Jump to content

Cutie De Viteze


bogdangolf
 Share

Postare recomandată

Pui pe cineva sa apese ambreiajul si tu te uiti daca se misca parghia de debreiere, daca nu se misca problema este intre pedala si parghie si nu trebuie sa dai jos cutia, daca se misca nu ai incotro si trebuie data jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate s-a rupt furca, trebuie vazut ce este inauntru.

Oricum nu o mai porni asa pt. ca o sa strici mai rau pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat, oricum nicu nu prea aveam de gand sa o chinui asa, o tractez la mecanic si vad exact ce are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema...uneori imi intra foarte greu in a 1-a sau deloc...in rest intra usor in toate vitezele. Schimbatorul are joc dar nu cred ca e ca nu nimeresc vitezele...ca sunt invatat cu masina dar nush de ce face asta. Are cineva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe loc sau in mers? Pentru ca in mers nu ai vrea sa intre in viteza I :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa patea a mea inainte sa "crape" cand plecam de la semafor intra greu in treapta 1. Verifica-i uleiul ca nu e de joaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru ca ma bat cu morile de vant cautand o cutie sh cod DGH, m-am hotarat sa incerc sa o repar. Din cate vad mai nimeni nu prea vrea sa se bage la reparat cutii de viteza. Stie cineva prin IASI un meserias care sa faca asa ceva ca ma dispera de acum toate cautarile astea si toate solutiile gen "iti dau alt cod ca merge sigur, pune alta de alt fel ca e bine, s.a.m.d" :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DGH apare ca fiind cutie 02K pusa pe Caddy. Cutii identice cu DGH mai sunt CYZ, EAZ si FVW (au exact aceleasi rapoarte). Ca diferenta intre ele poate fi pozitia electromotorului sau marimea flanselor pe care se prind planetarele (flansele se pot schimba de pe cutia ta pe cea cu flanse mai mici sau mai mari)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi daca apesi usor pe schimbator in timp ce bagi a I-a, pana trece pintenul ala putin de opritor intra? Daca este asa atunci de vina este tamponul motorului, cumulat cu jocurile din timonerie cam asta-i rezultatul. Daca este tamponul dus o sa-ti faca figuri cu timpul si la treapta a II-a si la marsarier. Verifica motorul sa stea drept (cum te uiti din fata linia superioara a motorului sa fie paralela cu celelalte linii orizontale ale caroseriei) si verifica daca se misca motorul pe tamponul din dreapta cum te uiti din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar interesa si pe mine o siguranta,nu stiu daca se potriveste de la cutia ta la mine,eu am un golf 3 GT,1.8 benzina,90cp.De curand am avut un mare ghinion cu un service la care am schimbat ambreiajul,iar mecanicii de acolo s-au lovit de o problema cu desfacerea suruburilor de la flansa planetarei drepte,in sensul ca erau gripate.Si atunci s-au gandit ei ca ar trebui sa iasa din cutie,asa ca au tras cu un mare simt de raspundere pana cand acea siguranta care se afla pe capatul planetarei din cutie a cedat nervos,rupandu-se in 3 buc.Apoi,continuand sa mearga din greseala in greseala,au incercat sa puna in loc de siguranta aceasta una imporvizata dintr-un arc de sabot,pe care au introdus-o din exterior,asa cum "stiau ei" ca este la alte marci.Bineinteles ca a tinut exact 2 zile,cand m-am trezit ca la o curba mi-a aruncat planetara afara(planetara din dreapta de la modelul acesta are si un arc destul de puternic ,care o tine tensionata spre roata).Culmea este ca foarte multi mecanici cu experienta nu stiau ca aceasta siguranta se introduce prin interiorul cutiei de viteze,si nu din exterior.Ca sa fie un ghinion complet,am comandat-o la reprezentanta,mergand cu capatul planetarei care intra in cutie tocmai pt a putea fi vazuta si a nu se creea confuzii.Rezultatul a fost ca dupa 5-6 zile de asteptari,mi-au adus cu totul altceva.Acum stau cu cutia desfacuta si astept iarasi un nou transport.Practic sunt mai bine de 2 saptamani de cand masina e desfacuta pt un lucru de nimic,si pt. comoditatea celor de la service (nu le lipsesc dotarile,au scule f profesionale!)de a cauta o documentatie ,inainte de a se apuca de lucru. Scuzati-mi topicul cam lung,dar pur si simplu am vrut sa atrag atentia si altora de pe acest forum,sa aiba grija pe mana caror "specialisti" isi lasa masina pt. reparatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tie iti trebuie siguranta care tine capul de planetara de axul planetarei sau cea care tine flansa prinsa de diferential?

asta e siguranta care tine flansa:post-982-0-13162900-1318231127_thumb.jpg

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

Va salut

De curand am schimbat vechiul golf cu unul din 96 cod motor 1Z, la care am o problema: in viteza I-a imi intra foarte greu si atunci cu caraituri. Daca trag maneta intai in viteza a II-a si apoi o bag in vit. I intra fara probleme. Poate cineva sa-mi zica care e cauza? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel patesc si eu cu marche-arrierul, daca nu bag prima oara 1'a imi caraie :dry: Nu stiu ce ar putea avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincroanele de 1...2 dar primul pas schimbati uleiul cu o prespalare a cutiei/interior cu motorina ...de 2...3 ori,succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

am fost azi la mecanic, m-a pus sa deschid capota si a facut niste reglaje ceva pe acolo si acum parca am cutie noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Il poti intreba care era problema? Suntem mai multi cu aceeasi problema si ne-ai ajuta mult. Multumim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

am atasat o poza cu locul unde a umblat. l-am intrebat ce a facut acolo si care a fost cauza de ma necajea insa in loc de raspuns mi-a oferit un zambet dandu-mi de inteles ca nu are de gand sa-mi zica si nici nu am putut sa ma uit pt. ca eram la volan si ma punea sa bag in viteze diverite, cu motorul oprit. pot sa mai adaug ca in momentul cand am vrut sa ies din garaj, in loc de marsarier imi intra in viteza1, apoi a mai umblat pe acolo maxin 20 secunde si totul a fost ok.

post-58490-0-08493700-1318789806_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pe acolo a mai reglat timoneria de la schimbator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

am si eu un t4 din 97 si se aude un fluierat in treapta 5!

ma ajuta si pe mine cineva?

-sa-mi dea un diagnostic si ce s-ar putea face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data completeaza cu ulei pana la nivel si vezi daca mai face,poate ai putin uleiin cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mi se aud zgomote ciudate, ca niste batai continue, sub podea. acestea se aud cand reduc viteza cu frana de mototr, iar cand masina e in viteza si calc frana mai tare dispare.daca dau drumul reapare. in viraj nu se aude, doar atunci cand merg in linie dreapta si reduc in frana de motor. ce ar putea fi stie careva? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!