Jump to content

Service IVAS Galati


d-rive
 Share

Ce parere aveti despre service-ul IVAS Galati ?  

81 voturi

  1. 1. Ce parere aveti despre service-ul IVAS Galati ?

    • Sunt multumit.
      21
    • Nu sunt multumit.
      61


Postare recomandată

cristina.marketing.ivas

Buna ziua ,

vreau sa va spun ca daca nu am mai postat mesaje nu inseamna ca nu ma mai implic, dar ca sa pot sa rezolv probleme trebuie sa ma dezlipesc de calculator si sa stau mai mult prin service pentru a-mi putea singura face o impresie

va rog mult sa scrieti in caietele de reclamatii, sau pe mail cristina.mihai@ivas.ro, si altfel se pot rezolva problemele

nu am cum sa rezolv probleme pe vorbe , chiar nu am cum si va rog sa intelegeti, este foarte important sa fie ceva scris inh caietul de reclamatii, daca nu aveti chef sa scrieti cat sunteti aici - atunci acasa pe adresa de email, sunt chestionare pe care le puteti completa si daca sunteti suuper suparati in ziua 2 sunam daca a-ti lasat un nr de tel;

iar daca nu aveti chef sa scrtieti nici in caiet , nici pe net, nici sa completati chestionare puteti sa ma sunati sau sa veniti aici in birou si sa spuneti of-ul

cred ca echipa ivas chiar a creat un cadru suuper ok in care nemultumirile pot fi exprimate -- si sunt clienti care o fac - si apoi fie ca e reclamatie fondata fie ca nu - pleaca multumiti din service-ul nostru, dupa ce s-a stat de vorba cu ei sau s-a remediat problema ; EI AU CURAJ SA SPUNA ATUNCI CAND AU PROBLEME voi de ce nu ati semnalatu undeva; ati preferat sa va adunati pe un forum, si sa va varsati nervii aici

nu am cum sa rezolv probleme de acum 3 luni sincer , vreau insa sa fiu aproape de clientii nostrii si sa va asigur ca se duc foarte multe eforturi pentru a ne imbunatati serviciile si pentru a avea clienti multumiti

cred ca la fel de important ar fi si sa recunoasteti si punctele tari nu doar sa aruncati cu pietre

nu vreau sa mai repet povestea spusa data trecuta si referitor la cel ce m-a acuzat de aere de superioritate pentru ca am scris cu caractere mari.... excuse'me sir dar voiam doar sa trec ceva boldit si am trecut totul , nici prin gand nu mi-a trecut sa imi arat superioritatea fata de cineva ; nu prea am timp de pierdut pe forumuri drept pentru care nici nu prea stiu cu ce se mananca, dar promit sa invat repede

iar daca nu mai am reactii cateva zile - nu inseamna ca nu citesc - dar aici pe bune se si munceste

o zi buna va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 296
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • d-rive

    77

  • dylly

    64

  • msn2

    18

  • Agopteam

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

oana-vanzari
2. Oana, in calitate de director de vanzari, iarasi arati lipsa de tact... pai intrebi un client ce inseamna "servicii normale?" Deci, explica-i omului care sunt serviciile alea normale, daca il intrebi pe el inseamna ca trebuie sa schimbati locurile intre voi... vrei sa iti ei o Skoda? :angry:

Uite ca a vrut sa iti spuna ceva si a stiut cum, omul era cu bun simt si nu a vrut sa iti zica "pe fata" totul, ai fost retorica in exprimare si l-ai iritat, ti-a zis, happy now? :angry:

Deci iata tipicul vanzatorului de masini din Ro, reduc la nivel de oras, Galati. Pai daca directorul de vanzari... nu mai zic nimic... deja v-am ajutat prea mult sa deveniti mai buni, sa va fac constienti de defectele voastre... mai bine sa va las in pace sa fiti la fel de buni in continuare si sa aveti aceeasi parere buna despre voi, sa luati la misto clientii in continuare ca sunt prea pretentiosi... deh, numai voi detineti adevarul absolut si a toate-cunoasterea.

Postul asta se adreseaza vanzatorului de masini din Galati, care vrea el, ceva de genul "eroului necunoscut". Eu nu am avut conflicte, incidente sau alt fel de probleme cu nimeni de la Ivas, nu pentru ca totul ar fi fost perfect ci pentru faptul ca va comportati asa cum va permit eu sa va comportati, nu cum va-ti dori voi, unii din voi adica. Spun toate astea fara nici cea mai mica nota de aroganta, cei care ma cunosc, de pe forum si din afara lui stiu ca sunt un om normal, corect, demn si fara sa am "figuri" pe mine, dar chiar trebuia sa va spun toate astea, macar de acum incolo alti clienti sa fie priviti cu respect si nu ca pe niste mofturosi sau nu stiu cum altfel, si voi sunteti aia care cantati si ei danseaza dupa cum le cantati voi....

Drive, nu te cunosc, desi mi-ar face placere, pentru ca pana acum tu pari cel mai de treaba de pe acest forum, ai probleme, le spui, vrei sa se rezolve si mi se pare normal, dar nu arunci cu pietre cum fac alti colegi de aici. Din cate imi aduc aminte la inceputul forumului ma laudai, spuneai ca sunt "o tipa super ok", se pare ca parerile se schimba usor, sau nu am inteles eu bine si daca e asa , imi cer scuze.

Domnule, msn, mai exact Axinte Dragos, pentru ca va cunosc foarte bine, chiar daca aveti un nick pe acest forum si atat, deoarece sunteti singurul meu client nemultumit si zic eu, nu din cauza mea, ci a circumstantelor. Noi, consilierii suntem anuntati ca o masina este gata, inainte de livrarea ei, adica masinile ajung la IVAS, apoi ele sunt pregatite pentru livrare: apa, ulei, etc. probabil ca stiti si dvs, care nu se poate face in 5 minute. De pregatirea masinii depinde foarte mult momentul cand a ajuns masina la noi, adica daca inaintea masinii dvs. mai erau 10 masini de pregatit, normal ca fiecare isi asteapta randul. Probabil aceasta a fost cauza datorita careia masina dvs a fost livrata dupa 2 zile dupa ce a ajuns cu trailer-ul la noi. Oricum, ma repet, noi stim de masina clientului, doar cand ea e pregatita de livrare si nu cand ajunge cu trailer-ul.

A doua problema pe care dvs. o ridicati este ca masina era murdara la livrare. Stiti si dvs foarte bine ca intr-adevar cand am iesit la livrare, am remarcat si eu acest lucru, probabil ca fusese gata pregatirea cu o seara inainte si normal, peste noapte se depune praful, dar impreuna cu dvs. am coborat in curte si am dus masina la spalat, deci dvs. ati plecat cu ea de aici curata, sincer la aceasta problema nu cred ca mai aveti ceva de reprosat. Lucrul acesta de ce nu l-ati comunicat pe forum si celorlalte persoane, ca de fapt masina a fost spalata si ca in momentul in care ati parasit showroom-ul IVAS era curata? De ce sa nu dam toate cartile pe fata. Continui... ,dvs. ati inceput. Probabil ca ati uitat de BONUS-ul care vi s-a oferit? Acesta, de ce ati uitat sa-l comunicati colegilor de pe forum? De obicei la prima masina achizitionata nu oferim nici un discount, dar sincer, mi-ati parut un om de treaba si dupa insistentele dvs. vi l-am oferit, haideti sa spunem tot. V-am oferit manopera de la montarea boxelor, repet manopera. Aceasta in schimb nu acopera piesele, adica materialele folosite. In momentul in care ati venit sa ridicati masina, colegii v-au facut o factura aprox. de 20 RON, pentru aceste materiale. Ati uitat, din nou, ca ati venit sa-mi cereti ajutor, ca nu aveati un leu in buzunar si ca vi le-am oferit si acestea BONUS. Deci, totul a fost in favoarea dvs. si dvs. continuati sa aruncati cu noroi in IVAS si mai ales in mine. Domnule Axinte, chiar ma bucur ca ati fost clientul meu si ca nu a trebuit sa apelez la unul din subalternii mei, pentru ca eu conusc cel mai bine problema dvs.

Tin sa va comunic ca am vrut sa fiu de treaba, sa intru in dialog cu dvs., sa aflu problemele care exista pe parte de vanzari, dar vad ca in loc sa spuneti adevarul, adica sa pot sa va ajut, mai mult acuzati pe nedrept. Tin sa va comunic pe aceasta cale, ca aceasta a fost ultima data, cand am intrat pe acest forum, prefer sa ma ocup de clienti, care sunt mult mai importanti pentru mine, decat niste persoane de pe acest forum, care mai au tupeul si sa minta, adica sa omita adevarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu o vorba:fum fara foc nu exista.

Eu ce dovada sa am daca am fost intampinat cu o greata de nedescris si dezinteres total (vezi aici)?

Normal ca am facut 180

Modificat de wolfydRg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oana, nu asta e atitudinea. Multi vand masini si pe forum...... Veti vedea cazuri clare in Bucuresti, dar la galati, fiind vorba de o comunitate mai mica inca va permiteti s-o ignorati. Pe cand la Bucuresti nu se mai poate ignora. :icon_thumright: :icon_thumright: .

Daca vreti si aveti acceptul d-lui Ivascu, implicati-va in rezolvarea problemelor semnalate de noi ( ce-i drept multi arunca cu pietre dar voi tre sa va feriti de ele elegant si sa raspundeti la obiect).

Tonul de superioritate il sesizez si eu :

1.Tin sa va comunic pe aceasta cale, ca aceasta a fost ultima data, cand am intrat pe acest forum, prefer sa ma ocup de clienti, care sunt mult mai importanti pentru mine, decat niste persoane de pe acest forum

2. nu prea am timp de pierdut pe forumuri drept pentru care nici nu prea stiu cu ce se mananca, dar promit sa invat repede

iar daca nu mai am reactii cateva zile - nu inseamna ca nu citesc - dar aici pe bune se si munceste

Eu cand am plecat din galati ivas avea loc de 2 masini in garaj. Fiind printre primii clienti galateni eram foarte multumit ( daca nu ma insel al 2-lea cumparator de octavia 1 cu face lift).... Totusi se pare ca "termopanele" schimba si atitudinea.

Nu vreau sa va supar, dupa cum ati spus, la dvs. se munceste, noi frecam tiparu` p-aici pe forumurile astea.....

Si inca ceva: Nu stiu daca stiti dar Porsche Romania si ( mai multi dealeri din tara) incluzand si Avia Motors au oameni care au in fisa postului sa urmareasca anumite discutii referitoare la service-urile lor. Eu personal am fost sunat de 2 ori de un directoras de la Porsche care era nemultumit de atitudinea mea publica referitoare la Porsche si era bine intentionat, ca nu e bine sa le stric imaginea si ca ma invita la o cafea sa discutam si sa observ ca mentalitatea lor s-a schimbat.

Semnalul de alarma oricum a fost tras si observati ca Avia Motors a depasit la vanzari Porsche Bucuresti Aviatiei - Divizia Skoda si a iesit Dealerul no.1 in reteaua skoda. Acolo trebuie sa vedeti schimbare de mentalitate si sa intelegeti acest lucru.

Eu pe relatia cu un reprezentant Avia pe forum am cumparat o masina de la ei, si daca e sa merg tot pe marca Skoda tot de la ei o voi cumpara ( nu am avut nici un discount nimic si nu asta am cautat)....am vrut sa am o masina cu care sa nu am probleme si am primit sfaturi utile observ..... :Driver:

In rest succes si totusi sa aveti grija si de noi forumistii, ca suntem o "specie" aparte si mai cunoscatoare decat multi dintre clientii dvs, sau poate va deranjeaza sa vorbim de la egal la egal? Nu se mai vede superioritatea cand vorbiti cu un client care stie cam tot despre masina pe care o cumpara....

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"si referitor la cel ce m-a acuzat de aere de superioritate pentru ca am scris cu caractere mari.... excuse'me sir dar voiam doar sa trec ceva boldit si am trecut totul"

-Prezent. De ce nu t-a reusit?

"nici prin gand nu mi-a trecut sa imi arat superioritatea fata de cineva"

-Nu cred ca vei reusi asta cu toate ca ai incercat o presiune psihologica atunci cand ai trecut functia. Apropo ... cati subordonti directi ai ca sa se justifice titlul de director. Poate crezi ca ai nimerit printre adolescenti.

"nu prea am timp de pierdut pe forumuri drept pentru care nici nu prea stiu cu ce se mananca, dar promit sa invat repede"

-Chiar si atunci cand cumperi crema de ghete normal ar fi sa citesti instructiunile de utilizare. Aici corespondentul instructiunilor se numeste regulament.

Nu am avut, nu am si nici nu voi avea nici o problema cu IVAS. Singura mea mirare a fost fata de o oferta care mi s-a parut exagerata si nu am onorat-o. Dar daca vreti ma cred in stare sa fac un dosar in care sa va demonstrez faptic neconformitatile. Da unde se va ajunge? Nu mai intereseaza IVAS in nici un fel si nu am de gand sa pun umarul la imbunatatirea serviciilor de acolo.

Noi membrii acestui forum (care este ceva mai deosebit decat altele de gren) ne consideram o mica comunitate, ne intalnim periodic si vorbim despre o pasiune comuna, respectiv masini. Ca sunt VAG sau nu (intre timp unii au migrat) conteza mai putin. Ne spunem pe nume/porecle, nici unul nu si-a afisat functia si nici pe ceilalti nu ii intereseaza. Daca doriti sa participati, sunteti bine venite. Cu ocazia aceasta poate vedeti cum gandesc unii utilizatori. Ar fi bine sa nu se discute deloc de nici un service. Ce spuneti? Veniti?

Modificat de SAlex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
1.Drive, nu te cunosc, desi mi-ar face placere, pentru ca pana acum tu pari cel mai de treaba de pe acest forum, ai probleme, le spui, vrei sa se rezolve si mi se pare normal, dar nu arunci cu pietre cum fac alti colegi de aici. Din cate imi aduc aminte la inceputul forumului ma laudai, spuneai ca sunt "o tipa super ok", se pare ca parerile se schimba usor, sau nu am inteles eu bine si daca e asa , imi cer scuze.

2.Tin sa va comunic ca am vrut sa fiu de treaba, sa intru in dialog cu dvs., sa aflu problemele care exista pe parte de vanzari, dar vad ca in loc sa spuneti adevarul, adica sa pot sa va ajut, mai mult acuzati pe nedrept. Tin sa va comunic pe aceasta cale, ca aceasta a fost ultima data, cand am intrat pe acest forum, prefer sa ma ocup de clienti, care sunt mult mai importanti pentru mine, decat niste persoane de pe acest forum, care mai au tupeul si sa minta, adica sa omita adevarul.

1. Oana, sincer am uitat cand am zis ca esti o tipa super ok, banuiesc ca ma refeream la Cristina Mihai :icon_thumright: Nu-i nicio problema insa, gandindu-ma ca nu ai ajuns pe postul ala din intamplare, presupun ca ar trebui si tu sa fii o tipa super ok, eu nu laud, asta in general, incurajez si spun in cuvinte o stare de lucruri :offtopic: Deci, eu nu am o parere proasta despre voi ca oameni, la modul personal, ci despre voi ca service, firma sau cum vrei sa-i spui, sistemul, regulile si modul de abordare a problemelor scartaie la voi si nu calitatea voastra de oameni. Cu toti ce de la IVAS am discutat omeneste si civilizat chiar daca uneori problemele erau destul de grave, nu sunt unul din aia care cred ca daca ridica tonul si daca fac panarama rezolva ceva, armele mele sunt argumentele :D

In ultima vreme se vad schimbari in bine, am mai spus-o. Poate ca daca nu vedeam aceasta licarire de mai bine nu mai discutam cu nimeni de acolo si faceam si eu 180 de grade stanga-n-prejur si adio va ziceam ;)

2. Incearca sa fii in continuare, nu esti prea perseverenta si renunti usor, asta arata lipsa de tenacitate :P Sa minta, hmm, asta o poate face orice prost, sa omiti adevarul e cu totul si cu totul altceva, asta din urma e de obicei apanajul celor inteligenti, deci iata ca doua lucruri care sunt puse oarecum in antiteza tu le pui cu semn egal intre ele. Deci, incearca sa te gandesti serios la ce iti ziceam cateva posturi mai sus, partea aia cu TACT-ul. Te asigur de respectul meu si mi-ar placea ca si tu si noi sa invatam ceva, sa devenim mai buni, mai performanti. Nu ascund nimanui, am invatat mult de pe forumuri, am intalnit oameni inteligenti, ma bucur ca ii cunosc, ca, comunic cu ei. Totul e sa stii sa filtrezi informatia.

Oana, discutia ta cu Dragos alias MSN, ai aratat iar lipsa de tact. Mie mi-ati facut 1250 de euro reducere la masina, dupa logica ta ar trebui sa ce?!? Sa nu mai zici niciodata ca ne ascundem dupa nick-uri pe un forum, am venit la voi direct in carne si oase, v-am privit in ochi si am fost si v-am tratat cu respect. Sunt sigur ca acest lucru poate fi realizat cu oricare dintre interlocutorii de aici, deci nu mai fi repezita si trage concluzii pripite, incearca sa tratezi cu seriozitate orice problema, nu te implica emotional, trebuie sa fii "rece". Doar asa vei reusi sa rezolvi toate aceste pseudo-probleme, le zic asa pentru ca sunt la timpul trecut. Ar trebui doar sa tineti cont de ele, sa luati act de aceste nemultumiri si sa incercati sa nu mai dati prilejul clientilor sa va "scoata ochii" cu ele.

Noi, membrii acestui forum (care este ceva mai deosebit decat altele de gen) ne consideram o mica comunitate, ne intalnim periodic si vorbim despre o pasiune comuna, respectiv masini. Ca sunt VAG sau nu (intre timp unii au migrat) conteza mai putin. Ne spunem pe nume/porecle, nici unul nu si-a afisat functia si nici pe ceilalti nu ii intereseaza. Daca doriti sa participati, sunteti bine venite. Cu ocazia aceasta poate vedeti cum gandesc unii utilizatori. Ar fi bine sa nu se discute deloc de nici un service. Ce spuneti? Veniti?

Aha, deci te iei de mine :P Dai in mine, dai in fabrici si uzine ;)

Da, Salex, corect ce spui tu si cred ca o astfel de intalnire va avea loc, din asta cel mai mult de castigat au cei de la IVAS, parerea mea.

Incerc sa transmit un mesaj tuturor, recititi tot ce s-a scris, mai ales ce zicea si Godoroja, un "experimentat" in relatia PoRo-clienti. Cei de la IVAS, nu renuntati asa usor, daca ati luat decizia sa intrati, ramaneti aici, incercati sa raspundeti in limita timpului disponibil, o sa vedeti ca va fi bine, e prea curand sa luati decizia de a "iesi" de pe forum. Forumul nu e altceva decat un mijloc de comunicare, ma refer la acest topic in special.

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dau o naveta de bere daca noile colege care si-au spus director poate sa arate documentul legal prin care sa ateste functia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate... sau mai bine zis din fericire nu am ajuns la reprezentanta Skoda din Galati insa din ce am citit pe topic este o imagine foarte proasta pentru dealer, chiar poate mai proasta ca PoRo. Din cate vad eu stau foarte prost pe toate posturile importante... poate cu un plus la marketing. Ideea e urmatoarea... totul se leaga, daca marketingul e super atunci intra in fata dep. de vanzari si apoi service-ul.

Poate ar fi bine sa faceti cursuri cu cei de la ElCar Gid sau Avia Motors. In 2004 cand mi-a venit Skoda (la Avia) am fost anuntat in urmatoarea secunda ca masina a ajuns si a doua zi ridicam masina, spalata si aranjata. Totul s-a datorat agentului de vanzari de la vremea respectiva... care de ceva timp a ajuns intr-o functie de conducere in cadrul firmei. Sa stiti ca e bine sa iti tii clientul aproape chiar si dupa vanzarea masinii pentru ca service-ul scoate bani frumosi din revizii si reparatii.

Sper insa sa va dati seama ca in ultimul timp clientul prefera sa faca cateva sute de km ca sa isi cumpere sau sa isi faca revizia la masina, pentru ca doreste sa fie bagat in seama si sa i se acorde atentia cuvenita.

Cu stima,

Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spuneam si in alt topic, este importanta prezenta reprezentantilor dealerilor pe forum, asa ca va rog sa nu sariti la modul urat pe ei. E o relatie care poate evolua in bine si se pot schimba multe printr-o atitudine pozitiva si dornica de schimbare de ambele parti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca au pus-o de o sedinta :P raspunsuri pe aici nu mai apar, deci cine stie ce decizie se va lua :)

din pacate unii au impresia ca pe forum sunt doar copii de 18-19 ani care s-au trezit si ei sa se afle in treaba, sa se bage in seama in tot soiul de dialoguri aiuristice. Pacat, majoritatea celor de aici sunt oameni care au reusit multe in viata si nu si-au manifestat niciodata postul/functia in care au ajuns. E o moda a anilor nostri sa il pui pe un om, responsabil cu anumite chestii, director. Suna frumos, inainte intr-o intreprindere era un singur director si mii sau zeci de mii de angajati, acum peste tot pe unde te duci dai numai peste directori, firma respectiva are 10 angajati si 9 sunt directori :) iar diferenta de 1 pana la 10 e patronul :)

Asta este, eu nu mai zic nimic si trebuie sa recunosc ca buna intentie a unora a durat foarte putin, mi s-a zis ca imi fac iluzii daca cred ca pot face oamenii mai buni. Am apelat la umanitatea fiecaruia si nu la altceva. Cum am mai zis, c'est la vie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule, msn, mai exact Axinte Dragos, pentru ca va cunosc foarte bine, chiar daca aveti un nick pe acest forum si atat, deoarece sunteti singurul meu client nemultumit si zic eu, nu din cauza mea, ci a circumstantelor. Noi, consilierii suntem anuntati ca o masina este gata, inainte de livrarea ei, adica masinile ajung la IVAS, apoi ele sunt pregatite pentru livrare: apa, ulei, etc. probabil ca stiti si dvs, care nu se poate face in 5 minute. De pregatirea masinii depinde foarte mult momentul cand a ajuns masina la noi, adica daca inaintea masinii dvs. mai erau 10 masini de pregatit, normal ca fiecare isi asteapta randul. Probabil aceasta a fost cauza datorita careia masina dvs a fost livrata dupa 2 zile dupa ce a ajuns cu trailer-ul la noi. Oricum, ma repet, noi stim de masina clientului, doar cand ea e pregatita de livrare si nu cand ajunge cu trailer-ul.

A doua problema pe care dvs. o ridicati este ca masina era murdara la livrare. Stiti si dvs foarte bine ca intr-adevar cand am iesit la livrare, am remarcat si eu acest lucru, probabil ca fusese gata pregatirea cu o seara inainte si normal, peste noapte se depune praful, dar impreuna cu dvs. am coborat in curte si am dus masina la spalat, deci dvs. ati plecat cu ea de aici curata, sincer la aceasta problema nu cred ca mai aveti ceva de reprosat. Lucrul acesta de ce nu l-ati comunicat pe forum si celorlalte persoane, ca de fapt masina a fost spalata si ca in momentul in care ati parasit showroom-ul IVAS era curata? De ce sa nu dam toate cartile pe fata. Continui... ,dvs. ati inceput. Probabil ca ati uitat de BONUS-ul care vi s-a oferit? Acesta, de ce ati uitat sa-l comunicati colegilor de pe forum? De obicei la prima masina achizitionata nu oferim nici un discount, dar sincer, mi-ati parut un om de treaba si dupa insistentele dvs. vi l-am oferit, haideti sa spunem tot. V-am oferit manopera de la montarea boxelor, repet manopera. Aceasta in schimb nu acopera piesele, adica materialele folosite. In momentul in care ati venit sa ridicati masina, colegii v-au facut o factura aprox. de 20 RON, pentru aceste materiale. Ati uitat, din nou, ca ati venit sa-mi cereti ajutor, ca nu aveati un leu in buzunar si ca vi le-am oferit si acestea BONUS. Deci, totul a fost in favoarea dvs. si dvs. continuati sa aruncati cu noroi in IVAS si mai ales in mine. Domnule Axinte, chiar ma bucur ca ati fost clientul meu si ca nu a trebuit sa apelez la unul din subalternii mei, pentru ca eu conusc cel mai bine problema dvs.

Tin sa va comunic ca am vrut sa fiu de treaba, sa intru in dialog cu dvs., sa aflu problemele care exista pe parte de vanzari, dar vad ca in loc sa spuneti adevarul, adica sa pot sa va ajut, mai mult acuzati pe nedrept. Tin sa va comunic pe aceasta cale, ca aceasta a fost ultima data, cand am intrat pe acest forum, prefer sa ma ocup de clienti, care sunt mult mai importanti pentru mine, decat niste persoane de pe acest forum, care mai au tupeul si sa minta, adica sa omita adevarul.

Nu cred ca pana acum mi s-a mai intamplat sa fiu acuzat ca sunt sarantoc, mincinos si induc oamenii in eroare.

Domnisoara NU cred ca ma cunoasteti atata timp cat ne-am intalnit de 4-5 ori cam 10 min si am vorbit

despre un singur subiect: o masina(despre care eu cunosc mai multe decat dvs.).

Oricum prin expunerea nemultumirilor mele specifice la cumpararea masinii am fost constient ca o sa aflati numele meu(chiar eu v-am indicat sa cautati in sondajul facut la cumpararea masinii).

Dar nu am intentionat nici o clipa sa il ascund. Faptul ca dvs. l-ati facut public nu ma afecteaza cu nimic pe mine dar spune multe de nivelul la care dvs. va aflati.

Lipsa de tact de care amintea un coleg de forum eu as numi-o lipsa de bun simt in cazul asta.

Insistentele mele pentru o reducere au constat intr-o singura intrebare si anume daca nu se poate sa imi oferiti o reducere? la care ati raspuns ca nu dar puteti sa imi oferiti presuri gratis(fara sa vi le cer

eu) pe care le-am schimbat pe un simplu montaj de boxe

spate la care mi-ati promis ca NU VOI ACHITA NIMIC, dar in sambata in care le-ati montat am avut surpriza sa fiu taxat cu 20 lei pe care initial am vrut sa ii achit dar fiind zi libera,pt mine, nu luasem nici un ban de acasa sau vreun card.

Referitor la spalarea masinii cu o seara inainte plouase si eu am primit masina pe la 1600 cu pete pe

ea nu numai de la praf. Un PROFESIONIST adevarat la vederea masinii nu ar mai fi asteptat ca clientul sa ii ceara desprafuirea masinii ci ar fi actionat imediat, dar trebuie scoala si pricepere pentru a sesiza aceste mici amanunte care fara nici un cost din partea dvs. ar fi facut placere cuiva care, repet, nu cumpara pepeni in piata ci o masina de cateva sute milioane...

Postul meu nu era un atac la dvs. era doar un raspuns politicos la cererea expresa pe care ati facut-o

pentru ca sa vedeti unde gresiti-asa credeam eu; aici pe forum nu este un concurs in a te face crezut de

ceilalti, incepand sa inventezi diverse lucruri asa cum constat ca credeti dvs, ci este un loc unde

incercam sa ne ajutam unii pe altii si sa facem schimb de experienta si cunostinte.

Oricum prezenta dvs. aici eu o consider bine venita pentru ca este ocazia sa vada si alti posesori sau

viitori posesori de Skoda cu cine o sa vorbeasca atunci cand ajung la Ivas. Impresiile pe care le lasa

comportamentul dvs., eu fiind parte acuzata nu este corect sa le comentez, dar sunt bucuros ca prin ceea

ce am scris eu altii au aflat cu cine au de-a face si sunt sigur ca vor actiona ca atare pentru ca ei sunt

intotdeauna mai destepti decat mine.

Lasand problema la o parte cand credeti ca se mai face

o intalnire ca eu nu am mai ajuns de f mult timp?(in

weeken de obicei sunt plecat)?

P.S. Initial vroiam sa incep postul cu felicitari la adresa domnisoarei/doamnei Cristina de la Ivas pentru modul in care reuseste sa poarte o conversatie pe forum, si pentru atitudinea pe care o are fata de clienti, atitudine care vad ca lipseste la alte departamente ale firmei, deci FELICITARI!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristina,

nu vad rostul replay-ului de pe topicul Elcargid.

Chiar e greu de acceptat ca altii se comporta altfel? Am fost la IVAS, si tot cu bani au fost platite serviciile...

Ce doresc eu sa punctez, daca este chiar important pentru voi, sa reparati ceva in fata celor de pe forum, de ce nu incercati sa convingeti macar pe cei ce s-au plans, ca s-au schimbat lucrurile?

Am postat aici ceva vreme disponibilitatea mea de a lamuri lucrurile...

Citind posturile voastre ma gandeam sa va scriu si eu, dar vazand replay-ul tau, sincer sunt dezamagit.

Iti ofer posibilitatea sa vizitezi service-ul de la BZ ca si pasager in masina mea, la urmatoarea vizita acolo... va dura ceva timp pentru ca se vor schimba curelele de distributie, dar iti garantez ca merita. Sunt sigur ca dupa vizita vei pierde cel putin superioritatea afisata ...

Daca consideri oportun iti repet ca sunt disponibil pentru lamuriri suplimentare atat pe PM cat si telefonic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate asa se convinge cristina ca membrii din galati nu exagereaza,si daca o sa mai caute pe acest forum va afla mai multe pareri "de bine"

cuvinte foarte dure si fara sens postate de oana...stai linistit msn2 cu banii de paine te ajutam noi :P

Modificat de dylly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repet: trebuie sa fie intelegere de ambele parti. Daca voi in posturi sunteti acizi la fel veti primi si raspunsul. Daca este comunicare totul se rezolva. Iar daca vrem s-o rezolvam, vorbiti normal si calm, alungati nervii si supararea, ca nu fetele de la ivas sunt problema, ele intrand pe forum si-au manifestat cumva intentia de a rezolva ceva ( chiar daca unele posturi au fost "grele"). Parerea mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@godo

Problemele pe care le-am intampinat eu la livrarea masinii sunt minore si nu le-am dat f mare importanta, dar, fiind rugat, le-am expus in speranta ca altii vor fi serviti mai bine nu ca sa arunc cu noroi in Ivas.

Eu sunt bucuros ca pana acum nu am avut nici o problema importanta cu masina(doar niste scartaieli ale interiorului) si chiar ma gandesc sa cumpar si o fabia2 pt sotie.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Principiul actiunii si al reactiunii este general valabil si in societate. De aceea colegii au reactionat mai mult sau mai putin diplomatic. Eu am atras atentia o data, inca o data pana am explodat si m-am copoartat intr-un fel care nu ma caracteizeaza. Imi este rusine de violenta mesajului dar tot o data pot demonstra toate afirmtaiile mele. In continuare stau cu naveta de bere in portbagaj si sper sa nu fi avut dreptate si sa fiu nevoit sa o dau. Astept demonstratia.

Colegii din forum au avut un strigat de deznadejde comparativ cu situartiile traite. De exemplu la masina lui dyly. Nu putea consultantul vanzeri (oana) sa-i spuna ca scaunele sport sunt numai negre si nu se potrivesc cu tapiteria crem? Sau pentru ai elimina o eraoare nu au gasit alta solutie decat de ai schunta (elimina) o legatura (mos-baba) la airbag si ai lega firele prin impletire. Cine garanteaza ca acea legatura nu oxideaza si intervin alte erori in functionare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am lipsit ceva vreme si vad ca feedback-ul pe forum nu prea mai este din partea celor de la IVAS, poate e doar o mica pauza.

astazi am primit doua remarci de apreciere din partea unor colegi de forum si alti clienti despre imbunatatirea serviciilor de la IVAS, chiar au fost uimiti. M-am bucurat mult cand am auzit DE BINE :cheers:

Oana, astept sa mai zici ceva :rolleyes:

Cristina, la fel, asteptam un mesaj mic de la voi :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@salex eu stiam ca tapiteria scaunelor la pchetul dinamic e neagra...oricum masina am ales-o dupa cum am vrut eu si nu dupa indrumarile agentului de vanzari...problema a fost ca a venit cu restul interiorului crem ,iar eu cerusem sa fie integral negu...a fost prima masina cu pachet dinamic II din galati (sa ma laud si eu si chair prima dc nu ma insel gri grafiti-la exterior)...a fost numai alegerea mea

din pacate vin cu vesti nu tocmai bune...sunetul la masina a cedat iar..probabil trebuie sa fac o vizita la service...masina asta parca e blestemata :icon_thumright: ...am fost sfatuiti de multi sa o "sfintesc" :Driver:

si eu care speram ca urmatoarea vizita va fi la revizia de 45.000 :blink:

P.S.- va cer un sfat, sa spal masina inainte sau dupa ce ma duc la service (e foarte murdara)? stiti de ce intreb asta :mop: ...sau poate acum isi face efectul ultimei vizite de la spalatorie...

Modificat de dylly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam cidata unitatea mea de sunet :) ,dupa ce ieri nu a functionat de la jumatatea zilei ,astazi dimineata a functionat normal

am mai patit odata ,nu a functionat toata ziua si apoi a doua zi a functionat; trecusem si pe la service si facusem un up-grade la soft...imi spusese ca softul de fabrica nu e bun

ce am mai observat ciudat ,este ca radioul se deschide pe un anumit post (EUROPA FM), iar postul RADIO 21 (nu fac reclama) dc il fixez pe 100,1 cum e normal sa prinda in galati, la o urmatoare redeschidere apre pe 107,40 unde se prinde foarte prost...dc il deschid imediat dupa ce il inchid se schimba nimic...dar dc procesul se face la interval de cateva ore apar "perturbarile" de mai sus

vreau sa mentionez ca niciodata nu am stat sa studiez in totalitate unitatea de sunet;oare aceste "figuri" pot aparea in urma unor setari deficitare facute de mine?

din cate stiu "mute" nu exista ca sa fi apast aiurea pe acolo

ce bine ca nu a trebuit sa trec pe la service :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristina.marketing.ivas

Buna ziua,

dupa cum vedeti nu am uitat sa scriu pe forum, asa ca sunt aici zilnic

tin sa va anunt ca am avut aseara o intalinire cu unul din membrii vwforum si speram ca a fost o intalnire constructiva; din aceasta intalnirea am desprins niste concluzii cum ca ar trebui sa ne imbunatatim comunicarea intre departamente, si anumite proceduri interne sa le mai perfectam; o alta concluzie ar fi sa mai lucram putin la felul in care tratam clientul; asa cum spuneam si in alte zile, echipa actuala de la IVAS Galati, este o echipa ce se doreste a fi in sprijinul clientului, si acolo unde sunt nemultumiri sa le rezolvam impreuna

multumim domnului - pentru ca a venit la sediul nostru si si-a exprimat parerile cu privire la noi si la ce trebuie sa imbunatatim, astept in continuare vizitele dumneavoastra la sediul nostru pentru a lamuri problemele avute in service-ul nostru

o zi racoroasa va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

d-rive tu ai fost acel membru? Treburile merg in directia buna. Multumim Cristina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu fusei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am banuit eu :P

Ma bucur ca ai fost, asa se rezolva lucrurile :Driver: Chiar mi-ar fi parut rau ca cineva de la IVAS sa traiasca cu impresia ca avem noi ceva cu service-ul :) Macar asa s-a vazut ca e loc de mai bine, ca plangerile sunt intemeiate. Prin acest topic va creste valoarea IVAS pe plan local si le vor creste si incasarile pe termen mediu si lung. Stiu ca sunt unii care nu accepta ideea asta dar realitatea cam asa e :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Luca_cel_nebun

Am fost azi la revizie 15000 km. Multumitor, chiar surprinzator...am gasit restul de ulei (500 ml) in masina + bonus o rogojina de la Castrol (macar atat la 50 lei litrul de ulei) :D Si a durat si mai putin decat s-a estimat. Cu jumatate de ora, insa a fost bine, mi-am mai strecurat o treaba de la 17 la 17.30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!