Jump to content

Schimbarea Distributiei


Boops
 Share

Postare recomandată

Am pus si eu azi 1.1 cu bataie in 1.6 si pare foarte ok . Sa vad consumul cum o sa iasa.Deja e 0.4 pe vagcom. Il las o saptamana de test. :D La mine se aude la fel ca la -0.5 - 0.0 . Deci e ciudata faza cu zgomotul .Chiar ca parca fiecare motor cu "dunga" lui .

 

LE: m-am uitat pe un log facut la forja in a 3-a si am vazut ceva ciudat .Syncro angle 2.2 - 3.3. Il modifica ecu automat ? Sau e o problema ?

Modificat de apasaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare !

Revin si eu cu rezultatul testului.Inainte sa fac 800 Km am pus avansul la +0.5.Merge foarte bine.0.4-0.6l/h pe vagcom.Media 5.3 pe BC pe acesti 800 Km in care am facut si de 2 ori culoarul rucar-bran.Deci consum exterior foarte ok.Dar ... in oras este crima .. e normal sa ma chinui sa scot 10-11 cand nu este extraordinar de aglomerat ? Ieri de exemplu am mers diham-giulesti bara la bara si am ajuns cu media de 12.7. M-am speriat sincer-nici nu vreau sa stiu cat o sa fie la iarna.Exista vreo posibila explicatie pentru consumul acesta marit in oras ? Sau este normal ? Mie totusi mi se pare foarte mare.Imi dau seama ca e noarmal sa creasca in mersul bara la bara , dar chiar asa ?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la ATJ, dar eu la AJM (tot pe acolo) nu ajung la consum asa de mare nici la -20 de grade combinat cu distanțe scurte si oras agomerat. Vezi si pe la G62 sau alte chestii pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muta avansul pe la 1.5 si vezi cum e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor AFN, 151.000 km, facut distributia la 101.000. La cat ii fac urmatoarea distributie? In carte scrie 90.000, dar... Consumabilele sunt schimbate la 10.000, nu la 15.000 cat spune cartea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90.000km sau 4 ani.

Consumabilele nu-ti influenteaza starea distributiei, ci a motorului.

Vad ca esti din Bucuresti, tu poate ai dublul orelor de functionare care au fost calculate pentru cei 90.000km facuti in conditii normale.

Pe langa asta, daca piesele nu sunt OEM, nimeni nu-ti da garantie mai mult de 60.000. Si pe buna dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai dezimformati cu schimbul asta la 4 ani. distributia se schimba in functie de km. si este recomandat (nu obligatoriu) sa se schimbe la 6 ani. vezi si postul 653...

la afn, fiind non pd, se schimba la 120000...

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia nu mai dezinforma tu:

post-8441-0-04455900-1380714545_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit in cartea service..  si am incredere in ce declara vw oficial nu vreun program...  post-6163-0-09725400-1378379161.jpg

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aceeasi carte o am in germana si e complet diferita. Apare si diferenta intre ATJ si AJM (ambele PD 115CP), primul cu interval la 90.000, al 2-lea la 60.000.

Deci unde mai e adevarul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ta e pt b5 si a mea pt b5.5.

 

 

post-6163-0-83094300-1380717495_thumb.jp

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar masina in discutie e B5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AFN schimbarea se face la 90.000km.

La ATJ / AJM,distributia se face in functie de anul fabricatiei pentru ca rola de intindere a curelei a fost schimbata incepand cu un anumit numar de motor.Si-au dat seama ca intervalul de 60.000km este prea mic si au schimbat rola si au extins durata de exploatare la 90.000km.

Curea dinţată - înlocuire (de la 2001, Motor AJM toate 90.000 km; Motor ATJ toate 90.000 km; până la 2000, Motor AJM toate 60.000 km)

 

post-64586-0-04741600-1380717199_thumb.j

post-64586-0-68700500-1380717201_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o paranteza, s-au mai montat AJM-uri pe Passat dupa 2000?

Nu discutam de Golf4, Bora, A4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cartea mea, corespunzator codului meu motor, scrie la 90.000, nu zice nimic de ani. Anii ar trebui sa-i dea producatorul curelei.

Cred ca e adevarata chestia cu numarul de ore de functionare, asa ca o sa o schimb la 60.000 cu ceva cat mai de calitate. Si acum, are INA role si Conitech, parca cureaua..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o paranteza, s-au mai montat AJM-uri pe Passat dupa 2000?

Nu discutam de Golf4, Bora, A4.

Teoretic motorizarea asta a iesit din fabricatie in luna 11.2000 dar avand in vedere treaba ,,cu ce trece de luna 6 intra ca an de fabricatie anul urmator'' se poate spune ca pana in 2001.

Oricum normal si feresc este ca motorizarea respectiva a fost montata pana in 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca AJM-urile produse intre 06.2000 si 11.2000 au alt tip de rola si se schimba la 90.000?

Sau dupa ce au facut primul schimb de distributie, toate au deja noul tip de rola, care inseamna tot 90.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ATJ se face la 90.000km 100% la AJM se face in functie de anul fabricatiei.

Cand ATJ a intrat in fabricatie in luna 01.2000 (am senzatia ca doar 8 luni a fost produs) au schimbat si sistemul vechi de distributie de pe AJM,practic au montat pe ambele motorizari sistemul de distributie cu schimbare la 90.000km.

Din cate stiu daca vrei sa montezi tot setul de distributie (inclusiv amortizorul vibratii )modelul nou cu schimbare la 90.000km pe o masina cu modelul vechi de distributie cu schimbare la 60.000km,nu merge si difera ceva.Nu sunt sigur 100% si nu vreau sa vorbesc prostii.

 

post-64586-0-05773600-1380790821_thumb.j

post-64586-0-85566400-1380790824_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt dierentele intre cele 2 kit-uri atasate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci pozele nu sunt bune. Ambele role sunt pentru kit cu amortizor. Rola fara amortizor o gasesti in postul 622. Sistemul de fixare/reglare al rolei difera, n-o poti pune in locul celei cu amortizor.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo este vorba despre AVB aici este vorba despre ATJ / AJM.In cazul de fata ambele motorizari au amortizor de vibrati..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vorbesc de motorizari, doar ca nu sunt diferente in kit-urile atasate. Doar la rola mica, intermediara au inceput sa faca economie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La unul, cele 2 role sunt calite mai tare, si de aia tin 90 000km :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!