Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM

Recommended Posts

azi,stateam pe loc cu motorul pornit si deoadata incepe sa mearga singur de nebun stergatorul spate.

Incerc sa il opresc/pornesc din buton ...nimic.

Opresc motorul,pun contact,iara incepe.

Las motorul sa mearga dau sa caut cartea masinii sa gasesc care este siguranta pentru stergator sa o scot,cind sa deschid torpedoul sa scot cartea,hop top porneste din senin si fata,adica stergatoarele.

Zic bai in dementa mea si la nervi poate am atins eu maneta si o fi de acolo,dau pe maneta sus jos,nimic.

Opresc motorul,stau vreo 5 secunde,pun contact iarasi distractie cu stergatoarele.

In final am ajuns sa scot sigurantele la amindoua.

Ce rahat!!!!

E al doilea vw cu probleme la cabluri/ fire,ca sigur asta o fi "buba".

Vad maine la o scanare ce ....a ..........r are!!!!

Va tin la curent.....

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • Replies 494
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    108

  • lupica

    35

  • wolfvw

    32

  • lowriderz

    29

Top Posters In This Topic

Popular Posts

scut nu ai pt k e benzina, iar scutul care exista pe producator e de plastic dur (abs). iar uleiul de care spui tu si imi scapa si mie si e de la suport motor oricum scapa doar cat sa fie uda pe baie

am cumparat discuri si placute noi si am incercat sa le montez dar nu merg desfacute bolturile de la etrier si am hotarat sa nu le fortez ca se ovalizeaza si dupa aia ma "uit la ele".... fa rost de u

Posted Images

In primul rand salutare tuturor.. detin un Lupo 1.0L din 2001 si de cand am cumparat-o mi-a mancat zilele, numai probleme cu ea. E prima mea masina si imi este foarte draga si nu vreau sa renunt la ea.

Aqm am o problema cu ea, dimineata cand plec la munca si o pornesc e totul O.K. turometru sta la 900 dupa 30 de sce coboara la 800 si acolo ingheata la relantiu, dar daca merg cu ea chiar si 10-15 min si ii i-au contactul si o pornesc din nou creste la 1500-2000 fara sa ating pedala de aceleratie, iar daca o turez si eu un pic sa zic 2500 scade foarte greu la turatia initiala 1500-2000, pt mine e o mare enigma toata povestea asta. Am intrebat 2 mecanici dintre care unu chiar detine un Lupo 1,4 TDI si unu mi-a zis ca de la soc ca se blocheaza, numai ca nu am auzit soc-ul unei masini cu un motor asa mic sa urce la turatia asta eu in iarna asta soc-ul la masina nu urca mai mult de 1100-1200 de ture chiar daca era cancer afara: al doilea mecanic mi-a spus ca e de la pedala de aceleratie fiind pe fir(electrica) si nu pe cablu se poate de la acel potentiometru care il are incorporat.

Va rog din suflet ajutati-ma si spuneti-mi daca stiti despre ce ar putea fi.... ca altfel mah vedeti la stirile de la ora 17 :vaidecapulmeu:

MULTUMESC ANTICIPAT!!!

Link to post
Share on other sites
iulian_1976

La toate VAG o problema generala este clapeta de aceleratie.Asta e primul lucru ce trebuie verificat.

Trebuie curatata apoi recalibrata cu VAG comul.

Altele legat de problema asta poate stiu colegii care au Lupo.

Edited by iulian_1976
Link to post
Share on other sites

pune un vag com pe ea si o sa vezi daca ai pb cu pedala

Link to post
Share on other sites

subscriu cu clapeta.

Operatiunea dureaza 10 minute cu o curatare temeinica cu tot.

Aceeasi problema am avut-o pe polo 1.4. Rezolvata la service instant.

Edited by docman2
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am curatat clapeta de la admisie qm am scris si mai sus ...... nu a mai facut dupa aprox 10 porniri iar a facut am bagat-o pe vag si mi-a dat eroare la senzorul de temperatura, egr.... si inca cateva le-a sters si i-am pus iar contactul si numai apareau mecanicul mi-a zis ca era doar o eroare in calc masini si deaceea se tura singura. BUN...... dupa ce am facut o tura am bagt-o iar si numai apareau erorile.... dupa alte aprox 10 porniri, am dat la cheie si imi invartea electromotoru numai ca nu pornea..... dupa 2-3 incercari nereusite a luat-o pana la urma nu s-a mai turat numai k nu vroia s-o i-a am mers putin cu ea am oprit motoru si l-am pornit de vreo 5-6 ori si a luat-o din prima.......... DE CE NU A PORNIT? sunt sigur ca o sa mai faca asa............ Va rog dati-mi un sfat.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Salutare ...

Lupino ... scuze ca intru peste post'ul tau, dar nu am vrut sa creez unul nou.

Am si eu niste probleme la bestie. De canad am luat-o ... am avut probleme la sincronul 2-3 ... dupa 1 an de zile, am dus-o la un mecanic de mi-a desfacut cutia ... si mi-a inlocuit toate sincroanele (erau macinate) ... si mi-a mai schimbat si ambreiajul.

Masina merge chiar ok. Intra fara probleme in viteze mi se par cam "sgrupturoase" cursele din fiecare treapta dar am primit asigurari ca va fi asa pana se rodeaza.

Pe drumul din constanta, in curbe am observat ca imi bate pe partea stanga la roata si mi-am imaginat ca e planetara sau rulmentul ... doar in viraje in loc la viteza mica in sarcina. Am gasit pe forum niste topic-uri pe tema asta si cam asta pare a fi. Trebuie doar sa-mi caut un mecanic bun (dezamagit de cei dinainte) ... si sper sa nu ma rupa la bani :icon_thumright:

Pe langa zgomotul la viraj, am observat ca si in timpul mersului, mai proeminent cand masina e putin subturata ... vibreaza (spre pocanit constant) ceva ... dar de data asta mi se pare ca e in partea dreapta?! Aveti idee ce mai poate fi? ... Tin sa precizez ca toba finala o am rupta ... ma gandesc sa nu vibreze tzeava ramasa pe sub masina ... sa fie putin desprinsa ... ?!

Am scris aici ... caci nu am stiut cum sa caut in "Search" ... despre aceasta problema :blah:

Ms.

Link to post
Share on other sites

:) In primul rand user-ul de Lupino numai este k am uitat parola si nici numai stiu pe ce mail e facut user-ul....... ;)

Aceasi problema o am si eu cu o bataie cand masina e sub turata si la fel ca si tne am finala desprinsa nu total dar scapa destule gaze. cand e subturata toata masina vibreaza dar cel mai rau vibreaza esapamentul si probabil iti atinge in scutul de sub masina(nu stiu daca te-ai uitat dar are un scut de aluminiu pe sub consola) Iar cu bataia in curba vezi sa nu iti atinga contra aripa sa se fi desprins putin.

Link to post
Share on other sites

Cat de masina mea ca nu am apucat sa termin topicul...... eroarea care o dadea egr, senzorul de temperatura era din cauza senzorului ca s-a stricat si de la senzorul de temperatura iti ca eroare si egr si ce mai e ca am uitat erau vreo 4 erori..... dupa ce am fost la baiatul ala si mi-a sters eroarea cu laptopul tot la fel a facut. nu era o simpla eroare era senzorul de temp. de la senzorul de temperatura se tura si singura. L-am schimbat si e ok la capitolul asta. Cat de pornire de pornea greu era de la buji era terminate.

Link to post
Share on other sites

Acum de ceva vreme am alta problema.

eram pe calea giulesti cand se aprinde martorul de temperatura ca imi fierbea motoru, am tras pe dreapte am verificat daca merge ventilatorul... era ok am dat drumu la caldura pe vit 4 si desfacut capacu de la vasul de expansiune.

Am dus-o la mecanic si mi-a zi k e termostatul, l-am cumparat tot fierbe am fost la alt mecanic e termocuplaju si ventilatoru nu pleaca l-am rugat pe ady(multi il stiiti) l-a verificat i-a schimbat mufele, nu avea nimic..... ma duc la alt mecanic e garnitura de chiulasa... lucru pe care nu il cred pt ca nu pierd ulei si nici apa din vas( merg q masina de 1 luna pe direct)....... Ultima care am auzit-o e ca termostatele pe producator nu pe original sunt proaste si se blocheaza o sa o incerc pe asta cand o sa am bani:P am inteles ca e in jur de 200 ron unu.

Link to post
Share on other sites
Uite-te si pe la distributie sa nu fi sarit....just a thought

mda.. interesanta opinie! :vaidecapulmeu:

ce anume crezi tu sa fi sarit pe la distributie ? daca 'sare' ceva pe acolo nu mai misti masina de pe loc .

Edited by vincent22
Link to post
Share on other sites

Nu neaparat.

Daca, sa zicem, e cu un dinte mai in spate, masina merge. In schimb se incinge motorul, se tureaza mai greu, nu mai trage...chestii d-astea.

Nu crapa nimic...cel putzin o perioada :ceuameni: Adica o sa ai un amestec sarac si aprinderea in pioneze.

Oricum n-am zis ca e vorba de asa ceva. Dar daca fierbe motorul fara un motiv evident poate fi si asta o idee de verificat.... Poate motivul real e ca merge cu frana de mana trasa, :blink: de unde sa stiu eu...daca n-am vz masina, dau si eu o sugestie...ca pe forum

Link to post
Share on other sites
Acum de ceva vreme am alta problema.

Trebuie vazut la ce temperatura pornesc ventilatoarele, poate e din cauza termocuplei care cupleaza la o temp prea mare.

Link to post
Share on other sites

intradevar este de la termostat, dar nu termostatul este de vina...la aceste carcase unde se monteaza termostatul este un pinten in care se introduce tija de la termostat si care de obicei se rupe si poti sa pui 10 termostate noi nu o sa lucreze pentru ca la acest tip de termostat ai trebuie un opritor pentru a se deschide care de obicei fiind din plastic se rupe si multa lume nu da importanta si schimba termostatele degeaba........incearca rfara termostat sa vezi ce se intampla :)

Link to post
Share on other sites

Domnule cristy40 ceea ce spui tu se numeste "flansa de la lichidul de racire"... am schimbat termocupla si nu era din cauza asta am intrebat un mecanic 2 si o tineau pe a lor ca e garnitura de chiulasa, eu am refuzat sa cred si sa-mi rist buzunaru, ca imi cereau manopera 350-400 RON, si am cautat pe internet scheme cu sistemele de racire am coborat "iar" la bestie am desfacut toate furtunele si le-am verificat sa nu fie obturate si am vazut aceasta flansa cam "zapacita" si am zis sa mai incerc cu un nou termostat si cu flansa schimbata.............. toate problemele erau de la acea flansa de la lichidul de racire..... si singuru care a mai ghicit-o e domnul "cristy40"

acul nu se misca de la 90.....

Link to post
Share on other sites

Eu cred ca daca era garnitura de chiulasa nu o mai miscai de pe loc. Am patit la Dacie asa ceva. Pute rau de tot. Intra apa in motor si fierbe acolo, iar in spatele masinii scoti un abur de zici ca esti la sauna. Si masina nu mai trage! Pistonul unde e sparta garnitura nu iti mai lucreaza. Nu da bani aiurea pe schimbat de garnitura pana nu esti sigura ca acolo e problema.

Later edit: acum am citit si ultimele 2 randuri ale ultimului post - bine ca s-a rezolvat. Dadeai banii aiurea.

Edited by voov-X
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Scuze ca postez aici, dar se pare ca nu am incotro. Am vrut sa deschid topic nou dar nu mi se da voie. Sunt nou posesor de Lupo si am o multime de intrebari. Problema ar fi ca sa nu fim nevoiti (cei noi) sa postam aiurea pe alte topic-uri, un user mai vechi sa deschida un topic nou "pentru incepatori" spre exemplu, pentru ca in cazul in care nu gasim deja pe forum un raspuns la problema noastra sa putem posta acolo fara sa mai fim off topic pe topicurile altora. Multumesc pentru intelegere.

Link to post
Share on other sites

POTI POSTA SI AICI INTREBARILE SI DOAMNE FERESTE PROBLEMELE CU BESTIA TA......

Link to post
Share on other sites

Merci de intelegere, pentru inceput as vrea sa stiu ce fel de scut as gasi, de plastic sau de metal, pentru ca buburuza mea nu are deloc din pacate. Si cu ocazia asta am observat ca pierde ulei in spatele cutiei de viteze, unde intra cautatorul de la schimbator. Stie cineva daca acolo e vorba de un semering ceva?

Link to post
Share on other sites

scut nu ai pt k e benzina, iar scutul care exista pe producator e de plastic dur (abs). iar uleiul de care spui tu si imi scapa si mie si e de la suport motor oricum scapa doar cat sa fie uda pe baie sau unde se mai prelinge dar nu cat sa picure sa lase pete prin parcare(cel putin la mine)

.

Edited by andreea22
Link to post
Share on other sites

Eu am alta problema am pus o frana mai puternica de la 100-120 km/h si acum imi fac urat am fost la mecanic si mi-a spus ca din mom ce nu am martor in bord pt placute am martor mecanic direct pe placuta care zgarie discu sa mah avertizeze k sunt terminate...... am cumparat discuri si placute noi si am incercat sa le montez dar nu merg desfacute bolturile de la etrier si am hotarat sa nu le fortez ca se ovalizeaza si dupa aia ma "uit la ele".... va rog un sfat am dat cu toate solutile posibile (care le aveam) degripant wd40 lichid de frana..... si vom sa iasa.....

MULTUMESC ANTICIPAT

Link to post
Share on other sites

scut nu ai pt k e benzina, iar scutul care exista pe producator e de plastic dur (abs). iar uleiul de care spui tu si imi scapa si

Nu este regula sa nu ai scut daca ai motor pe benzina iar scutul din abs care exista pe producator este ft bun si rezistent.

In legatura cu uleiul de pe cutia de viteze , 90% provine de la simering daca motorul este 1.4 16V ( se intampla des la aceste motoare ) , dar , daca nu curge ft mult, si daca nivelul uleiului din cutie nu scade mult , se poate merge asa fara probleme . Eventual se completeaza cu ulei in cazul in care este sub nivel.

Link to post
Share on other sites
  • lupo_bv locked this topic
  • lupo_bv unlocked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...