Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

Salut baieti,

Am si eu o problema care sincer ma scoate din minti atat de tare incat vreau sa renunt la masina sa trec pe alt sistem de suspensie/directie.In august 2008 am schimbat kitul complet de brate fata la masina din semnatura(marca kit brate "SWAG").Pana aici totul bine si frumos,la mai putin de 2 zile a inceput sa cloncane iar tot asa in denivelari marunte si la viteza mica(destul de finut si rar).Ma duc la service s-au uitat la ea si nimic...totul era normal(cel putin asa zic ei).Prin luna decembrie a inceput sa faca rau de tot de ziceai ca se rupe masina.Am mers la service si mi-a gasit un brat superior cu bucsa aia de cauciuc rupta pe stanga si pe dreapta,si mi-au zis sa vb cu ala de la care i-a piesele sa imi aduca alte brate pe garantie.Din decembrie si pana acum am schimbat si amortizoarele fata cu flanse ca am zis sa nu am nici o indoiala asupra lor sa fie totul nou si sa nu mai troncane nimic.Azi am mers la service am schimbat bratele pe garantie si ala a trimis 4 in loc de 2 si patronul de la service fiindu-mi prieten mi le-a schimbat si pe alea cu toate ca nu aveau nimic.Astea sunt marca "FEBI".Cand ies in proba cu masina din service si ajung pe un drum pietruit unde stiam sigur ca cloncane....surpriza....cloncaneau in continuare.Deci va rog sa ma ajutati ca sunt disperat si un pachet de nervi in acelasi timp ce sa mai schimb ca sa scap de aceasta cloncaneala pe fata? Totul este nou....poate calitate mare nu...dar sa cloncane din primii 300 m? Tin sa precizez ca am verificat caseta si nu are nimic.Amortizoare si flanse noi,kit de brate nou,capuri de planetare noi, nu stiu ce sa ii mai fac.Cred ca o sa renunt sa mai tin masina cu acest sistem de suspensie.Astept ideile voastre si va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba si bieletele antiruliu; oricum sunt ieftine si greu de diagnosticat fara a le schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai au fost schimbate,bieletele au venit in kitul de brate.

Kitul a fost complet 8 brate+2 bielete+suruburi

Modificat de Vlad_passat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema o am si eu !!! Bratele au fost verificate , telescoape noi , tampoane motor si cutie noi. Azi mecanicul a zis ca nu mai are ce verifica si ca sa vedem in timp ce se intimpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica suruburile de la jugul motor. ca sa schimbi bascula inferioara dinspre spate trebuie sa desfaci surubul de la jug. daca nu a fost strans cum trebuie s-a slabit si acolo bate (trebuie stranse foarte tare).

Modificat de strumf11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soundmaker vezi daca afli ceva trimite si mie un pm,ca eu stau momentan in Galati dar sunt din Comanesti,Bacau si vin destul de des acasa.Si la mine la fel,nu mai este nimic de verificat cel putin asa mi-a zis mecanicul.Si ce am mai observat este ca cloncaneala asta se aude mai ales cand rotile ajung in dreptul unui "sant",adica atunci cand cad mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vlad_passat - Sa fii sigur ca iti dau PM. Eu merg cu troncaneala asta de 2 ani.

@strumf11 - O sa verific si jugul motor si o sa postez dupa. Merci de idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare: bratele nu pot fi reconditionate? colegul cipos spunea ca el le-a reconditionat, sau nu am inteles eu bine......bucsele de la brate nu pot fi schimbate? sau despre ce bucse se vorbeste ca se schimba? ma gandesc ca decat sa le schimbam le mai reconditionam odata si apoi le schimbam...intreb si eu pentru ca sunt nedumerit.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce fel de brate. Daca ti se duce bucsa, se poate schimba, dar daca se duce pivotul din partea opusa, cel putin la passat din cate am vazut eu nu se poate schimba, decat cu un brat nou (care include si bucsa). La golf de exemplu, se poate schimba si pivotul respectiv separat, e prins in suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc bucse de schimb pentru toate bratele , cu preturi cuprinse intre 40-100 ron . Dar ce te faci cind dupa ce schimbi bucsa iti cade si pivotul de pe acelasi brat ?? Trebuie sa schimbi bratul cu totul , ca pivotii nu poti sa-i schimbi.

Eu unul nu ma risc sa merg cu 180 Km/h cu brate reconditionate , dar poate pentru unii viata lor conteaza mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum nu cred ca mergi des cu 180 la ora. cipos spunea ca se reconditioneaza si pivotii cu teflon sau nu stiu ce.....poate nu am inteles eu bine. oricum interesanta chestia de la golf cu posibilitatea schimbarii pivotilor separat. la ce golf se intampla asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi pe E85 (Bacau-Bucuresti) am portiuni unde de regula merg cu 200. Sorry de :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Am si eu o problema care sincer ma scoate din minti atat de tare incat vreau sa renunt la masina sa trec pe alt sistem de suspensie/directie.In august 2008 am schimbat kitul complet de brate fata la masina din semnatura(marca kit brate "SWAG").Pana aici totul bine si frumos,la mai putin de 2 zile a inceput sa cloncane iar tot asa in denivelari marunte si la viteza mica(destul de finut si rar).Ma duc la service s-au uitat la ea si nimic...totul era normal(cel putin asa zic ei).Prin luna decembrie a inceput sa faca rau de tot de ziceai ca se rupe masina.Am mers la service si mi-a gasit un brat superior cu bucsa aia de cauciuc rupta pe stanga si pe dreapta,si mi-au zis sa vb cu ala de la care i-a piesele sa imi aduca alte brate pe garantie.Din decembrie si pana acum am schimbat si amortizoarele fata cu flanse ca am zis sa nu am nici o indoiala asupra lor sa fie totul nou si sa nu mai troncane nimic.Azi am mers la service am schimbat bratele pe garantie si ala a trimis 4 in loc de 2 si patronul de la service fiindu-mi prieten mi le-a schimbat si pe alea cu toate ca nu aveau nimic.Astea sunt marca "FEBI".Cand ies in proba cu masina din service si ajung pe un drum pietruit unde stiam sigur ca cloncane....surpriza....cloncaneau in continuare.Deci va rog sa ma ajutati ca sunt disperat si un pachet de nervi in acelasi timp ce sa mai schimb ca sa scap de aceasta cloncaneala pe fata? Totul este nou....poate calitate mare nu...dar sa cloncane din primii 300 m? Tin sa precizez ca am verificat caseta si nu are nimic.Amortizoare si flanse noi,kit de brate nou,capuri de planetare noi, nu stiu ce sa ii mai fac.Cred ca o sa renunt sa mai tin masina cu acest sistem de suspensie.Astept ideile voastre si va multumesc anticipat!

Eu mi le-am schimba singur si totul e perfect, dar cred ca nu ai pus piese bune ci niste chinezisme / turcisme ordinare. Banuiesc ca in cazul tau ar putea fi si ceva uzat la directie - capete de bara, bielete sau caseta cu joc. Daca cei de la service nu ii dau de cap schimba atelierul, eventual fa o diagnoza la reprezentanta sau la alte ateliere. Eu personal cred ca nu sunt greu de diagnosticat, secretul e sa virezi rotile succesiv si sa misti de ele, afli repede ce nu e bine.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puneti fratilor piese originale. La suspensie e Lemforder, dar stiti toti, insa va bucurati pentru cateva milioane. Diferenta intre "o fata" lemforder si una mai ieftina poate fi de maxim 1000ron. Eu am schimbat in 150.000km doar 2 brate superioare pe stanga(trebuia doar unul, dar nu a iesit surubul port pivoti si a trebuit sa tai pivotii) si ambele capete de bara tot lemforder(schimbate din cauza unei diagnosticari proaste care de fapt nici nu trebuiau schimbate). Te ustura buzunarul putin(400bratele + 270 captele de bara) dar merita. Timpul iti va dovedi ca daca strangi acum din "buci" pe romaneste nu vei plati 2 -3 manopere in plus pe viitor. Am coleg de munca cu fata schimbata total meyle de un an de zile(1400 ron). I-au cazut doi pivoti). Mie doar unul in 150000km si 5 ani juma. Am mai scris asta, nu vreau decat sa va indreptati spre bine chiar de e mai scump, va fi pentru binele vostru :salut: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, subscriu si eu la cele spuse anterior. Sunt multe brate, sunt sensibile si calitatea pieselor e cruciala, dar cel mai important e ca viata atarna de un pivot.

Mie personal mi se par destul de fiabile cele de origine, in sensul ca eu cand le-am schimbat la 200k erau originale (aveau stantat anul pe ele si toate erau din 99) si nici macar nu erau uzate tare (doar trei brate din 8 aveau joc redus in pivoti, in mod normal nu prea bateau). Cred ca la orice model de masina un asemenea numar de km ajung pentru articulatiile astea.

Mi se pare incredibil sa spuna cineva ca a schimbat toate bratele la service (inclusiv bielete) si ca dupa aia mai bate ceva un numar important de km, iar la service nu pot sa identifice sursa zgomotului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valioglu eu inteleg ca piesele puse de mine nu sunt originale dar nu ti se pare oarecum ciudat sa le schimbi pe toate inclusiv capete de bara ,bielete,brate,amortizoare,flanse si cand iesi cu ele pe poarta service-ului sa troncane.Deci nu e vb de piese intelegeam daca troncaneau in 500-1000 de km...ca na atat au tinut...de toti banii,dar de fapt nu am apucat sa fac 500 de m si troncane ceva in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un post anterior ai spus ca ai mers doua zile si ca dupa aceea a inceput sa faca din nou, intai incet, dupa aceea mai tare. Deci e clar ca daca te-ai dus si cand ai plecat nu mai facea o nimerisei, de aceea am presupus ca au gresit montajul, nici eu nu am crezut ca tin doar atat de putin. Daca ai totul schimbat si tot face zgomot imediat dupa ce iesi pe poarta serviceului atunci cauzele poate sunt altele: roata nestransa, planetara nestransa, brat nestrans, alte suruburi, prezoane etc, toba care atinge undeva, orice alt element de caroserie sau mecanica care nu e bine fixat, brat cu defect de fabricatie, caseta de directie uzata. Nu ignora nici puntea spate sau amortizoarele spate, uneori pare a fi pe fata dar e o problema in spate.... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbul de brate am preferat sa tin eu de anumite piese tocmai sa nu dea mecanicul prea tare cu ciocanul. Tot eu i-am dat incalzitor sa scoata surubul port pivoti. Mai e nevoie sa va zic cum lucreaza mecanicii cand nu sunteti langa ei. Mai e nevoie sa va zic ca a trebuit sa il "indrum" uneori din "cunostintele mele acumulate doar din elsa" ?!?. Imi venea sa ii rup capatana la mecanic cand ii vedeam neindemanarea uneori. Problema e ca nu am avut eu scule ca lumea, ale mele, altfel imi faceam eu treaba. Nu stai langa el, te rezolva cum ii vine mai comod. Te mai si bucuri ca ti-a facut treaba repede, dar nu mai el stie ce ciocane a dat si ce stricaciuni poate ti-a facut si le vei copnstata in timp dand vina pe drumurile romanesti, asta pentru ca nu ai stat langa el. Si mai dai si bani in plus ca intre ghilimele "omul" a facut treaba buna, e meserias. Si tu il mai si recomanzi. Mor pe manoperele bine platite, prost executate. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Descoperit sursa zgomotelor : bucsele de la puntea spate crapate (probabil neschimbate niciodata )

O sa revin cu impresii dupa ce le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soundmaker astepteptam efectul schimbarii bucselor spate la tine sa ne zici daca mai troncane sau nu ceva.Da la mine zgomotul pare a veni din partea stanga fata a masinii si nu mereu.Am ascultat mai atent si am incercat sa imi dau seama mai exact de unde vin troncanelile si am observat ca se aud doar la viteza mica si cand rotile din fata coboara intr-un sant/groapa/denivelare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soundmaker: n-asi vrea sa cobesc dar eu am schimbat degeaba bucsele la puntea spate; bineinteles ca nu s-a rezolvat nimic inafara faptului ca am fost mai sarac cu 5 milioane; asta dupa schimbare brate si telescoape fata, bineinteles.

La cat sunt de solid facute bucsele de la puntea spate la passat, acum am mari dubii ca ar putea sa dea acel gen de cloncanituri despre care tot vorbim.

La mine au fost, succesiv:

-tampon motor (cloncanit la accelerare--franare); rupt pur si simplu la interior, impecabil la exterior; descoperit din greseala de un mecanic care s-a sprijinit de motor, masina fiind pe elevator

-bielete antiruliu (cloncanit la gropi mici si dese, nu si la gropi mari)

Modificat de ady2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si mie, la o diagnosticare mi-a zis mecanicul ca am bucsele de pe puntea spate duse. Ce marca de bucse e pe original?... Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pretul acela (450 ron) au fost originale, complete (bucsa+partea de aluminiu) dar fara acte si cu codul partial polizat :) ; valabil pentru septembrie 2007.

Daca nu s-au modificat preturile, originale, complete, la reprezentanta VW Autoword Cluj - aproximativ 75 euro/bucata. Am auzit ca acum s-ar gasi si bucsa separat, cam la jumatate din pretul total; nu stiu daca tot pe original sau pe ce producator.

Modificat de ady2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io n-am gasit pe-aici bucsa de la puntea spate separat, doar cu tot cu suport.....si mie mi-a zis mecanicu ca una din ele e cam pe duca, dar mi-a zis ca pana nu se aude vreun zgomot, n-are rost s-o schimb, ca e originala si ca asa o calitate nu voi mai gasi in veci..... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Care ar fi ordinea producatorilor (in functie de calitate) ?

Presupun ca Lemfoerder ar fi primul loc ca e OEM (presupunere nu intotdeauna corecta)..

Dar celelalte pozitii de cine sunt ocupate ?

(ma intereseaza pentru un kit complet de brate)

Modificat de @llex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!