Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

Poti sa o numesti cum vrei dar este vorba si de bani, nu de preferinte.Vroiam sa zic ca ma limitez la strictul necesar si pe parcurs le rezolv pe toate...O sa va tin la curent cu ce am facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
va rog lamuriti-ma si pe mine

este vreo difereneta intre bratele de la suspensie la Passat B5.5 1.9TDI 130 cp si B5.5 1.8T 170 cp

si in special la bratele astea unii zic ca cel din dreapta e pentru 1.9 tdi si cel din stinga pentri 1.8 t

mersi

Sal

Nu e o regula pentru cele doua brate inferioare din foto, functie de motorizare. Eu am un passat b5.5, 2.0 tdi care a venit echipat cu bratul din foto stanga. Diferenta e ca pivotul mai subtire se monteaza in fuzeta cu o bucsa intermediara. Trebuie sa demontezi pentru a sti ce ai pe masina. Atentie, trebuie folosit acelasi tip de pivot, unii "meseriasi" sugereaza scoaterea bucsei intermediare din fuzeta, ceea ce nu e recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si o probleme cu directia,am mers la mecanic si a zis ca is bratele superioare.a zis ca are el de vanzare cu 130 de lei,nu stiu ce firma sunt.

Nu sunt prea ieftine,mai stie cineva ceva preturi? mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pana la urma tot cautand pe net la preturi la autokarma toate firmele care producatoare de brate.pun aici linku poate mai intereseaza pe cineva niste preturi

http://www.autokarma.ro/catalog_fisa.php?i...u=06&page=2

Lemforder alea or fi bune,dar te cam ard la buzunar :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder cred ca sunt cei mai buni producatori.. de curand am schimbat si eu toate bratele.. set de la volksman... am iesit cu 100e mai putin ca la autokarma.. Nu ii fac reclama dar e o diferenta... Mie unul mi se par ok bratele .. ce mi-au zis mai multi mecanici ca astea ar fi originale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat si eu bratele superioare pe partea dreapta . Am pus unele OPTIMAL care "cica" sunt MADE IN GERMANY . Ideea e ca bratele pe care le-am dat jos nu prezinta semne de uzura avansata :

-bucsa se vede ca este imbatranita dar NU este rupta si nici nu are joc. La fel si pivotii , nu au nici un pic de joc ...doar ca se misca relativ usor (nu sunt asa de greu de miscat ca cei noi) . Ce parere aveti ? Bataile pot veni de la pivoti chiar daca nu au joc deloc?

Oricum o sa tin si bralele astea de rezerva si o sa le "reconditionez" , doar ca sa vad unde gasesc cauciucul ala de protectie al pivotului ca mi l-au ars baietii cu autogenu` .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut ,marimea capetelor de sus la aceste piese sunt aceeleasi pentru passat 1.6 si 1.8T?

post-64766-1279866097_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad eu in ETKA, sunt la fel inclusiv la Passaturile cu motor de 2.5 TDI. Difera doar la unele variante de AVF si AWX. Deci in concluzie cele descrise de tine sunt la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V6 TDI 4Motion

Ai putea sa ne dai codurile de pe ambele brate ca sa facem o comparatie si sa iti spunem la ce se potrivesc, desi nu stiu daca te ajuta. Bratele acelea sunt singurele care difera de la o echipare la alta (in functie de motor, tractiune-integrala sau fata, suspensie sport, echipare Passat Protect), celelalte trei sunt la fel pentru toate variantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

AM O MICA MARE PROBLEMA PE CARE CU AJUTORUL VOSTRU SAU MACAR UN SFAT SPER SA O REZOLV. DETIN UN PASSAT B5.5 AWX 131 CP , ARE IN JUR D E136000 KM SI DE CATEVA LUNI AM O BATAIE CAND STANGA CAND DREAPTA DAR NU LA DENIVELARI MICI SI DESE CO DOAR ATUNCI CAND INTALNESTE O DENIVELARE MAI PRONUNT--GEN DENIVELARE PE SOSEA , DAMB, O GROPITA .

INITIAL AM VRUT SA O IGNOR DAR A INCEPUT SA MA SACAIE ASA CA AM FOST PE LA MAI MULTE SERVICE--REZULTATELE:

1. ETRIERELE FRANA FATA OBOSITE ,JOC LA CALARET --SCHIMBAT UN CALARET PE PArtea stanga , GARNITURI DE LA BOLTURI, VERIFICAT SIGURANTELE , PLACUTELE GARNITURI PISTON --LINISTE O ZI ---AU REVENIT GREIERII

2. ALT SERVICE--BRATELE INFERIOARE SPATE ---DE DIMENS MAI MARI --AU JOC SI PRODUC ACEST ZGOMOT--NU LE-AM SCHIMBAT INCA ---MAI MEDITEZ DIN CAUZA PRETULUI LOR

3.. ALT SERVICE -URCATA PE ELEVATOR PE STAND PT SUSUPENSIE SI DIRECTIE--NICI UN JOC LA BRATE ,BUCSE SAU ALTE PARTI ALE SUSPENSIEI--ZGOMOTUL DATORAT PROVINE DE LA CASETA DE DIRECTIE CARE ...MAI MERGE PANA INCEPE SA CURGA ---URMARE O CRIZA DE GASTRITA

AVAND ATATEA VARIANTE CRED CA O SA MA DUC SI LA REPREZENTANTA , CINE STIE POATE MAI DESCOPERIM CEVA .

IMI POATE DA CINEVA O IDEE ,SFAT . VA MULTUMESC FRUMOS

MODERATOR: Si noi ti-am multumi daca nu ne-ai mai obosi ochii cu MAJUSCULE.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stiti cumva daca OPTIMAL sunt mai bune decat MAYLE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot o apa si-un pamant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu alta problema am , am verificat toate bratele in statie ITP , rece nu troncane nimic, dupa ce rulez cam 10 km incepe sa se simta o troncaneala pe partea stanga , se simte usor si in volan directia merge usor , daca o las 5-10 min nu mai face iar trebuie sa rulez sa inceapa iar sa troncane . Nu troncane in gauri nici in curbe troncane culmea p drum beton gen A1 A2 . am schimbat si flanse amortizor si amortizoare degeaba ma disperat . Am tras cu mana de bieleta de directie si scoate zgomot metalic dar de ce face numai dupa ce rulezi? Numai pe partea stanga face . Poate ma ajuta cineva sa nu mai arunc auirea banii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare toturor colegilor,

Am nevoie de un sfat din partea voastra daca nu e deranjul prea mare...detin un VW Passat, 1.9 TDI, 131 CP, 2001...de curand masina a inceput sa nu mai fie asa de silentioasa cum era odata, ceea ce pe mine ma deranjeaza enorm.

Am fost la un service ...mecanicul mi-a verificat toate bratele si a ajuns la concluzia k in partea dreapta Bratul Superior de Directie are joc...bineinteles nu pot sa-l contrazic din moment ce am obs si eu acelasi lucru in mers trecand prin gropi cu viteza redusa(parca e fier pe fier si nici nu imi vine sa mai merg cu ea :icon_thumright: ).

In fine a trebuit sa schimb un capat de bara pe partea stanga pt k imi batea rau si burdufele(mi s-a rupt unul)...dar partea interesanta este ca atunci cand mi-au umblat sa-mi schimbe piesele acestea mecanicul s-a chinuit jumatate de zi sa-mi desfaca toate "inventiile" alea de acolo spunandu-mi k ce am eu pe masina sunt ink piesele originale ale masinii.

Bun...pana aici toate bune si frumoase, bratele de pe partea dreapta ink nu le-am schimbat pt k am studiat un pic internetul si am gasit o oferta interesanta...decat sa schimb o piesa aqm , una peste 1 luna apoi tot asa pana schimb toata directia...am ajuns la concluzia k este mult mai ieftin daca achizitionez tot Kitul de brate.... :P

Va rog sa ma sfatuiti daca ar fi indicat sa achizitionez tot kitul... sa schimb fiecare piesa care imi cade???sau pe toate odata??? sunt un pic nedumerit...k cele vechi o parte din ele mai duc (bine nu mult... :lol: )...

Si mai spuneti-mi va rog ce parere aveti de firma ATP (asa scrie pe kit+ de asta ma costa doar 700 Ron toata afacerea si le achizitionez din Germania k doar sunt prin zona)

Multumesc anticipat colegilor care , probabil :) , o sa ma calauzeasca pe un drum bun !!!

Pana data viitoare... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de Lemforder si TRW care echipeaza si pe original directia, restul sunt doar amagiri. O sa-ti cada mai repede decat bratele vechi ce le ai acum pe masina.

E mai bine sa le schimbi pe toate, altfel o sa cada pe rand si ai mai mult de lucru, plus ca solicita mai tare bratele bune ramase.

PS: renunta la "k" si scrisul de MIrc, in caz contrar vei fi sanctionat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Sa va spun ce-am patit eu:schimbasem toata directia fata,nu mai tin minte cum se chema firma,doar ca era englezeasca(nu avea stantare pe brate) si ieftinut si dupa 30k km directia era toata distrusa,avand joc in toate bucsele bratelor!Si eu am mers mai mult pe autostrazi,nu pe drumurile pline de gropi a patriei!Mecanicul care ma ajuta pe mine cu masina,s-a gandit ca o posibilitate pt care s-au stricat atat de repede,ar fi ca nu s-au strans cand masina era pe rotile ei,ci pe elevator.Datorita faptului ca in momentul descoperirii "minunii" schimbam discurile si placutele de frana,am cautat Lemforder pe la magazine,dar nu am gasit decat pe comanda care mai dura cateva zile,asa ca am pus tot englezesti,marca HQ,care cica ar fi bune;oricum,pretul a fost piperat si sunt stantate cu sigla firmei(daca are vreo importanta),sa vedem cat or tine si astea :Driver:

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu de curand toate bratele la Passat, nu mi-am permis sa imi cumpar Lemforder sau TRW, asa ca am ales ceva pe la 1100 ron JP Group. Sper sa ma tina macar 30.000 km, daca nu asta e, teapa. Tot am citi pe forum si nu sunt impacat legat de montarea lor in sensul ca la service-ul unde am fost montarea (strangerea bratelor) s-a facut pe elevator si nu pe roti. Cred ca o sa le slabesc si sa le strang pe roti pana la urma. As dori sa va intreb urmatorul lucru, dupa schimbare mi se intampla ca atunci cand virez stanga sau dreapta volanul revine foarte greu la zero, sau nu revine. Mi se pare normal ca o perioada (cat sa fie ea?) directia sa mearga mai greu, dar nu sunt impacat cu faptul ca volanul nu revine la zero. As vrea sa slabesc eu bratele si sa le strang cu masina pe roti, e greu? mi se pare destul de greu de ajuns la suruburile bratelor. Va multumesc pentru sprijinul pe care o sa mi-l acordati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e greu sa ajungi la suruburi si sa le slabesti. Mai greu e sa le scoti afara.

E posibil ca din cauza asta sa nu revina volanul. Sau in cazul in care dupa inlocuirea bratelor nu ai refacut geometria rotilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gelu, ca sa iti fie mai usor, poti ridica masina pe cricuri, dupa care sa ii bagi niste cale de lemn sub ea, cu inaltimea totala de aproximativ 30 cm, sub fiecare fuzeta (sa fie egale ca inaltime totala, calele de pe stanga cu cele de pe dreapta)- atentie ca pivotii inferiori difera un pic la inaltime, sub fuzeta. Dupa ce bagi calele sub ea, lasi incet masinina jos de pe cricuri, si astfel suspensia va ramane incarcata egal pe ambele parti, si aproape de inaltimea care o are cu rotile puse. Asa vei avea acces mult mai usor la suruburi. Slabesti de tot suruburile care intra in bucsele bratelor si in bieletele antirului, dupa care restrangi. Daca ai ceva intrebari, ne putem auzi la telefon. Spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a lamuri problema kitului de brate, codul setului de brate OEM este vw 8D0 498 998 iar codul fabricantului este Lemf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A folosit cineva brate Mapco? Tocmai ce mi-am schimbat placutele si mecanicul a descoperit ca si niste brate is varza iar el a zis ca bratele Mapco is nemtesti si is destul de bune.voi ce ziceti?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare lagata de bucsele de la bara de torsiune, se monteaza cu taietura in sus?

Alea de le-am dat jos erau cu taietura in sus dar nu stiu sigur daca asa trebuiau sa fie.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Invers nu le poti pune pentru ca au alta curbura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie puse cu taietura in sus. Se vede forma perfecta, pe suportul-locasul de sus al bucsei. Se poate pune gresit...cu taietura spre spatele masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cat costa si cine are de vanzare kit de directie swag pt passat 2002 1,9 tdi 101 cp???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!