Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

Ai strans suruburile in care se fixeaxa caseta? Cele de pe consola...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine au fost slabite suruburile acelea, dar mecanicul stia din start de aceasta problema si s-a uitat direct acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta de directie se prinde pe puntea fata cu 4 suruburi! Acele suruburi le aveam slabite! Le-am strans ... si e totul in regula!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. Sunt noua pe forum si nu prea stiu exact cum sa deschid un nou topic. Ideea este ca mi-am cumparat un Lupo 1.4 16V si am probleme cu mertorii Ceck si EPC care stau permanent aprinsi. Am dus masina la un prieten mecanic si a verificat clapeta de admisie - mi-a spus ca este ok si ca acesti martori s-ar aprinde din cauza ca este benzina proasta. Mai nou atunci cand pornesc masina dupa 2 secunde motorul se opreste si chiar daca calc acceleratia nu se intampla nimic ( nu accelereaza). Va rog mult sa ma ajutati pt ca nu stiu unde sa ma duc si c sa fac. MULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit pe forum!

Cred ca in primul rand ar trebui sa faci o diagnoza si daca nu stie sa interpreteze cine iti face diagnoza sa notezi codurile de eroare si sa le postezi aici.

Parerea mea este ca ai o problema electrica, contacte oxidate pe la mufe sau ceva de genul.

EPC (Electronica power control)se aprinde de exemplu cand sunt probleme la switch-ul de frana (aici o indicati o poate da stopurile de frana:raman aprinse dupa oprirea motorului, sau nu se aprinde al treilea stop la apasarea franei), dar poate fi si de la sonda de temperatura lichid de racire - o diagnoza ar spune unde este problema.

Am citit undeva ca daca martorul de EPC ramane aprins computerul masini selecteaza un alt mod de functionare pt motor (probabil nu mai da voie motorului sa se tureze prea mult) pentru a putea ajunge la service.

Da mai multe detalii despre cum merge masina, sau acum nu mai merge deloc?

Faptul ca porneste si se opreste dupa 1-2 secunde poate fi din cauza imobilizatorului (cel mai probabil contact imperfect la mufe).

Poate fi si din cauza benzinei, dar cel mai bine incepe cu un test pt. ca sunt prea multe cauze posibile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand muntumesc pntru interventie. In principu am verificat asa:...stopurile pe frana se sting si se aprind corect adica nu raman aprinse. Am schimbat senzorul de temperatura a apei pentru ca nu imi inregistra temperatura cum trebuie si acum inregistreaza corect. Masina mi se pare mi ca nu trage asa bine cand este EPC-ul aprins si am momente cand motorul isi pierde puterea -asta in mers- in timp ce se stinge si se aprinde EPC-ul sau mi s-a intamplat si sa raman fara accleratie de tot in momentul in care s-a stins si s-a aprins becul. E posibil sa nu functioneze corect senzorul EPC? AM sa ma duc la AUgsburg sa fac o diagnoza...stiti ceva de ei se pricep sau ma duc degeaba la ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu sunt din Bucuresti si nu stiu sa-ti spun despre Augsburg, dar vezi ca posesorii de Lupo din Bucuresti se intalnesc saptamanal vinerea seara pe la orele 20 in parcarea de la Casa Poporului. Dute acolo si vb. cu ei pt. ca unii au si interfata pt. diagnoza. Fa-ti cont pe c l u b l u p o . r o si poti comunica acolo mai usor cu ei.

Pe de alta parte EPC-ul nu cred ca se aprinde degeaba si dupa aia se intampla cum am zis mai sus, calculatorul motorului (ECU) intra intr-un fel de regim de avarie si de asta nu mai merge cum trebuie.

EPC-ul nu este un senzor propriuzis, este un bec care se aprinde cand ii spune ECU ca ceva nu este in ordine, in special pe partea de senzori, acum care din ei numai o diagnoza poate spune cu precizie.

Daca iti este la indemana eu pot sa-ti spun cum se verifica unii senzori dpdv electric, dar nu cred ca are rost sa ii iei pe toti la rand cand o diagnoza iti poate spune destul de exact unde este buba.

Si spune care este tipul motorului (scrie in cartea de identitate la pct10-tipul motorului-sunt 3 litere- sau pe eticheta de la roata de rezerva-engine code).

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul de motor este AUA iar anul fabricatiei este 2001. Merci de sfaturi o sa revin dupa ce rezolv cu diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum spunea si lupo-bv....posesorii de lupici se intalnesc in fiecare vineri !

locul principal de intalnire este la Casa Poporului( C.P.- ii zicem noi pe scurt), in locul acela mare din fata C.P.daca poti sa treci pe acolo incepand cu ora 20.00-20,30...vinerea...facem schimb de informatii , discutam despre masinile noastre si ne ajutam reciproc cu scanari VAG-COM la masini, aruncam o privire asupra problemelor celorlalti si ne spunem unul altuia cum am rezolvat anumite probleme din trecut.daca te intereseaza asemenea intalniri( unde discutiile si scanarile se fac gratuit)esti oricand asteptata ( obligatoriu :doar cu masina ).

p.s.

pt. a beneficia de o scanare ( trebuie un laptop cu un program special de scanare defecte pe care il conectam la mufa de diagnoza a masinii) este bine sa anunti ca doresti sa ajungi vinerea cu masina in acest scop ( si cineva are sa vina cu respectivul laptop).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna si multumesc pentru oferta de ajutor...momentan nu stiu exact ce program voi avea cu munca pana vineri insa pe joi o sa iti transmit daca ajung si eu vinerea asta la intalnirea lupilor. Eu sunt foarte incantata de masinuta asta si vreau sa rezolv cat mai repede posibil si problema cu senzorul asta. V-as ruga sa-mi spuneti daca stiti vreun provider de cauciucuri de iarna la pret bun - eu una nu am gasit marimea pe nicaieri la mine in talon scris 185/55R14 si pe la magazinele gen Metro si hypermarketuri nu am gasit dimensiunea asta. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te mai chinui sa cauti pe la hipermarket-uri ca nu o sa gasesti.

Tot dimensiune asta o am si eu si am gasit la magazine specializate in cauciucuri. Dar si aici tot concitadinii tai or sa te lamureasca :icon_thumright: . Oricum din cauza talonului destul de mic sa te astepti sa fie cu 50-100RON mai scumpe decat cele de 185/65/14.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la motorizarea asta( cred ca ai citit in talonul fostului proprietar, pt. ca in taloanele noi aceasta rubrica nu mai exista)trebuie sa mai fie si alte combinatii de dimensiuni( scrise in cartea de identitate)...ceva de genul :175/60R14 ori 155/65R14.

Cam astea sunt combinatiile care ar putea sa fie scrise ( banuiesc) in cartea de identitate.

oricare dimensiune de anvelope (scrisa in cartea mentionata ) o gasesti in magazine , o poti folosi pe masina fara a avea apoi probleme la inspectia tehnica periodica( ITP la 2 ani).

inca ceva important, daca masina are ABS,atunci este bine ca anvelopele cumparate sa fie cu aceleasi dimensiuni ca si cele de pe spate( asta in cazul in care vrei sa pui anvelope de iarna doar la rotile din fata).

p.s.

iar referitor la marca anvelopelor de iarna, nu trebuie sa fie o marca de renume mondial( cunoscuta inclusiv de cei dintr-o tara despre care nici noi nu banuim unde se afla pe harta) deoarece iarna nu ai nevoie de anvelope cu performante ridicate, anvelope marca: matador, sava, nokian,hankook,semperit,tigar ,sunt ok pt. masinuta noastra. personal am "incaltat" lupul meu cu anvelope 155/65R14, dimensiune scrisa in cartea de identiate(marca este una pe care am scris-o putin mai sus, nu ii zic numele pt. ca nu ma ocup de reclame).

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar am in carte si 175/60R14 dar arata altfel cu 185/55/14 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe zapada , o anvelopa mai inalta si mai subtirica este mai eficienta , parerea mea.

eu am 185/60R14 vara si 155/65R14 iarna.

sa mergi cu anvelope asa late iarna (185/55/14 ) , prin bucuresti e un dezavantaj , cele /65 sunt ceva mai inalte iar cele pe /55 sunt mai joase ( de aici apare si diferenta de garda fata de asfalt) iar legat de cum arata masina, cine reuseste sa mearga pe zapada... :icon_thumright:

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult baieti...sunteti f draguti...maine merg si eu cu masina la diagnoza electronica....sper sa ma lamureasca si sa rezolv problema asta once and for all.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

App...mai am o intrebare...la mine ambreiajul este foarte tare si tine sus....mecanicul mi-a zis ca asa ar fi la VW. Asa este? sau pot sa fac ceva sa merga mai usor ca tare ma doare piciorul de la ambreiaj.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie si asa la masinile de care zicea mecanicosul cu care ai vorbit.

eu insa m-am urcat si in alte masini( passat, polo, golf) mai noi ori mai rulate si am observat ca ambreiajul este cu atat mai uzat cu cat este pedala mai tare( la apasare) iar la plecarea de pe loc " tine sus ".Acum poti sa tragi si tu concluzia referitoare la ambreiajul de la masina ta! :( ca o paranteza, la o masina la care inlocuiesti ambreiajul , pedala de la ambreiaj devine foarte lesne de apasat iar plecarea de pe loc se face la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj :icon_thumright:

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

So...am fost la Augsburg...si ce sa vaezi...mecanicosul la care fusesem si care imi spusese k a curatat clapeta de admisie nu o facuse ...si erorile si problemele erau din aceasta cauza. Cei de la Augsburg mi-au curatat-o, au curatat si filtrul de aer si au verificat si furtunele de la motor sa nu cumva sa prinda aer pe undeva. Acum masina merge bine...EPC-ul si ceck-ul nu se mai aprind decat la pornire - cum e si normal; sper ca nu voi mai avea probleme....ii recomand pe cei de la Augsburg - preturi bunicele, servicii foarte bune, foarte serviabili si preturi la piese originale foarte bune...nu vreau sa para reclama...insa eu am fost la cativa mecanici si ei au fost singurii care au reusit sa ii dea de cap masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema urgenta. De cateva zile masina nu mai trage. Porneste normal, merge aproximativ normal, insa nu mai are putere la demaraj ori la urcare. Nu se ineaca, nu se opreste, pur si simplu simt ca nu mai vrea.

Inainte la o accelerare mai sportiva se simtea dupa o anumita turatie un impuls de putere, acum nu. Ca si cand as merge tot timpul economic, asta indiferent ca o calc sau nu. Motorul este 1,7 SDI, fara turbo.

Poate fi de la filtrul de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici o lista cu cauze posibile.

Ai schimbat locul de unde alimentezi de obicei? Daca treaba coincide aprocimativ cu o alimentare cu combustibil poate fi si motorina de vina. Daca este asta va trebui sa schimbi filtrul de motorina.

Acum vin si eu cu o problema: azi dimineata am luat o groapa cam la 100kmh (baietii de la drumuri au uitat sa marcheze locul unde se termina asfaltul :ceuameni: , cam ploua si n-am vazut, iar azi cand ma intorceam am vazut ca era si o groapa acolo) si de atunci cam trepideaza volanu de pe la 40kmh (este chiar vizibil) si banuiesc ca am cel putin o janta indoita.

Intrebarea mea este ce ar mai putea fi afectat de la astfel de tratamente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o multime de cauze se pare. Am sa schimb maine filtrul de motorina si vad apoi cum se comporta. Motorina am bagat de la o statie didibao, insa foarte putin de vreo 30 de lei, iar apoi am bagat OMV si nimic. Nici filtrul de aer nu l-am schimbat de multisor, am sa il verific. A folosit cineva filtru de motorina aftermarket? Ca astea de origine sunt cam scumpe. Am gasit hans-preiss la 50 de lei. Acum nu stiu cat de fin filtreaza.

"vizibil) si banuiesc ca am cel putin o janta indoita.

Intrebarea mea este ce ar mai putea fi afectat de la astfel de tratamente?" mie mi s-au indoit bieletele antiruliu dupa ce am luat cateva astfel de gropi. A inceput sa troncane si sa scoata zgomote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'DVLGirl' acum ti-ai facut idee unde trebuie sa apelezi daca ai probleme, multi mecanicosi merg pe bajbaite ori dau impresia ca rezolva la minut problema clientului! :Driver:

'lupica' poate sa fie si anvelopa cu galma?

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat, am avut noroc, a fost numai janta dreapta fata indoita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stie cineva ce dimensiune au difuzoarele fata la lupo? Ca eu m-am luat dupa altii si mi-am cumparat difuzoare originale VW fabricate de Nokia insa am avut surpriza ca sunt mai mari decat trebuie si nu mi se potrivesc, decat eventual pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difuzorul pe care l-am dat eu jos de pe masina( din usa dr. fata , crezand ca e sticat si de aceea intrerupe sunetul, dar nu era de la el) are distanta intre 2 gauri de prindere de 17 cm.

codul de pe el este: 3B0 035 411 A si cel pe care l-am cumparat de la reprezentanta este identic ca dimensiune( 17 cm. in diametru) si are codul 6L0 035 412...Deci in principiu merge un difuzor cu diametrul de 17 cm. daca nu vrei sa pui original!

si inca ceva:inaltimea lui , masurata de mine de la magnet la fata membranei este de 55mm. :icon_thumright:

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • lupo_bv a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!