Jump to content

skoda octavia 1.9 tdi 90cp


radutzu
 Share

Postare recomandată

offtopic: apropos, unde e un MOL accesibil in Bucuresti? Eu il stiu doar pe cel dinspre Otopeni :)

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • radutzu

    24

  • bobo

    16

  • Andi TDI

    11

  • voinea

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

offtopic: ma scuzati ca scriu asha la repezeala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: apropos, unde e un MOL accesibil in Bucuresti? Eu il stiu doar pe cel dinspre Otopeni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ radutzu

plasa de aluminiu pt prizele de aer am vazut la C&C tuning in Bucuresti pe B-dul 1 Mai.

pot sa-ti traduc eu de pe milotec daca-mi spui exact ce te intereseaza

Bog :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca eu sunt in iasi. oare ar putea sa mi le trimitta prin poshta iar aici numai sa le montez?

uite chestia asta ce inseamna : Lufteinl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...............

militari la lujerului,

dristor, langa metrou...

Cea de la MOL Dristor (BTW este langa mine ) are si motorina "Tempo" adicatelea Euro 3.

Sa nu uit sa-ti spun bobo,

Sa tii toate bonurile de motorina caci tendinta celor de la service este ca pentru orice problema dau vina pe tine ca ai pus motorina "proasta".

Eu servesc in principu OMV si am fost multumit de serviciile lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca eu sunt in iasi. oare ar putea sa mi le trimitta prin poshta iar aici numai sa le montez?

uite chestia asta ce inseamna : Lufteinl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu shtii oare aia din germania ar putea sa trimita produsele lor in romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare radutzu.

Dupa cate vezi si eu am aceeasi masina (e tot Bussines). Ce pot spune despre ea este economica (ca majoritatea TDI-urilor de fapt). Motorul trage foarte bine dupa ce pleaca de pe loc. Cum spunea si Andi la demaraj e mai greu dar odata ce ai plecat trege bine. La drum intins reprizele sunt satisfacatoare. Ca stabilitate este intr-adevat peste Cielo (stiu bine pt ca Cielo e masina pe care o conduc o zi de zi de fapt). Are suspensia mai tare dar nu atat de tare incat sa te zdruncine rau la gropi.

Pachetul de drumuri grele e foarte bun. Scutul ala de metal face toti banii, nu imi inchipui masina aia fara, pt ca are motorul destul de jos (la Cielo e cocotat in pom fata de asta).

In legatura cu motorina eu bag numai de la Petrom si nu pot spune ca am avut probleme.

Si aici as avea eu o intrebare. Cand am fost la revizie, tot discutam cu mecanicul care s-a ocupat de ea de intervalul la care se fac reviziile, si mi-a zis ca daca bag numai motorina Euro pot sa le fac si la 10.000 nu la 7500 (eu atunci eram la prima revizie). Am ramas foarte surprins, adica pot sa bag si motorina normala (nu ca as face vreodata asa ceva, dar.. ) ?? Din cate am tot citi eu(pe aici dar si prin alte parti) ar face destul rau la motor si nu numai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu motorul asta este ca poti sa pui cam orice motorina vrei fiindca nu este generatia de motoare commonrail. dar desigur ca daca pui motorina proasta nu prea face bne la motor.

tu faci reviziile la 7500?eu la 15.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima se face la 7500km iar urmatoarele la fel stiam si eu ca se fac la 15000km dar acum mi-au setat bordul sa ma atentioneze la 10.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare intrebatoare

mashina mea este in garantie (cumparata dec 2002) . daca vreau sa fac chiptunning mi se anuleaza cumva garantia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu motorul asta este ca poti sa pui cam orice motorina vrei fiindca nu este generatia de motoare commonrail. dar desigur ca daca pui motorina proasta nu prea face bne la motor.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare intrebatoare

mashina mea este in garantie (cumparata dec 2002) . daca vreau sa fac chiptunning mi se anuleaza cumva garantia?

eu te sfatuiesc sa nu te bagi la chiptunning daca mai vrei garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu demaraju, pai intr-a I -a si a II-a e mai lenesha dar cand ai bagat a treia s-a dus puska . eu am observat o chestie , cum am trecut de 2000 de ture si am bagat pedala la fund se aude vajaitul specific TDI-urilor si atunci se duce tare. vitezele se schimba cam la turatia de 2100-2300 rpm. aia de la service mi-au spus ca la 3000 sa schimb viteza dar mie mi se pare ca e cam turat motoru

Concluzia : cum e in orash ? Ii faci pe ashtia prin traffic sau nu ? Ca la drum am inteles ca e belea. Consum in oras ??? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de facut ii faci dar nu are rost, omori motorul. daca vrei sa faci play-uri intre semafoare, ia-ti una pe benzina :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
am o intrebare intrebatoare

mashina mea este in garantie (cumparata dec 2002) . daca vreau sa fac chiptunning mi se anuleaza cumva garantia?

discuta cu cei de la Aspad. Era in discutii sa nu se piarda garantia dupa chiptuning (si cu Autoitalia zicea ca o sa faca contract). Nu mai stiu cum s-au finalizat discutiile dar eu zic ca merita chiptuning. Sansele sa stie ca ai chiptuning sunt numai daca le spui sau daca ai masina avariata varza :) si ai mers la ei sa o repari. Stai tu linistit ca nu desfac ei sa verifice ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum mai bine nu ma risc , sau cel mai bine ma duc la ei la reprezentanta sa intreb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
oricum mai bine nu ma risc , sau cel mai bine ma duc la ei la reprezentanta sa intreb

eu zic sa nu-i intrebi tu. sa intrebe altcineva si sa-ti zica.

intreaba si la cei cu chiptuning pentru ca nu au nici un interes sa te minta (poate sa-ti arate o hartie sau ceva de genul asta si atunci totul e ok)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobo Vajaitul ala e turbina, in care de fapt e toata putere TDI-urilor. Iar daca o sa mergi cu geamul deschis o sa auzi ca e defapt un suierat.

Cu treptele de viteza, ce sa zic ... eu zic ca doar a-I-a e mai puturoasa, daca pleci bine cu a-I-a( a se intelege mai turata) cand schimbi a-II-a si bagi piciorul in ea se simte ca trage destul de bine.

Iar cu schimbatul vitezelor, eu shimb intre 2500-3000rpm, intr-o forja ajung si la 4000 dar numai in forja (destul de rar in ultimul timp, deh vreme nasoala), iar prin trafic se descurca bine, ti-am zis la demaraj e mai greu, ca apoi ai reprize bune.

Consumul in oras nu stiu sa-ti zic (e merg cu ea doar in weekend si sincer nu prea ma uit atunci la consum), dar in afara la mine e cam 5l/100km mers cu 120km/h si mai alert asa putin (adica daca e de bagat piciorul in ea intr-o depasire, asa sa fie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de chip tuning mai exista un software tuning care este NEDETECTABIL. De fapt se reprogrameaza map-ul injectiei pentru parametrii "mai agresivi". Totul se pastreaza in limitele proiectate folosind in schimb mai bine potentialul motorului.

In orice caz, orice tuning este indicat de facut dupa perioada de "lasare" a motorului adica dupa 10 - 15 mii Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

tuing software nu face momentan nimeni in Romania. Aspad va face asa ceva dar peste aprox. 2 luni (independent de dansii - tot cu softul de la Austrieci se va lucra). Dupa ce masina are 15-20k merita sa faci tuningul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca mai am o intrebare: care este diferenta intre motorul de 90 de cai de la skoda si cel de la passat de 130? numai turbina sau sunt modificari si la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 90 cp si respectiv cel de 110 cp sunt cu pompa distribuitoare adica exista o pompa de inalta presiune de la care pleaca 4 linii de alimentare a celor 4 injectoare. Pompa este angrenata de cureaua de distributie.

pompa_distribuitoare.jpg

1 - injector

2 - corpul pompei de injectie

Motorul de 130 cp (respectiv 100 si mai vechiul 115 cp) sunt injector pompa adica fiecare injector are incorporata o pompa de inalta presiune (2050 bari) care este antrenata de axul cu came prin intermiedul unor tacheti cu role.

PD_anim.gif

2 - pompa injectorului

3 - injectorul

4 - axul cu came

Acestea sunt diferentele majore, in rest exista si alte diferente gen turbina de supraalimentare, ECU, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!