Jump to content

Cutie De Viteze


bogdangolf
 Share

Postare recomandată

Oare ma poate ajuta cineva cu sincron pt cutie de viteze CHD ? :| Stiu ca aici nu`i bazar, dar sint cu masina pe rampa de 2 zile si caut acest sincron ...si nu`i de gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu poti posta in aria Anunturi, le poti da PM celor care posteaza acolo. Sunt cativa care se ocupa frecvent cu asa ceva: Golfistul, frn...

Te rog nu mai posta in topic-uri tehnice astfel de cereri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

stie cineva pe unde se poate completa ulei la cutiea de viteza cck pentru un golf 3,ABD motor 1,4 1992, nu gasesc nici un dop de completat ulei,nici de golire din cutie.........daca stiti careva sa imi ziceti......va rog!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volan stg maxim si te uiti in dreptul rotii din stg si o sa vezi un surub mare cu cap de imbus de 17 e singurul-o sa iti dai seama bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, dupa cum am scris si la topic title ... astazi a inceput sa sara din treapta a cincea pe liber ... cand accelerez putin .. hop sare ...

Aveti idee cam de la ce ar ptea fi ? (primul meu gand a fost ca trebuie reglata sau s`a uzat ceva la trimonerie) ... cine a mai patit sau are cunostinte ...

Nu era nevoie sa deschizi topic nou. Sunt destule topic-uri deschise in legatura cu acest subiect.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit eu la un golf 4... poate fi sincronul sau pinionul... jos cutia, desfacuta si apoi vezi care e problema, dar mai bine cauti o cutie in dezmembrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ar fi bine sa verifici nivelul uleiului la cutie, oricum sincronul de pe treapta a5-a are ungerea mai slaba iar daca mai ai si nivelul uleiului scazut.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema am avut-o si eu la o cutie CHL sarea din a 5-a,la inceput rar,apoi din ce in ce mai des pana cand nu am mai putut sa folosesc viteza a 5-a,la inceput mai mergea tinuta cu mana apoi batea asa tare in schimbator incat nu o mai puteam tine in viteza,am completat cu ulei in cutie,am schimbat tot uleiul dar degeaba,rezolvarea a fost schimbarea cutiei,din pacate nu am desfacut cutia sa vad ce ar fi de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am avut si exact problema asta la al meu Ibiza. Am ajuns de s-a blocat in treapta a 2-a si nu am mai incercat s-o repar ci am schimbat cutia. Problema e 90% din sincron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa nu am nici ulei suicient pentru ca la mine s`a intamplat la drum lung (rom-ita) .. in ungaria a sarit prima data .. nu prea am bagat de seama .... apoi incet incet ... sarea .. iar pe teritoriul ita am tinut a 5`a schimbatorul cu mana..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci e clar... sincronul sau pinionul... uleiu nu are legatura cu saritul din viteza! alta cutie ce-a mai rapida si ieftina solutie!

treaba cu blocatul in viteza mai ales a 2-a e tipic... cutia are surub de reglaj aia poate fi prima problema care cauzeaza blocarea intr-o anumita treapta de viteza apoi restul.mai ales la golf 2 si golf 3!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva mobil1 75w90 este bun pentru cutie viteze CBU Golf 3 1.8 90CP fabricatie 1995 sau stric cutia MULTUMESC

cutie CHB scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am golf III '94 ABU de 1,6 pe benzina si la toti meseriasii care se pricep la VW (din Buzau) la care am fost am primit acelasi raspuns: cutia de viteze; nu kitul de amreaj sau altcea ci doar cutia. Neavand probleme de mai bine de 2 ani, la un moment dat cand am tras pe dreapta, dupa un drum de 4 ore, nu am reusit sa mai pun schimbatorul in nici o viteza, am stat cam 20 de minute tot pornind masina, apasand ambreajul si incercand sa intre macar in treapta I, la un moment dat am reusit sa plec cu I, II si in cele din urma am mers ultimii 60 de km cu trapta a III, mai menntionez ca am incercat sa intru in alte trepte dar cand incercam nu mai imi mergea sa revin innapoi si iar o luam de la capat. Norocul a fost ca in cele din urma am ajuns la destinatie unde surpriza schimbatorul mergea si inca merge perfect ca innainte, in schimb am un huruit groaznic tot timpul, huruit care mi s-a spus ca e de la cutie. Problema mea e urmatoarea: Singura cutie am gasit-o la un meserias in patru trepte si imi cere 400 Ron cutia si 250 manopera. Din ce am cautat pe net si la dezmembrari am gasit cu 600 - 800 RON fara kit ambreiaj, timonerie sau manopera. Dezavantaje pentru cutie 4 trepte : consum mai mare la aceiasi viteza din treapta a V-a, nu este cutia originala, viteza de croaziera mai mica. Avantaje: Nu am bani si nici nu imi permit, deci ies un pic in castig, in oras cutia in 4 trepte are un consum mai mic (doar din auzite stiu). In concluzie va rog sa ma ajatuti la ce ar trebui sa fac. Va multumec!

Nu era nevoie sa deschizi topic nou. Foloseste functia search inainte.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e sa stai linistit..sa iti cauti cv cu 5 trepte(acum 10 zile a luat cineva pt un passat din 95 cu 4 mil).Nu are rost sa iti pui cv cu 4 te daca masina a fost cu 5,si din cate stiu pana la g2 au fost montate cv cu 4 tr de la g3 s-au pus cv cu 5 tr.Nush in ce masura s-ar potrivii o cv cu 4 la tine care ai 5 vit.Tince cont ca si timoneria e diferita..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, colegi!

Uite ca am mai patit una la masina, dar asta e cam din vina mea, ca am facut o boacana. Aseara, cand am ajuns acasa, incercand sa parchez masina, vorbeam la telefon si, neatent, am scapat-o un pic de pe bordura (mica, 10 cm), in viteza intai, nu aveam niciun fel de viteza, doar s-a dus masina inapoi un pic, cu ambreiajul tinut pe la jumate si neaccelerata. Stiu, greseala de incepator, dar, ma scuz spunand ca eram mai atent la telefon decat la masina. Ideea e urmatoarea: pe moment s-a auzit un trosc in cutie. Apoi am zis hai sa vedem ce mai face, am iesit de acolo si m-am mai invartit un pic cu ea. Merge ok, trage, intra in viteze fara probleme, nu caraie, DAR, daca o pun in frana de motor, se aud doua bufnituri scurte (zgomot metalic) si se simte o usoara smucitura, apoi totul e ok. Sunt suparat si curios daca e o problema grava, ce poate fi. Pentru ca in rest nu se aude nimic, indiferent de regimul in care merg. Acum o saptamana am urcat masina pe elevator si am verificat tot. Puntea fata e ok, capul de planetara stanga (zgomotul vine din stanga) e nou, are 1000 de km, ulei in cutie este, ambreiaj nou din toamna trecuta...

Ce o fi? Am citit pe topicul asta si am vazut ca au mai fost probleme la frane de motor la alti colegi, dar asociate cu alte simptome.

Poate stie cineva de pe-aici... Respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la saritul din viteza a V a,astazi avand un pic de timp am dat capacul din spate al cutie de viteza jos,la prima vedere torul era ok,am scos siguranta si apoi tot ansamblul cu sincron si pinion.Pinionul are un rulment cu ace si surpriza a venit de acolo,rulmentul avea doar jumatate din bile si sigur problema este de aici,sincronul arate foarte bine si este original,la fel arata si pinioanele iar in partea de jos am gasit bucati de bile sfaramate.Probabil a scazut cu mult nivelul uleiului din cutie si nu a fost completat la timp si din cauza ca pinionul se afla in partea de sus a cutiei nu s-a mai facut ungerea si rulmentul s-a gripat.

post-24154-0-09777400-1302109665_thumb.j

post-24154-0-35472900-1302109680_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa speli bine cutia la interior si sa te asiguri ca gasesti toate elementele lipsa ale rulmentului.

Sint sigur ca nu vrei, Doamne fereste, sa ajunga o rola de-a rulmentului in dantura, in viteza, si sa-ti faca cutia varza.

Deci trebuie sa te asiguri ca nu ai resturi in cutie !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex- verifica tampoanele de la motor si de la cutie. Poate s-a rupt vreo unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa le verific, dar abia in weekend am timp. Dar daca ar fi asa, nu ar trebui sa faca si la o plecare mai "in tromba"? Pentru ca azi dimineata am incercat una, chiar gandindu-ma la chestia asta si nu face. Ma voi uita, oricum. Merci de sfat. Dar tot azi am constatat ca mai are un simptom: cand se incalzeste cutia, intra mai greu in viteze. Reformulez: schimbatorul culiseaza mai greoi un pic, dar intra in viteze. Si la marche-arriere e un zgomot de tonalitate inalta, asa, ca un zumzait... offf, as schimba cutia, nu e bai, dar acum chiar nu am bani pentru asta...:(. sper sa ma mai tina cam o luna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e cel mai grav scenariu care se poate intampla daca ai defectiunila cutia de viteze? In mers ce se poate intampla cel mai grav?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand incearca si completeaza cu ulei in cutie si vezi daca intra mai usor si daca dispare acel zgomot la mers inapoi,eventual schimba uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul l-am schimbat acum 2-3 luni cand am schimbat un cap de planetara si l-am verificat acum doua saptamani, cand am fost cu masina in service pentru schimb placute si lichid de frana si alte verificari... era ok. nu stiu ce sa zic. m-am tot uitat, nu pierde pe nicaieri, e uscata cutia. si daca ar curge, as vedea, pentru ca e prafuita ca dracu'... cel mai frica imi e sa nu ma lase in mijlocul lumii... cand mi-o fi lumea mai draga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut,

Alex,referitor la zumzaitu cand bagi in marsarier ai problema cu pinionu de marsarier(e ros),asa am patit si eu.Din ce zici tu,grupul nu are nimic,tu cred ca ai probleme cu rulmentii/si sau unele pinioane la trepte.Ar merita sa sa o desfaci,eu unu am facut-o singur.Una refacuta e mai buna la mana a2a daca schimbi si rulmentii.Nu dispera,cu putina pricepere se repara

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: Merci de sfat. E super-ok, dar am o mica mare problema: o sa imi prind mainile pana la umeri acolo. Asta daca as avea unde s-o desfac si sculele necesare. Deci din pacate pentru mine, tot service scrie pe fruntea mea... Dar nu am inteles prea bine propozitia ta cu "refacuta la mana a 2-a...". Sfatul tau e sa iau o cutie la mana a doua sau sa o refac pe a mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!