decat veriga care face legatura dintre client si importator/fabrica. Se pun pe ei pe primul plan si abia dupa aia restul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

eu fac parte din acei clienti care in 2005... luam contact cu IVAS.

Ca sa fiu obiectiv, cel mai bine va recomand sa cautati posturile mele de atunci.

Sunt capabil sa rezist unei demonstratii... am si acum pe scaunul din dreapta petele de la vopsea...

Intre timp am avut alte probleme la masina, si le-am remediat in alt service (a se citi reprezenanta SKODA), iar acolo au constatat cu dezamagire calitatea reparatiilor facute la dvs.

Cu stima,

un client nemultumit in 2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am simtit superbagat in seama la Arad...iar preludiul a fost la telefon.

Din anumite motive ($) am renuntat deocamdata :) dar acolo o sa merg cind va fi cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Agopteam, din pacate atunci nu aveau compartiment de marketing :) Eu le-am zis de ani de zile sa isi puna niste camere, in sfarsit au luat decizia asta. Cristina Mihai, directoarea de marketing, este fata destupata la minte, din pacate nu are un sprijin cat ar trebui, asta o spun eu si nu mi-a zis-o nimeni, e o apreciere pur personala. Intr-un caz real, s-a ajuns pana la ea, clientul avea dreptate 100%, nu s-a rezolvat nimic. Depindea de PoRo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just, asa e, nu o fi avut, dar din 1992 (de cand e service) pana in 2005...

M-am simtit dator sa scriu pentru ca am simtit ironia... domnisoarelor/doamnelor, cu privire la problemele avute in trecut.

Sper ca reprezentantii IVAS sa reuseasca sa schimbe ceva in service, nu pe forum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca in service se simte o adiere de schimbare :)

afirmatia ta, din 1992 pana in 2005... spune multe, din pacate asta e, daca vrei iti zic eu unde e hiba, dar pe PM :P (poate o stii sau o intuiesti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca nu e bine sa te duci din saptamana in saptamana sa intrebi cand iti vine masina,eu am fost odata cand am platit avans pt leasing si apoi dupa 2 luni cand a venit masina

@d-rive ai dreptate cand ai spus ca masina se vinde singura, eu am ales-o dupa informatiile mele si la sfatul unei rude care tocmai isi achizitionase o O2

la randul meu am safatuit alte 2 pers car si-au achizitionat SKODA(acestea fiind rude,prieteni de familie),vazand cum sta treaba pe la service si cum O2 nu s-a dovedit o masina chiar buna, unor alti 3 potentiali cumparatori le-am explicat ca SKODA nu e nici pe departe alegerea cea buna, acestia achizitionandu-si TOYOTA de care sunt foarte multumiti si nu au avut probleme(a fost asa un "curent" cum a fost si la SKODA)

mai am un prieten de famile caruia ii place foarte mult O2 si l-am invitat la un drive-test, cand a vazut ca scartaie bordul,usile,franele pocnesc+ca i-am povestit toate problemele avute a zis ca isi i-a tot TOYOTA

alta concluzie:"TOYOTA pana acum nu e afectata de spalatoriile din galati"

sa stiti ca nu fac reclama acestei marci ,mie chiar nu imi plac ca design aceasta marca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
eu cred ca nu e bine sa te duci din saptamana in saptamana sa intrebi cand iti vine masina,eu am fost odata cand am platit avans pt leasing si apoi dupa 2 luni cand a venit masina

@d-rive ai dreptate cand ai spus ca masina se vinde singura, eu am ales-o dupa informatiile mele si la sfatul unei rude care tocmai isi achizitionase o O2

mda, tu nu te-ai dus, nici eu, drept dovada ca cei de la vanzari nu ma cunosc.

poate ca am dreptate, insa cei de la vanzari de la IVAS, dupa cum vezi, au o parere foarte buna despre ei. Si eu am o parere buna despre ei, au fost prompti, am stiut ce sa le cer(la intocmirea documentelor, sa se miste repede) si nu am avut probleme.

Ziceai de Toyota, sa stii ca si Toyota are hibele ei numai ca service-ul e cu 1000 de ani mai avansat, daca ti se cojeste schimbatorul sau ornamentele interioare ti se schimba fara comentarii si cu scuzele de rigoare, daca ti se duce naibii kit-ul de ambreiaj ti se schimba si ala, ori de cate ori s-ar strica... nu ca la IVAS, l-au schimbat o data si apoi au zis ca a doua oara nu mai pupam noi asta, fiind stiut ca cei de la VAG au o problema majora cu kitul de ambreiaj... insa la IVAS nu se recunoaste lucrul asta si ni s-a comunicat la vremea respectiva ca putem sa plecam de la ei de la service ca nu ne tine nimeni cu forta, adica ei si-au incasat comisionul si nu au nevoie de un client care sa le dea batai de cap (de fapt masina defectuoasa), adicatelea, da banu' si haidi pa. Moralitate, demnitate, unde? cum? Dar asta e la faza asta cu garantia, in conducerea PoRo e un marlan limitat la creier care crede ca are de unde sa piarda clienti, care crede ca vanzarile astea asa de mari ii permite sa fie marlan pe fata la faza cu garantia... hmm, nu le doresc decat sa dea faliment si sa fie nevoiti sa isi caute de munca prin alte parti, cum ar fi pe la Toyota de exemplu, poate asa se mai lumineaza si ei la mintea aia intunecata. In ultima fraza ma refer la faza cu garantia, adica la cei de la PoRo, fara legatura cu cei de la IVAS care nu sunt decat niste soldatei obligati sa respecte ordinele si regulile tembele de la Bucuresti. Toate astea sunt la timpul trecut insa m-as mira teribil sa se fi schimbat ceva.

@dylly, povesteste te rog istoria cu protectia de plastic transparent de la rotile spate... cea care ti-a facut bule de aer si nu au vrut sa ti-o schimbe pe garantie. Povesteste in amanunt si cu usa, aia care ziceau ei ca e lovita si ai reparat-o in alta parte... precizez ca usa are vopseaua originala si orice fraier isi poate da seama daca o usa a fost reparata sau nu, usa are o fina zgarietura pe ea... in fine, din cauza unei fine zgarieturi pe usa i s-a refuzat schimbarea pe garantie a acelor protectii de plastic, contra pietrelor. Dylly, cand vrei si esti dispus, mergem la IVAS pentru o noua discutie vis-a-vis de toate problemele tale, merg si eu cu tine, o chemam si pe doamna Cristina si pe doamna/domnisoasa Oana de la vanzari, poate ma lamureste dansa pe mine de ce ai interiorul bej daca tu l-ai cerut negru. Daca esti dipus, exista cai legale de a-i forta sa se achite de obligatiile care le au in ceea ce priveste garantia. Am consultat deja un avocat si te trimit la el, se poate face expertiza tehnica si verifica si demonta toate afirmatiile facute de "specialisti", specialisti care au mers la prosteala pe fata, asta ca sa nu ne mai ascundem atata dupa deget. Se stie ca documentatia cu piese pe garantie care trebuie intocmita catre cei de la PoRo este destul de stufoasa si mananca mult timp inginerilor, de aceea ei te imping sa faci o ilegalitate, fa masina pe Casco... asta te indeamna toti.

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerile referitor la politica PpRO sunt impartite

unii zica ca PoRo ii indeamna sa shimbe cat mai putine piese pe garantie

altii zic ca nu le plateste manopera cum trebuie; spre exemplu cum am fost eu cu airbag-ul de mai multe ori si dupa cele spuse mai sus nu le plateste decat odata manopera; mi se pare corect sa le plateasca doar odata manopera PoRo daca ei te cheama sa repare o piesa de mai multe ori

acestea doua sunt imipresiile unor oameni care lucreaza la reprezentante SKODA si cu care am vorbit personal

la IVAS mai rau este... ca te duci cu masina ii prezinti problemele si cei de la receptie dau spre reparare masina, cu ce cred ei ca are ,nu cu ce le zici tu si te trezesti ca iei masina nereparata si faci drumuri la nesfarsit, iar daca te duci sa vorbesti cu mecanicul iti va spune : eu stiu ce problema are masina dar daca pe ordinul de lucru este altceva eu asta trebuie sa fac

mecanicii le stiu pe ale lor,cei de la receptie si garantie pe ale lor

spre exemplu la revizia de 30000 le-am zis ca imi vibreaza fetele la usi...chipurile le-a fixat pe ambele,dar cea de la sofer vibra la fel ca inainte...intamplarea a facut ca mecanicul uitase ceva in masina si a coborat...i-am zis de ce inca usa stanga vibreaza si mi-a raspuns ca el a fost indrumat o starnga doar pe cea dreapta...la prima vizita cu airbag-ul le-am zis iar de fata de usa au zis ca au fixat-o...dar tot vibra...apoi ca sa aflu de la mecanic ,la nenumaratele vizite facute pt acele amarate de mufe de la airbag, ca la fata aceea de usa nu s-a umblat...si care vibreaza si acum....problemele acestea "nefondate" as vreasa i le arat CRISTINEI din care as scrie romane la nesfarsit

@d-rive eu nu merg sa ma milogesc la ei acum,la revizia care va fi probabil la inceputul lui iulie o sa ma duc personal sa vorbesc cu CREISTINA...dar oricum daca nu s-a schimbat nimic pana acum si dupa cum observi si din cele scrise de ea aici nu rezulta nimic ca ceva se va modifica... nu cred ca problemele mele vor shimba ceava in bine...poate o sa vina un reprezentant IVAS la inatalniri si o sa ii povestim mai multe...personal mi-ar trebui o zi :blink:

Modificat de dylly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dylly, ai sa vezi ca pana la urma o vom scoate la capat intr-un fel sau altul, ultimele mele contacte cu cei de la IVAS au fost o revelatie fata de ceea ce a era inainte asa ca am motive serioase sa fiu increzator ca se vor schimba in bine lucrurile. Trebuie sa intelegi ca pentru ei nu exista o optiune sa devina mai buni, este o obligativitate. Din pacate foarte multi clienti nemultumiti renunta din start la orice lupta si pleaca de la IVAS catre alte service-uri, bine ar fi fost ca fiecare sa mearga sa scrie pe scurt in acea condica de sugestii sau sa semnaleze macar verbal Cristinei sau altcuiva responsabil eventualele nemultumiri.

Daca inainte, cand aveam o problema, luam legatura cu cei de la IVAS, de la orice departament, faceau o fata ca nu prea ii intereseaza problema mea, acum pot sa iti zic ca se simte preocuparea lor pentru a rezolva acele probleme. Sunt oameni tineri care invata, trebuie sa comunicam cu ei si sa facem un soi de dialog. Dialogul, tonul lui, sa fie in concordanta cu raspunsul sau cu modul de abordare al problemelor in functie de interlocutor, uite exemplul meu, Cristina a abordat problemele intr-un anumit mod, m-am adresat in acelasi mod, Oana a considerat ca trebuie sa abordeze altfel problema, i-am raspuns in aceeasi masura, e chestie de fizica, stii tu, legea actiunii si reactiunii :P :icon_thumright:

Nu iti ascund ca, Cristina are impresia ca tu exagerezi, ca sa clarificam lucrurile, mergi intr-o zi acolo, daca vrei vin si eu si discutam cu persoanele in cauza problema ta. Eu te stiu un om civilizat, rabdator si inteligent, cu siguranta iti poti expune problemele, le putem clarifica si atunci nu mai traieste nimeni cu impresia ca ei se fac ca iti repara masina si ca tu exagerezi cu ceea ce spui. Stiu ca esti la capatul rabdarii cu anumite lucruri dar daca atunci cand reclamai diverse defecte stateai langa cel de la receptie cand intocmea fisa de reparatie si pe fisa scria tot ce spuneai tu nu mai era nicio problema. Inginerul de acolo, teoretic trebuie sa scrie tot ce reclama clientul, uneori e aglomerat, alteori sunt alte motive si se trece peste anumite lucruri, se uita sa se scrie in comanda/contractul de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta linia pe care a pornit discutia. Am lipsit cam o saptamana si abia acum am citit. Vad ca fetele de la Ivas au cam tacut. Eu cred ca modul lor de lucru cu clientii depinde f. mult si de cum pretindem fiecare sa fim tratati( a mai zis cineva mai sus ca a stiut ce sa le ceara). A stept si eu cu nerabdare o eventuala intalnire cu ei. Cred ca asemenea probleme sunt destul de complicate si e mai bine sa se discute fata in fata. Am avut si eu o problema la ei dar ma rog s-a rezolvat bine dar depinde si de persoana si e pacat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!