Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema, cand am vrut sa schimb filtrul de polen, m-am trezit ca nu am carcasa, idiotul de la care am luat masina a intins panza filtrului si a legat-o cu un elastic :P . Rugamintea mea este daca poate cineva sa-mi trimita cateva poze cu carcasa filtrului, sa stiu si eu ce sa caut.

poze, le-am gasit pe net..nu sunt asa clare..dar sper sa te ajute

chiar sambata am desfacut si eu aia pe la filtru, de unde l-ai cumparat? ca as vrea sa iau si eu unul ca nu am..

post-52519-1257791845_thumb.jpg

post-52519-1257791990_thumb.jpg

Modificat de ReiMNs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello,

am aprins in bord martorul de porbagaj deschis. Stie careva ce trebuie sa fac sa se stinga. Unde ar fi defectiunea?

Mercic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu mai face contact cand inchizi porpagajul.

sau s-a dislipit un fir ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe brosca de la haion.Desfaci capacul de protectie al haionului si se vede .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine ramane becul aprins atunci cand nu trantesc usa suficient, nu se agata in al doilea dinte de la broasca si trebuie sa mai imping eu usa pana face click. Cred ca s-a dereglat datorita busiturilor pe care le-am avut din spate, am reglat putin cuiul unde se agata broasca dar tot trebuie sa fiu atent cand inchid.

Daca este de la contact treaba este mai complicata deoarece din cate stiu contactul este in broasca si nu pe broasca, asa este la Lupo toate contactele de la usi sunt in broaste :icon_thumright:

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si pozele de la "Masina mea" (felicitari!) si dupa cum se vede spatele s-ar putea sa fie problema de inchidere pentru ca nu ai distanta egala intre partea de jos a usii si spoiler. Spoilerul, cand se monteaza, intra pe un ghidaj de tabla si din neatentie este foarte usor sa intre pe deasupra, am patit si eu odata cand am umblat pe acolo. Drept urmare o sa se frece usa de el la inchidere.

Daca este cum spun (nu sunt sigur, dar asa se vedea in poza) trebuie sa desfaci stopurile apoi suruburile in care este prins spoilerul, tragi putin de el si-l impingi sa intre pe ghidajul din caroserie.

Am atasat o poza sa vezi cum trebuie sa se vada spatiul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi. Masina a mai fost lovita si in aripa dreapta spate. Si din cauz asta luftul acela necorespunzator. O sa ma uit la ce mi-ai spus tu, poate rezolv ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru ca sa evitam problema de genul "nu imi merge stropitorul de la stergatorul spate de cand a venit frigul" v-as recomanda sa bagati solutie de iarna cand se apropie temperatura de afara de limita de inghet... altfel riscam sa inghete ceva pe circuitul de apa si mai functioneaza doar dupa ce se repara ori dezghiata solutia folosita( ma refer la cea de vara care nu s-a consumat pe traseul : pompa stropitor-duza stropitor hayon).Eu am avut de reparat tot ansamblul de la stergatorul spate dupa ce am cumparat masina!Era rugina peste tot pe piesele de la motoras.Nu va mai zic ca dadeam comanda de spalare si imi umplea hayonul de apa( asta era in vara). :)

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am parcurs ceva km cu luposorul si se pare ca becul check engine nu s-a mai aprins :D deci am facut si eu ceva bun :D

acum in scartaie ceva pe spate, cand iau gropi..de la ce poate sa fie? puntea spate?

o fi ruginit saraca :icon_bounce::vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie si de pe la amortizoare, mie iarna trecuta imi facea cel de pe stanga spate un zgomot la denivelari (ziceai ca bati cu o fisa in tabla masinii), dar prin primavara i-a trecut, acum troncane putin cel de pe dreapta spate la denivelari si cand se inclina masina in curbe mai stranse sau cand plec mai nervos de pe loc.

Am fost si am facut un test de amortizoare si mi-au zis ca sunt cam duse si ca ar trebui sa le schimb. Avand in vedere ca inca se mai comporta binisor pe drum (nu e manifesta fenomenul de "barcuta" in curbe), cand o apas pe mijloc in spate isi revine (un pic cam repede ce-i drept) fara sa faca balans sau sa oscileze si nici nu am scurgeri de ulei (acum sincer nici nu stiu daca sunt pe ulei sau gaz :( ), cred ca nu are rost sa ma bag. In manualul de la Golf 3 cu care are multe asemanari zice ca daca se intrunesc conditiile de mai sus nu trebuie schimbat amortizorul, trebuie numai sa te obisnuiesti cu zgomotele pe care incepe sa le scoata :(

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am si eu o problema careia nu-i dau de cap: dupa ce parcurg vreo 10km cand plec de pe loc pana pe la 20-30 kmh se aude un scartait in partea din fata.

Daca merg mai mult de 56-60 km uneori se aude si pe la 90kmh, dar nu permanent.

Se aude de pe undeva de pe la roata si la inceput se si aude intermitent in ritmul miscarii rotii pt. ca apoi sunetul sa devina continuu si dupa aia sa dispara cand prind viteza.

Desi nu se incalzesc discurile sau janta am banuit ca ar fi de la placute sa nu revina la locul lor dupa frana.

Asa ca am dat rotile jos, etrierele, placutele, am curatat bine pe acolo de rugina, am polizat placutele (discurile sunt cam duse si au marginea cam inalta, urmeza sa le schimb) sa nu se atinga pe acolo, dar tot asa face.

Intre timp am facut si ITP-ul si am si mers mai mult inainte sa o icalzesc bine in speranta ca-si va da in petec acolo si o sa-mi spuna mecanicii de acolo care-i problema. Ti-ai gasit, nu a scos nici un sunet suspect :wub: si franele pe fata au iesit perfect (cu alea de pe spate a fost altceva si m-au si respins din cauza lor).

S-a intalnit cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o voi ridica pe rampa sa vad ce are..a mea balanseaza..si cand calci frana brusc isi face balans..dar nu as investi in asta.

prefer sa schimb distributia ca nu a fost schimbata niciodata si cureaua de la altenator ca e crapata in doua :D

masina are 116k reali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o voi ridica pe rampa sa vad ce are..a mea balanseaza..si cand calci frana brusc isi face balans..dar nu as investi in asta.

prefer sa schimb distributia ca nu a fost schimbata niciodata si cureaua de la altenator ca e crapata in doua :D

masina are 116k reali

Pai mai ai un pic si te apropii de a doua schimbare :D , in locul tau n-as mai merge asa cu ea. Din cate stiu distributia se schimba pe la 60k, nu mai stiu exact. Oricum eu am 144k si am schimbat-o ca sa fiu sigur la 127k atunci cand am luat-o ca sa fiu sigur si a mai avut-o schimbata odata. Cam asta ar fi prioritatea.

Asa si a mea face un pic de balans la franari bruste, dar cine te pune sa franezi brusc :)?????

Iar cealalta curea, nu stiu cum este la tine dar la mine tot pe ea am si pompa de apa si pompa de servo, asa ca ai grija daca o sa se rupa sa nu mai mergi mult cu ea asa (ma refer la cativa km).

Daca tot o ridici pe rampa verifica si bucsele de la amortizoare, mai sunt vreo doua si pe la puntea spate. daca sunt uzate si de acolo pot aparea zgomote.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai ai un pic si te apropii de a doua schimbare :) , in locul tau n-as mai merge asa cu ea. Din cate stiu distributia se schimba pe la 60k, nu mai stiu exact. Oricum eu am 144k si am schimbat-o ca sa fiu sigur la 127k atunci cand am luat-o ca sa fiu sigur si a mai avut-o schimbata odata. Cam asta ar fi prioritatea.

Asa si a mea face un pic de balans la franari bruste, dar cine te pune sa franezi brusc :(?????

Iar cealalta curea, nu stiu cum este la tine dar la mine tot pe ea am si pompa de apa si pompa de servo, asa ca ai grija daca o sa se rupa sa nu mai mergi mult cu ea asa (ma refer la cativa km).

Daca tot o ridici pe rampa verifica si bucsele de la amortizoare, mai sunt vreo doua si pe la puntea spate. daca sunt uzate si de acolo pot aparea zgomote.

Nu ai cum sa ai pe cureaua de acesorii pompa de apa, pompa de apa e pe distributie. pe cureaua de acesori ai servo si compresorul de ac daca ai. Eu distributia am schimbat-o la 190k si nu era chiar distrusa. iar cureaua de acesori pe la 210 si era originala de fabrica...... dar era buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa ai pe cureaua de acesorii pompa de apa, pompa de apa e pe distributie. pe cureaua de acesori ai servo si compresorul de ac daca ai. Eu distributia am schimbat-o la 190k si nu era chiar distrusa. iar cureaua de acesori pe la 210 si era originala de fabrica...... dar era buna

Nu la toate modelele pompa de apa este in acelasi loc. Eu am precizat ca la a mea este asa, garantez pentru asta pentru ca am avut un zgomot la fulia alternatorului (era pe duca si zornaia) si am crezut ca zgomotul este de la pompa de apa care este pe aceeasi curea la mica distanta, asa ca acum am un capac de pompa de apa de rezerva :blink:. Pana la urma a cedat freiul de la fulia alternatorului pt. ca ala facea zgomot.

Referitor la schimbarea distributiei m-am documentat si uitati care sunt intervalele :

Volkswagen recommend:

All models

2000MY: Check condition and width every 10,000 miles (adica 16k)or 12 months, whichever occurs first.

Lupo

2000MY: Replacement every 40,000 miles. (deci la modelele de pana in 2000 la 64k)

2001MY : Replacement every 60,000 miles. (la modelele de dupa 2001 la 96k)

Polo - AHG/AKU engines

2000MY: Replacement every 40,000 miles.

2001MY : Replacement every 60,000 miles.

Polo - AGD/ASX engines

Replacement every 60,000 miles.

NOTE: Volkswagen UK recommend the timing belt is replaced every 4 years if the replacement mileage is not reached.

Deci nu e bine sa exageram!

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La stropitoarea de la haion nu strica un strop de vaselina acolo unde se roteste stergatorul peste stutul ala care arunca apa. Face minuni. Din cauza mizeriei aruncate in timpul mersului, mai ales daca stergatorul nu este folosit mai mult, se coxeaza lagarul ala si cu timpul se rupe stutul. Cand arunca apa pe tot haionul si nu numai intr-un loc este inceputul sfarsitului, este rupt dar nu de tot. Urmeaza lichid prin portbagaj sau pe sub masina daca se si infunda si sar furtunasele. se poate repara cu ceva indemanare, un ciocan de lipit si o mina metalica de pix Parker (intamplator are acelasi diametru cu stutul respectiv)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un oring ...mic de tot( asta daca nu a demontat cineva inainte si a " uitat" sa il mai puna) care nu lasa praful si alte "mizerii" sa intre pe acolo( pe la axul stergatorului).De gripare nu prea poate sa fie vorba daca nu exista rugina, pt. ca axul despre care este vorba se invarte in jurul unei piese de plastic.Gripare poate sa existe cu siguranta la stergatoarele fata unde sunt bucse de bronz( ori nu)la articulatia dintre brate iar primele simptome apar ca : viteza cam mica la stergere ori arderea sigurantei stergatoarelor pt. ca bratele nu se pot misca liber( a se intelege cu usurinta ...in lipsa unor frecari intre piese)

Cine il mai are (oringul de etansare)nu trebuie decat sa foloseasca solutie de spalat adecvata anotimpului rece.

Atentie ca:solutia care se gaseste de vanzare cam peste tot prin magazine are inscris pe ambalaj cum ca ar rezista la -20 grade celsius...insa in realitate punctul de inghet pentru aceasta solutie( nediluata) este de -5 grade celsius!

Cel putin asa stateau lucrurile anul trecut, cand daduse inghetul.

Multora le inghetase vasul de la spalator cu tot cu "solutie" in el iar -20 de grade nu cred ca stie cineva sa fii fost prin bucuresti( aici stiu sigur ca n-au fost).

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am o mica problema la Lupul meu, mai exact nu mai baga aer in zona parbrizului; in rest la picioare si inspre sofer baga foarte bine. Mentionez ca pana acum 1 luna nu am avut problema asta. Acuma chiar am nevoie mare de aer cald la parbriz. Stiti care ar putea fi problema? multumesc. Si inca ceva ,cunoasteti pe cineva care are un lupo pt. dezmembrari, as avea nevoie de grila radiator, piesa de plastic dintre faruri. merci.

Modificat de theodora
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cand muti aerul de pe o alta pozitie pe pozitia de parbriz se misca niste lamele de plastic (in interiorul bordului). Se poate sa se fi blocat sau sa i se fi rupt ceva. Pentru asta trebuie demontata dusa de aer de pe plansa de bord, cea care transmite aerul pe parbriz.

Daca muti aerul de la picioare, pe pozitia de mijloc, merge? Sau ramane blocat pe picioare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge sau vine aerul in toate directiile: frontal , spre picioare frontal+picioare, numai la parbriz nu merge; deci e problema cu ceva lamele blocate; daca asta e cauza se poate rezolva acasa sau e musai sa ma duc la un specialist?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa verificari mai atente am constatat ca vine cu adevara t aerul doar frontal, cand comut spre picioare vine ceva dar nu cum ar trebui; cand comut frontal+picioare ,inspre mine vine aerul bine dar la picioare f. slab. La parbriz deloc. Cam asta e situatia, deci ce ar trebui desfacut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta este vorba de butonul de comutare a aerului. In spatele lui sunt niste cabluri care ghideaza acele lamele. casa ajungi acolo trebuie desfacuta consola centrala. E putin mai complicat. Eu am vazut la mine cum arata sub bord, dar nu m-am confruntat cu astfel de problema si nu stiu cum ar trebui umblat la acele cabluri. Poate daca m-as uita.... Daca aflu ceva te anunt :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta e situatia, deci ce ar trebui desfacut?

vezi prin documentatia atasata, poate-ti vine vreo idee

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • lupo_bv a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!