Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

inainte sa pui discuri de frana pe spate aveai trepidatiile ?

considerand ca ai pus intai discuri noi pe fata si apoi ai inlocuit apoi tamburii de pe spate cu discuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai trepidatii doar la franare mai ales senzatia ca frana iti tine in trepte sigur sunt discurile care sunt ovalizate.trebuie sa iei masuri daca nu te deranjeaza senzatia.verifica daca colonetii nu sunt gripati sa nu ramana un etrier blocat.da-i jos ,freaca-i cu smirghel cu granulatie mice si apoi greseaza-i cu vaselina care rezista la temperatura.ai grija sa pui burdufele alea din cauciuc corect ca altfel colecteaza mizerie si nu ai facut mare lucru.numai bine.respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepitatiile in pedala au inceput decand am gasit culisantul etrierului blocat.

Am schimbat acei culisanti, au vaselina intauntru ... totul e in regula acolo.

Masina mi-a franat in trepte atunci cand am avut discul ovalizat ... acum franeaza normal!

Mentionez inca o data ca e deja al doilea set de discuri NOI.

Placutele sunt noi si ele.

Garnituria pistonului de la etrier e schimbata. Pedala s-a intarit dupa schimbarea ei.

Nu are legatura spatele cu treaba asta. Spatele tine foarte bine ... cat trebuie ... am franat si de la 140 brusc si totul a fost in regula ... masina mi-a franat.

La celalalt set de discuri cel montat pe partea stanga a fost problema!

Am vaga senzatie ca ar fi posibila o buba tot la cel de stanga si acum!

Maine il voi pune pe cel care a fost pe dreapta ... si voi vedea daca se schimba ceva ... acela e bun ... nu e ovalizat!

Sper sa dispara fiindca ma calca pe nervi!

Modificat de morphx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o intrebare uregnta! E normal sa am o distanta de 1cm intre saiba aia mare (din capul amortizorului) si sasiu? Imi tremura masina pe drum drept fara denivelari ori curbe. Am schimbat jante, am schimbat cauciucuri, am echilibrat, degeaba. Ma gandeam ca poate nu au fost suficient stranse amortizoarele pe sasiu de mecanic acum 2 sapt. cand le-am schimbat. Va rog mult daca poate unul din voi sa faca poza la capul amortizorului, ca sa vad cum ar trebui sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti tremura cand accelerezi ... sau iti tremura mereu?

La orice viteza ... ?

Da-ne mai multe detalii poate avem vreo idee!!!

Si eu am aceeasi distanta in intre saiba si capatul amortizorului!

Daca nu ti l-ar fi strans bine fii sigur ca auzeai!:)

Modificat de morphx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te putin in atasament.

cand balansezi masina pe loc se aude vre-un zgomot? se aude in ambele parti?

Maine, daca am timp, o sa desfac pe acolo sa vad ce distanta este la mine.

Mai poti strange tu putin piulita aia, iti trebuie o cheie franceza sa tii capatul pistonului si o cheie inelara cotita (nu mai stiu de cat) sa strangi piulita, dar nu exagera.

Dupa cum zice si morphx daca nu era strans cum trebuie la denivelari ar fi troncanit destul de tare.

Problema a aparut imediat dupa schimbarea amortizoarelor?

In curbe si la depasiri are masina stabilitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!

Scuze daca am postat unde nu trebuie dar nu pot face un topic nou.

Problema mea este urmatoarea :

Detin la firma mai multe masini, dintre care si un lupusor 1.0 MPI 2001 parca, a fost condus de un sofer tampit si a rupt motoru, a mers fara ulei.

As dori sa stiu daca se poate monta alt motor decat cel cu, codul AUC 1.0 MPI, nu il gasesc mai pe nicaieri iar pe cel care am gasit cere enorm pe el, iar alte motoare de 1.0 am gasit la preturi bune, pot pune alt motor tot de 1.0 indiferent de cod?Vreau sa stiu daca sunt probleme la montarea altui motor, daca ma poate ajuta cineva are o mare ciorba de peste :) daca trece prin Tulcea. Intreb aici ca la mecanici numai cizmari in Tulcea. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns pana in Grecia (unde ma si aflu acum), iar probleme nu am avut. Doar ca acel tremurat a ramas. Se simte atunci cand trec peste o denivelare cat de mica, masina incepe si tremura in sus si jos. Ca si cand nu ar avea bara antiruliu. Practic se continua cursa in sus si jos de cateva ori. Da senzatia de nesiguranta. Insa stabilitate are. Nu trocane, insa scartaie ceva pe la ea in fata atunci cand ma apas pe ea puternic. Poate nu au foat corect montate amortizoarele. Sau poate am ceva bucse distruse pe la bara antiruliu. Am schimbat roti si cauciucuri de 2 ori. Bani dati pe fereastra.

In schimb pot sa ma laud ca am mers de la Brasov, am traversat Bulgaria si am inoptat undeva in grecia inainte de Thessaloniki, cu un singur plin. Apoi am trabersat toata Grecia pana in sud in Pelopones cu un plin si un pic. Mai moca nu se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin89tl, daca motorul gasit de tine are aceeasi arhitectura cu al tau, merge pus. Adica acelasi numar de bobine, senzori, axe cu came, etc. Am avut aceeasi problema ca si tine( motor AUB), dar eu l-am reparat pe cel pocnit. Am avut blocul spart, biela rupta, piston bucati, vreo 3 supape, cuzineti topiti, pompa de ulei uzata. Blocul l-am sudat si restul am pus absolut nou, exceptand biela pe care am luato de la un prieten. Acum motorul merge bine de tot. Totul a fost in jur de 500 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu e neaparat arhitectura motorului cum spunea colegul mai devreme ci CPU pentru ca este posibil sa fie pusi pini altfel gasesti pe topicul cu cruise control a lu morphx un baiat care a pus toate CPU de la 1.0, trebuie sa te interesezi ca AUC are EGR dar nu toate 1.0 au EGR, mai bine si mai sigur este sa-l refaci. de cruiozitate cat ti-au cerut pe motor?

Deci poti pune dar trebuie sa te uiti cu atentie la CPU codului motor, in rest suporti si toate legaturile nu difera

Modificat de andreea22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai e valabil anuntul (multumesc pentru timpul acordat) iar pe cel care l-am gasit eu AUC imi cere 800 euro, de preferat ar fi sa il schimb pentru ca in tulcea nu ma pot baza ca imi refac cizmarii astia motoru, de alergat cu motoru prin tara iar nu pot din lipsa de timp si mi-ar fi mult mai simplu sa il schimb iar la cel care e pe masina a fost si micsorata camera de ardere, mai bine spus e praf motoru. As fi dispus sa dau undeva la 500 euro pe motor. Multumesc tuturor pt timpul acordat

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Citeste Regulamentul. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu o problema mai veche careia nu ii dau de cap, anume problema stergatoarelor.

Ca sa fac un mic rezumat, stergatoarele mele nu functioneaza decat in mod "manual". Adica le pornesti din maneta si le opresti tot din maneta. dar si cand le opresti nu revin singure ci trebuie sa nimeresc exact momentul cand se afla jos. Distractie ce mai.

Acum ca au inceput ploile am deja o oroare cu ele, caci distrag serios atentia de la condus.

Am facut asa cum mi s-a recomandat si am schimbat acel releu de sub bord responsabil de stergatoare, si anume releul 99, insa fara nici un folos.

Oare ce omit? Cine regleaza temporizarea asta? De ce nu revin singure?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Lupica, eu am avut o problema in iarna lu 2008, cu stergatoarele care porneau din senin, fara sa ating maneta. Si dupa un drum de vreo 30 de km in care au mers in continuu si cel din fata si cel din spate, m-am decis sa merg la electrician. Am schimbat maneta schimbatorului si nu am mai avut probleme de atunci. Pretul a fost in jur de 150 RON, maneta noua + manopera :) Deci sfatul meu e sa mergi la un electrician bun sa verifice si probabil schimbarea manetei, iti va rezolva problema. Succes :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este de la maneta; am schimbat-o :icon_thumright: , poate si releul asta ce l-am pus e dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic, ca din moment ce ai schimbat maneta si releul nu este de la ele.

Logic ar fi ca pe la motoras sa fie un senzor, ceva care sa-i spuna releului cand a ajuns la capat si atunci sa-i taie alimentarea. Daca te uiti in scheme o sa vezi ca si la motorasul de pe fata si cel de pe spate au figurat langa ele un intrerupator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult dar nu prea stiu unde anume sa caut senzorul acela. Poate este inglobat in motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie chiar in interiorul motorasului un contact gen perie colectoare, care sa taie alimentarea cand mecanismul ajunge in pozitia de baza. Poate nu-ti face contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupica, dar treapta 1 de la stergatoare, iti merge. Am avut o problema identica la o masina (alta marca..) si era motorul stergatoarelor. Mie nu imi mergea treapta 1, mergea numai de la 2 in sus si nu oprea singur la cap de cursa. Exact cum zic colegii, desfa motorul, curata contactele de acolo, unge tot ce trebuie si vezi daca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca activez spritziera tragand de maneta in spate, se pornesc stergatoarele insa nu se opresc decat dupa mult timp si se opresc aiurea, mereu in alt loc. Daca dau in jos de maneta, merg stergatoarele cam 15 secunde dupa care se opresc cam 3 secunde, dar tot asa aiurea. In mod normal ar trebui sa mearga o data apoi sa stea un pic apoi iar sa mearga o data, si tot asa.

Iar daca dau in sus de maneta, se pornesc stergatoarele si merg normal, insa daca le opresc, se opresc acolo unde dau comanda. Asa ca mereu trebuie sa fiu pe faza sa le opresc exact cand sunt jos. Am sa scot motorasul asta sa vad daca il pot curata. Multumesc de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Hai sa mai notam o problema ... nu stiu daca sunt primul care se confrunta cu asa ceva si poate daca mai e cineva care a avut urmatoarea problema ... sa ma ajute cu o idee!

De ceva vreme la virajul pe loc, aproape de capatul cursei volanului(si stanga si dreapta) aud un mare "TROSC".

Flansele de amortizor sunt schimbate, astazi am schimbat si bieletele de directie cu tot cu capat de bara. Nu am nici o busca cu probleme. Doar pivotii sunt neschimbati insa din cate stiu eu ei nu fac asa atunci cand au bube.

Ce ramane de verificat : caseta de directie! Si aici din cate stiu, atunci cand este defecta nu se comporta in stilul asta. Caseta e bolnava atunci cand curge sau daca se rup dinti ai cremlierei.

Astazi seara mi-a dat cineva urmatoarea solutie : caseta are suruburile de prindere slabite si ajungand la capatul cursei se misca si loveste in suruburi.Deci ar trebui sa strang suruburile si nu ar mai face asa!

Ceva idei sau pareri referitoare la problema asta?

Multumesc!

Modificat de morphx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi dau numai cu parerea pt. ca nu m-am lovit de problema.

Din ce am mai citit pe net pe la alte tipuri de masini este destul de frecventa situatia cu slabitul suruburilor si cam asa se manifesta.

In primul rand ar trebui sa vezi de unde vine zgomotul pt. ca la viraj maxim si pompa este solicitata la maxim cu toate ca nu stiu daca trozneste, dar trebuie verificat. Avand in vedere ca se manifesta pe loc nu cred ca este greu de determinat.

PS Din cate stiu nu prea este recomandat sa virezi la maximum, eu prefer sa fac o manevra in plus decat sa iau maxim, mi se mai intampla cand uit in ce pozitie este volanu, dar niciodata in mod constient, practic atunci cand spita mare a volanului ajunge in plan vertical (ar mai fi 20-30 grade pana la maximum), ala e maximum pt. mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de virat maxim ... spre capatul cursei ... inainte sa simt pompa fortata!

Zgomotul vine de sub pedalier!

Inca o persoana care ma face sa cred ca de suruburile alea e vorba!:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca un asemenea zgomot se poate manifesta( in zona pedalierului ) si de la una dintre crucile cardanice care exista intre axul volanului si caseta de directie!

La mine se aude un zgomot la virare puternica ( pe loc ) in partea dreapta a casetei de directie , stiu sigur ca am joc in axul cremalierei . iar caseta mea de directie nu este servoasistata!

Este adevarat ca , de cele mai multe ori , surubul de fixare se slabeste si apar zgomote la actionarea volanului ( chiar si la o actionare foarte scurta , gen: stanga - dreapta cu o miscare rapida a volanului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat ... intr-adevar erau suruburile slabite!

Nu cu mult ... un filet la 3 dintr ele! Le-am strans si nu se mai aude nimic!

Pivotii ... aveti idee cum se manifesta mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • lupo_bv a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!