Jump to content

Service IVAS Galati


d-rive

Ce parere aveti despre service-ul IVAS Galati ?  

81 members have voted

  1. 1. Ce parere aveti despre service-ul IVAS Galati ?

    • Sunt multumit.
      21
    • Nu sunt multumit.
      61


Recommended Posts

Deci , primul meu contact cu ei , cu masina personala ma refer, am fost la revizia de 15 k , totul a costat 4,2 milioane , 5 litri de ulei Castrol , filtrul de ulei si manopera ... defectiuni nu am avut de reclamat decat o uzura neuniforma a pneurilor fata care s-au uzat mai tare pe interior , s-a verificat geometria si paralelismul , s-a reglat si totul a fost pus la punct.
Revizia s-a desfasurat corect , oamenii au fost amabili , mici scapari dar care pot fi trecute usor cu vederea , unii sunt mai flexibili , altii parca zici ca ar avea actiuni la PoRo.
Au suflat cu aer comprimat filtrele de habitaclu si aer care erau sub orice critica si acum regret ca nu le-am schimbat si in rest au facut verificarile de rutina , precizez ca am stat numai langa masina si nu i-am cicalit pe oameni ci am vorbit strict la subiect cu ei. S-a facut si resoftarea radioului ca sa scap de bubuituri.
Una peste alta sunt foarte multumit.
Din pacate ieri a fost si varul meu cu o alta Octi2 la revizie si si-a uitat telefonul mobil in masina , cand a luat masina inapoi telefonul nu mai era... asta tine de oameni si nivelul lor de civilizatie , sa vedem ce se va decide ca am discutat azi cu mai multi de pe acolo...
Inainte credeam ca garantia oferita de PoRo este mai buna decat garantia oferita de Reno , am citit azi acele conditii de garantie si pe alocuri sunt ABERANTE, adica au lasat tot felul de chichite sa se agate in caz de nevoie. Rusine PoRo , credeam ca am de luptat cu cei de la service-ul local din Galati , adica IVAS si cand colo magarii sunt PoR©o.
Sper sa tina masina si sa nu am nevoie de serviciile lor. Ma refer la cei de la PoRo.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • d-rive

    77

  • dylly

    64

  • msn2

    18

  • Agopteam

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

S-a mai discutat dezavantajul de a sufla filtrele cu aer comprimat... ideea e ca un filtru pe masura ce retine mizerie de fapt filtreaza mai bine. Pana sa ajunga sa nu mai treaca aer prin el trebuie sa pui ceva zeama sa il obturezi. Deci in realitate nu prea faci bine facand asta...

So nu i-as lauda pra tare ;)

Link to post
Share on other sites

pai eu oricum intentionez sa imi schimb singur filtrele astea doua , dupa manualul de service ele se schimba in mod normal la 30k si am zis sa le las pana atunci , initial , apoi cand am vazut nenorocirea m-am decis sa le schimb mult mai repede si mai ieftin. Oamenii de la service nu m-au obligat sa le schimb , au incercat si ei sa faca ceva , bun sau rau. In principiu sufland un filttru cu aer , in sens invers aspirarii impuritatilor nu poate sa fie ceva rau , e drept ca microparticulele de praf nu mai ies din filtru oricat l-ai sufla dar alea mai maricele pleaca, chestia e ca atunci cand s-a apucat sa il sufle s-a facut un nor mare de praf, cel mai mare care l-am vazut pana acum :)))

Link to post
Share on other sites

De la mine nu au decit 2 bile negre.

Bilele nu sunt datorate faptului ca am cumaparat de la ei tot felul de accesorii pe care nu mi le puteau monta fiind prea aglomerati si ar fi trebuit sa revin peste 3 saptamini (stergatoare, sorturi, ...), nici faptului ca dorind sa fac o revizie in iarna am fost programat telefonic peste 4 saptamini :hainoroc:

Calitatea serviciilor lasa de dorit, am avut o avarie la masina reparata pe casco la ei in 2005 (gasita avariata in parcare) lateral stinga... la receptionarea lucrarii, am solicitat repolisharea unor suprafete (margini) care prezentau neregularitati. Pe langa cele mentionate mai sus am mai descoperit ulterior urme de vopsea pe scaunul dreapta fata, numar zgiriat, bara fata plesnita ...

Inca un lucru, am asistat acolo la o revizie facuta unei skode 2, careia ii suflau filtru de aer fata/verso(motor), iar meseriasul ii explica proprietarului ca nu se intimpla nimic poate sa-l sufle de citeva ori(cateva revizii)... ca oricum tine. Am asistat la intreaga operatiune, proprietarul nu era convins ca e ok, el dorind inlocuirea filtrului, dar mecanicul a fost convingator aratandu-i ce minune de filtru are dupa operatiunea de suflare.

Asta m-a determinat sa nu mai calc pe la ei.

Link to post
Share on other sites

pe parte de vopsitorie au probleme , e adevarat , eu am zis cum a fost ieri la mine la revizie , m-am programat cu o zi inainte si nu era aglomerat , ai nimerit tu o perioada f aglomerata , si eu am vopsit o capota la un Renault master si pot sa zic cau vopsit-o acceptabil dar nu asa cum ar fi trebuit. Deci cu mine ieri baietii au fost ok , au facut tot ce am zis eu si nimeni nu s-a dat in figuri pe acolo , tocmai de aceea am zis si in titlul topicului ca este incredibil.

Sa stii ca nu era prea mare aglomeratie pe acolo , poate ca din cauza serviciilor proaste prestate anterior si-au pierdut din clienti si acum si-au dat si ei seama...si incearca sa dreaga busuiocul... oricum daca ne-am uni cei din zona eu as purta o discutie cu patronul pentru un tratament hai sa nu-i zic preferential cu membrii vwforum , dar macar mai grijuliu. Daca vreti eu il iau in primire.

La faza cu vopsitul trebuia sa refuzi lucrarea si sa-i pui sa faca toata treaba din nou. Eu am mai avut un "show" din asta la ENA service , tot in Galati , service SEAT si au revopsit o masina integral pe cheltuiala lor...

Link to post
Share on other sites

cum adica sa cureti filtrele de aer si polen???????? numai un mecanic roman e capabil de asa ceva. Aste obligatoriu se schimba la fiecare revizie. eu deja mi-am facut o imagine despre calitatea serviceului respecti.... su orice critica

Link to post
Share on other sites

pai scrie in manualul de service ca se schimba filtrele astea la 30 k , eu am facut revizia la 15k si de aceea le-am curatat , ai inteles gresit cum ca le-as lasa pe masina pentru eternitate , doar le curat din cand in cand ;)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Oameni amabili,baieti de treaba,uneori putin aglomerati,se straduiesc sa faca treaba buna.O bila mai neagra pt polishare,din vopsire usa mea arata ca noua,iar dupa polishare au ramas ceva urme,mi-au matuit putin cam mult dunga de la usa.Cred ca tipul care polisha era cam incepator.La o luna dupa polishare pe o muchie la usa mi s-a dus vopseaua. Si poate devizul putin incarcat cu operatii neexecutate (demontat partial bara spate si demontat aparatoare plastic de la pasaj).Daca zic ca au demontat pasajul de la roata de ce la vreo luna a aparut urma de vopsea pe el?. Dar in rest numai lucruri de bine.Sa speram sa ramana asa , sa nu se apuce si ei de prostii.Oricum,ambii domni Ivascu (patronul si seful de la service) au fost intotdeauna amabili si sper sa fie tot timpul cu ochii pe meseriasi ca sa faca treaba buna.

Link to post
Share on other sites

Si de la mine un biloi negru.

Sper sa nu trebuiasca sa calc pe la ei. M-am lecuit de ei pe propria piele.

Link to post
Share on other sites

avand in vedere ca masina mea a fost printre primele 5 cu facelift din oras, am primit tratament de nota 10. erau 2 posturi de lucru acolo si 5 oameni. Liber, prompt..... :lol: :) Acum cand dau toti de geamuri mari si constructii impunatoare se umfla muschii-n ei...

Link to post
Share on other sites

Categorii de nemultumiri:

1. promptitudine sub limita normalului si calitatea lucrarilor solicitate suplimentar fata de reviziile curente. Ex: Un prieten a tot solicitat fixarea panourilor din plastic din interior fara rezultat; verificarea sistemului de franare stanga spate si doar i-au sters de noroi janta nefiind asta cauza; i-a montat gresit un furtun la radiator, furtun care ulterior a fost sectionat in mers provocand pierderea lichidului de racire

2. preturi mari provocate de politica "schimba tot". Ex: avand de schimbat o componenta la masina si mergand la ei, sub umbrela ca vor face o reducere de 5% din valoarea pieselor, la constatare au trecut toate bucsele, cablurile, segmenti, etriere............. (in conditiile in care am trecut ITP-ul cu 2 luni in urma) rezultand o prefactura mai mare de zece ori decat inlocuirea ceruta pe care am facut-o in alt service (care nu este de "cartier")

3 marginalizarea clientilor pe care-i considera problema: daca un amarat are curajul sa le atraga atentia asupra calitatii lucrarilor, remedirea se face de mantuiala si la urmatoarele vizite/revizii este programat dupa ce-i creste barba.

Cu toate acestea, nu cred ca este un caz singular in zona, astfel de probleme (in special preturi mai mult decat duble) auzindu-le despre toate service-urile autorizate de dealeri marcilor auto (Fiat, Peugeot.... de exemplu)

Link to post
Share on other sites
marius_antonio

In Galati nu stiu sa existe mecanici pentru auto straine.

In schimb toti sunt meseriasi si sunt cei mai tari.

Un singur mecanic bun cunosc la un service reprezentanta.(acum am inteles ca pleaca-oricum ma duc dupa el).

Nu au soft-uri,nu au chef,nu au creier, nu sunt, si lista poate continua la nesfarsit.

Toti se aduna langa pacient si-si dau cu presupusul.

Asteptam deschiderea service Vw la tirighina,dar s-ar putea sa ma fi lamurit (am citit topic-ul scorpion focsani). :)

:)

Link to post
Share on other sites

am vazut si eu topicul despre Scorpion, sper sa fie bine si sa nu faca ceea ce fac la Focsani... ca altfel e pacat de eforturile care le fac in ceea ce priveste vanzarea masinilor, manifestarile cu ocazia lansarilor de noi modele, etc. sper ca odata cu intrarea in 2007 sa inceapa si romanasii nostri sa isi schimbe mentalitatea. Ce sa zic, cei de la Scorpion Galati sunt super dar acum sa vedem cum or fi lucratorii, teoretic ar trebui sa le fie impusa o anumita linie care sa o urmeze nu sa faca figurile si talentele specifice in fata clientilor.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Va rog sa votati in acest poll pentru a vedea care e nivelul serviciilor oferite de catre serviceul autorizat Skoda, IVAS din Galati.

Motivati alegerea facuta si specificati pe scurt ce probleme ati avut cu cei de la IVAS in perioada de garantie, post garantie sau alte servicii.

Edited by B_o_g_d_a_n
Link to post
Share on other sites

Hai baieti, votati, nu va sfiiti :)) Votati corect si fiti obiectivi la comentariile care le faceti, voi da linkul cu rezultatele votului si domnului Ivascu, dansul traieste cu impresia ca lucrurile sunt foarte roz pe acolo pe la el prin ograda, hai sa vedem cine are dreptate, noi sau el.

Pot vota si cei care nu sunt neaparat din Galati dar au intrat in contact cu cei de la IVAS. Topicul asta nu se vrea o rafuiala ci vreau sa vedem cum stam in realitate cu reprezentanta noastra din Galati, pe mine unul m-a deranjat un pseudo inginer care-si zice sef de service, in urma unei discutii avute cu el imi spunea ca "ambreiajul este defect din cauza ca semnalizarea dreapta spate merge haotic si inconsecvent datorita faptului ca la climatronic sunt niste leduri care nu se aprind totdeauna atunci cand calci pedala de frana si semnalizezi stanga...." imbecilitatea poate continua, cam asta a fost replica unui sef de service caruia nu vreau sa-i dau numele dar zic doar atat, e inalt, brunet si relativ tanar... cei care merg pe la acest service il stiu.

Pe mine m-a deranjat cu o afirmatie, a zis ca daca nu imi convine sa merg la alt service Skoda din alt oras si am sa vad ca aia de acolo sunt mai rai ca el, hmm, i-am replicat, "atunci cand am cumparat 5 Skode de la voi intr-o saptamana a fost bine nu?", adica si-au luat banul si acum, hai pa, du-te la altii cand ai probleme, auzi, sa pierd eu o gramada de timp si bani ca nu vrea muschiul lui sa isi faca datoria si sa respecte un contract de garantie... cum i-a facut pe astia soarta sefi pe banii altora...

Link to post
Share on other sites

:ceuameni: baietii de la Skoda....Ivas Galati....sincer, sunt sub orice critica. Nu au nici o legatura cu mecanica sau orice alta chestie de genul asta. De garantie nu mai vorbesc pentru ca practic nu ai garantie la masina decat la vopsea si cam atat...restul sunt consumabile dupa mintea lor, indiferent ca masina are zece mii de km, sau are doar o luna de cand e cumparata. Si as putea sa continuii asa inca 3 zile, dar mai bine astept sa deschia cei de la VW service si sper ca acolo va fi mai bine. Oricum Ivas nu mai rezista mult pe piata, nu in halul in care isi trateaza clientii

Link to post
Share on other sites

In topicul octavia 2 am expus aproape toate problemele despre masina mea.Am sa fac un "scurt rezumat"despre ce am patit eu cu masina mea si cum m-au tratat cei de la IVAS.

1)cand a venit masina- tapiteria a fost crem in loc de negru

-mi-au taiat un cauciuc cand au dat masina jos de pe trailer si mi-au agatat un scut din spate -am asteptat cam o luna sa imi schimbe cauciucul taiat,dar inainte am facut si eu o proba cu masina pe la 180km/h ca aveam 3000km...si supriza cand am fost sa imi schimbe cauciucul dat in loc avea cred ca 10 sireturi pe putin in el (nu exagerez)...putea exploda oricand...bineinteles cand au schibat cauciucul nou venit mi-au facut o belitura pe janta de mai mare dargul

-a venit cu o siguranta arsa pe care am platit-o 1 leu parca...dar gestul conteaza

2)pe la 5-6000 de km am observat ca imi intra aer pe la chederul din spate si ca pocneau franele ingrozitor

s-a rezolvat cu chederul dupa vreo 3-4 plimbari pe la service si dupa ce ai mers ei cu masina sa se convinga...ca apoi sa imi spuna ca mai multe masini au avut problema aceasta...cu franele nici acum nu s-a rezolvat...ce e drept nu mai fac ca atunci cand erau noi

3)intr-o zi mergand cu masina din senin nu s-a mai auzit sonorul...a zis ca e o probelema cu soft-ul s-a rezolvat pe loc

4)am avut un accident mi-au facut masina,si dupa ce am fost la spalatorie ma cheama o angajata si imi arata ca se lua vopseaua....la service a zis ca au avut un lot de vopsea de proasta calitate...

5)mi s-a rupt capacelul de aierisire din torpedou...bineinteles a zis ca nu face obiectul garantiei...l-am cumparta si i-am rugat sa mi-l pun...au zis ca nu am mai montat asa ceva si ca nu se baga...era greu tare...l-am pus sigur

6)mi s-a dezlipit un autocolant de la usa spate...a zis ca face obiectul garantiei si cand a venit la masina a zis ca masina a fost lovita si revopsita cu toate ca eu aveam CASCO si nu is nebun sa platesc casco si apoi sa pun bani din buzunar

7)de nenumarate ori am fost cu probleme de genul scartaie bordul,usile si fetele la usi...numai nervi si nimic concret scartaie in continuare

8)de 7 ori am fost pt ca mi se aprinde martorul luminos de la airbag...au zis ca e o mufa care nu face obiectul garantiei

9)am avut chederul dezlipit de la luneta am fost la ei si au zis ca nu face obiectul garantiei ...spunandu-mi ca la-au lipit cu SUPER GLUE care costa 1 leu si mi-au cerut 15lei :ceuameni:

10)am avut probleme cu directia,am trecut de 3 ori pe la service si nu au reusit s-o faca...mi-au mancat cauciucurile pe interior...cu toate ca vajur ca am avut grija de masina asta ca de ochii din cap si nu am luat nici o groapa sanatoasa...de la aparatele alea care se pun pe roti mi-au facut jantele praf

si problemele merg la nesfarsit....mai astept si eu pareri de la altii...eu is satul de acest service...cred ca de 30-40 am trecut pe la el in 18 luni :)

Link to post
Share on other sites

sa ne tii la curent cu privire la problema cu airbagul lateral, ai grija ca nu e de joaca cu un asemenea subansamblu, stai pe ei sa ti-l rezolve cum trebuie.

Link to post
Share on other sites
hai baieti, votati, nu va sfiiti :D

revin, poate nu ati vazut topicul :argue:

Daca contravine cu ceva regulamentului ca tot dau un soi de "up" la topicul asta, rog un moderator sa imi atraga atentia pe PM.

Link to post
Share on other sites

Problema s-a rezolvat astfel

-a taiat mufa

-au ridicat mocheta sa mai traga de fire...cam naspa operatiunea aceasta dar a pus-o bine la loc

-au lipit firele cu o banda izolanta

-si cam atat :blink:

Asta ma ducea capul si pe mine.

Cica asa ii obliga cei de la fabrica,baiatul care mi-a facut operatiunea a zis ca el ar fi avut o metoda mai buna,dar nu poate sa treaca peste ce primesc de la "centru".

Operatiunea costa 80 lei dar cum masina era in garantie nu am platit nimic...ma mir!!!!

Auzisem ceva de un KIT...dc stie cineva mai multe sa ma anunte si pe mine. oare acesta sa fie kit-ul?

:P

Link to post
Share on other sites

au lipit firele cu o banda izolanta???

poate ai vrut sa scrii ca au lipit firele si le-au izolat cu o banda, pentru ca daca nu le-au lipit atunci oricand se poate intrerupe contactul.

oricum "reparatia" asta cam aduce a carpeala romaneasca

bravo serviceului :)

Link to post
Share on other sites

Am votat NU.

M-am dus pentru o problema si sub pretextul unei reduceri de 5% s-au oferit sa-mi schimbe si toate bucsele si cablurile de sub masina. Mai aveam putin si dadeam masina la fier vechi. Am rezolvat numai problema initiala la alt service cu un pret de 10 ori mai mic. Am rezolvat cu 6.500.000 fata de 73.000.000. Imi amintesc neplacut fata asa zis meseriasului care incepea sa adauge pe lista pieselor defecte tot ce-i sarea in fata ochilor. Nu afirm ca sunt bune 100% da la urmatoarea verificare au spus ca se incadreaza in limitele acceptate.

dylly, sa inteleg ca au anulat o mufa si au impletit cablurile apoi au izolat legatura? Cine garanteaza ca acea coneziune nu oxideaza?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • iulian_1976
      By iulian_1976
      Deschid acest topic in ajutorul colegilor de forum galateni pentru a cunoaste piata serviceurilor si a veni cu impresii.
      Hai sa nu discutam doar despre Ivas care este totusi doar un dealer si service Skoda.

      Din cunostintele mele sunt Scorpion pentru Audi &VW ; Ena -pentru Seat si Ivas pentru Skoda.
      Locuiesc in strainatate dar de cateva ori pe an vin in Galati si nu pierd ocazasa mai remediez la masina problemele aparute.
      Nu pot sa m-a dau cu parerea decat despre doua serviceuri din Galati
      Sa incep cu serviceul Ena unde am schimbat distribuita anul trecut.
      Puncte slabe:
      -programare facuta din timp insa cand m-am prezentat alte persoane sus puse au putut intra in service.
      In final intrat la ora 9 schimbat distributia pana la ora 14 , lichid de racire platit ,,ca s-a pierdut domle,,
      Intreb de un scut de plastic raspuns promt 500 e am renuntat ,mai tarziu rasfoind forumul aflu ca ar fi in jurul a 80 e .
      Intreb de protectie spate amortizoare ,este vorba de o protectie de cauciuc raspuns promt 350 e ,cautat aici in Franta
      doua gasit 40 e amandoua.
      In final m-a incumet sa schimb si placutele fata- spate iesit din service ora 18 cam mult nu i asa?


      In acest an datorita unui coleg de forum dem3ntor@ gasesc un alt service VAG , pe nume Iulizeni aflat pe centura
      langa Golded&Platinum(reprez Opel)
      sa va prezint ce am avut de facut si cum vi se pare pretul.
      -schimbat termostat manopera 50 ron ,termostat Wahler cumparat de la Frontal 70 ron
      -schimbat uleiul din cutia de viteza 30ron manopera ,ulei cumparat de la Frontal 120 ron Mobil 75-90W Sintetic
      -schimbat cap de bara 20ron manop,cap de bara marca Optima cu Tuev Sued deci bavarez 70 ron tot de la Frontal.
      -schimbat lichidul de racire 20 ron, lichid cumparat 50 ron G12 ,3 litri.
      -ulei schimbat, filtrul de ulei si carburant 30 ron manopera , uleiul Esso 5-45W norma VAG, filtre amandoua Man luate de afara.

      Baietii de la ultimul service mi se par super ok, la receptie saritori si nu acru ca inginerul de la Ena .
      Nu spun ca sunt super specialisti dar daca stiti ce aveti de schimbat eu recumand acest service,fac treaba buna.

      Asteptam detalii si impresii de la alte serviceuri din Galati ....nu doar Ivas.
    • wolfydRg
      By wolfydRg
      Am o colega care doreste sa achizitioneze un Polo happy.
      Deja intra in a doua saptamana in care este amanata in privinta achizitiei (sau lansarii comenzii). Vrea sa cumpere cu banii jos si eventual de pe stoc. Este amanata cu pretextul "va sunam noi" ! Asta e al doilea agent vanzari care o amana. Cica primul si-a dat demisia si la durut la basca. Ea banuieste ca si al doilea face acceasi chestie.
      Am fost si eu la 2 intalniri "face to face" si au parut ok: avem masina care o doriti, veniti maine ca intre timp pregatesc actele, ... , dar mai bine lasati ca va sun eu! Dupa care liniste , mormant. Dat telefon, explicatii puerile, linistitoare , dar nimic concret.

      Imi vine sa pe ei. Pur si simplu mie scarba, pacat cu nu e si alt dealer aici. Daca mai fac figuri in mod sigur o sa se orienteze spre alta marca.
      Banuiesc ca o sa faca o plangere si catre VW international.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept