Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

Multumesc de raspunsuri, foarte prompti intradevar. Pai amortizoarele de la Unix costa 120 de lei bucata si sunt pe ulei. Acum am stat si m-am gandit si cred ca oricum cat de slabe ar fi ele ca si calitate, tot trebuie sa fie mai bune decat unele second care cine stie cati km si cate gropi au vazut. As vrea sa pun ceva mai bun, dar momentan cred ca am sa ma multumesc cu acestea.

Si pentru ca am vazut ca sunteti buni cunoscatori in ceea ce priveste Lupo-ul, vroiam sa va intreb daca aveti idee cam ce anume trebuie musai schimbat odata cu cureaua de distributie. Cel de la care am luat masina a spus ca a schimbat doar curea si pompa de apa, ATAT. Cred ca ar mai trebui ceva role dar nu stiu cate, care si cat costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand l-am facut pe Bubu am schimbat toata distributia: curea distributie, curea agregate, intinzator, rola alternator, pomapa apa si cam atat imi aduc aminte. :icon_thumright: Bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara sa fiu rau dar sunt adeptul pieselor noi chiar daca sunt ele aftermarket.nimic de zis daca ele nu fac parte din sisteme ale masininii care nu pericliteaza sigurantza mea si a altora sunt ok dar daca fac parte din categoria safe atunci tre sa fie noi musai.respect.referitor la distributie nu e de joaca.se schimba tot adica curea ,role si pompa ca daca va pica ceva avem parte de salata de supape si cred ca nu e bine chiar daca scapam asa.................................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai inseamna ca nu a schimbat distributia.

La Lupo 1.7 SDI este distributia unde sincer nu stiu ce este pe acolo (a fost schimbata cand am luat-o, dar pe vremea aia nu faceam nici macar diferenta intre lichidul de spalat parbrizul si uleiul de servo, chiar intrasem in panica pt. ca am crezut ca le-am incurcat :P ).

Mai este si cureaua de accesorii pe care se gasesc (aici stiu mai bine ca am avut ceva probleme cu rola de alternator): fulia care antreneaza cureaua, alternatorul, pompa de apa, pompa de servo si o rola intinzatoare, vezi atasamente.

Oricum cand schimbi distributia, ceri kit distributie.

Cu accesoriile nu ar fi mare problema, atentie numai cu pompa de apa sa nu picure si mai trage cu urechea din cand in cand pe la zgomote (ridici capota si cu motorul pornit asculti prin zona sa nu scartaie, huruie etc. ceva).

@djpagany "daca va pica ceva avem parte de salata de supape"

am vazut la un Opel salata respectiva asezonata cu chiulasa sparta :sick: , si asta ca nu a dat atentie ca huruia pompa de apa si dupa ce a luat un motor second (la jumatate de pret fata de chiulasa noua) era sa faca aceeasi greseala sa nu schimbe distributia de la inceput :D

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca expresia pe care am folosit-o pare comica sau ma rog cum vreti voi [fara suparare] treaba e groasa ca te va costa o palarie de bani sa repari motorul datorita faptului ca ai mers pe incredere pe spusele fostului proprietar care a zis ca a fost schimbata distributia sau pe ideea lasa ca mai merge.trebuie sa tinem cont si de conditiile climatice si mai ales de aerul care e plin de praf la noi si dupa spusele mecanicosului lui asta mic distributia la motoare la noi in tara ar trebui schimbata mai devreme cu macar 5000 km fata de intervalul specificat de producator pentru fiecare tip de motor in parte.respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai si glumim :D , haz de necaz. Ce am zis mai devreme este chiar real. chiar nu-mi venea sa cred ca era sa faca aceeasi greseala dupa ce-i spusese o gramada de lume cum sta treaba cu distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca ai arsa rezistenta electrica( nu te gandi la o siguranta fuzibila) de la aeroterma!

Acea rezistenta "opereaza la vitezele 1,2 si 3...viteza a 4-a fiind singura alimentata direct( adica fara a se folosi acea rezistenta) de la tensiunea acumulatorului.

Daca este arsa(piesa care cred eu) o inlocuiesti si vei avea iarasi 4 viteze la aeroterma!

Multumesc mult de sfat! O sa ma interesez sa vad care e problema si o sa va spun. Daca stiti si unde gasesc rezistenta aia de aeroterma v-as mai multumi o data. Poate dau si o bere. :rolleyes:

Modificat de shteck2k6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la o reprezentanta VW.

ori la una SEAT...SKODA...daca iti sunt mai aproape( comanzi piesa la ei)...poate sa coste in jur la 80 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stiti si unde gasesc rezistenta aia de aeroterma v-as mai multumi o data.

Daca te referi unde se gaseste pe masina si cum ajungi la ea iti atasez cate ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! Sper sa ma descurc.

Daca mai raman cu piese ce fac cu ele? :D

Modificat de Aditu
quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine merg sa cumpar amortizoarele, m-am hotarat asupra celor pe ulei. Am luat in calcul ca 90% din timp masina circula prin oras si pe drumurile cu gropi ale patriei, deci aleg comfortul momentan. Vroiam sa intreb daca stiti sa se mai potrivesca amortizoarele de la alte modele de VW in afara de Polo, de pe care sunt sigur ca se potrivesc. Intreb fiindca am gasit amortizoare noi si la pret foarte bun, dar erau de Golf 4 si nu mai stiu ce. Insa cam aratau la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Sachs pe gaz si sunt foarte moi. Sau e vina arcurilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la arcuri sigur. Eu am Bilstein pe gaz si erau f tari la inceput. Iti sugerez sa schimbi si arcurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vinde cineva un far de Lupo sa-mi dea de veste. De preferinta farul de pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat amortizoarele, sunt pe gaz marca Optimal au costat 315 lei, de la Unix. As fi vrut pe ulei pt drumurile noastre insa asta e, va fi mai stabila masina. Cei de acolo mi-au recomandat si schimbarea flanselor de la amortizor dar momentan pana nu le vad pe cele vechi in ce stare sunt nu am de cand sa le cumpar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru toti viitori posesori de masini cumparate : Cand cumparati o masina NU va luati dupa ce spune proprietarul ! Trebuie sa ii faceti o revizie totala : Filtre ( aer , polen in caz ca masina are AC , de motorina , benzina , ulei ! Sau inainte de a cumpara masina va puteti duce cu proprietarul la un Service autorizat unde va puteti informa cu ce defecte are masina .

Modificat de Gianini
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am schimbat amortizoarele pe fata, plus un pivot ce intra in fuzeta pe stanga. Ce pot sa spun este ca a durat mai mult schimbarea pivotului decat a amortizoarelor. Daca ai presa de arc, asa cum aveau cei care mi l-au schimbat atunci nu dureaza mai mult de 10 minute pe o parte. Acum problema este ca imi stau rotile cam asa / \

Maine ma duc sa fac reglajul de directie insa ma gandeam totusi chiar in halul asta se strica directia dupa ce se umbla la amortizoare? Sper sa isi revina dupa reglajul de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupica si la mine dupa ce am schimbat butucul pe dreapta roata statea mai inclinata spre interior, dar s-a rezolvat dupa ce am facut unghiul de fuga :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi. Pai inca nu am facut reglajul de directie fiindca am auzit ca e mai bine sa pun cauciucuri noi si sa echilibrez jantele, asta pentru o acuratete cat mai mare a masuratorilor ce vor fi facute.

Si mai am o intrebare, stie careva unde se afla acel releu, 99 parca ii spune, care comanda temporizarea la stergatoare. Fiindca ale mele nu prea functioneaza decat de capul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa il gasesti aici in documentatie!

e pe randul de jos releul tau, dar pare sa fie notat cu nr. 9 ! :blink:

s16e_y___24.pdf

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut reglajul de directie. Totul e ok acum. Incredibil ce diferenta. Merge mult mai usor volanul si au disparut vibratiile si senzatia de instabilitate. Multumesc pt documentatie wolfvw. Sper sa il rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este vorba de releul de temporizare a stergatoarelor atunci este releul 19.

Ti-am atasat in engleza in cazul in care cunosti mai bine.

...si metodologia de verificare

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridic si eu o mica problema ... nu e extraordinar de grava numai k ma scoate din sarite!

Acum ceva vreme franele mele erau praf!

Am descoperit un culisant de la etrierul stanga fata blocat, la inceput, si din cauza lui placuta mi-a calcat stramb pe disc facandu-l varza.

Am schimbat discurile - Zimmerman - insa am facut greseala de a lasa placuta veche cateva zile. Am incins discurile si fara stire m-am dus la spalatorie.

Astfel au devenit ovale. Aveam o trepidatie la frana si masina se oprea in trepte.

Am schimbat placutele de frana - ATE - insa problema a persistat.

Am cumparat inca un set de discuri. Frana tot ineficienta mi se parea.

Am mai facut ceva modificar : schimbat pompa - piston 22mm(golf 3 gti). Ieri am schimbat garniturile la pistonul din stanga fata fiindca imi ramanea un pic blocat.

Mai am o trepidatie la frana la viteze de peste 50km/h. Pedala imi trepideaza din ce in ce mai tare pe masura ce viteza creste!

Sa imi pun porblema inca unui disc oval?

De ce oare am trepidatia asta ... astept si eu niste pareri!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • lupo_bv a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!