Jump to content

Suspensie Si Articulatii - Golf 5 / Jetta


cipus
 Share

Postare recomandată

Bara torsiune sau stabilizatoare.dar de ce? iti bat bucsele la bara aia?vezi ca nu prea cad si nu se schimba bucsele separat vine cu tot cu bara ca sunt capsate de bara.Si pe mine ma pus un mecanic sa o schimb si am schimbat-o degeaba sa-ti zic si un pret 600 de lei.asa ca stai linistit schimba mecanicul daca ti-a zis de bucsele alea sau poate ca ti-o fi cazand doar daca are masina vreun milion de km sau ai facut offroad.
Ms mult de raspuns, aveam o bataie pe dreapta care suna mai mult in gol, ca si cum as fi avut ceva prin portbagaj ce nu era fixat si face zgomot.Acest sunet nu se auzea la o groapa sau denivelare, ci doar la denivelari repetate si scurte, una dupa alta.Am fost la mecanic, mi-a sugerat sa schimb pivotii, i-am schimbat pe amandoi chiar daca batea doar drapta, insa la final mi-a zis mecanicul ca este posibil sa mai bata in continuare(asta dupa ce a schimbat pivotii, foarte ciudat, stiu) si mi-a recomandat sa schimb acea bara.Normal ca mi s-a parut cam ciudat si am inceput sa intreb pe aici.Masina are 110.000 km, o am de noua si pana acum am schimbat in urma cu 3-4 mii km doar bucsele mari de brat, altceva nu a fost necesar.Revenind, dupa ce am schimbat pivotii tot se mai aude ceva pe acolo, nu am prins inca un drum cu denivelari succesive ca sa imi dau seama sigur.Daca s-a mai lovit cineva de problema asta, rog un sfat.multumesc!
Bara torsiune sau stabilizatoare.dar de ce? iti bat bucsele la bara aia?vezi ca nu prea cad si nu se schimba bucsele separat vine cu tot cu bara ca sunt capsate de bara.Si pe mine ma pus un mecanic sa o schimb si am schimbat-o degeaba sa-ti zic si un pret 600 de lei.asa ca stai linistit schimba mecanicul daca ti-a zis de bucsele alea sau poate ca ti-o fi cazand doar daca are masina vreun milion de km sau ai facut offroad.
Ms mult de raspuns, aveam o bataie pe dreapta care suna mai mult in gol, ca si cum as fi avut ceva prin portbagaj ce nu era fixat si face zgomot.Acest sunet nu se auzea la o groapa sau denivelare, ci doar la denivelari repetate si scurte, una dupa alta.Am fost la mecanic, mi-a sugerat sa schimb pivotii, i-am schimbat pe amandoi chiar daca batea doar drapta, insa la final mi-a zis mecanicul ca este posibil sa mai bata in continuare(asta dupa ce a schimbat pivotii, foarte ciudat, stiu) si mi-a recomandat sa schimb acea bara.Normal ca mi s-a parut cam ciudat si am inceput sa intreb pe aici.Masina are 110.000 km, o am de noua si pana acum am schimbat in urma cu 3-4 mii km doar bucsele mari de brat, altceva nu a fost necesar.Revenind, dupa ce am schimbat pivotii tot se mai aude ceva pe acolo, nu am prins inca un drum cu denivelari succesive ca sa imi dau seama sigur.Daca s-a mai lovit cineva de problema asta, rog un sfat.multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie bieletele antiruliu care sunt prinse de bara aia ca alea cad cel mai des pivotii nu trebuia sa-i schimbi mai ales daca erau originali ca nici aia nu cad asa de repede ce poti sa verifici sunt bucsele mici de la bascula (30 ron/buc-lemforder)si bucsele cele mari sa se uite sa nu fie rupte nervurile sau sa aiba joc pe centru unde vine axul de la bascula care intra in ele (50 ron buc/febi-numai bucsa fara partea metalica de aluminiu).eu am un prieten are un golf 5 tot de nou are vreo 150000 poate si mai mult si mers pe drumuri de tara si pe camp (tot de noua o are si oricum muncita masinuta aia)si ce a schimbat pana acum au fos bieletele antiruliu o data parca si de vreo doua ori bucsele mari si mici de la bascule  si masina inca e tzeapana si nu se aude nici un zgomot asa ca mai mergi si la alt mecanic pentru o verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de raspuns.Bucsele mari le-am schimbat acum 3-4 mii de km, cele din suportul de aluminiu, doar bucsele.Am sa verific cele mici si bieletele antiruliu.Din pacate pt pivoti asta mi-a recomandat un coleg de pe forum care presteaza servicii de mecanica, probabil va primii feedback negativ fiindca m-am dus la el sa remediez problema cu bataia drapta fata, a zis ca sunt pivotii iar dupa ce i-a schimbat mi-a zis ca tot o sa se mai auda si ca ar trebui sa schimb piesa aia cu punct galben mentionata anterior cea de 600 lri...asa sunt oamenii.

Cum pot afla exact care este problema?Imi poate recomanda cineva un service bun ce detine stand de verificare a articulatiilor precum cel de la R.A.R de exemplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pivotii ce marca ai pus?verifica si flansele amortizor alea care sunt in capul amortizorului dar nu cred ca ar avea ceva. bucsele la bara aia nu au nimik stai linistit nu cad asa de usor si nici nu poti sa le schimbi ca sunt capsate de bara si vine cu totul  se misca ele ca sun elastice dar nu bat asa de repede eu am masina si am 350000 km si sunt tepene. Dar cel mai bine mergi la alt mecanic sa-ti faca o verificare


bieletele anti ruliu le-ai schimbat vreodata?alea care se prind de bara aia cu punct galben si amortizor daca nu schimbale ca mai mult ca sigur sunt ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pivotii ce marca ai pus?verifica si flansele amortizor alea care sunt in capul amortizorului dar nu cred ca ar avea ceva. bucsele la bara aia nu au nimik stai linistit nu cad asa de usor si nici nu poti sa le schimbi ca sunt capsate de bara si vine cu totul se misca ele ca sun elastice dar nu bat asa de repede eu am masina si am 350000 km si sunt tepene. Dar cel mai bine mergi la alt mecanic sa-ti faca o verificare

bieletele anti ruliu le-ai schimbat vreodata?alea care se prind de bara aia cu punct galben si amortizor daca nu schimbale ca mai mult ca sigur sunt ele

Pivotii pusi sunt meyle, am pastrat si piese oem sa intreb daca necesitau schimbare.Bieletele nu le-am schimbat niciodata, am sa le verific, de asemenea si bucsele mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pivotii nu au joc cand tragi de axul ala in sus.......sunt buni (stanga dreapta trebuie sa se miste nu conteaza daca mult ei nu trebuie sa aiba joc cand tragi de varful ala in sus si in jos) verifica tu bieletele antiruliu si vb dupa aia chiar curios cine te-a imbarligat asa .........mai degraba cad bieletele alea decat pivotii dar in fine....verifica la  alt mecanic ca o verificare e 10 lei


si ca sa fie treaba buna nu pe elvator pe rampa cel mai bine se verifica sa stea pe rotile ei ca pe elvator se intind toate articulatiile si mai greu iti dai seama


dar cand face balans stanga dreapta se aude ? (pe denivelari)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pivotii nu au joc cand tragi de axul ala in sus.......sunt buni (stanga dreapta trebuie sa se miste nu conteaza daca mult ei nu trebuie sa aiba joc cand tragi de varful ala in sus si in jos) verifica tu bieletele antiruliu si vb dupa aia chiar curios cine te-a imbarligat asa .........mai degraba cad bieletele alea decat pivotii dar in fine....verifica la alt mecanic ca o verificare e 10 lei

si ca sa fie treaba buna nu pe elvator pe rampa cel mai bine se verifica sa stea pe rotile ei ca pe elvator se intind toate articulatiile si mai greu iti dai seama

dar cand face balans stanga dreapta se aude ? (pe denivelari)

Tocmai am facut un drum in oras cu masina, la balans nu se aude nimic, doar cand e frig afara scartaie cauciucul de la bucse insa cu asta sunt obisnuit de cand am masina de noua, am fost atent la denivelarile de viteza de exemplu sa vad daca se aude ceva si nu bate nimic cand am un singur obstacol precum o denivelare de viteza.Am incercat si la 20/h si la 30/h insa nu se aude nimic, am luat denivelare chiar si cu partea dreapta doar si la fel, nimic.Insa cand merg pe un drum si sunt cateva denivelari succesive si roata intra in balans sus-jos repetat se aude ceva precum un sunet "in gol" nu stiu cum sa explic...

Iti dau PM cu persoana respectiva ce presteaza serviciu, inca nu vreau sa fac public in aria de feedback fiindca vreau sa ma asigur daca pivotii au fost schimbati pe nedrept sau nu.Ma duc sa iau unul din masina si fac testul propus de tine.De asemenea am sa verific si bieltele.

Multumesc pentru raspunsurile prompte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Imi da cineva o idee cum sa scap de un scartait groaznic pe care il am pe fata si asta de cand am schimbat flansele de la amortizoare.

Precizez ca scartie la plecare usoara ,viraje, coborare speed bump-uri etc. indiferent de temperatura exterioara se mai amelioreza cand ploua.

Am dat cu WD40 pe bucsele mici de brat ,pe bucsele de bara  fara rezultat.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt la momentul în care îmi programez intervenţia la suspensia faţă a maşinii (bucşi mari/mici, bielete antiruliu); am două întrebări:

  1. Febi Bilstein sau Lemforder?
  2. Doar bucşile mari (fără suportul din aluminiu) sau tot ansamblul?

Mulţumesc frumos pentru sfat!

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) recomand Lemforder , doar asta am pus pe articulatii si nu ma plang de nici un zgomot .

2)  recomand bucsele sa fie cu tot cu suportul de aluminiu  ( este cam dificil sa fie schimbate si mecanicul trebuie sa fie priceput sa le puna in aceiasi pozitie inapoi) .

Modificat de Doomy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

1. OE, pentru ca nu sunt scumpe.

2. Doar cu suport din aluminiu vei obtine aceeasi "tarie" a suspensiei, daca pui bucse pline de Cupra masina va devenii mai rigida.

De scos si pus nu e mare lucru, trebuie doar o mica presa pe care de regula o are orice service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva codul pe Lemforder sau Febi Bilstein pentru cele pline de Cupra? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru jetta si golf 5 merge codul asta de audii tt bucse pline le am eu pe masina si sunt fenomenale  uitate aici:http://www.youtube.com/watch?v=DsR2yKpGAMw


sau aici :http://www.youtube.com/watch?v=9JTmVTpvXYY


ce a pus colegul mai sus codul ala sunt de ibiza cupra si nu merg pe golf 5 sau pe jetta


iar codul febi pentru bucse e 34839

8j0199231

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe raspunderea voastra sa puneti bucse sport pe suspensie/directie ofilita standard ;) nu recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 deemman

 

Am schimbat un set lemforder ( bucsa cu totul) si un set doar miezul ( meyle) si sunt mult mai multumit de Meyle decat de Lemforder ( miez plin vs miez semi-plin).

 

bucsele mici le-am schimbat a 2-a oara in 25k km ( Lemforder) asa ca Iulian, esti sef pe banii tai. Plus ca mi-a spus nenea mecanicu ca data viitoare cand mai schimb bucsele mici o sa le schimb cu tot cu brate.

 

Eu personal as merge pe Meyle pt tot setul de bucse/miez  cat si pt biele si alte nebunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

băieţi, mersi mult pentru sfaturi :)

 

Momentan o să merg pe Lemforder până mai investigăm un pic problema “plin vs. semi-plin”… din păcate service-ul cu care lucrez eu nu deţinea Meyle da’ pentru tura următoare mă pregătesc mai temeinic. De asemenea, am decis să schimb doar miezul şi să vedem cum se “aude şi se simte” problema după. :D

Modificat de Iulian C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu am pus bucse pline pe jetta mea plus un set de amortizoare sport plus un set de arcuri eibach sportline asa ca vreau sa va spun ca nici nu zguduie prea tare si fratilor nu va mai zic cum se aseaza pe curbe e avion... aviz celui cu suspensia ofilita pune tu bucsele alea pline  si pe suspensia ofilita iar daca nu-ti place dau eu o bere si daca iti place dai tu berea  si te intreb eu ce inseamna o alta directie in afara de cealalta standard ce are in plus o directie standard fata de o alta directie, in afara de amortizoare si arcuri si bucile alea pline ce are in plus fata de una normala ca are aceeasi bucsa mica aceeasi caseta de directie aceiasi pivoti aceiasi bara de torsiune.....)(ma refer sport fabrica)?ti-ai pus intrebarea de ce masinile sport au bucsele alea pline iti zic eu din cauza ca ansamblul amortizor arc este mai tare mai rigid daca aveai bucsa normala cu nervuri la una sport in  2000 km sa zic ti le facea muci asa cu bucsele alea pline pe o suspensie standard cine a pus asa ceva stie  (uitativa la clipurile de mai jos si se vede diferenta intre o bucsa plina si una  normala):

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu m-am facut inteles:  ce se poate intampla, daca pe un golf 5 sa zicem, cu o suspensie standard cu cateva zeci de mii de km la activ, care a luat si o serie de gropi si directie nu la prima tinerete, vine un baietas de asta plin de figuri, pune bucse pline ? 

 

iti zic eu daca nu reusesti sa intuiesti.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vine un baietas de asta plin de figuri

 

aş prefera totuşi să menţinem discuţia în limitele bunului simţ…nu mă cunoşti, nu te cunosc, dar ne respectăm… ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era vorba de nici unul de pe forum, era un exemplu fictiv. Nu ma apuc sa fac referire la nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

pentru jetta si golf 5 merge codul asta de audii tt bucse pline le am eu pe masina si sunt fenomenale  uitate aici:http://www.youtube.com/watch?v=DsR2yKpGAMw

...

ce a pus colegul mai sus codul ala sunt de ibiza cupra si nu merg pe golf 5 sau pe jetta...

 

Codul din filmul respectiv este de bucsa cu tot cu suport de la Audi TT, noi vorbeam aici doar de bucse.

 

Esti in eroare cand afirmi ca bucsele cu codul 6LL407183 sunt doar pentru Ibiza Cupra, ele se potrivesc perfect la platforma Golf5.

Altii le-au si folosit deja, trebuia sa cauti pe forum, de ex. pe topicul de Scirocco.

 

Ca regula, la nici o masina pe platforma PQ35 (Golf 5) nu se pot comanda bucsele separat de suport, acest lucru este posibil doar platforma PQ25 (Polo, Ibiza, etc) si acestea se potrivesc fara probleme in suporturile de la PQ35.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

 

Am un golf 5 din 2004 cu 160 000 km.

 

Poate cineva sa imi dea codurile de piesa pt Bieletele antiruliu si celelalte bucse si pivoti ce trebuie schimbati la suspensia pe fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu  codul asta 6LL407183 l-am comandat eu si l-am facut retur prima oara la golf 5 si jetta nu se potrivesc iar codul care l-am pus eu 8jo199231 febi cod 34839 vine doar bucsa nu si suportul din aluminiu le am eu pe masina acum (vezi ca sunt trei filmulete uitate la ultimul unde e pus doar linkul asa mi la luat)acolo  iti arata cum se monteaza in suportul de aluminiu iar suportul este de tiguan care e asemnator cu cel de golf 5 si jetta


sau posibil sa vina si codul ala dar eu cand le-am comandat si au venit le-am masurat cu sublerul pe toate partile si erau mai mici


baga pe google codul meu si ai sa vezi si bucsa si aduce mai mult ce cod am eu cu cel original fata de celalalt


cine e amator de bucse pline sa se  uite aici: http://www.restrictionat.co.za/forum/viewtopic.php?t=169001&p=2002893


ca sa se convinga bineinteles


deeeeci uitate pe linkul ala care l-am postat sa vezi ca si baietii din alta tara spun ca,,,,,codul 6LL407183 e de ibiza cupra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

In film se prezinta codul 8J0199231, care este cod de piesa OE, bucsa cu tot cu suport.

La el ma refeream

 

Bucsele de Ibiza Cupra cu codul 6LL407183 se potrivesc foarte bine la G5, daca nu-i crezi nici pe cei care au folosit, sau cel la care ti-am dat link cu Scirocco atunci este problema ta.

In locul tau as pune bucse OE in loc de Febi, dar fiecare face ce doreste la masina lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!