Jump to content

Cutie De Viteze


bogdangolf
 Share

Postare recomandată

Mersi mihai ai avut dreptate in potrbagaj scrie pe hartia aia CHL :beer: .Numa ca pe masina o mai fost schimbata cutia cand o aduso din germania.O sa ma uit si pe cutia ce ii acuma sa vad daca ii tot CHL,dar nu cred ca ii. :( :beer:

Modificat de sergiu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ca este alta cutie,deci alte rapoarte mai scurte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exita cutie cu codul AHZ?Codul de pe cutie este urmat dupaia de niste cifre?Se poate sa fie de 1.4? :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toti. :icon_cheesygrin: Cine ma poate ajuta cu o cutie de viteze pentru golf 3 1.6 ABU cod cutie CHL? :beer: Va rog sa ma scuzato poate ca nu am postat bine :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreaba cel mai bine in aria de dezmembrari.Vei primi raspuns prompt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Un cod pentru semeringul de la selectorul de viteze (tija care intra in cutie) sau ce sa cer la piese auto? M-am uitat pe site-ul de la unix si nu il gasesc nicaieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Eu l-am comandat dupa dimensiunile 15*24*7,unde 15 este diametrul interior,24 cel exterior iar 7 grosimea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, l-am gasit, si ei il au tot dupa dimensiuni :) Si ce ulei sa bag? Eu vroiam sa iau Aral 75w90, e bun? Am inteles ca intra circa 2 litrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, ulei am luat Pennasol 75w90. Mai greu a fost sa il scot pe cel vechi si sa il torn pe cel nou, nici un surub nu s-a desfacut asa ca l-am scos pe la sonda de jos si l-am turnat pe la cea de sus. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema....la cutia de viteze se aude o rontzaiala....am motor 1.4 ABD 44kw....din 94...se aude cand este in sarcina si in relanti dar cand calc ambreiajul nu se mai aude...Poate fi de la rulmentul de fixare al trenului fix???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Sigur e o problema din cutie,prima data completeaza cu ulei pana la nivel si daca continua sa faca zgomot trebuie sa desfaci cutia sau sa o schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omu_negru84

nu mai stiu daca am intrebat sau numai am vrut sa intreb o chestie. am un obicei ca atunci cand merg si urmeaza sa incetinsesc scot din viteza fara sa mai calc ambreajul. treaba asta se intampla cel mai frecvent din treapta a 4-a. iese la fel de usor ca si cu ambreajul calcat . risc sa stric ceva cu timpul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Si eu la fel fac,nu cred ca are cu ce sa dauneze atat timp cat iese usor din contra,se uzeaza placa si rulmentul mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut va scriu si eu cred intrun topic cresit dar imi cer scuze

am schimbat ambreiajul acum 3000km sachs dar am inteles de la acel mecanic ca nu am rulment de presiune dupa ce mam documentat mai bine am aflat ca am este in capatul cutiei

se schimba greu cum il scot pe cel vechi iar capacul acela daca il deformez unde gasesc ca sa cumpar va rog datimi sfaturi astept raspunsuri va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilnic_sub_capota

Salutari! Am un Golf 3 din 93 1.4 ABD si as vrea sa stiu daca se potriveste cutia de viteze de pe 1.4 AEX mulipunct de pe o Ibizza din 97.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,iertati-ma ca postez in aria nepotrivita cu masina mea dar am o intrebare la acelasi cubiect la care cei priceputi de aici raspund mai des poate decat in aria masinii mele.

La un control de rutina pe dedesubt am observat ca semeringul de la selectorul de viteze e dus,curge,si nu e prima data cand il vad,de doi ani de cand am schimbat uleiul la cutie...

Partea proasta e ca uleiul care l-am bagat atunci nu-l mai gasesc acum pe piata deloc,nicaieri nici macar un litru,intrebarea este:

pot baga in completare alt ulei,adica produs de alta firma dar cu aceleasi caracteristici ?adica sa fie tot SAE 75/90,APLI GL-5 ca si uleiul cel vechi ca sa nu faca spume???cutia functioneaza excelent,numai ca suspectez un fel de huruit usor de la treapta a3-a,a4-a de viteza in sus si ma gandesc ca s-a pierdut ceva ulei 2 ani de zile...

L-as fi schimbat tot,dar presupune o cheltuiala ce pentru mine nu e deloc de neglijat ca trebuie sa mai fac si altele la masina adunate de mult si bugetul este foarte limitat.

Astept ajutor cu impresii,sfaturi utile urgent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai nivelul uleiului, daca este plina pana la busonul de sus atunci huruitul nu este din cauza lipsei de ulei (poate fi de la un rulment de roata). Daca completezi cu aceeasi norma nu ar trebui sa faca spume, dar nu stiu de ce ai pus GL-5, poate ma insel dar stiam ca trebuie GL-4. Decat sa stai cu grija mai bine schimba semeringul ala ca nu este chiar scump, vreo 25 lei pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ lupo_bv, multumesc tare mult de raspuns,tocmai acum am intrat in posesia semeringuluipentru selectorul de viteze la cutia mea CWU,am dat pe el 15 lei,fabricat de Elring avand cotele 15*24*7 pentru cine mai e interesat sa-l schimbe,sunt curios daca are aceleasi cote ca semeringul de la marea majoritate a cutiilor de viteze de Golf3 si Polo 6N/6N2.

In ceea ce priveste uleiul cu specificatiile sale (SAE 75w90, API GL-5),asa am fost indrumat de unde il cumparasem acum mai bine de 2 ani si pana acum nu am avut nicio problema,cutia a mers perfect.

O sa caut sa cumpar 1 litru de ulei cu aceleasi specificatii si cand se vor mai potoli ploile o sa caut sa schimb semeringul si sa mai completez cu ulei atat cat ii mai trebuie.

Multumesc inca odata de raspuns,multa bafta!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu ma poate ajuta si pe mine nimeni cu rulmentul ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capac gasesti aici.

Pentru scoaterea rulmentului vezi aici.

ps. Nu trebuie data cutia jos

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam frumos pentru schema dar o am si eu ideea este cum scot afara rulmentul ca vad in poze ca el are cutia data jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos raman dator cand ma duc la tara sa-mi fac rev de ulei filtre bucse etc o sa-mi schimb si rulmentul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deconectezi cablul de ambreiaj, scoti capacul verde, dai jos opritorul cu semnul VW (poza 5) si scoti rulmentul. Eu l-am tras cu un magnet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos B-66-six

osa revin cu detalii peste cam o luna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!