Jump to content

Service IVAS Galati


d-rive
 Share

Ce parere aveti despre service-ul IVAS Galati ?  

81 voturi

  1. 1. Ce parere aveti despre service-ul IVAS Galati ?

    • Sunt multumit.
      21
    • Nu sunt multumit.
      61


Postare recomandată

  • Replies 296
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • d-rive

    77

  • dylly

    64

  • msn2

    18

  • Agopteam

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

se iau si masuri?...asta e important

Ti-am zis de nenumarate ori sa ma suni, sa vii acolo, sa discutam la modul concret. Sa fii sigur ca se iau masuri in ceea ce priveste imbunatatirea serviciilor, nu exista alta cale. Important e ca si tu, eu, sa stim sa ne sustinem punctul de vedere, daca doar intrebi daca se iau masuri sa stii ca nu e suficient.

P.S. la postul meu anterior. Din pacate nu am reusit azi sa ajung la intalnire, din motive care nu tin de mine si chiar imi pare rau ca am lipsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristina.marketing.ivas

Buna ziua tuturor

ma bucur mult de cunostinta ,ma bucur ca am venit la aceasta intalnire - desii unii cam retinuti , in a se lansa in opinii despre IVAS sper ca la urmatoarele intalniri sa imi dati mai multe feed- back-uri si sa spuneti ce aveti pe suflet legat de noi -

va doresc o sapatamana frumoasa , fara incidente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Estimativ o revizie de 30.000 km la masimna din semnatura cat m-ar costa?! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu Cristina si la urmatoarea revizie (am 58.000) care va fi probabil in martie voi veni , am sa incerc sa discut cu administratorul firmei, daca o sa fie.

Degeaba o sa se rezolve problemele dupa ce eu am pierdut zile intregi prin service, dupa ce am scos banii din buzunar si asa mai departe...eu daca iti cer 800 lei ca sa iti dau un metru cub de aer(prin absurd) si descoperi ca acest "aer"se gaseste peste tot gratis oare cum iti este?...asa si eu am dat banul si am aflat intre timp ca trebuia sa imi puna gratis discul oare cum mi-o fi? putea sa coste si o mie de lei care o gasesti pe strada, tot furat ma simt. Si stii destul de bine ca pana aici au fost multe.

O sa imi zica da domnule tu ai fost cobaiul nostru:

-ti-am dat masina cum ti-am dat-o(toata povestea e la inceputul topicului)

-ai platit bracajul ca prostu si nu nu ti-am rezolvat nimic, am vrut sa vedem si noi cat de repede se uzeaza 4 anvelope ca sa dai bani pe altele si mai ales sa vedem cat de mult jetul de apa de la spalatorie schimba unhiul la roti (deci asta concureaza la cea mai tare perla posibila pe acest pamant...oare daca treci printr-o balta cu 100 km iti sar rotile? :beerchug: ..intrebam si eu?... cred ca forta apei este mai mare atunci)

-am vrut sa vedem daca putem atinge recordul de peste 20-30 de reveniri in service ale clientului cu aceeasi problema fara sa turbeze(ma refer la airbag)... asta era tot de la spalatorie

-am vrut sa vedem cum platesti pe sistemul audio de peste 2000 lei si se aude ca unul luat de la groapa de gunoi si cum te chinui singur sa il faci sa functioneze

-tu nu stii ca bordul iti scataie ca ti-l dau japca cu silicon la spalatorie (imi si imaginez cand nu-s putin atent alea dau repede cu silicon bordul :offtopic: )

- am vrut sa vedem cum iti lipim chederul cu SUPER GLUE si iti luam bani pe el

- am vrut sa vedem cum o faci pe tinichigiul desi ai CASCO ( aici is nebun de 2 ori : imi repar masina singur (o indrept, vopsesc) si apoi platesc CASCO ca sa ma dau mare aruncand cu banii)

- mai ales cum te ducem de nas pana cand masina iese din garantie si argumentam ca nu ai facut sesizari scrise cand ea era in garantie ca sa iti schimbam piesele...asa le platesti tu ca esti fraier,pentru ca ai avut incredere in vorbele noastre

- si etc

... dar banii inapoi nu ii vezi ca-s la noi, nu?

Un scenariu bun nu prea vad, hai sa vorbim despre altceva.

Sau poate cuiva ii place de mine pe acolo si ma vrea nervos.

Chiar imi puneam problema cum de nu m-a intrebat cineva pana acum daca nu-s angajat acolo.

"Am solicitat informatii de la dealerul IVAS Galati si am aflat ca inlocuirea volantei a fost oferita de service, mesina nemai fiind in garantie" (ADRIAN URSA---consilier clienti PR)

Concluzia...cand iei masina nou nouta te pune sa platesti o siguranta care costa 1 leu, dar cand masina nu mai e in garantie iti platesc ei volant care costa 3000-4000 de lei...mama ce srvice tare ...vi-l recomand cu caldura.

Cum iese masina din garantie va duceti toti la service ca-s piesele si manopera moaca.

Va cer scuze pentu limbaj dar cand vorbesc despre astea "ma iau toti nervii". Chiar si cand vorbeam ieri cu Cristina imi veneau atatea imagini, replici si texte in minte, incat un limbaj coerent lipsea cu desavarsire.

Modificat de dylly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic. De cate ori ti-am zis sa ma suni inainte sa mergi la service, de cate ori ti-am zis sa ma suni cand ai o problema cu masina... mi-a ramas doar sa te oblig sa faci asta (glumesc bineinteles) ca la rugamintile mele nu ai raspuns niciodata.

Am sa iti spun altceva, degeaba in anumite situatii ai dreptate daca nu stii sa iti sustii cauza. Asadar, cine te opreste sa stabilesti o intalnire in cadrul careia sa iti sustii in mod coerent problemele? Repet, punctual si coerent.

Sincer, imi pare rau ca la tine totul a inceput prost cu masina asta. S-a pornit de la un "pacat originar"... faza cu trailerul... culoarea la interior... siguranta si lista poate continua.

Vreau sa intelegi ca inainte de toate suntem oameni si trebuie sa rezolvam toate problemele omeneste, cu calm, fara sa "te apuce toti nervii", stii foarte bine ca din partea mea ai tot sprijinul pentru "adevar" dar fara ca tu sa vrei nu se poate face nimic. Te astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dylly - pentru toate treburile astea ,si pentru inca multe altele am oprit-o pe nevasta-ma sa-si ia skoda.am apelat o singura data la IVAS si m-au convins.Iar

patronu Ivascu stie exact ce se intampla in reprezentanta si service.

Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat.

@d-rive - inteleg ca dylly a fost intr-un service - Ivas- dealer Skoda.nu cred ca ar trebui sa se intalneasca fiecare client cu patronu sau cu oricare sef .

Poti fi inteligent sau tamp, nu trebuie sa stii sa-ti sustii nici o cauza in cazul asta.Trebuie sa stii daca masina te multumeste sau nu,iar daca nu te multumeste te duci la service si acolo e treaba lor.

Sunt client ,masina este in garantie, mecanicul,electricianul TREBUIE sa-si faca treaba. este service Skoda,nu garaju' lu'nea xxx.

Iar intr-un service autorizat pentru masina ta ,te astepti la rezolvari de nota 10,sau macar ii vezi pe lucratori ca se straduiesc la modul real.

Singura mea obligatie este sa aduc masina,sa spun ce nu-mi convine iar service-ul E OBLIGAT sa faca tot ce poate pentru ca eu sa plec de acolo multumit.

Iar daca masina e in garantie,..... nu cred ca mai are rost sa discutam.

Asta este Romania,orice intentie buna a unor oameni ( in cazul asta ghinionisti sunt nemtii si cehii ), se transforma intr-un mare KKT.

Numai bine ca la toti ni-i greu,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, de acord cu tine dar asa cum si tu ai subliniat, se lucreaza in primul rand cu oameni. Apoi, suntem in Romania, am eu o vorba, Romania=tara tuturor imposibilitatilor, adica ce e imposibil la altii, la noi e ceva normal, din pacate.

Problema lui dylly e veche si e un conglomerat de intamplari nefericite, din pacate pentru el. O sa vedem in ce masura se poate sau se mai poate face ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristina.marketing.ivas
Buna ziua. Estimativ o revizie de 30.000 km la masimna din semnatura cat m-ar costa?! Multumesc!
Buna inte 680 - 720 maxim o zi faina
Am vorbit cu Cristina si la urmatoarea revizie (am 58.000) care va fi probabil in martie voi veni , am sa incerc sa discut cu administratorul firmei, daca o sa fie.Degeaba o sa se rezolve problemele dupa ce eu am pierdut zile intregi prin service, dupa ce am scos banii din buzunar si asa mai departe...eu daca iti cer 800 lei ca sa iti dau un metru cub de aer(prin absurd) si descoperi ca acest "aer"se gaseste peste tot gratis oare cum iti este?...asa si eu am dat banul si am aflat intre timp ca trebuia sa imi puna gratis discul oare cum mi-o fi? putea sa coste si o mie de lei care o gasesti pe strada, tot furat ma simt. Si stii destul de bine ca pana aici au fost multe. O sa imi zica da domnule tu ai fost cobaiul nostru:-ti-am dat masina cum ti-am dat-o(toata povestea e la inceputul topicului)-ai platit bracajul ca prostu si nu nu ti-am rezolvat nimic, am vrut sa vedem si noi cat de repede se uzeaza 4 anvelope ca sa dai bani pe altele si mai ales sa vedem cat de mult jetul de apa de la spalatorie schimba unhiul la roti (deci asta concureaza la cea mai tare perla posibila pe acest pamant...oare daca treci printr-o balta cu 100 km iti sar rotile? :Driver: ..intrebam si eu?... cred ca forta apei este mai mare atunci)-am vrut sa vedem daca putem atinge recordul de peste 20-30 de reveniri in service ale clientului cu aceeasi problema fara sa turbeze(ma refer la airbag)... asta era tot de la spalatorie -am vrut sa vedem cum platesti pe sistemul audio de peste 2000 lei si se aude ca unul luat de la groapa de gunoi si cum te chinui singur sa il faci sa functioneze-tu nu stii ca bordul iti scataie ca ti-l dau japca cu silicon la spalatorie (imi si imaginez cand nu-s putin atent alea dau repede cu silicon bordul :icon_thumright: )- am vrut sa vedem cum iti lipim chederul cu SUPER GLUE si iti luam bani pe el- am vrut sa vedem cum o faci pe tinichigiul desi ai CASCO ( aici is nebun de 2 ori : imi repar masina singur (o indrept, vopsesc) si apoi platesc CASCO ca sa ma dau mare aruncand cu banii)- mai ales cum te ducem de nas pana cand masina iese din garantie si argumentam ca nu ai facut sesizari scrise cand ea era in garantie ca sa iti schimbam piesele...asa le platesti tu ca esti fraier,pentru ca ai avut incredere in vorbele noastre- si etc... dar banii inapoi nu ii vezi ca-s la noi, nu?Un scenariu bun nu prea vad, hai sa vorbim despre altceva. Sau poate cuiva ii place de mine pe acolo si ma vrea nervos. Chiar imi puneam problema cum de nu m-a intrebat cineva pana acum daca nu-s angajat acolo."Am solicitat informatii de la dealerul IVAS Galati si am aflat ca inlocuirea volantei a fost oferita de service, mesina nemai fiind in garantie" (ADRIAN URSA---consilier clienti PR)Concluzia...cand iei masina nou nouta te pune sa platesti o siguranta care costa 1 leu, dar cand masina nu mai e in garantie iti platesc ei volant care costa 3000-4000 de lei...mama ce srvice tare ...vi-l recomand cu caldura.Cum iese masina din garantie va duceti toti la service ca-s piesele si manopera moaca.Va cer scuze pentu limbaj dar cand vorbesc despre astea "ma iau toti nervii". Chiar si cand vorbeam ieri cu Cristina imi veneau atatea imagini, replici si texte in minte, incat un limbaj coerent lipsea cu desavarsire.
ei uite cu ocazia asta ai pus pe hartie of urile -- asa ca atunci cand vii o sa poti sa o iei cu inceputul ..ti-am spus si la intalnire ca imi pare rau pentru cele patite de tine suna-ma te rog inainte cu o sapt de revizie si stabilim o intalnire ok??
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristina.marketing.ivas
@dylly - pentru toate treburile astea ,si pentru inca multe altele am oprit-o pe nevasta-ma sa-si ia skoda.am apelat o singura data la IVAS si m-au convins.Iar

patronu Ivascu stie exact ce se intampla in reprezentanta si service.

Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat.

@d-rive - inteleg ca dylly a fost intr-un service - Ivas- dealer Skoda.nu cred ca ar trebui sa se intalneasca fiecare client cu patronu sau cu oricare sef .

Poti fi inteligent sau tamp, nu trebuie sa stii sa-ti sustii nici o cauza in cazul asta.Trebuie sa stii daca masina te multumeste sau nu,iar daca nu te multumeste te duci la service si acolo e treaba lor.

Sunt client ,masina este in garantie, mecanicul,electricianul TREBUIE sa-si faca treaba. este service Skoda,nu garaju' lu'nea xxx.

Iar intr-un service autorizat pentru masina ta ,te astepti la rezolvari de nota 10,sau macar ii vezi pe lucratori ca se straduiesc la modul real.

Singura mea obligatie este sa aduc masina,sa spun ce nu-mi convine iar service-ul E OBLIGAT sa faca tot ce poate pentru ca eu sa plec de acolo multumit.

Iar daca masina e in garantie,..... nu cred ca mai are rost sa discutam.

Asta este Romania,orice intentie buna a unor oameni ( in cazul asta ghinionisti sunt nemtii si cehii ), se transforma intr-un mare KKT.

Numai bine ca la toti ni-i greu,

mare dreptate aveti Domnule Marius

asa e

ai luat o masina si te astepti ca atunci cand o aduci intr-u service autorizat sa fie totul ok

prezenta mea aici pe forum nu este de a face conversatie , nici de a-mi ocupa timpul liber

ci de a imbunatati serviciile pe care noi le oferim si a veni in intampinarea nevoilor pe care dvs le aveti

lucrul cu oamenii este foarte greu - si sa modelezi comportamente si sa construesti o cultura in adevaratul sens al cuvantului nu este un lucru care se face peste noapte .. ci in timp

germanii daca au ajuns la acest nivel de punctualitate -- credeti un istoric -- au ceva munca in spate (sute de ani)

iar de schimbarea unor culturi si mentalitati nu vb doar la service-urile auto (acesta este intr-adevar subiectul dicutiilor noastre) noi ca popor trebuie sa schimbam ceva in modul in care tratam lucrurile

asa ca multumesc celor care dau feed-back uri

o zi buna fara incidente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristina.marketing.ivas "Buna inte 680 - 720 maxim o zi faina"

Multumesc pentru raspuns. Voi veni si abia astept sa va cunosc! :angry:

Modificat de rdirectoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce era Ivasul acum 5,6 ani si ce schimbari sunt acum este oricum un progres.

1.Orice service din Romania are istoric de maxim 18 ani .Majoritatea mecanicilor provin de la Dacia sau maxim Daewo

nu aveau unde sa invete .

2.Patronul sau administratorul are un target de cheltuieli saptamanale,lunare cu masinile ce trebuie reparate dar sunt in garantie cand ajunge la limita maxima clientii sunt tratati asa cum scrie mai sus.

3.Intrebare : Cati mecanici,ingineri au facut o specializare Cehia la firma mama? Desigur asta reprezinta specializarea si perfectionarea resurselor umane dintr-o firma ;)

PS: Apropo de germani, am intalnit in Bavaria service care se angajeaza ca daca nu termina orice reparatie in 3 zile

aveti un schimb de ulei gratuit . Pe cand in Romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce era Ivasul acum 5,6 ani si ce schimbari sunt acum este oricum un progres.

intradevar, dar ce tarif de manopera era acu 5,6 ani si ce tarif este acum?

oare cresterea calitatii serviciilor oferite este proportionala cu cresterea de tarif?

nu prea cred...

Modificat de msn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne multumim cu faptul ca acu' 5-6 ani era putin mai rau , nu vom ajunge nicaieri niciodata.

Mi-e,ca si client,Skoda imi cere aceeasi bani ca unui neamt,francez,etc...

Dar, dealerii romani,sunt romani." eu sunt dealer Skoda ( sau VAG ) si sunt tare smecher. Fac bani oricum, iau si de la romani,iau si de la nemti".

Cred ca problema este alta.

Oamenii aia de la Skoda sunt oameni si mai pot gresi.Dar ar trebui ca dealerii-service sa ofere servicii de calitate pentru remedierea oricaror defectiuni.Si cel mai important sa ofere un feed-back real uzinelor skoda, sa arate situatia reala.Cehii ar remedia,dar daca la romani toate masinile sunt bune ei nu au ce face.

Si asa ii tragem in caramida si pe cehi.

Dar ne furam singuri caciula ca de obicei.

Numai bine ca la toti ni-i greu,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In orice tara importatorul dicteaza. Sa va ganditi bine la asta si sa cititi si printre randuri :lol:

La IVAS se vrea si asta e un pas mare, dar stiti cum e, de la dorinta la putinta e ceva distanta si uneori putinta nu tine doar de tine, de oamenii cu care lucrezi ci si de anumite lucruri care trebuie implementate/aduse/gandite la alt nivel.

Dupa cum vedeti, starea de fapt cu service-urile e cam aceeasi la nivel national si exceptiile sunt fff putine.

Repet, daca intentia umana e buna, tot e un pas inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristina.marke...ting de la Ivas incearca sa va ajute dar are limite ,in final este doar o angajata.

Fiecare patron de reprezentanta are ,,sete de imbogatire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian, corecte sublinierile tale.

Ca vorbim de serviceuri si de cum ne-ar placea sa fie, aici deja nu mai e cazul subiectului de fata ci de toate din Ro.

1. Oamenii lucreaza si in timpul asta vorbesc la telefon, de acord cu tine dar na, stii cum e cu disciplina la romani, toti trebuie sa purtam obligatoriu centura de siguranta, cati fac asta? La fel si cu disciplina in service.

2. culele au un loc precis, fiecare are gestiunea lui s.a.m.d. insa cine respecta toate astea? Vezi punctul 1 :D

3. Asta cu programarea, fa-ti programare la prima ora si atunci o sa fie ok, in timpul zilei apar tot felul de prioritati, nu neaparat "pile" care trebuie sa intre inainte, exista niste timpi alocati pe elevatoare, aparatura electronica de diagnosticare si uneori chiar nu se poate respecta ordinea perfect.

4. teoretic si la noi ar trebui sa fie la fel dar in general se intampla ca la punctul 1. Sa nu crezi ca seful de service nu ar vrea sa se lucreze ca "afara" dar trebuie sa ai si oamenii cu care sa faci asta. Se cauta fidelizarea salariatului, sunt trimisi la specializari dar tot nu iese treaba asa cum ar trebui, de ce? Vezi punctul 1 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la pretul cerut pe un autoturism :"Skoda imi cere aceeasi bani ca unui neamt,francez,etc.."

Iar daca imi cer acelasi pret,vreau aceleasi servicii.Dar,SURPRIZA,aici intervine Marele "PATRON MANAGER GENERAL MANAGER FINANCIAR ...( manager al tuturor activitatilor ) .......".EL detine secretul profitului maxim fara sa consume nimic.

Si gata ,se duce de rapa totul.

Iar nemtii,cehii ,sau oricare alt producator se uita neputinciosi la ce mama dracului se intampla.

Dealerii au un singur merit,s-au gandit pe ce marca de masina sa puna mana pentru a satisface nevoia romanului de a se deplasa cu o anumita marca de masina.In rest nu au nici cea mai mica contributie la cresterea vanzarilor.Romanii isi cumpara masina dupa cata incredere au in acea marca sau dupa cat isi permit.Nu vorbim de achizitiile publice sau de flote.Sunt metode traditionale de convingere a responsabililor cu achizitiile,pe care nu are rost sa le comentam.

Dar,intre timp,producatorii, au bagat bani in sediile dealer-ilor, au pus umarul la promovarea marcii,au instruit personalul,au contribuit decisiv la prosperitatea LUI,PATRONULUI.

Si din acest moment numai au ce face.

Contempla .....

Noi ,romanii,am fi in stare sa distrugem tot.

Numai bine ca la toti ni-i greu,

Modificat de marius_antonio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ramanem la ceea ce putem face, concret, sa ne fie macar un pic mai bine. Sa stam sa intoarcem pe toate partile strategii globale, e cam mult zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ar costa montarea unui tempomat pe masina din semnatura in urmatoarele situatii:

1.cu piesa cu tot

2.cu piesa adusa de mine

Se ofera si garantie la montaj?

Multumesc anticipat si astept raspuns. :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se ofera garantie la montaj 6 luni, dar la tempomat nu (daca vii cu el la sacosica)

te ajunge cam in jur de 6 mil la ei...3 si ceva maneta si vreo 2 montajul....am intrebat si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@drive am citit ce ai scris pe topicul de intalniri

ar fi o idee buna sa imi schimbe ce e necesar si fara sa umble la bracaj...mai ales sper din tot sufletul sa fie acea bucsa despre care au zis ei (am sa ii schimb si perechea) si sa nu fie altceva... zgomotul a aparut exact dupa ce am luat masina din service (nu exclud sa fi fost o coincidenta)...dar pe langa acea bataie specifica bucsei (acum se aude mai clar) se mai aud si alte ciudatenii (parca ceava se tine in niste sarme si un huruit incet la rulare,tot de atunci),dar nesemnificative...de asta zic sper sa fie bucsa, si sa nu fi fost planetara montata aiurea

legat de piesele de schimb ai dreptate,asa e corect prefer sa dau cativa bani in plus ,dar ce ne facem cu garantia?...merg pe mana ta :D

o nelamurire am de cand mi-a schimbat filtrul de polen,la "recirculare" tot intra mirosul de fum de la vechile camioane,autobuze etc. ,inainte nu patrundea nimic...aici as lua unul mai bun din comert daca gasesc...sa vb si la receptie inainte sa ma programez...ai ceva explicatii aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru huruit si pentru restul vorbeste cu unul dintre colegii mei de la service. Daca intampini dificultati in diagnosticare nu ezita sa ma anunti, mergi pe... urechea mea :vaidecapulmeu:

Sigur faza cu zgomotul e o coincidenta, nu putem sa fim chiar asa paranoici (nu ma refer la tine ci in general) si sa credem ca in vreun service de reprezentanta cineva ne face ceva "rau" la masina. Crede-ma, mai ales in cazul tau care ai avut parte de o gramada de probleme. Chiar imi pare rau de situatia ta, vorbesc zilnic cu o gramada de oameni care au Skoda, o dau la buy-back si isi iau alta, inclusiv cazuri de Octavia 1 si isi iau... tot Octavia 1 ca au fost super multumiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!