Jump to content

My new Scirocco


robi_zet

Postare recomandată

Nu are cum să se curețe singur alea sunt gaze arse care scapa in admisie cand se deschid valvele de admisie. Asa se intampla la tsi / fsi si pe la 10k trebuie desfăcută admisia pentru curățare. Probabil depunerile sunt inrautatite de ceva posibil de frana de motor, ca atunci nu se face arderea.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu

Nu se vede bn in poza dar avea depuneri si pe injectoare. Oricum dupa curatare am auzit ca o sa fie alt motor

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu

Nu are cum să se curețe singur alea sunt gaze arse care scapa in admisie cand se deschid valvele de admisie. Asa se intampla la tsi / fsi si pe la 10k trebuie desfăcută admisia pentru curățare. Probabil depunerile sunt inrautatite de ceva posibil de frana de motor, ca atunci nu se face arderea.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

 

Ce sa se arda in frana de motor, ca in motor nu intra combustibil..

 

 

@robi: unde faci curatarea asta?

Modificat de mike.
Link către comentariu

Cand intra in frana de motor scapa gaze in admisie ca motorul nu mai are nevoie de boost si o parte din gazele din cilindri scapa in admisie pentru ca presiunea din cilindri e mai mare decat in galeria de admisie. Asta se intampla f scurt si dupa gazele sunt trase inapoi in motor de presiunea negativă facuta de pistoane.

Cand motorul e in forta presiunea turbinei nu lasa gaze arse in admisie.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu

Problema la mine din ce am inteles  a fost in felul urmator. Galeria in capat are niste flapsuri care se inchid si se deschid, acestea din cauza ca era foarte murdare numai actionau cum trebuie si clapeta de acceleratie era foarte solicitata.

post-42557-0-71719300-1387099643_thumb.j

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

Arunca si un PCV FIX acolo si incearca sa folosesti ulei care are continut redus de cenusa (sulphated ash  - sub 1% , preferabil 0.6-0.7) si benzina de 98+

 

E clar ca TSI/TFSI are o predispozitie la colmatarea supapelor dar se mai poate estompa fenomenul cu cele de mai sus. Asa aratau si supapele mele...injectoarele insa aratau bine.

 

O sa te duca ceva interventia...o sa trebuiasca sa schimbi toate garniturile, prezoane chiulasa, eventual un plan la chiulasa dar o sa mearga super bine pe urma :) ca noua

Link către comentariu

Care ar fi uleiurile alea? 

Vezi ca APR are o galerie de admisie fara clapete, ca upgrade pt 2.0 tfsi, probabil ca merge si pe tsi.

Link către comentariu

Uleiurile specifice in general ca :Motul Specific (VW507 sau 502) Castrol 504/507, Mobil 507..etc. Trebuie urmarite fisele tehnice ale uleiurilor.

 

De altfel eu am presupus ca s-au curatat supapele prin demontarea chiulasei. In caz contrar ...s-a curatat ceva din depunere dar nu tot

Modificat de saibot
Link către comentariu

Eu zic sa ramaneti pe ulei full-SAPS si sa curatati supapele ceva mai des decat sa periclitati sanatatea motorului pe termen lung.

Link către comentariu

Toni eu acum am motul specific, 5w30.

Am gasit la midocar kit reparatie injector 40 lei x 4, foarte bun pretul

Send from my Nokia 3310

post-42557-13872019942887_thumb.jpg

Link către comentariu

Cam asa arata supapele curatate in proportie de 75-80%

Send from my Nokia 3310

post-42557-13873159527893_thumb.jpg

post-42557-13873159852705_thumb.jpg

Link către comentariu

Nu stiu care a fost cauza. Din ce mi-a spus mecanicul se poate din mers subturat (nu) schimb de ulei prea tarziu (il schimb in maxim 10000 km) benzina proasta (petron 99+) mers pe distante scurte.... oare sa fie din cauza asta?

 

mersul pe distante scurte e posibil sa agraveze, mai ales iarna. benzina, eu as zice ca da, benzina petrom e jegoasa. si omv ca sunt aceeasi mancare de peste. uleiul nu, stiu ca bagi ulei bun si il schimbi mai des ca in service plan. subturat... tu stii...

Modificat de Cr1sti
Link către comentariu

Toni eu acum am motul specific, 5w30.

Am gasit la midocar kit reparatie injector 40 lei x 4, foarte bun pretul

Send from my Nokia 3310

Motul Specific 5W30 este low-saps, deci nu acolo ti se trage colmatarea supapelor.

Link către comentariu

TFSI-ul meu merge cu motul 5w30,si am un consum de 400 grame/1000 km. Vi se pare mult? Roby al tau cat consuma?

Link către comentariu

Nu consuma chiar asa mult in jur de 0.5l la 10000 km. Inca nu am rezolvat problema... Tot nu isi face clapeta adaptarea

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu

400 g la 1000km nu e mult pentru TFSI. Golfix tu ai tfsi deci turbo kkk si astea halesc ulei dar sunt forte solide. Daca bagi 5w40 o sa consume si mai putin. A mea(k04) consuma cam 1-1.5L(chiar si mai mult) la 10.000km in functie de cum merg (ce boost, setari, anotimp...etc)

 

Robi_zet are tsi si turbo IHI care nu consuma atat de mult ulei.

Probabil Cr1sti are tot TSI.

 

NU am auzit de TFSI care sa consume 0.5L la 10.000 si nu cred ca exista. Si spun asta bazandu-ma pe faptul ca am avut 2.0 TFSI nou si fara modificari care consuma fix la fel adica 1-2L   - 10000km

Modificat de saibot
Link către comentariu

150-200 gr la 8000 km. Mai mult nu a consumat niciodata, nici cu mersul pe H-ring sau Nurburgring. Am avut si consum intre revizii sub 100 ml ulei :) 100.000 KM, masina cumparata de noua si merge ca in prima zi :D de fapt mult mai tare :)) Am in portbagaj bidonul de Motul (300V 5w40) dar niciodata nu a trebuit sa opresc si sa bag ulei cum am auzit pe alti colegi... Eu zic ca masinile nu ar trebuie sa consume aproape deloc ulei, fie ele si turbo.. Garantat la cine ii consuma mult ulei probabil ca ar gasi si prin intercooler, etc..

 

Ar putea fi mutata discutia despre ulei pe un forum tehnic..

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Toate ca toate.... Inca nu am masina din cauza ca a naiba clapeta nu sa se calibreaza. Inainte sa curat admisia si supapele se ducea pana in 80% acum se dupa pana in 93% si se opreste  :tuktuk:

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!