Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

De ce nu apelam...?! ptr ca preferam sa "surubarim" noi...plus ca fiecare are mecanicul lui...in care are incredere.

Exemplu... mie mi-a schimbat distributia mecanicul...cu 2 mil.... (nu e mecanic "de week-end"... lucreaza la peugeot, are acasa tot ce-i trebuie elevator si toate cele...)

Singurul inconvenient e ca nu prea are timp liber, si tocmai de aceea ma mai bag si eu la chestii "simplute".

Inca un exemplu....am avut probleme cu o siguranta si imi dadea eroare la ABS... sau problema care am avut-o cu contactele de la injectoare....am rezolvat fara sa dau nici un ban...m-ar fi costat cel putin doua scanari....plus manopera plus drumuri la reprezentanta.

Eu unul intru pe forum pentru ca sunt de parere ca putem invata unii de la altii, si ne putem ajuta...chiar si numai cu sugestii.

Nu am nimic cu mecanicii de la reprtezentanta....(eu am fost o singura data cu ea la "reprezentanta" in 2006 cand am luat-o si nu cred ca o sa mai ajung pe acolo) :angry:

In fine... fiecare face si procedeaza cum crede ca e mai bine....

Daca tot am tastat atat....dintre cei care nu apeleaza direct la reprezentanta, are probleme si vrea sa faca o scanare cu VAG-COM -gratis , ma ofer...

De curiozitate...tie cat ti-a luat mecanicul pentru distributie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate! Si eu ma bag la surubarit (imi place ) la masina din semnatura , iar sa ma gandesc ca mai bine apelez la cineva sa imi rezolve problemele de la masina ( pe care le pot rezolva si eu) deja ar fi prea mult.Recunosc ca lucrez in domeniu si am acces la informatii cand vine vorba de reparatii ori de date tehnioce, dar nu ma dau in laturi sa imi bag mana in masina mea la orice ora este nevoie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma va rog sa-i dau de cap! Cateodata intra greu in treapta 1. Nu intra de la prima incercare oricat de mult as apasa schimbatorul de viteze, dar daca-l eliberez si fac manevra din nou fara sa iau piciorul de pe ambreiaj, intra din a doua incercare. E ca si cum ceva impiedica intrarea in viteza 1, nu scoate zgomote, nu caraie, nu agata la celelalte trepte, in rest e ok. Ma enerveaza in trafic cand se itampla ca la plecarea de pe loc sa trebuiasca sa bag de doua ori a-ntaia ca sa intre o data.

Ambreiajul e nou, cablul e bun si lucreaza bine (l-am scos de doua ori sa-l verific), nivelul uleiului in cutie e ok... ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa ai putin joc in cablul de ambreiaj, e posibil ca in loc de 2-3 mm sa ai mai mult joc (asta in cazul in care ai inlocuit cablul de ambreiaj cu unul de alta lungime ) ori pana ai sa rezolvi ceva incearca sa bagi mai intai in viteza a 2-a si apoi in treapta 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

deci iar eu. nu am apucat sa vad de fazele alea cu relanti-ul ca de o luna sta masina in fata blocului. Am ramas fara benzina i-am pus 2L si am fact cam 2 km. am parcat-o si apoi n-am mai reusit sa o pornesc:(. am crezut ca nu are benzina...exact aceleasi simptome. i-am mai bagat 3 L si tot degeaba. saptamana viitoare.. o duc la medic. ramane sa povstim:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

astazi am facut o scanare cu VAG-COM, m-a ajutat jondo1ro cu aceasta scanare. :beer:

am gasit urmatoarele erori :

2 Faults Found:

16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1; Heating Circuit: Malfunction

P0135 - 35-00 - -

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0101

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL

Part No: 1C0 909 601

Component: 1R AIRBAG VW51 0006

Coding: 12626

Shop #: WSC 00046

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

daca puteti sa ma ajutati , v-as multumi mult :vwrullz:

Modificat de ReiMNs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si? Ai mai facut ceva in continuare? Gasind problema ai si ajuns la locul in care se afla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ar trebuii sa schimb sonda, sau sa inlocuiesc rezistenta..

ma gandesc daca merge reparata..stii ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si? Ai mai facut ceva in continuare? Gasind problema ai si ajuns la locul in care se afla?

Am incercat sa te ajut ,cautand detalii despre codurile de eroare gasite la tine dar nu am avut norocul sa mai dau de ele ( le gasisem pe net- parca) erau sute de coduri si detalii despre ele ce si de la ce apar).

rugaminte: spune-mi date despre masina: an fabr. cod motor .etc sa te pot ajuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistenta aceea de la sonda lambda este chiar in sonda ( n-ai sanse sa inlocuiesti) iar fabricantul zice chiar ca: nu se vor inlocui firele ori se vor face lipituri... deoarece afecteaza valorile ( in ohmi) ale sondei si deci parametri trimisi de aceasta la calc. de motor!!! Rezistenta aceea preincalzeste sonda atunci cand gazele de pe evacuare sunt inca reci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti! sonda lambda are siguranta de protectie doar pt. ea! verificarea e obligatorie la sig. inainte sa le schimbati, ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta o gasesc in panoul central?cel din interiorul masinii?

sondele se potrivesc si de la alte masini VW ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu intratul greu in viteza! Problema o sesizasem la scurt timp dupa ce am schimbat setul complet de ambreiaj. Initial am dat vina pe cablul de ambreiaj, ghidaje, prindere, cutie, etc dar fiecare in parte era ok.

Acum cateva zile, un prieten mi-a sugerat ca ar trebui facuta calibrarea cutiei :biggrin: Am crezut ca e vrajeala dar avea dreptate. Este vorba de reglajul celor doua cabluri, gear change cable si gate change cable, care transmit miscarea de la schimbator la cutie. Reglajul se face corelat cu pozitia schimbatorului si e necesara o cala speciala, Gear stick jig 3192, dupa care am alergat jumatate din Bucuresti. Probabil ca cele doua cabluri au fost dereglate cand s-a dat jos cutia la schimbarea ambreiajului, sau poate cu timpul... nu stiu cauza dar acum am facut calibrarea si schimbatorul merge ca nou.

Operatiunea de calibrare o gasiti descrisa in ElsaWin parcurgand urmatoarele capitole:

- Workshop repair guide

- Manual gearbox

- 5-speed manual gearbox 085

- 34 Gearbox mechanics, operation, construction, diff.

- Servicing gear selector mechanism

- Adjusting gear change mechanism

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat si unde ai facut aceasta remediere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sondele lambda se potrivesc doar daca au acelasi cod si dimensiuni( de ex. filetul... identic ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

an 2003 , motor 1.0 AUC , voi incerca in w-end sa o scot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat si unde ai facut aceasta remediere?

Lucrarea am facut-o la un bun priten si nu m-a costat. Desi nu mai facuse asa ceva, doar cu desenele tiparite din program in fata, pana la urma ia dat de cap. Cala am imprumutat-o de la prietenul unui prieten... sirul e cam lung.

Referitor la problema ta, inainte de a schimba sonda lambda verifica siguranta sondei, verifica bateria (foarte important bateria sa fie in stare buna iar bornele sa fie curatate si bine prinse), verifica contactele electrice din mufa sondei sa nu fie oxidate sau slabite. Siguranta sondei e in panoul din interior, ar trebui sa gasesti descrierea sigurantelor pe capacul panoului, sau cauta la adresa http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page01 documentul Volkswagen Lupo - Fault Finding Programme care contine printre altele si detalierea sigurantelor.

Daca toate astea sunt in regula si stergi eroarea sondei dar ea continua sa reapara, atunci e de vina sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce program?

am cautat si eu unul..dar e cam dificil sa-l gasesc fara sa stiu denumirea.. :) poti sa ma ajuti?

maine voi face verificarile pe care le-ai mentionat.Ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris mai sus, e vorba despre ElsaWin.

Discutam pe PM sa nu facem chat aici.

Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am lucrat la lupusor:

am demontat clapeta de acceleratie, am curatat-o..si am observat ca am un furtun fisurat..am pus niste banda pe el pana voi gasi unul nou.

am scos sonda lambda, m-am uitat la ea..ca altceva nu aveam ce sa-i fac..am deconectat-o din mufa ei...am montat-o si cu multa uimire..mi s-a sting becul din bord ..am facut 2 teste: am pornit motorul fara sonda..becul s-a reaprins dupa 3 sec..apoi am scos iar borna am lasat vreo 10 min, am conectat sonda am pornit motorul si nu s-a reaprins becul, am lasat motorul pornit cam 15 min fara sa apas acceleratia pentru a se regla clapeta de acceleratie, iar un nou rezultat bun nu mai alterneaza turomentrul, merge lin si frumos.

am facut al2lea test, cam 5 km de mers si tot nu s-a aprins becul de check engine. maine o voi testa la un drum lung si sa vedem ce-o fi :D .

ce am observat: atunci cand am montat sonda dar nu am conectat si mufa , sonda a ramas rece, dar cand am conectat mufa, s-a incalzit imediat, deci nu e rezistenta de vina, banuiesc ca sonda e ok dar.. nu era conectat bine mufa, am umblat si la sigurante, erau bune, am scos si eu ce si cum am considerat cu semnu de chek engine si le-am zgariat piciorusele pentru a face contact mai bine :P zic eu :D

ms de ajutor ( bender & restul :) ) si va voi tine la curent.

attachez si poze cu acel furtunas, poate puteti sa-mi ziceti ce rol are si unde as putea sa-l gasec.

PS: clapeta am curatat-o cu solutie de geamuri :D , ca altceva nu aveam, cat de cat a iesit curata, important e ca functioneaza :)

post-52519-1257612223_thumb.jpg

post-52519-1257612230_thumb.jpg

post-52519-1257612235_thumb.jpg

post-52519-1257612240_thumb.jpg

post-52519-1257612245_thumb.jpg

post-52519-1257612567_thumb.jpg

Modificat de ReiMNs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am parcurs astazi cam 150km , dar nu mi s-a aprins becul in bord, am pus VAG _Com-ul si am sters erorile care le aveam initial de la sonda lambda.

acum e altfel fara becuri aprinse in bord :soare:

erorile care le aveam:

2 Faults Found:

16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1; Heating Circuit: Malfunction

P0135 - 35-00 - -

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0101

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am parcurs astazi cam 150km , dar nu mi s-a aprins becul in bord, am pus VAG _Com-ul si am sters erorile care le aveam initial de la sonda lambda.

acum e altfel fara becuri aprinse in bord :icon_thumright:

erorile care le aveam:

2 Faults Found:

16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1; Heating Circuit: Malfunction

P0135 - 35-00 - -

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0101

furtunul ala l-am avut si eu crapat e iti regleaza turatia cat aer intra la relanti am fost sa-l comand si mi-a cerut pe el 120 de lei si mi-am luat furtun de alimentatie de dacie 16 lei metru:) ala vine din valva de sens unic e chestia aia neagra cilindrica...... dar clapeta nu e curatata din pozele tale conteaza cum e pe interior f mult si marginea de la disc sa nu aiba depunerifoloseste 2+2 gum cutter(scz daca e considerat reclama).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poze dupa ce am curat-o nu am mai facut dar nu a iesit perfect curata, am demontat-o si am stes-o si pe o parte si pe alta, cele atasate sunt inainte de de demontare si ce am apucat sa dau cu carpa pe ea cu solutie de geamuri :( ,

buna ideea cu furtunu de dacie , voi lua si ceva pentru depuneri, as vrea sa demontez si EGR-ul vazusem o teava pe acolo cea de sub clapeta de acceleratie si duce spre EGR, nu am idee cum se scoate la momentul acela nu am fost asa curios :D poate ma ajuta cineva cu niste scheme ca voi avea nevoie la montare :D

post-52519-1257759852_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, cand am vrut sa schimb filtrul de polen, m-am trezit ca nu am carcasa, idiotul de la care am luat masina a intins panza filtrului si a legat-o cu un elastic :)) . Rugamintea mea este daca poate cineva sa-mi trimita cateva poze cu carcasa filtrului, sa stiu si eu ce sa caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) Inca asa ceva nu am auzit, sa o prinda cu elastic :huh: Cred ca s-ar crucii neamtu sa vada asa ceva :) Cel mai simplu e sa mergi cu talonul la un magazin de piese auto sau incearca cu seria de sasiu la colegii Packard sau VOLKSMAN, in sectiunea anunturi -> oferte exclusiv pentru membrii vwforum

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • lupo_bv a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!