Jump to content

Ulei Pe La Joja


mihaidimache
 Share

Postare recomandată

eu n-am scos-o niciodata, am avut o tentativa, dar am zis ca daca asa e din fabrica.. s-o fi gandit inginerii aia nemti si ce se intampla vara

intrebam pe aici, pentru ca ori de la tine, ori de la altii care au mai zis pe aici ca le-au sarit uleiul cu tot cu siguranta..

am cam stat cu griji zilele astea de ger :) eu zic ca, conteaza si uleiul, rheinol-ul meu nu prea face margarina la buson, desi merg extrem de putin si numai prin oras... ajung la servici in 5-10 min, si mai stau eu cu motorul pornit prin parcare, iar acas ala fel 5-10 minute, dar ma mai invart pe bulevarde, sa se incalzeasca motorul naibii si sa incarce bateria :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pla....nu conteaza uleiul,eu aveam ulei proaspat in motor.

Si nemtii au problema asta si vorba aia au uleiuri calitative.

Adevarul ca la mine pe buson e unt de arahide. :lol:

Ciudat... eu am avut problema dupa circa 20-30 minute de mers al motorului si cu apa la 90 grade.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Problema asta am patit-o si eu la un moment dat, datorita drumurilor scurte se aduna acest condens. Acesta se amesteca cu vaporii de ulei si ingheta in zona epuratorului. O problema la mine a fost ca epuratorul scapa si putin ulei, din cauza semringurilor care nu mai etansau cum trebuie, plus pe langa asta furtunul a fost si putin crepat in partea de jos si sigur tragea are rece care ajuta la formarea condesului. De cativa ani am dat jos epuratorul, l-am curatat si am schimbat cele doua semeringuri si bandajat furtunul. De atunci pace si prietenie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum in parcare m-am uitat pe la furtun, siguranta e in partea de sus a furtunului, iar spre mijloc trece foarte aproape de furtunasul retur al antigelului din vasul de expansiune, care evident ca frigea, abea in partea de jos furtunul unde iese din epurator se simtea mai rece, in rest pare sa fie gandit bine :)

 

mai ramane unde zice gabi, si anume unde intra in carcasa filtrului de aer, acolo e un fel de valva la intrarea pe mica teava care imprastie aerul pe toata carcasa

 

probabil acolo ingheata, dar dece nu la toti ?

 

eu totusi dau vina pe uleiul prost :D nu de alta dar si eu merg foarte putin (cum am zis mai sus) si nu stiu daca apuca 30 min sa mearga pe zi golful, o mai tin eu pornita prin parcari

 

de T5 nu mai zic, iarna e horror pentru diesel-urile mari, dureaza 40 min sa se incalzeasca motorul :))

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit-o cu acest epurator si a fost destul de naspa.Cum la mine serviciul este aproape de casa mergeam cu masina pana la servici si nici nu apuca macar sa se incalzeasca pana intr-o zi cand am ridicat capota si m-am speriat cat ulei aveam pe la joja pe motor,pe baia de ulei.

A trebuit sa il demontez si ce am gasit in el m-am crucit la propriu.Era efectiv plin de o mazga uleioasa iar furtunul epuratorului era obturat abia mai iesea gazele din el asa obturat era.Dupa 2 zile de curatat si inmuiat a iesit bec epuratorul.I-am schimbat si garniturile si pe langa a trebuit sa demontez si clapeta de acceleratie si EGR,teava EGR cea dintre el si clapeta de acceleratie si am gasit o groaza de ulei si mazga.

Dupa ce le-am curatat si adaptat si am schimbat uleiul la motor,motorul merge absolut impecabil si de cand le-am curat merg cu furtunul de la epurator scos si ma gandesc pe unde sa pun furtunul ca sa nu il mai in clapeta de acceleratie ca vad ca face nu jale in urma lui.

In viitor epuratorul il voi curata la fiecare revizie a motorului 10.000 km maxim ca sa evit alte probleme.

 

Si daca am invatat ceva este:nu mergeti cu masina pe drumuri scurte si odata la ceva timp scoateti furtunul de la epurator si mergeti fara el pentru eliberarea condensului.Mai naspa este ca intra in masina gazele de la el.

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vreun tutorial despre cum se demonteaza si cum se curata acest epurator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si eu la furtunul epuratorului,are siguranta aia dar nu cred ca se incalzeste,adica am pus contactul dupa care am pus mana pe langa siguranta aia si nu am simtit caldura.M-am uitat si intrarea furtunului de la epurator in cutia pentru filtrul de aer si era niste gheata acolo.Nu stiu daca am facut bine dar am bagat joja pe acolo sa fac putin loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am pornit-o iar,am scos furtunul de la epurator,am lasat-o la relantiu si dupa circa 6 minute a inceput sa se prelinga iarasi pe la joja cate putin ulei.Siguranta aia de pe furtunul de la epurator se incalzeste pana la urma.Intrebarile mele sunt:1.daca am scos furtunul de la epurator si tot iese ulei inseamna ca este gheata in epurator,nu?2.Se poate scoate epuratorul pe deasupra,fara elevator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apkah  trebuie sa dai epuratorul jos sa il cureti cu tot cu furtunul care intra in carcasa filtrului de aer si pe urma ar fi recomandat sa bagi un ulei mai bun in motor.Aceeasi problema am avut-o si eu cu epuratorul pana in iarna anului trecut cand l-am curatat si m-am hotarat sa bag un ulei mai bun si de atunci nu am mai avut nici o problema chiar daca am circulat si pe distante mai scurte. Uleiul recomandat de mine e Mobil 1 0w40 full sintetic si am observat ca, cu uleiul asta nu mai bat nici tachetii asa tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva codurile garniturilor de la epurator?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N 90617501 si 036103677 sunt codurile celor 2 garnituri care trebuie schimbate. :icon_thumleft:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am observat ca mi-a curs ulei pe langa joja, cu toate ca verificam in fiecare dimineata daca se face presiune in motor scotand busonul de ulei. Maine vreau sa cumpar un buson de ulei sa dau o gaura in el si sa trag un furtun undeva jos, e deranjant sa stau in fiecare dimineata si seara cand ma intorc de la serviciu sa verfic daca o sa imi scuipe sau nu uleiul afara.

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Birba  exact asa procedez si eu :).  Sper ca in sonda de ulei in baia nu se face un dop de gheata. De 4 ani am luat si eu un buson de ulei cu 10 ron de la dezmembrari pe care am gaurit pe care folosesc pe vremea (-22C) asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce va referiti la sonda de ulei ca nu face gheata? La busonul gaurit cum ati procedat?e decat gaura in el sau mai e si vreun furtun tras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu iese uleiul pe gaura aceea,de cat este gaura?Dar pe furtunasul ala,in caz ca ii pui,nu iese

ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu are cum sa iasa ulei daca gauresti busonul de umplere cu ulei. Este sus. Gaze de carter pot sa iasa dar nu ulei. Problema este de la VV ca au conceput gresit motorul. Si nu mai numiti rezistenta care se incalzeste, siguranta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Birba ma refer la pompa de ulei care are sonda ei in baia de ulei).

Exact cum scrie si @Ebi nu are cum sa iasa ulei. La mine nu iasa deloc. Iasa ceva gaze dar intra in luftbalon care abia in jur de 10% se umpfla. Dar macar nici luftbalonul nu se sparge.

Iata si o poza http://vwforum.ro/topic/24567-ulei-pe-la-joja/page-12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am pornit masina,am scos furtunul care intra la filtrul fe aer,am scos di busonul de la uleisi am lasat-o sa mearga timp de 40 de minute.De scos uleiul pe la joja nu l-a scos deloc cat timp a fost bosonul de la ulei scos dat cand l-am pus,cu motorul mergand,a inceput oar sa scoata.De mentionat ar mai fi ca prin furtunul care intra in filtrul de aer ies putine gaze(sau asa mi s-a parut).Asta inseamna ca epuratorul este foarte imbacsit oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza-l epuratorul (3 surubi de 10)( poti sa demontezi si de sus nu trebuie masina la rampa) du-le in casa la caldura sa se dezghete , toarna benzin/motorina in el si curata.

Poti controla si daca sufli in furtun. Dar scoate busonul de ulei sa aiba aerul unde sa iasa ce sufli in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat gaura in buson,cu spiralul de 8 si nu mai iese uleiul pe la joja.Am si mers cu ea vreo 2 km cu 2000-2200 de ture.Asta pana cand imi ajung garniturile de la epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat si eu un buson de ulei si caut mai intai un cot micut ca sa trag un furtun undeva in jos sub masina sa nu murdaresc izolatia de la capota de la gazele care ies. Nu e cea mai estetica solutie dar decat sa stau mereu sa verific daca pierd ulei pe la joja merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e taiat furtunul acela care intra in carcasa filtrului de aer, desupra sigurantei sau cum ii zice. Eu poate din cauza asta nu am avut probleme pana acum.

Modificat de irinel1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu dar acolo unde este taiat este unsoare.

Am un var care lucreaza la un magazin de piese si acel furtun cu siguranta cu tot costa 250 lei :/

Modificat de irinel1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca exista si o valva mica din plastic  care la o pressiune de 0,5 psi bar se deschide. Cu o astfel de valva se poate stupa gaura facuta pe busonul de ulei.

 

Mai caut o incalzire/sonda alimentata cu 12V care poate sa fie insurubata in locul de surub de scurgere baia de ulei. Care ar avea scopul  sa incalzeasca in cateva minute uleiul in baia in caz ca un dop de gheata a stupat sonda a pompei de ulei pompa sa poate functiona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!