Jump to content

Schimbarea Distributiei


Boops
 Share

Postare recomandată

Ce cod motor ai? Sa caut in etka codul suruburilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@davidut5 Am motor de 1.8 20V benzină din '99.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobutosesecoco

salutare baieti si fete(daca sunt)

cine are programul etka instalat imi poate da un cod la distributie la passat 1.9 74kw 101cp cod motor "avb" 06 2003 si un cod de la caseta de directie .

 multumesc anticipat

Modificat de Mobutosesecoco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La distributie 038 198 119 A, la directie, sunt mai multe, si nu stiu pe ca sa ti-l dau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai mai jos codul pt directie, din cate am vazut e in functie de marca

 

73fe.jpg

 

rzpu.jpg

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobutosesecoco

merci davidut5 dar as mai avea o rugaminte un cod la intinzatorul de pe cureaua de alternator (intinzator si amortizor) cu tot cu poza daca reusesti ca pe pc meu nu reusesc sa instalez etka...merci anticipat


merci zipp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca il da pe piese, nu are un singur cod.

 

 

post-92386-0-69993400-1389203487_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt piese separate, poti cumpara amortizorul separat fara rola dar e mai convenabil daca le cumperi totul la un loc rola+amortizor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Stie cineva daca kitul asta de distributie de la Bosh 1987948063 se potriveste la Passatul meu 1999 tdi AJM cod motor A JM 023038 .

Augsburg zice ca se potriveste 1 Buc Set distributie(curea+2role+ 227,48 ron intinzator hidraulic),producator BOSCH AM Premium, BOSCH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 987 948 153

Pâna la nr.mot.: AJM 185 670, dinti: 120, Lungime: 1143 mm, Latime: 30 mm, contine role: 2, Articol extins/Info extins 2: fara amortizor

1 987 948 154 (codul nou la 1 987 948 063)

Pâna la nr.mot.: AJM 185 670, dinti: 120, Lungime: 1143 mm, Latime: 30 mm, contine role: 2, Articol extins/Info extins 2: cu intinzator, cu amortizor

1 987 948 165

de la nr.mot.: AJM 185 671,dinti: 120, Lungime: 1143 mm, Latime: 30 mm, contine role: 2, Articol extins/Info extins 2: fara amortizor

1 987 948 166

de la nr.mot.: AJM 185 671,dinti: 120, Lungime: 1143 mm, Latime: 30 mm, contine role: 2, Articol extins/Info extins 2: cu intinzator, cu amortizor

227,48 este pret fara tva,mai este 1 singur set pe stok si dupa ce dispare nu o sa mai gasesti nicaieri la pretul asta si codul asta.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Gabivvx. Sa inteleg ca dc cumpar chitul ala raman cu intinzatorul restul potrivindu-se?

Mersi Gabivvx. Sa inteleg ca dc cumpar chitul ala raman cu intinzatorul restul potrivindu-se?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este prea ieftin. Vezi ca faci acum economie si mai tarziu cumperi motor. Numai pe 1 rola am dat 200/SKF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pret fara tva si fara pompa. Si cu discount mare ca il cumpar prin firma unui prieten.

Modificat de DACS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal, fara pompa, chiar fara tva e prea putin, e plasa...

Numai pe amortizor /INA am dat vreo 250

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  1 987 948 063   Set curea de distributie se înlocuieşte cu: 1 987 948 154

dinti: 120, Lungime: 1143 mm, Latime: 30 mm, contine role: 2, Articol extins/Info extins 2: cu intinzator

Mai exista o singura bucata pe stok in toata tara pentru codul si pretul sunt actualizate in momentul de fata.

Trebuie sa scape de el si cum lumea nu prea cumpara distributii bosch....e ramas de multa vreme pe stok.

Vezi data lui de fabricatie sa nu fie mai veche de 5 ani pentru ca nu mai merge folosita cureaua.

Verificar numarul de serie al motorului(6 cifre in cartea masinii) sa stii sigur ca produsul respectiv merge la tine.

 

 

post-64586-0-36590500-1389266310_thumb.j

post-64586-0-56954500-1389266313_thumb.j

post-64586-0-51280300-1389266317_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt info. O sa cumpar un kit Contitech pe la 800ron.

Trimis de pe al meu SM-T2105 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! ieri am reusit sa verific si eu distributia de care va ziceam mai demult. si am procedat cam in felul urmator. am suspendat masina am bagat in treapta a-6a, am invartit pana am tras motorul la punct. am blocat axa cu came cu dispozitivul special,si m-am uitat de semnul de pe fulia arborelui care era pozitionat in partea de sus dar nu l-am vazut alineat cu alt punct/semn. si nici la cutie nu am vazut semnul de pe volant. in schimb daca deblocam axa cu came si invarteam de roata inapoi [adica fulia axei cu came se rotea spre dreapta cam 5mm(adica spre filtru de aer)] aparea semnul pe volant alineat cu semnul de pe cutie ca in videoclipul asta la minutul 4:35sec  http://www.youtube.com/watch?v=xi5NcS52u-U. asta ce inseamna ca motorul asta (avf) nu este bine pusa la punct? mentionez ca distributia este facuta de 40mii km, si atunci cand s-a facut, inlocuirea curelei a fost facuta cu "semne" adica fara  dispozitivele speciale(cale).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici desenul distributiei tale

post-104305-0-44196300-1390182660_thumb.

 

daca dupa schimbarea distributiei a fost reglat cu vag-ul ,synchro angle-ul ,e posibil sa ai o deviatie mica de la semne .

 

NU MAI INVARTI NICIODATA MOTORUL IN SENS CONTRAR , 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vazut semnul pe pinionul arborelui inseamna ca ai dat tragerul la o parte. Nu mai trebuie sa te uiti la cutie pe volant. Si motorul poti sa-l rotesti (numai in sens orar) cu precizie, cu tubulara de 19.

Semnul de pe pinion se aliniaza cu un alt semn care se gaseste pe dispozitivul de blocare al arborelui cotit.  In lipsa dispozitivului de blocare duci o linie imaginara intre centrul axei cu came si centrul arborelui cotit. Semnul de pe pinion se suprapune pe linia imaginara. Daca  nu regasesti aceasta situatie cu pinionul axei cu came blocat, cureaua trebuie data jos si pusa corect. Dupa aceea pui vcds si verifici synchro angle, eventual slabesti cele 3 prezoane si reglezi avansul injectiei. Priveste poza de la postul 695, daca arata la fel si la motorul tau va iesi bine si synchro angle.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am un Passat 1.9 avf WVWZZZ3B3P095367  la care urmeaza sa schimb distributia dar cum nu locuiesc in Romania nu stiu ce piese sunt necesare petru distributie, mai exact daca  imi trebuie acel intinzator hidraulic sau nu imi trebuie si am mai dori o poza cu toate componentele distributiei daca aveti careva pt acest motor. Va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doua posturi mai sus ,ai schema distributiei motorului tau .

iti trebuie un kit de distributie (curea,intinzator T,rola G)si o pompa de apa (WP)

 pana in 2002(inclusiv) au montat hidraulic si din 2002 au montat mecanic ;poate are vreun coleg posibilitatea sa verifice cu seria de sasiu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult. Am cumpărat ceva, acum vedem daca e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

A reusit cineva sa bage la loc, sa apase tija amortizorului de vibratii? al meu este iesit cam 1,5 cm si nu mi se pare ok..cred ca este aproape de cursa maxima sus si nu mai poate prelua intinderea curelei sau vibratiile acesteia. Am incercat sa-l apas dar parca apas in beton. Am intrebat un mecanic la un service si zicea ca este o metoda de "reset" dar n-a catadicsit sa-mi zica , era cam ocupat, considera un secret poate si n-am mai insistat nici eu. Daca stie careva si a mai fact-o..please

 

M-am gandit sa-l comprim cu ceva de forta, gen menghina dar pentru ca este un sistem hidraulic n-as vrea sa-l distrug..adica sa-l comprim dar dupa aia sa mearga aiurea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!