Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

Stergatoarele le-am remediat...era iesita nuca acea la cel din dreapta...

Am desfacut tapiteria de la usa..dar inca nu am reusit sa deschid usa. Mai insist :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inchidere centralizata din fabrica sau aftermarket.

Daca ai din fabrica nu stiu ce sa iti zic ... daca e aftermarket atunci o fi sarit vreo tija de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme cu stergatoarele...cel din stanga are un joc in ax, la cel din dreapta iese mereu tija din "bila".... sa vad cum si daca merge reparat cumva, daca nu trebuie sa cumpar tot mecanismul nou.

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se poate remedia facand cu un burghiu subtire o gaura prin tija si prin bila si apoi bagand un surub subtire ca sa tina tija dar la mine nu a tinut dacat 2 luni dupa care am fost nevoit sa schimb tot ambielajul .mecanicosul mi-a recomandat ca la o luna sa pun o picatura de ulei la baza fiecarui ax de la stergatoare pentru a le gresa si sa nu mai existe posibilitatea de a se gripa .se pare ca e o problema frecventa la masinile care nu au protectie de plastic sau cauciuc la axul de la stergatoare.de un an merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat azi bucata cu bucata tot mecanismul de inchidere si am descoperit problema. Era defecta broasca, un brat d eplastic era rupt acolo.

Am cautat la dezmembrari si am gasit broasca completa de Golf4 care potriveste perfect la pretul de 75 lei.

Acum totul e functional.

Maine urmeaza sa dau gaura si sa bag un surub la bratul stergatorului din dreapta ca sa nu am surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am o problema la turbina. Furtunul si conducta care pleaca de la turbina sunt pline de ulei. S-a manjit si planetara dreapta de ulei. Trebuie schimbate furtunele sau altceva? O sa revin cu poze ca sa vedeti clar despre ce parte este vorba.

p4249563.th.jpg p4249564.th.jpgp4249568.th.jpg

p4249569.th.jpg

p4249570.th.jpg

Modificat de kintziky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca se gaseste doar tija metalica care iti trebuie nu trebuie sa cumperi tot ansamblul cu motor e undeva pe la 40-50 de lei o tija cu bucsele. ai desfacut acolo si ai localizat problema? poate doar a iesit din bucsa.(la stergatoare mah refer)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te poti considera norocos ca poti gasi doar tija dar daca ai joc in ax ce faci?acel joc va afecta bucsele de la tija si apoi esti nevoit sa schimbi tot ambielajul.ca solutie de compromis merge ori sa schimbi tija ori sa o prinzi cu surub doar pana iti schimbi intreg ansamblul pentru ca mai devreme sau mai tarziu trebuie sa o faci ca fara stergatoare functionale uneori nu prea merge.

Modificat de djpagany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu ceva probleme grave la un lupo 1.0 din 2001.vechea problema cu martorul "engine" aprins ma urmareste ca o fantoma.dar era ceva temporar.si dupa spusele celor din service carburant prost.dar acu e grav,pt ca la relantii ai impresia ca merge in '3'.consumul este mare apx 7%.poate si peste.

anexez si erorile care miau facut nervi si care nu vor sa dispara

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit(tin sa precizez ca sonda a fost curatata inpreuna cu clapeta aer si in scurt timp au disparut erorile si 500km a fost ok)

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected.

maine sunt in service pt a nustiu cata oara,si sper sa se termine sirul.si sa am si un rezultat.

o sa va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel misfire sugereaza o lipsa de scanteie ... incearca sa verifici bujia si fisa corespunzatoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pentru ca nu am gasit nicaieri pe forum rezolvare si nici nu pot deschide un topic nou, am sa incerc sa postez aici despre unele dintre problemele cu care ma confrunt la noua achizitie.

Una dintre ele este faptul ca martorul de airbag din bord sta aprins, desi airbag-ul exista si nu a fost sarit. O alta ar fi faptul ca nu mi se aprind pozitiile de marsarier. Daca cineva s-a mai confruntat cu aceste probleme sau are idee cum as putea sa le rezolv as fi recunoscator.

A, sa nu uit, mie vechiul proprietar mi-a dat o singura cheie ca cealalta s-a pierdut. As vrea sa ii fac o copie dar se pare ca nu prea este posibil pe motiv ca are cip. In cazul asta cum se face copie la cheie?

Modificat de lupica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Pentru martorul de airbag, trebuie sa faci o diagnoza sa vezi unde nu-ti comunica coputerul de airbag. Sau se poate reseta tot din diagnoza.

Pentru marsarier, devina este sonda de marsarier sau mufa care intra in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Unde gasesc acea sonda sau mufa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E undeva sub busonul de umplere (vezi atasament), vezi ca trebuie sa te bagi sub masina. Incearca mai intai sa vezi starea mufei si curat-o cu WD40. Daca scoti switch-ul din cutie nu stiu daca nu o sa curga uleiul, poate este pe aici cineva care stie.

Referitor la cheie cred ca este cam scump sa faci una cu cip (probabil numai la reprezentanta). Se mai poate rezolva intr-un fel, dar nu-ti recomand: scoti cip-ul din cheie, il lipesti undeva in apropierea bobinei antidemaraj (e mic, atentie sa nu-l pierzi ca ai pus-o) si dupa aia poti face cate chei vrei. Problema este ca practic renunti la un grad de securitate a masinii.

Fara cip nu porneste masina sau daca porneste se opreste dupa 3 secunde nu mai stiu exact, oricum fara el nu se poate.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, sper sa gasesc o groapa sa ma bag dedesubt sa verific. Ar fi bine sa fie doar asta. Cat despre cheie, cam cat costa una la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face copie si dupa cheie cu cip. Eu am dat 300 RON pe una facuta de cei de la Silca.

Vei avea nevoie de pin-ul imobilizatorului (sper ca nu gresesc). Eu nu mai gaseam acest pin, dar cei de la firma de copiat chei au reusit sa-l obtina conectandu-se la lupo prin mufa de sub scrumiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum este la motorul de 1.7 SDI. La Bubu sonda de marsarier este deasupra. Am scos-o pe la capota, nu m-am bagat sub masina. Ulei, hmmmm, n-am vazut nici o urma ed ulei dupa ce am scos sonda. Bafta in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutiile sunt destul de diferite.

La tine switch-ul de mers inapoi este montat pe mecanismul selector care la tine este undeva deasupra si din cate imi dau seama desupra nivelului de ulei (reperul 5 in atasament), la sdi selectorul este in partea de jos, iar switch-ul este sub busonul de umplere, de asta am zis ca s-ar putea sa curga uleiul din cutie.

Nu sunt chiar sigur pt. ca ma bazez mai mult pe interpretarea schemelor din elsa. Poate e cineva pe aici care a mai umblat pe la astfel de cutii si stie mai bine (ce sa-i faci daca masinile sunt bune si experienta in reparatii este mai mica :) ).

Si daca nu sunt offtopic ii rog pe cei cu 1.7sdi sa-mi spuna si mie cam cum este pedala de ambreiaj pt. ca la mine este cam tare si tine dincolo de jumatate in partea de sus. Din cate am inteles sunt unele masini care de noi tin asa, asa sunt ele, sunt curios si pentru acest model ca sa stiu daca face parte din categoria "asa face ele" sau trebuie sa ma gandesc la un kit de ambreiaj pe viitor.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea este foarte moale pedala. Poate fi din reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de pedale. La mine pedala de frana are cursa foarte lunga. Atat de lunga incat la un moment dat atingi si acceleratia. Are aer pe circuit?

Inca ceva. Nu am aer conditionat, iar cand pornesc aeroterma merge numai la nivelul 4. Pe 1, 2, si 3 nu se aude nimic(nu functioneaza). Stie cineva care este solutia?

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri Bubu s-a ales cu o zgarietura urata pe aripa spate :icon_thumright:, la marginea aripii, la roata. O zgarietura cam de 1 cm cu diametru tot cam atat si pana la tabla. Cum pot remedia asta? Mi-a mai ramas vopsea de cand l-am vopsit ultima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca ai arsa rezistenta electrica( nu te gandi la o siguranta fuzibila) de la aeroterma!

Acea rezistenta "opereaza la vitezele 1,2 si 3...viteza a 4-a fiind singura alimentata direct( adica fara a se folosi acea rezistenta) de la tensiunea acumulatorului.

Daca este arsa(piesa care cred eu) o inlocuiesti si vei avea iarasi 4 viteze la aeroterma!

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am fost in weekend la Brasov si am mai constatat una alta pe la masina. Cea mai urgenta problema ar fi amortizoarele care sunt ca si inexistente. Apoi directia, cred eu, din cauza ca m-a aruncat de 2 ori pe contrasens in curba stransa, desi cauciucurile par a fi in regula. Ar mai fi un pivot stanga si ceva zgomote pe la servodirectie. Poate lipsa lichidului de servo.

Acum intrebarea mea era ce amortizoare sa iau. mentionez ca sunt stramtorat in acest moment cu banii si as prefera ceva solutie cat mai ieftina. Eu am gasit la Unix amortizoare la 120 lei bucata dar sunt firma Unix si nu stiu daca sa am sau nu incredere in ele. Eventual daca aveti idee despre ele sau stiti de la ce model se mai potrivesc amortizoarele pe Lupo. In acest caz poate gasesc sa le iau second dar originale. Astept pareri cat de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea este foarte moale pedala. Poate fi din reglaje.

Am studiat azi putin problema si primul vinovat este cablul, adica autoreglorul (nu stiu la celelalte dar la SDI cablul este cu autoreglaj)-dipozitivul cu burduf situat la vreo 15 cm de la furca ambreajului. Problema este ca la mine s-a ros burduful (era pe undeva pe dedesub si nu am vazut) cine stie de cand si am vazut numai acum vreo luna, cine stie cata mizerie a intrat acolo.

Azi am bagat pe el din belsug cu o pipeta ulei de servo ca este mai fluid si pedala s-a inmuiat considerabil si am mai observat ca acum se aude cum functioneaza si switch-ul de la pedala, cand apas pe ea (pana acum nu se auzea).

Cu ocazia asta am verificat si autoreglorul cam asa (am citit in elsa)>Apesi de vreo 5-6 ori pe pedala de ambreiaj, dupa care tragi de capatul cablului dinspre furca si trebuie sa se departeze suficient sa permita o miscare de 10mm furcii. Faza asta merge o data sau de doua ori dupa care se blocheaza, asta este OK, asa zice si-n manual, asa s-a intimplat si la mine. Problema este ca dupa 5-6 pedale ar trebui sa mearga repetata figura, ei bine la mine nu mai merge nici dupa 30 pedale. CONCLUZIE: maine ma duc sa cumpar cablu. In manualul de G3 (sistemul este similar) zice ca nefunctionarea autoreglorului duce la uzura prematura a ambreajului asa ca nu risc, si asa este cam tarziu dupa cat de sus tine pedala.

" Apoi directia, cred eu, din cauza ca m-a aruncat de 2 ori pe contrasens in curba stransa, desi cauciucurile par a fi in regula."

Asta cred ca este tot de la amortizoare stiu situatii cand masina isi schimba traiectoria si in depasiri din cauza asta. Directia oricum trebuie sa o faci daca umbli la pivot, de fapt oricum trebuie verificat o data pe an.

"In acest caz poate gasesc sa le iau second dar originale"

Ultimile Lupo au fost facut-e in 2005 asa ca prea mult nu te vor tine. Cred ca Sachs au un raport calitate pret destul de bun. Tot Sachs fabrica si Boge (este divizia de low cost) destul de bune si astea. Ar fi interesant cine le fabrica pe cele pe care scrie Unix.

Oricum sa-ti faci o idee mai completa arunca un ochi si pe alte arii in special la Polo 6N si Golf 3 cu care sunt destul de similare, poate s-a discutat acolo mai mult.

Atentie la lichidul de servo sa nu scada sub nivel pentru ca barboteaza (se ameste ca cu aer si face spuma) ceea ce duce la defectarea pompei.

Pentru completare se poate folosi lichid servo cu norma G002 000, eu am folosit Febi 06161 (lichidul este verde).

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.referitor la switch-ul de mers inapoi nu-l scoate din cutie pentru ca va curge valvolina .daca vrei scoate-l dar dupa ce il examinezi va trebui sa completezi valvolina.[eu unul cand am schimbat simeringul de la cautator am schimbat si valvolina si nu a putut mecanicul sa desfaca busonul de umplere si mi-a bagat valvoline pe la sonda de marsarier masina fiind suspendata pe elevator doar cu bratele din fata ridicata mult de bot cam 70 cm]curata si contactele de la mufa cu spray de contacte.sa nu te supar becurile le-ai verificat nu?referitor la amortizoare mai bune sunt pe gaz dar la drumurile patriei vor pica cam repede mai bine iti iei pe ulei ,sunt mai slabe[elastice] dar tin mai mult] iar ca marca tu stii cel mai bine pentru ca cele bune sunt mai scumpe. bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • lupo_bv a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!