Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

am probleme la un passat din 2002,sa va spun cum a inceput totul.Am fost la service,la quark motors sa-mi faca unghiul pt ca masina tragea putin dreapta,cand merg dupa masina imi spun ca nu mi-au facut pt ca am joc la bratele inferioare si bielete si nu avea rost sa-mi faca....cand urc in masina am miscat putin volanul si am vazut ca are putin joc,cand il misc stanga-dreapta se aude un pac-pac care pana atunci nu-l aveam.Si simt si la roti ceva zgomt,posibil de la brate si bielete cum au zis ei dar nici astea nu le-am remarcat pana nu am dus masina la ei.Pocnitura din volan e de sus,sunt sigur ca este de la caseta...Intrebarea e ce au putut sa faca?au fortat ceva? sau se poate sa-mi fi schimbat ceva de la directie,caseta sau ceva...??Repet,pana nu am dus masina la ei nu am avut nici un fel de joc,cel putin la volan sunt sigur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu am dat pe kitu de brate fata 16 mil marca Power Drive parca.Pana acum intr-un an au cazut deja 2 pe partea dreapta unul deja schimbat ,celalalt urmeaza acum.Cred ca unele mai de marca gen Lemforder nu ar fi avut problemele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Adilau , spune-mi te rog daca ai rezolvat ceva , am si eu aceeasi problema ca si tine.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ehe, trece vreme dragii mosului. ;)

Am schimbat ulterior capete de bara si bieletele (nu toate in acelasi timp (din pacate)). Am mai schimbat si doua brate.

Ei bine dupa schimbarea capetelor de bara + bieletelor intial totul a fost f. bine, adica am scapade cloncanit etc.

Acum observ ca pe loc daca iau repede stanga dreapta (cam 10-15 grade) de volan face un poc/clonc atat in stanga, cat si dreapta. Daca fac incet nu face zgomot, nimic surprinzator. Scot capul pe geam si nu se aude nimic la roti, zgomotul parte de sub volan. Se aude si in mers acest clonc clonc nu pot sa-mi dai seama daca e din stanga sau din dreapta.

Am ridicat masina pe cric, fiecare roata, si nu mi s-a parut c-am joc la roti, cel putin cum aveam inainte cand aveam bieletele duse.

O alta mentiune. Acum 1 sapt am facut dreapta maxim sa intru pe o strada ingusta si s-a auzit un luuung huruit metalic EXACT ca atunci cand aveam capetele de bara duse. Dar, doar atunci s-a intamplat.

In rest, nu huruie deloc indiferent daca fac stanga/dreapta maxim, rapid pe loc. Lichidul e la jumatatea distantei intre min si max cand e rece, peste max cand e cald.

Mi s-a propus ca posibil sa fie axul cadranic, conexiunea volanului cu caseta, de vreme ce se aude zgomotul sub volan si nu se aude in afara masinii, dar huruitul ala m-a pus pe ganduri.

Ceva pareri, sfaturi? Imi vine sa schimb o data TOATE capetele de bara + bielete macar sa stiu o treaba, ca tot le-am schimbat pe bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu dupa o experienta asemanatoare cu bratele montate la inceputul ui iunie 2007 descrise mai sus . Deja un brat stanga fata sus bate iar capetele de bara le-am inlocuit saptamana trecuta si asta in doar 40 000km. Cei care stiu drumurile din Calarasi imi vor spune ca in alt oras ar fi tinut mai mult insa parca prea repede.

Kitul de brate a fost Herzog si cel de capete de bara Mapco . Din kitul de brate oprisem capetele de bara pe care le-am montat acum .

In concluzie ...Nu recomand Herzog !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer la 186 Euro fara TVA... Nu stiu ce mai vrei de la ele :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am montat numai Lemforder pe ea,dar credeti-ma ca merita.

Dai un ban da stai in fata!!! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog cat ai dat pe ele si de unde (daca se poate, nu am vrea sa facem reclama). Cam cat te-au tinut si care e diferenta fata de originale (adica daca e acelasi producator).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e diferenta fata de originale

Nu e nici o diferenta, pentru ca din cate stiu eu passat-ul B5.5 venea din fabrica cu lemforder.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi cele originale de pe ea au fost tot Lemforder.

Deci nu e diferenta,..doar la pret fata de cele italiene sau turcesti.

Ca sa-ti faci o idee le-am luat de la un magazin din Cluj,unde mi-a oferit si ceva discount(am luat de o suma mai mare)

...cele mai scumpe si cele mai mari sunt cele 2 brate de jos au fost 320 si 470,celelalte nu sunt asa de scumpe(alea 2 de sus) 120 lei.

Oricum directia e foarte stabila!!!!! Merita,merita toti bani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, input nou.

Deci am ridicat DIN NOU fiecare roata pe cric pentru a verifica daca exista "jocuri", de data asta mai hotarat. Din ce-am fazut eu, miscand destul de tare axial si longitudinal niciuna din roti nu are joc, deci am cam exclus capetele de bara si bieletele.

De asemenea clonc cloncul este mult mai redus cand masina e rece, asta clar se observa. Am miscat incet de volan uitandu-ma la roata si nu se pare ca are nici un pic de joc caseta de directie. Lichidul se asemenea este spre max, unde a fost intotdeaua.

La gropi normale nu-l aud/simt in volan dar la linii de tramvai sau piatra cubia se simte f. rau cum parca am joc in volan si se aude clonc clonc, de sub volan.

Sfaturi? Ca ma cam exapereaza, mai ales cand sunt atent la el :D.

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda

La mine chestia e cam asa: mi-am schimbat ambreiajul si din secunda 1 cand am iesit din service am simtit joc in volan. Si se manifesta asa: daca virez stanga dreapta succesiv si rapid, se aude un zgomot, 1 bataie, si cu motorul oprit si ce el pornit. Si naiba stie ce a apucat-o, ca nu am umblat deloc la directie cand s-a reparat ambreiajul.

De curios am testat masina unui prieten care are un Golf 4 : exact la fel, am testat o Octavia 1 cu 50.000 km, nu are chiar asa mare jocul dar tot se aude cand virezi rotile pe loc rapid.

Incep sa cred ca este un joc pe care mai toate il dobandesc cu ceva km.

La mine insa nu cloncane in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza cu super-surubul :) si procedura de reglaj. Nu stiu din ce motiv poza e "miscata" dar cred ca se intelege

Ar fi super sa avem din nou poza :D. M-ar interesa sa vad, poate rezolv ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

executroane, iti sugerez un test pe o rampa de itp.

la mana poti foarte usor sa scapi un jos pe care il depistezi altfel pe rampa aia speciala, unde "placutele" misca roatal, si mecanicosul, cu mana pe articulatie, simte sau nu daca ceva cloncane acolo.

valabil si pentru amortizoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sefule, de cand am facut accidentu ala in decembrie am facut vreo 3 geometrii si-au vazut masina vreo 3 service-uri si nimeni nu-mi gaseste nici un joc nicaieri, aia e probleme... :lol: DAR dc sa nu incerc si asta :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca, sa clantane aia bine de placutele alea care se misca in toate partile.daca e sa apara cumva cloncanitul ala la o simulare, atunci la asa ceva o sa apara.

dar vizual au fost inspectate bucsele tuturor bratelor?poate e doar una nitel crapata, si joc nu se simte inca, dar da zgomotelul cu pricina.trebuie cracite bine cu un levier mare si bagata lampa acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca fie de la brate un asemenea cloncanit, desi niciodata nu pot exclude nici o varianta. Pare mai mult din circuitul capat de bara-bieleta-caseta de directie.

Mai toti mi-au zis ca problema la passat e ca sunt prea multe brate si e f. greu de diagnosticat unde e un anumit troncanit. Toti zic... Schimba toate bratele o data si gata :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa nu avem liniste? numai bine ca am rezolvat una ca a inceput sa ma preocupe altceva.

cand stationez si misc volanul 30 de grade stanga dreapta se aude un cloncanit usor, si parca simt o mica bataie.

mai tare se aude cand trec prin gropi, atunci cloncane volanul destul de tare...

ce credeti ca poate fi?

salut.am avut aceiasi problema,ajusesem in pragul dsperarii,am schibat toata partea stinga si...acelasi sunet,rezolvarea a venit in 2 minute!marea problema era de la bara stabilizatoare care statea pe scut[scut metalic]si la ficare denivelare si cind viram pe loc scirtia de parca se rupea ceva.probabil am atins scutul pe udeva si l-am apropiat de bara stbilizatore,asta afost singura problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesti noi. Don Teo azi la intalnire a observat cloncanitul in actiune si a concluzionat ca e de pe undeva pe la coloana de directie, ax cadranic, bucse pe undeva, lucru initial crezut si de mine, dar din ce mi-a spus cineva la Passat nu prea pica elementele astea. Se aude fix in volan aia e enervant.

Investigatiile continua :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scapat de acest cloncanit strangand caseta de directie. Mecanicul mi-a luat 30 ron pentru asta. Se manifesta exact cum spuneti voi, iar cand mergeam pe drum de tara sau foarte rau, simteam bataia in volan. Dupa ce mi-a strans caseta a fost ca noua. Poate si la voi e tot de acolo.... Oricum, bubele la passat par sa reapara una dupa alta. Mai nou mi s-a rupt tija dinauntrul manetei de la tiptronic..... nu stiu unde o sa mai gasesc si asta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca un mecanic de la tine din Cluj :P. Pacat, ca m-as fi dus si eu la el.

Sa inteleg ca la tine se simtea exact ca la mine? Faceai stanga dreapta rapid si auzea cloncanit in ambele parti, mai ales daca faceai pe loc, dar si in mers la unele gropi. Cu motorul oprit sau pornit?

Dar, e corect. Eu nu tin minte sa fi fost masina fara cloncanit/troncanit la suspensii :D

OT : S-a rupt maneta de la tiptronic? :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plecasem din Cluj spre Praga cu un ocol prin Zalau sa-mi iau cumnatul de acolo. Cloncanitul era ca la tine. Pe loc la miscari stanga dreapta batea, iar in mers simteam bataia in volan pe drumuri accidentate, dar in drum spre Zalau s-a accentuat si ajunsese sa faca oribil cand am urcat Mesesul. Mi-era frica sa nu-mi zboare vreo roata.... asa tare trosnea in curbe. In fine, am lasat masina in Zalau si socru-meu a dus-o acolo la ceva mecanic care a rezolvat-o si am plecat mai departe spre Praga cu un Audi A4 din 2000 care la momentul acela mi s-a parut cu mult superior masinii mele. Si la felul in care tragea, desi avea motor de 116 cai, cat si datorita faptului ca nu avea nici o bataie la directie. Ulterior, dupa ce mi-am schimbat debitmetrul si am rezolvat directia, balanta a inclinat clar in favoarea masinii mele :offtopic:

OT: la spalatorie cel care a spalat masina in interior a bagat cu degetul o carpa in locul unde e perdeaua aceea din mai multe folii de cauciuc care se strange cand muti maneta pe tiptronic. Acolo este un magnet cu niste senzori Hall. Ei bine, mi-a rupt magnetul si nu mai mergea +/-. Partea proasta este ca mecanismul manetei e foarte complicat(cel care angreneaza totul de la butonul manetei pana la "piedica") si pe deasupra majoritatea pieselor sunt din plastic. Cand am scos maneta (knob-ul), am rupt o tija din interirul tevii propriuzise. S-a rupt din cauza ca acolo se mai umblase in trecut probabil de proprietarii dinaintea mea si era totul legat cu o sarma :blink: ... tipic romaneste. Acum am comandat piesele si ma costa aproape 500 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o trancaneala in mers pe partea stanga cand virez in special dreapta si se pare ca nu ar fi bratele sau capul de bara.Am schimbat bieletele antiruliu si bucsele la bara stabilizatoare insa nu a disparut trancaneala.Nu am idee daca pot fi bieletele de directie sau daca trebuie stranse suruburile de la caseta.Mai prost este ca de putin timp a inceput sa se resimta si in gropi adica parca preia volanul mai multe socuri si vireaza cam ciudat adica trebuie sa virez mai mult decat de obicei.Mentionez ca am o troncaneala cand misc volanul stanga drepata stand cu masina pe loc si am motorul pornit.Ceva pareri ar fi bine venite.Sper sa nu fie caseta de directie.....Cel mai bine cred ca ar fi sa merg pe o rampa Itp ca astia pe la service isi dau mai mult cu presupusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rar am vazut suruburi desfacute la caseta de directie. Mai degraba cred ca este un joc in caseta (care cred ca se poate regla) sau in capetele de bara (sau orice alt angrenaj de la caseta catre roata). Atentie ca nu mereu iti dai seama daca e pe o parte sau alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut ,

de ceva vreme la masina din semnatura simt batai in volan la trecerile peste cale ferata , drumuri cu gropi mari (de tzara) si pe cele cu piatra cubica !

am ridicat masina pe cric cu rotile fata suspendate si am miscat si tras cu putere orizontal/vertical de fiecare roata in parte insa nu am vazut ca are nici un joc cat de putin ...

ce poate fi ? amortizoare / flanse , ceva bucse sau brate ?

de cloncanit nu cloncane/bate nimic la directie in orice groapa (e destul e confortabila oricum in gropi) cu exceptia unei placute de frana cred f uzata si care are joc in etrier !

masina stiu sigur ca nu avea batai in volan , are 75000 de km in tara si ce drumuri a vazut saraca de ea ca ma mir ca mai tine inca !

astept parerile/sugestiile voastre !

multumesc anticipat !

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!