Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

daca masina sta destul de ridicata nu trebuie sa schimbi arcurile daca arcurile sunt obosite masina e 'cazuta'...uita te la distanta dintre roata si aripa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e sus..chiar prea sus dupa gusturile mele :)) deci sa nu ma bag si la arcuri? masina are 220mii km si probabil nu au fost schimbate de aceea am intrebat mai mult preventiv.

amortizoare testate de voi? care au fost mai "comode" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati-ma ca ma bag fix ca dipterele in apa, dar care ar fi distanta dintre roata si aripa daca arcurile ar fi "obosite"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un test de amortizoare a iesit:

Fata stanga 41% - Fata dreapta 45%

Spate stanga 43% - Spate dreapta 50%

Tipii de acolo de la reprezentanta spuneau ca e bine ca abea cand scade spre 20% se schimba...si ca la masinile noi ce le testeaza eficienta e undeva la 70%..nu stiu ce sa zic.

post-9964-0-49769500-1298292722_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu niste probleme cu un golf4 line 2000.Nu prea ma pricep dar poate ma ajutati sa descopar cauza si sa o rezolv :)

In primul rand masina este foarte joasa si cam prind cu bandoul majoritatea bordurilor din oras.

In al doilea rand socul primit la trecerea peste gropi marunte si canale este foarte puternic astfel incat bordul a inceput sa fie zgomotos.

De asemenea bucsele se strica foarte repede si banuiesc ca este tot din cauza acelui soc.

Alta manifestare ar fi ca la trecerea peste denivelari , canale , gropi spatele imi scartaie.

Presupun ca totul are legatura cu suspensiile , astept niste pareri si poate si niste recomandari daca este nevoie sa le schimb.

PS: La service mi s-a spus ca nu am suspensii sport.

Modificat de GJ-90-CLD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@abstrakt - mie cu telescoapele noi SPORT, montate cu 2 zile inainte, mi-a dat eficienta 60 stanga spate si 65 dreapta spate!!!

@GJ-90-CLD -

''Alta manifestare ar fi ca la trecerea peste denivelari , canale , gropi spatele imi scartaie.''
- aici ar trebui vazut de bucsele de la bara stabilizatoare!!!

Prima ''simptomatologie'' de telescoape terminate este balanganeala, la intrarea intr-o curba ai impresia ca balangane/topaie, si asta se intampla din cauza amortizoarelor care nu isi mai fac treaba si arcurile preiau socul si de aici probabil si sfarsitul bucsilor mai repede

De asemenea bucsele se strica foarte repede si banuiesc ca este tot din cauza acelui soc
... Arcurile nu se prea termina!!! De multe ori duci masina la REMAT si arcurile INCA sunt bune!!! Arcurile se ''strica'' de la stat/nemiscat!!!

(Poate nu ai amortizoare sport, poate ai doar arcuri sport si din cauza asta e mai lasata, atingi mai toate bordurile!)

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si care ar fi solutia pentru a trece mai usor peste canale ?

daca as cumpara amortizoare noi as rezolva problema?

Modificat de GJ-90-CLD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred mai mult ca sigur ca tu ai arcuri sport. inaltimea masinii e data de arcuri...daca spui ca e lasata jos..putine sanse sa fie rupte arcurile pe ambele parti. uita-te ce culoare au arcurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu nu prea inteleg de ce trebuie sa treci peste canale, ocolestele :blah: !!!

Daca te ''regasesti'' in cele scrise/descrise de mine mai sus(balangane/topaie masina) atunci incearca sa-ti schimbi telescoapele, in prima faza!!!

Si legat de ce spune colegul @abstrakt, eu iti recomand inainte de toate sa masori sau sa afli de la alti colegi, care este distanta intre prag si pamant la ei, ca sa poti sa compari, sau intre aripa si roata, sa-ti dai seama daca ai sau nu ai arcuri sport, dar in ambele cazuri sa te interesezi si de dimensiunile cauciucului/rotii! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

A mai patit cineva sa il lase amortizorul dintr-o data? Mi s-a intamplat ieri,si initial am crezut ca am trecut peste ceva,asa tare s-a simtit.Dupa mai multe teste am ajuns la concluzia ca cel cu problema ar fi din dreapta spate.Pe amortizor (original, din fabrica) , am doua coduri 1J0 513 025 DK si 1J0 512 011 CF.Poate cineva sa-mi spuna daca a mai patit asa ceva sau daca a mai auzit la cineva si de ce sunt doua coduri pe acceasi piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dragi colegi,

Am schimbat amortizoarele pe fata BOGE, masina fiind din anul 2000.

Intrebarea mea este daca ar fi bine sa schimb telescoapele si pe spate ?

Pareri pro contra ?

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbesc din experienta, este obligatoriu :Driver: . eu am facut asa ceva si dupa cateva luni erau la acelasi nivel fata - spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa fac un test inainte sa vad cum stau cu cele din spate.

Dar inclin sa cred ca ai dreptate.

Mersi pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare baieti..am si eu o rugaminte la voi... as dorii sa schimb si eu amortizoarele fata la masinutza din semnatura.. ce fel de amortizoare mi-ati recomanda...masina are amortzioare stock..si 90 de mii de km.. ce parere aveti despre "" Bilstein "" ?? sunt bunicele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neeee nu e bune :))

"Este" cam scumpe...vezi KYB...varianta medie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre amortizoare de serie Ta-Technix?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si'a luat un prieten cu un A4 variant din 98 fata-spate...l'a costat 32

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa coboare masina din amortizoare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna intrebare....Poate au filetul mai lung sau poate sunt ele mai scurte...:DOricum inainte sa le schimbe intre roata si caroserie bagai un pumn...acum nu prea mai incape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garda la sol e dată de ARCURI!

Dacă amortizorul are cursa mai scurtă atunci ai bătăi de cap la montaj. At

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci inseamna ca m'am inselat eu! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si'a luat un prieten cu un A4 variant din 98 fata-spate...l'a costat 32€/bucata.Asta acum 2 saptamani.Masina sta prea bine pentru banii astia.Un pic cam rigida pt gustul meu...Eu mi'am luat Sachs~8mil toate 4.Mai mult imi place cum sta a lui.Chiar daca zice ca sunt de serie,i'a cam coborat'o cu ~1 cm.Numai bine!

si eu sunt tentat de amortizoarele alea dar mi-a fost teama sa cumpar sa nu fie porcarii

la mine sunt ieftine rau...32E pe fata 28 pe spate

Modificat de PrasleaCV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu astept sa mai faca macar 10k km si apoi o sa mai dau o tura cu masina lui...daca e okai o sa incerc si pe pielea mea un experiment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tine-ma si pe mine la curent...si eu vreau sa le incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!