Jump to content

skoda octavia 1.9 tdi 90cp


radutzu
 Share

Postare recomandată

intr-adevar xenoanele sunt reglate kam jos dar mi se par OK; oricum daca te duci la service si vorbesti cu bajetzii ti le ridica si dupa aia te semnalizeaza toti din fata ca sigur ii omori; e totusi vorba de xenoane fratzilor, nu de becuri normale

daca nu ii omori pe ceilalti participanti la trafic, ii omori pe cei de pe treceri sau care circula pe marginea drumului..... sunt atat de jos, ca ii vezi efectiv in ultima clipa!!!! sincer, nu m-am simtit deloc in largul meu.... farurile mele stock de pe golf bat mult mai bine...!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • radutzu

    24

  • bobo

    16

  • Andi TDI

    11

  • voinea

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

In oras bat destul de bine farurile dar in afara orasului e cam nasol ca bat intr-adevar foarte jos.

Modulul de zice chid cred ca face un bypass la auto-levelingul lor din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU umblati la Xenoane pe Octavia!!!!

Am vazut una ce nu le avea reglate corespunzator si era super NASPA. Si apoi se pierde garantaia, care in cazul defectiunii la faruri este destul de scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io v-am zis sa va potoliti cu ridicatu' de xenoane; io vad noaptea cu ele+proiectoare foarte bine; am vazut carute pe care nu le vedeai cu alte masini :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa va spun ca am masurat si bat exact la 11 m

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura pentru reglajul Xenoanelor implica doua faze: una de setare software si reglajul mecanic propriu-zis.

Se prea poate ca modulul Headlight Range sa nu fie codat software corespunzator (VAG COM) Este o treaba de 10 minute maxim si nu se intervine mecanic absolut deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura pentru reglajul Xenoanelor implica doua faze: una de setare software si reglajul mecanic propriu-zis.

Se prea poate ca modulul Headlight Range sa nu fie codat software corespunzator (VAG COM) Este o treaba de 10 minute maxim si nu se intervine mecanic absolut deloc.

la asta ma gandeam si io.... si atunci nu se pierde nici o garantie....

cum se face kestia asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

creca o sa-i iau de gat putin pe aia de la service!!! si cu scartzaitul din portiere ce sa fac? ca daca nu askult muzika ma dispera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare chiar daca nu are legatura cu topicul: este careva de aici din Iasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa, am uitat, am fost la aia de la c&c tuning si aveau nishte filtre de aer care ajungeau la vreo 120 de euro cu tot cu montat. iar puterea immi creshte cu vreo 5-7 cai. dar care este durata de viata a acestui filtru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

To radutzu

Acele filtre de aer "free flow" nu sunt de nici un folos motoarelor noastre TDI si in general motoarelor cu turbina cu geometrie variabila. In schimb daca nu il intretii corespunzator risti sa-ti scurtezi durata de viata a MAF-ului (contaminare praf-particule) si sa-ti "naclaiesti" galeria de admisie.

To chid

O procedura de codare software gasesti pe pagina mea adica aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar skoda business are turbina cu geometrie variabila? eu shtiam ca nu are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai motor ALH ai turbina cu geometrie variabila.

Poti verifica in felul urmator:

- Localizezi turbina (atasata de galeria de evacuare).

- De turbina trebuie sa fie atasata o pompa de comanda prin depresiune.

- Incerci sa impingi cu mina mecanismul de comanda al vanelor (o bara metalica ce iese din pompa), daca se misca (approx. 1 cm) este OK, daca nu inseamna ca nu schimbi vitezele corespunzator si ai vanele blocate.

Cauta pe TDIclub despre perioada de rodaj. Acolo o sa gasesti urmatoarea recomandare: motor rece - schimbi la nu mai putin de 2500rpm; motor cald - schimbi la nu mai putin de 3000rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun dar tot nu m-am lamurit cu scartzaitul din portiere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

yupiiiiii, am rezolvat treaba cu farurile. shtiti ca ce dist trebuiau sa bata: 30 m. akuma bat normal si bat super mishto, in sfarshit pot sa vad seara pe unde merg si sa-i chiorasc pe taximetrishti :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yupiiiiii, am rezolvat treaba cu farurile. shtiti ca ce dist trebuiau sa bata: 30 m. akuma bat normal si bat super mishto, in sfarshit pot sa vad seara pe unde merg si sa-i chiorasc pe taximetrishti :ok:

cum ai rezolvat?? ca am un prieten tot cu Octavia si are aceeasi problema...... :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dont know!! tot aia de la service au rezolvat problema :ok: deci cel mai bine ar fi sa-i bata la cap pe aia pana ii face treaba ca lumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

radutzu eu sunt din iasi dar acum vin numai in weekend , daca imi spui ce nr ai la masina poate ne cunoastem , eu am o octavia neagra , s-ar putea sa o stii

Cu xenoanele unde ai fost sa ti le reglezi ? La Open Service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 years later...

salut baieti de ceva timp mi  s-a aprins un bec galben in bord,cel de motor sau ceva de genu,si se aude un fisiit in stinga cum te uiti la motor,ca si cum ar pierde presiune,precizez ca nici nu mai trage cum tragea masina si este cam puturoasa,nu vreau sa ma duc la mecanicii lu peste prajit k am mai patito....dk ma pute ti ajuta as fii recunoscator multumesc frumos!masina este skoda tour 2004,1.9 tdi 90 cp,alh...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi intercooler sau furtun spart...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu ; daca nu vrei sa te duci la mecanic, o repari tu..sau..? numai scrie in format mirc / chat ( k , kd , q, etc) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am revenit,am gasit pe cineva care se pricepe la skoda ,inclusiv tdi-urile,dupa o scanare  cu vag,mi-a dat rezultatul: turbina infundata,plus o pompa de vacum care era stricata,si baga presiune aiurea. Am demontat-o cu prietenasul,a scos turbina si a desfundat-o la el in service,cu ultra-sunete ,sau ceva de genul asta,am inlocuit pompa,si am curatat si intercoolerul in care era ulei,toata treaba a durat 1 zi,si m-a costat 400 ron. Acum nu imi mai recunosc masina (fuge de rupe),si trebuie sa fiu atent la radar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut! Nu stiu exact daca postez unde trebuie, dar am urmatoarea problema la o skoda de 90CP ALH.

Nu functioneaza ceasurile de bord, absolut nimic(apa, combustibil, turatii, viteza)/

Am facut o scanare cu vcds si imi da urmatoarele erori:

Address 01: Engine        Labels: 038-906-018-AGR.lbl
   Part No: 038 906 018 GM
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  2162  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 31480  
   VCID: 67DD5D1705980F26359-4A3A
 
5 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239) 
            31-00 - Open or Short to Ground
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P1144 - 35-00 - Open or Short to Ground
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) 
            P1549 - 35-00 - Open or Short to Ground
17849 - EGR Valve (N18) 
            P1441 - 35-00 - Open Circuit or Short to Ground
Readiness: N/A
 
Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 AH
   Component: 5H Zentral-SG Komf. 0001  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 31480  
   VCID: 8407EA9B94EE443E30B-4A3A
 
   Subsystem 1 - Part No: 1U4959801B
   Component: 5H Tőrsteuerger. FS0002F  
 
   Subsystem 2 - Part No: 1U4959802B
   Component: 5H Tőrsteuerger. BF0002B  
 
   Subsystem 3 - Part No: 1U0959811B
   Component: 5H Tőrsteuerger. HL0002r  
 
   Subsystem 4 - Part No: 1U0959812B
   Component: 5H Tőrsteuerger. HR0002H  
 
5 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit 
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 
            35-00 - -
00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 
            54-00 - Incorrectly Equipped
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4) 
            35-00 - -
00934 - Electric Window Motor; Rear Left (V26) 
            35-00 - -
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Important e anul de fabricatie la cluster ,problema apare la auto 1999-2000.

Referitor la erori ele s au stocat in timp ,sterge si vezi ce reapare + ca nu apare nimic la adresa 17 pe instumente..Si n au legatura cu ceasurile,

Si vezi ca motorul e AGR!http://vwforum.auto-bild.ro/topic/23715-ceasuri-bord-skoda-octavia-19tdi-1999-cazute/

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!