Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

salutare tuturor, am o problema cu lupul meu , in sensu ca oricat as da de maneta , stergatoarele de pe fata nu vor de nicio culoare sa se miste? e de la motoras , sau poate fi si altceva? si daca e de la motoras cam unde as putea eu sa remediez problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai stropitor functioneaza?

Verifica sigurantele mai precis siguranta 50 de 15 A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

astazi am zis sa aerisesc franele, bineinteles singurel, am ridicat masina pe cric, am demontat roata pe fata am desfacut chestia aia sa iasa aer..apoi am trecut la roata 2 fata si..dupa ce am terminat, m-am urcat in masina sa vad cum e frana, o pornesc si am vazut ca am martorul de frana de mana aprins..las frana de mana jos..dar acesta nu se stinge.. plec intr-un mic test sa vad daca se stinge cand acceleram se stingea dar nu pentru mult timp apoi opream iar se aprindea si tot asa.

mentionez ca nu am mai miscat masina de aproape o saptamana, iar cand am ridicat-o pe cric am ridicat-o cu frana de mana trasa, iar inainte sa fac aerisirea nu se aprindea becu ca am pornit-o.

ce are e intrebarea mea??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ... din cate stiu eu ... pentru aerisirea franelor e nevoie de 2 persoane ... 1 sa calce pedala in timp ce cealalta tine " chestia aia sa iasa aer " deschisa. Cand iese lichid de frana o strange ... apoi se trece la cealalta roata.

Nu am idee ce s'ar fi putut intampla acolo la tine ... ma interesez si revin cu un post!

P.S. Mai veniti si voi pe la intalniri ... sa socializam mai mult:D!

'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de la frana de mana il ai chiar pe manerul de la frana e un buton mic daca nu ai roata blocata nu-ti face prea multe griji verifica sa fie bine pus butonul care e prins in 2 cleme. las-o pe liber si cu frana de mana jos si incearca sa impingi masina sa verifici daca e infranata.daca nu e si tot ai martorul aprins e de la buton care il gasesti in stanga de maner cand desfaci consola. suces

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu " cred " ca nu e o asa mare problema!

Pt. ca ai scurs lichid din instalatie cand ai aerisit frana , senzorul de nivel din vasul de lichid de frana a aprins martorul din bord in momentul cand a ramas fara suficient lichid ( adica a ajuns prea jos nivelul).

Completeaza cu lichid de frana tip DOT 4, pana la nivelul maxim( este scris pe rezervor) si cu siguranta , becul rosu din bord se va stinge.

Iti recomand sa faci asta cu motorul oprit!

P.S.

Nu cred ca ai probleme la intrerupatorul acela de la frana de stationare, parerea mea!

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa cumpar lichid si incerc varianta lui wolfvw apoi a doua cu butonul, nivelul e intradevar un pic mai jos. si o sa incerc sa aerisesc franele asa cum a zis morphx eu le-am aerisit singur :icon_thumright: .

la intalniri as veni, dar momentan nu am nr de inmatriculare, le schimb pe cele de B cu unele de VN :vaidecapulmeu:

va tin la curent .

inca ceva: am facut un test de frana cand franez se intoarce masina spre stanga, banuiesc ca tine mai tare roata pe stape stg decat partea dreapta, voi desface taburul sa arunc o privire, sper sa nu o duc in brate la service :nono: ca nu am mai facut asta.

voi face poze poate o sa ajunte pe cineva.

Modificat de ReiMNs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu " cred " ca nu e o asa mare problema!

Pt. ca ai scurs lichid din instalatie cand ai aerisit frana , senzorul de nivel din vasul de lichid de frana a aprins martorul din bord in momentul cand a ramas fara suficient lichid ( adica a ajuns prea jos nivelul).

Completeaza cu lichid de frana tip DOT 4, pana la nivelul maxim( este scris pe rezervor) si cu siguranta , becul rosu din bord se va stinge.

Iti recomand sa faci asta cu motorul oprit!

P.S.

Nu cred ca ai probleme la intrerupatorul acela de la frana de stationare, parerea mea!

nu se aprinde martorul de frana de mana pentru lichidul din vas....... frana de mana e mecanica lichidul este pentru frana de picior care e hidraulica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Symbols of the control lights on the instrument panel

Note!

The equipping of control lights on the instrument panel depends on the engine equipment and on the version of the country of the vehicle.

1 - Coolant temperature/level warning light

2 - Control light for foglights

3 - Control light for airbag

4 - Control light for the parking light

5 - Without function

6 - Control light for the generator

7 - Control light for the oil pressure

8 - Control light for the heating period

9 - Control light for the seat belt alarm system (only for certain countries)

10 - Without function

11 - Control light for the fuel reserve

12 - Control light for the brake system

13 - Control light for ABS

14 - Control light for the supervision of the catalyst (only for certain coun-tries)

15 - Exhaust warning light (USA only)

16 - Control light for the low beams

la nr. 12 scrie : bec control pt. sistem franare.............sistem, nu doar mecanic, nu numai hidraulic!

tabloul de bord este de AROSA

Si urmatorul este de lupo :

1 - For fuel reserve

2 - For the seat belt

3 - For alternator load control

4 - For oil/oil pressure

5 - For rear fog light

6 - For coolant temperature control

7 - For main beam

8 - For engine control CHECK

9 - For glow plugs on diesel engines

10 - For brake control/brake fault control

11 - For ABS

12 - For Airbag

13 - For hazard warning light

14 - For left turn signal

15 - For rear tailgate/boot lid

16 - For right turn signal

la nr.10 , iar nu e vorba de un sistem mecanic care exclude partea hidraulica.....chiar gresesc?

post-49910-1267442589_thumb.png

post-49910-1267442961_thumb.png

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

in seara asta am cumparat lichid de frana DOT4 , nu stiu cum se numeste ( ceva 2+2 ) am dat 20 ron pe 330ml.

dupa ce am completat cu lichid, m-am urcat in masina, am pus contactul si cand am lasat frana de mana jos, becul s-a stins.

Am pornit masina si martorul nu s-a mai aprins, inca nu am aerisit franele, sa vad cand am timp si de asta :D.

va multumesc de ajutor, problema rezolvata :icon_thumright:

Modificat de ReiMNs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

treaba cu ``trasul`` intr-o parte la fr

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e cam exagerata concluzia !

Mai degraba poate sa fie ceva blocat la un etrier ori niste saboti spate , gresit reglati !

Am vazut masini care aveau bucsele rupte si tot nu reclama nimeni despre asa problema la franare!

Cred ca e musai sa se uite cineva mai atent la masina si apoi sa tragem si noi concluzii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai fost la un service si mi-a zis ca am bucsele praf, iar cand m-am dus in alt oras sa le schimb, mi-au demontat aia masina si au zis ca bucsele sunt foarte bune..aia vroiau aia din bucuresti sa ma racoreasca de 10 mil :biggrin: deci faza cu bucsele cade.

mentionez ca se intoarce spatele pe fata nu cred ca am probleme ca am discurile noi + placute noi.

etrierele le-am verificat prin ianuarie si erau in perfecta stare, dar nu mi-a venit in gand sa-i zic lu ala sa le regleze.

aveti idee cum as putea sa fac reglarea, de demontat am vazut ca are un surub, ii bag doua ciocane si scot "oala" respectiva dar de acolo nu mai stiu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa reglezi si frana pe spate , trebuie musai sa mai ai un prieten cu tine!

Unul sa apase pe pedala de frana si altul sa regleze .

Scoti la fiecare roata de spate cate un prezon( doar unul).

Cu o surubelnita f. ascutita te apuci si prin gaura din care ai scos prezonul executi reglajul. e o piesa cu o gaura mica in care pui acel varf de surubelnita si tragi in jos cand ai frana apasata. dupa fiecare miscare a piesei care regleaza distanta sabotilor pe tambure si apoi verificati daca roata se misca fara probleme ...atat la apasare cat si dupa tragerea manetei de stationare!

Pedala de frana va " tine" mult mai "sus" si franarea o sa fie mult mai eficienta! sa auzim ca: a iesit bine!

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wolfvw are dreptate, nu prea poti sa le reglezi singur.

Ti-am atasat ceva documentatie care sa te ajute.

Uite aici am mai discutat despre problema franelor pe spate

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1161041

(cred ca am gresit acolo si este vorba de kN nu daN)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Iti atasez cateva din defectele aparute la tine si cam ce cauze le-au generat , iar mai jos ,un fisier in care gasesti fiecare din defectele tale si posibilele cauze :

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected >>>posibile cauze de la : bujii,compresie mica,injectoare,fire

16686 - Cylinder 2:Misfire Detected>>>posibile cauze de la : bujii,compresie mica,injectoare,fire

17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal

>>>posibile cauze de la : clapeta de acceleratie necesita curatare,fire,senzor pozitionare clapeta.

Daca doresti sa scapi de problema care ziceai ca o ai la accelerare , e cel mai bine sa o cureti inainte.Daca ai un tester ti-am zis ca trebuie sa ai niste conditii indeplinite( temperatura la peste 80 grade la motor, defecte sterse din memorie)

Daca nu reusesti sa faci setarea clapetei cu un VAG-COM(dar ai curatat clapeta de acceleratie , ai scos cheia din contact)poti incerca sa o realizezi scotand borna minus de pe baterie , pentru cel putin 10 minute!

este o varianta pe care nu ti-o recomand decat daca, NU O POTI FACE cu un tester!

engine_codes.pdf

engine_codes.pdf

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ar fi de la fise, dar si bujiile ar trebui sa le schimb..cam antipatice masinile cu zeci de mii de senzori :lol: tot dacia e tata lor ( 1310 :icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Hello,

am aprins in bord martorul de porbagaj deschis. Stie careva ce trebuie sa fac sa se stinga. Unde ar fi defectiunea?

Mercic!

Am descoperit de ce este aprins in bord acel martor. Broasca nu se prinde si in al doilea carlig. TRebuie sa mut cuiul si se rezolva. Si mi-am ridicat haionul. Acum are luftul care trebuia sa fie jos (intre haion si bara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat si cuiul, se prinde broascasi in al doiea carlig, se stinge si becul in bord si nu mai face zgomot in mers. :Driver:

Modificat de kintziky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 2 probleme cu lupul meu...

Azi dimineata deschid ca de obicei usa din telecomanda...pun mana pe clanta sa deschid usa si surpriza..nu se deschide. Dupa cateva minute de incercari am urcat pe usa din dreapta ca sa ajung la munca . Usa nu se deschide nici din interior...pina acum totul functiona perfect. Daca incui usa din telecomanda butonasul de blocare se misca 1 mm dar nu coboara in jos (ca si cum usa ar fi deschisa).

A doua problema...stergatorul de parbriz din partea dreapta e "mort". Cel din stanga merge normal...cel din dreapta ramane jos. Daca il misc cu mana pot sa-i schimb pozitia fara nici o problema...cel din stanga nu pot misca daca motorasul e oprit (asa si este normal din cate vad la toate masinile)

A mai patit cineva asa ceva ? Usa ar fi cea mai importanta pt mine, e nasol sa urc prin partea dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la motoras miscarea este trimisa la stergatoare prin doua parghii, probabil s-a intamplat ceva la cea din dreapta.

Ti-am atasat un pdf cu modul de demontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut aceeasi problema.daca nu o poti remedia ambielajul de la stergatoare te va costa cam 350 lei pentru ca nu se gaseste decat pe original.

Modificat de djpagany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • lupo_bv a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!