Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

am si eu o problema asemanatoare.Pe drum rau la viteza mica se aude o bataie si parca loveste in volan.cand stau pe loc are tot acel joc.iar la viteze mari in special in depasiri cand ies sau reintru pe banda de mers parca joaca masina pe drum,ca si cum as pierde controlul volanului.daca a mai sezizat cineva la masina lui,astept niste pareri sau chiar solutii. P.S. ASA AM CUMPARAT MASINA,DECI NU CUNOSC ISTORICUL EI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai  vrei sa-ti spunem noi ce are ? Prima operatie cand iei o masina sh care este ? O urci pe un elevator si verifici tot ce tine de siguranta ta. Dupa aceea te iei de difuzoare si zorzoane...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu de ce ti-ai facut cont pe forum? Ca sa fii mai destept decat altii.daca vrei sa iti dai cu parerea te astept oricand,dar numa lua cu chestii de genul asta. e ok asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand masina iti lasa impresia ca nu detii controlul absolut al directiei, esti un pericol pe sosea pentru noi cel putin, daca de tine nu-ti pasa.

Asta se intampla cand articulatiile sunt peste masura de uzate si arata ca masina a trecut pe ''langa'' ITP de cateva ori.

Daca ma uit in urma observ ca primele tale posturi erau legate de difuzoare, asa ca parerea mea de mai sus este ok. Mai mult decat pareri nu poti avea aici, diagnosticul se pune pe elevator, nu online.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se poate repara si online ar fi perfect.

Acum serios, suspensia multilink este gresit diagnosticata si de unii mecanici la fata locului, apoi sa faci o diagnosticare online.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai Butco, ia du-te tu la service si nu mai fa pe desteptul aici !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare toti care cer pareri pe acest forum sunt in situatia mea.vad ca va legati doar de mine.I.T.P -ul l-am facut si nu cu spaga.bine ca sunteti voi destepti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea iti putem spune ce are. Trebuie sa mergi la o constatare sa vezi ce elemente sunt uzate. Din descriere ai putea avea probleme cu amortizoarele, articulatiile rotii, directia, si chiar cu rotile. Mergi si fa constatare si posteaza dupa ce probleme ti-au gasit si noi te vom putea consulta cu preturi - ateliere etc.

Evident ca vrem sa te ajutam, dar masina trebuie vazuta de mecanic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Acum iti pot da o pauza. Macar vei sti pentru ce. Desteptule...  ;)

Data viitoare vei sti sa pui problema. Probabil...

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tampita senzatia simtita de butco...asa simteam si eu cand bruscam masina, imediat ce am luat-o..am schimbat kit brate, amortizoare si tot ce se putea pe fata, si pot sa zic ca e mai atenuata senzatia...urmeaza partea spate, amortizoare (pe ulei de data asta) si bucse, am auzit ca ar fi si acolo vro 2...mentionez ca am mers si cu un alt passat, ce e drept variant, si cam nu prea e aceeasi senzatie.(comparatie facuta in depasiri undeva la aprox 120 km)..tind sa cred ca e vorba de latimea anvelopelor, greutatea masinii, arcuri in cazul meu...

insa mai cred ca primele modele de b5 au iesit mai firave, si ma refer aici la cele cu luminile bord verzi...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai refacut geometria dupa schimbul bratelor ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca primele modele de b5 au iesit mai firave, si ma refer aici la cele cu luminile bord verzi...

Da' de unde.

Pune amortizoare noi (recomandat chiar OEM), anvelope minim 205 R16, presiunea ceruta de producator si vei simti o alta masina. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza, am refacut si geometria...

 

cosmin, amortizoarele schimbate au fost KYB(made in spania), au fost noi, cu ele am schimbat si bucsele de la bara stabilizatoare, si metahoanele...poate ai si u dreptate cu dimensiunile la roti..eu am doar 195/65/15 trecut in carte si merg cu 205/60/15..oricum am un off..vreau sa schimb bieletele antiruliu si capetele de bara...

 

deviind de la subiect, care brat de jos ar fi responsabil cu mentinerea rotii pe linie, la franare...uneori cand franez se aude un trosc mic, ca si cand de la inertie caroseria revine inapoi...la itp a iesit ok insa eu stiind imi sta pe creier...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coarba:

 

vand-bascule-fata-vw-passat-b5-9287813df

 

Are si rol de tirant.

 

Cu amortizoarele m-am fript si eu. Noi, made in Germany si era barcuta. Asa ca nu fi asa sigur.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deviind de la subiect, care brat de jos ar fi responsabil cu mentinerea rotii pe linie, la franare...uneori cand franez se aude un trosc mic, ca si cand de la inertie caroseria revine inapoi...la itp a iesit ok insa eu stiind imi sta pe creier...

Si al meu face asa, si alt passat cu care am mers la fel. Nu e neaparat de la brat, ale mele sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite..eu am RTS, si a inceput sa faca asa aprox dupa 2000 km, mai devreme kiar...un amic are Master Sport, schimbate de acum 2 ani...ba a dracu sa fie de face asa, sii bat bratele ca la concurs...

nu e deranjant..adik nu mai deranjant ca scartaitul fetelor de usi, insa colac peste pupaza, inca o bila neagra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbati bieletele antiruliu si luati numai Lemforder,costa in jurul a 150 lei perechea... Sunt primele care se duc... Veti fi incantati de comportamentul ulterior si minima investitie!;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur de ce spui? Eu le-am schimbat acum vreo 3 ani cu niste chinezarii si arata inca bine. Le-as schimba cu cea mai mare placere daca ar fi asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am schimbat acum o doua luni pt ca mi se parea ca nu prea arata bine bucsele (am umblat la placute / discuri atunci). Am gresit, erau inca in stare foarte buna. Cele vechi erau originale de pe masina din 1999 deci aveau 14 ani si erau inca bune. Atat cele vechi cat si cele noi sunt Lemforder. Acum 4-5 ani am schimbat bratele si aveau cam toate un pic de joc in pivoti, dar bieletele erau ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

Salut. Ultimele 3 pagini le-am citit de doua ori si incercam sa inteleg inversunarea cu care unii oameni recomanda un brand anume...sau lobby-ul pe care il fac aproape insistent acelei marci. Va ganditi ca nu toata lumea are 400 lei pentru un brat inferior? Oamenii astia in general cauta solutii de mijloc...cum sunt eu. Nu am bani nici de cele mai scumpe piese de pe piata, dar nu vreau sa imi iau nici primele stifturi. Ca idee, am un brat Optimal (superior) schimbat aproape cand am luat masina..la cateva luni. Am dat cred ca 120 lei pe el...si de 18.000 km nu ar da nici un semn ca ar ceda la prima groapa. Nu cred ca exista cea mai buna piesa.  E foarte util forumul...dar unii chiar ar trebui sa se calmeze un pic...am impresia ca daca cineva imi recomanda un brand anume si pun altceva...risc sa fiu luat la palme doar ca am indraznit sa pun altceva. Eu zic sa fim mai ingaduitori :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu pui ce vrei, noi iti spunem din experienta. Nu e inversunare, asta se monteaza din fabrica si am constatat ca e de calitate, dar si scump. Nu stiu ce inseamna ingaduitori, nimeni nu obliga un user de pe forum sa puna o marca anume, doar spunem ce stim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nu voi promova NIMIC altceva decat acea marca anume.

Si nu din inversunare ci pentru ca atunci cand va veni cineva peste ani si va cauta un sfat, sa gaseasca sfatul cel mai bun din punct de vedere al fiabilitatii.

Ca sa iei orice alta marca de brate, nu-ti trebuie sfaturi. Le iei, le montezi si te rogi. Te vor tine dupa cat esti de credincios.

 

18.000 de km tine un schimb de ulei sau o bucsa de Dacie, nu un brat de VW. Vorbim de fiabilitate dupa 100-150.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LIVIU,

colegii au dreptate

eu am vazut pe pielea mea in ce consta diferenta de pret.

IN CALITATE

CHINA 20k,germania 12OK

 

UN SFAT PRIETENESC:

nu cumparati masini pe care nu le puteti intretine!

daca ii dai 'RAHAT' ,ca un 'RAHAT' va merge!!!!

Modificat de Prazvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreaba la orice service despre bratele la passat, a4 sau superb sa vezi ce iti zic. Ca se schimba intr-o veselie. Oare de ce? Pentru ca se pun piese meid in jermany, si pe urma daca il intrebi pe om, iti zice e e proasta la directie. Ia sa puna el TRW sau Lemforder sa vezi cum depaseste 100k lejer. Exemplu concret. Cand am luat masina am schimbat 2 brate superioare. Am pus ruville(nu cele mai ieftine) si dupa 20k bateau mai rau ca alea de 200k. Alegerea e a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!