Jump to content

Cutie De Viteze


bogdangolf
 Share

Postare recomandată

Sa nu bagati pe cercul 1 ulei ca merge la fulie si ambreiaj numai pe la cercul 2 acolo in cutie merge

post-35637-1287476080_thumb.jpg

post-35637-1287476091_thumb.jpg

Modificat de cristio13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum as putea sa fac schimbul de ulei la cutie? din poza lui cristio mi-am dat seama pe unde completez, dar pe unde golesc uleiul vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un surub de golire sub cutia de viteze, mai exact sub diferential.

Scuze , am vazut ca in timp ce am scris a raspuns deja Fanex

Modificat de e13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi baieti! Mai revin cu o intrebare.

Ca sa schimbi semeringul de palier trebuie data cutia jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristio13 ai reusit sa cureti deci ambreajul?Se vad imbunatatiri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristio13 ai reusit sa cureti deci ambreajul?Se vad imbunatatiri?

L-am curatat cu sprayul din imagine dar inca-mi patineaza putin dar cred ca patina si cind am cumparat-o dar atuncea nu mi-am dat seama

post-35637-1287511720_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

hy, am si eu o intrebare in legatura cu cutia de viteza, asi vrea sa intreb daca se poate uita nivelul uleiuli din cutia de viteza?Cam ce cantitate de ulei intra intro cutie de viteza?In timp ce folosesc masina se simte daca mai e ulei in cutie? Astept raspunsurile , multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, vreau maine sa i fac schimbul de ulei in cutia de viteze .g3, 1.4 , 94' .cat ulei intra sa stiu sa cumpar?

si intr-una din pozele alea 2 de pe primul post al acestei pagini vad un buson alb si cu un capac care intra cumva pe centrul acelui buson infiletat acolo. la mine capacul busonului era scos de la locul lui, ce a suferit motorul din aceasta cauza? a intrat praf, apa in motor? ce se pune de fapt pe la acel buson ca nu mi dau seama. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat si azi pe unde sa completez si surpriza...nu am acel surub care e incercuit in poza lui cristeo13 , m-am uitat vreo 4 minute sa mi dau seama pe unde bag uleiul in cutie si pauza...chiar nu are nimeni un rasp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pe la surubul ala din poza de mai sus se pune ulei. Pe acolo nu stii exact cat trebuie sa pui.

http://www.brokevw.com/020oil.html

E la aria DIY un topic despre cutia de viteze (). Acolo gasesti tot ce vrei despre cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit toate informatiile necesare pe situl respectiv, multumesc pentru informatie. o zi buna

Modificat de pappzoltan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarele simptome la un Golf 3 GT 1.8 66kw:

1. In marche arrier, aud un zgomot descris de multi ca harait, carait, uneori foarte ascutit.

2. Uneori, cand apas mai in forta pe pedala de acceleratie fiind in marche arrier, sare din viteza.

3. Uneori nu intra in marche arrier, simt cum se blocheaza, reintra dupa ce apas pe ambreiaj din nou si caut o pozitie mai buna (dupa ce apas mai adanc si imping in fata maxim stanga).

La un service mi s-a diagnosticat la prima auditie (vedere) ca ar fi pinionul de marche arrier.

Intreb aici sa imi spuneti din experientele voastra care ar fi posibilele probleme, nu de alta, dar pretul pentru schimbarea acelui pinion ma duce la: 460 lei (pinionul) + 570 lei (manopera) = 1030 lei.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine iei alta cutie, te costa maxim 600 una sh. Eu trebuia sa schimb rulmentii dierentialului. Ma costau 360 lei plus ca nu eram sigur ca nu mai gasesc si altceva stricat. am preferat sa iau alta cu 500 lei. Sau poti incerca la demembrari numai pentru pinion, mai sunt si cutii desfacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi poate nu e bine reglat schimbatorul.

ridica burduful de la schimbator si vezi daca intra usor atunci cand bagi "reverse"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudatenie !!! azi, am venit de la munca, cutia a functionat normal. o opresc, dupa 2 ore, trebuie sa plec cu ea. o pornesc, ea fiind scoasa din viteza pe perioada parcarii, si dau sa o bag in trepta 1, nu vrea, la fel si in celelalte trepte. dupa 20-30 secunde de gadilat la schimbator, a inceput sa intre in viteze, la inceput mai greu, apoi din ce in ce mai usor, pana cand a revenit la normal, si nu a mai facut. precizez ca cutia are uleiul schimbat acum 15-20 mii km, nivelul este normal (verificat in seara asta, dupa intamplare) si este curat

s-a mai lovit cineva de chestia asta? stie cineva de ce a facut asta?

va multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce dimensiune are simeringul de la cutia de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o mica problema cu cutia de viteze, am dat cu un spray cu ulei timoneria ca treptele sa se schimbe mai usor, problema e ca acum treptele nu mai au acel traseu bine stabilit (a1-a stanga si in fata de ex) tip "sablon" sa-i zic asa, acum cam trebuie sa bajbai a1-a, de multe ori am patit de s-a dus intr-a3-a in loc de a1-a.

Aveti idee de la ce ar putea fi?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandarea este buna daca ma gandesc la costuri.

Problema este sa gasesc un vanzator cu o cutie compatibila pentru Golf III 1.8 GT (benzina) 66KW.

Daca citeste cineva, sa imi scrie pe privat. Trebuie sa ii fac schimbarea pana intru in ITP la inceputul lui decembrie 2010.

Desi mi s-a spus la un diagnostic fara a se desface cutia, intr-adevar ma pot astepta si la alte surprize in afara de acel pinion.

Mai bine iei alta cutie, te costa maxim 600 una sh. Eu trebuia sa schimb rulmentii dierentialului. Ma costau 360 lei plus ca nu eram sigur ca nu mai gasesc si altceva stricat. am preferat sa iau alta cu 500 lei. Sau poti incerca la demembrari numai pentru pinion, mai sunt si cutii desfacute.

Modificat de orion13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Scriu si eu aici ....am incercat sa gasesc o problema asemanatoare dar nu am gasit pe forum. La un golf3 1.4 ABD '94

sare din treapta a 5 a . La inceput sarea rar si numai cand motorul era turat, apoi din ce in ce mai des pana nu mai sta deloc in a 5 a indiferent de turatie si viteza. Daca tin apasat spre inainte schimbatorul de viteza merge fara probleme. Ma poate ajuta cineva cu un sfat, o idee....orice....

Tocmai ce am rerzolvat aceasta problema ieri.

Am demontat cutia si capacul de la treapta 5.

Am gasit:rulment cu ace cu ace rupte,joc foarte mare datorita acestui lucru;

In plus am constatat ca a umblat un nepriceput la reglajul parghiei de treapta 5 si nu se incuia timoneria interna a cutiei.

Pentru toti cei care se intreaba ce este cu zgomotul cutiei la ralanti ,raspunsul este uzura rulmentului pinionului de treapta 5 care la ralanti se invarte odata cu motorul;proiectarea gresita a acestei cutii face ca ungerea sa fie insuficienta in zona capacului de treapta 5.Din acesta cauza aici apare cel mai repede uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi lucru este valabil si pentru 1.6 ABU

trebuie verificat din cand in cand nivelul uleiului din cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am schimbat acum cateva zile uleiul in cutie si parca nu simt diferente, ba chiar din contra, intra putin mai greu in tr 1 si 2 indiferent daca e motorul rece sau am facuti 50 km. uleiul pe care l-am luat am dat 19lei/l sincer nu stiu calitatea ca l-am luat cam pe fuga. si inca ceva daca are legatura cu cutia: schimb treptele si la eliberarea ambreiajului se aude ca un ''pac'' 1 secunda prin fata pe'acolo,ca si cum ar avea un joc undeva, deci doar cand eliberez ambreiajul dupa ce am schimbat viteza. ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la g3 se recomanda 75w-90 sintetic gl4...daca ai dat 19ron/l banuiesc ca ai bagat 80w-90.

"pac"-ul poate fi si de la planetara (capatul de la cutie)...dar ar trebui sa ne dai mai multe informatii.

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la uleiul din cutie: anul trecut m-a mancat undeva sa-l schimb (masina avea vreo 140k si banuiam ca nu a fost niciodata schimbat)si pt. ca nu am fost suficient informat am pus Liqui moly 75W90 gl4+, care a fost destul de scump (parca vreo 60ron/l), din asta am gasit asa pe fuga, dar nu am constatat vreo imbunatatire, ba dimpotriva avea un comportament inconstat in functie de temperatura si la ger abia imi intra in viteza pana se incalzea si a inceput sa imi agate in a 3-a, nu rau dar simteam ceva.

Nu m-am impacat cu situatia si acum mi-am pus original vw norma G 005 000 sau G50 cum ii mai zice. Cam scump (vreo 90ron/l la reprezentanta, dar la magazinele de piese este mai scump, cam 130ron/l), dar merita, nu mai am probleme cu agatatul si are un comportament destul de constant in functie de temperatura, nu a fost ger, dar au fost cateva zile cu -7grade si a fost ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[da, 80w90 dar nici nu l mai schimb ca am ramas chel de bani, masina o am de 2 luni. in legatura cu sunetul ala care vine in timp ce eliberez ambreiajul si e scurt dupa orice schimbare de viteza nu stiu ce e cu el, atat e dubios, doar sunetul. dupa parerea mea e ceva slabit pe'acolo, un joc intre 2 piese care ar fi trebuit sa fie fixe, e imposibil sa nu mai fi avut cineva simptomul asta. eu unul cred ca e de la: tampon cutie viteza/planetara/interior cutie viteza si repet ''se aude doar cand eliberez ambreiajul in mers dupa ce schimb viteza''.

am rezolvat multe probleme datorita acestui forum, nu vad de ce nu as rezolva'o si pe asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!