Jump to content

Cutie De Viteze


bogdangolf
 Share

Postare recomandată

Dupa cum vad ai certificat tip nou si pe astea nu mai este trecut codul motorului, la cele vechi era trecut la pct 17. Sorry, dar nu are prea mare importanta, m-am uitat si la ABS si la mai multe tipuri de cutii manuale si procedura de reglare a timoneriei este aceeasi.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine trebuie sa o reglez. Ai idee cat costa timoneria noua ori second ? (in cazul in care cea veche nu mai poate fi reglata )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun si problema mea,poate cineva ma ajuta:in urma unui accident,nu foarte grav,am constatat ca schimbatorul se deplaseaza foarte mult catre spate atunci cand demarez.Cauza este ca s-au rupt urechile de pe carterul ambreiajului unde se prinde tamponul frontal al motorului-cel de langa radiator.In concluzie ma poate ajuta si pe mine cineva cu o cutie defecta,un carter bun sau ,in cel mai rau caz cu o cutie buna dar ieftina?cutia e cod CHL,motorul 1,6 ABU.Multumiri pt. raspunsuri si ajutor.0762233989/0755254944-Vali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, colegi!

Uite ca am mai patit una la masina, dar asta e cam din vina mea, ca am facut o boacana. Aseara, cand am ajuns acasa, incercand sa parchez masina, vorbeam la telefon si, neatent, am scapat-o un pic de pe bordura (mica, 10 cm), in viteza intai, nu aveam niciun fel de viteza, doar s-a dus masina inapoi un pic, cu ambreiajul tinut pe la jumate si neaccelerata. Stiu, greseala de incepator, dar, ma scuz spunand ca eram mai atent la telefon decat la masina. Ideea e urmatoarea: pe moment s-a auzit un trosc in cutie. Apoi am zis hai sa vedem ce mai face, am iesit de acolo si m-am mai invartit un pic cu ea. Merge ok, trage, intra in viteze fara probleme, nu caraie, DAR, daca o pun in frana de motor, se aud doua bufnituri scurte (zgomot metalic) si se simte o usoara smucitura, apoi totul e ok. Sunt suparat si curios daca e o problema grava, ce poate fi. Pentru ca in rest nu se aude nimic, indiferent de regimul in care merg. Acum o saptamana am urcat masina pe elevator si am verificat tot. Puntea fata e ok, capul de planetara stanga (zgomotul vine din stanga) e nou, are 1000 de km, ulei in cutie este, ambreiaj nou din toamna trecuta...

Ce o fi? Am citit pe topicul asta si am vazut ca au mai fost probleme la frane de motor la alti colegi, dar asociate cu alte simptome.

Poate stie cineva de pe-aici... Respect!

Revin cu rezolvarea problemei descrise de mine anterior. Colegul taz21 a avut dreptate. suport si tampon cutie de viteze rupt. L-am inlocuit si totul e ok acum.

Modificat de Alex.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema la un golf 3 1,8 benzina.Pedala de ambreiaj imi sta in podea ca si cum nu ar mai avea cablu,am schimbat cablul de ambreiaj face la fel sta foarte larg si furca de la cutie o mut sus jos foarte usor cu mana si nici cand o dau in capat sus nu imi intra in viteze ca si cand nu as apasa ambreiajul.daca o pornesc in viteza 1 dupa pot merge cu ea dar sa schimb fara ambreiaj vitezele la o anumita turatie.Ce ar putea fii?Sa fie ceva rupt la furca?Trebuie desfacuta cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal cand apesi pe parghia de debreiere (furca) in sensul actionarii de catre cablu trebuie sa opuna rezistenta destul de mare, daca se misca usor inseamna ca este probabil rupta si automat trebuie sa vezi care este treaba in interior (pentru asta trebuie data cutia jos).

In cauzul in care ai pedala in podea, dar parghie se actioneaza greu atunci probabil este rupt suportul din firewall unde se fixeaza opritorul de pe cablu.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni,

Am incercat sa ma pun si eu la punct cu niscaiva informatii care m-ar putea ajuta sa dau de capat la o problema cu golful meu 3 din 97, 1.8 benzina break.

Problema e simpla: sare din marsarier cu un trosnit de parca se rupe masina. Daca accelerez usor si o tin "din ambreiaj" nu sare decat daca e sarcina prea mare (daca trebuie sa urc o panta cu spatele m-am aranjat). pe loc drept, merge dar se aute un carait oarecum oval.

Multi mi-au spus ca e cutia si ca ar trebui schimbata.

Intrebarea mea este ca daca dintre voi au reziolvat-o fara schimbarea cutiei il rog sa ma lumineze si pe mine; daca e de schimbat cutia, cine ma ajuta sa iau o cutie buna si sa nu iau teapa.

Celui care ma va ajuta nu-i voi ramane dator. Sunt chiar bun la cinste.

Astept cu interes un ajutor.

Va multumesc tuturor celor care macar intentioneaza sa ma ajute.

Salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cutia trebuie oricum demontata de pe masina asa ca poti si sa demontezi carcasa si sa schimbi doar ce este defect. Daca ai probleme doar cu mersul cu spatele s-ar putea sa trebuie sa schimbi doar pinioanele respective, zgomotul care il auzi este din cauza lor iar faptul ca sare din viteya ma face sa cred ca nici cautatorul nu sta "pe roze".Probabil din cauya lui s-au "dus" pinioanele.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a dus bucsa de la tija care vine de la maneta la cutia de viteze. Intra greu in prima treapta, iar in marsarier caraie daca apas un pic mai brutal pe maneta. E enervant... As dori sa stiu ce sa cer la magazin. Atasez o poza ca sa va dati seama mai exact.

post-46029-0-73188200-1310028420_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o intrebare.Vreau sa imi iau o cutie de viteze sh.Stie cineva prin Timisoara de unde sa imi iau (pe la ce schrot sa merg) ? E mai aia mai "speciala" cu electromotorul in spate.Cod motor ABU.Cod cutie CNU.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat la cel de la iesire spre Jimbolia?stiu ca acolo mai gasesti chestii...

sau la unguri exact la iesire din vama...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cheloo_e13: pentru motoarele de 44/55 kw tipul cutiei de viteze este 085

Tipul de cutie 085 este reprezentat de urmatoarele coduri:

APY, CED, CCK,CHL,CEC, CHX,CKR,CNU

Cutii in 4 trepte: APY si CED

Cutii in 5 trepte CCK,CHL,CHX, CEC,CKR,CNU

Cu electromotorul nu stiu exact 100% care e treaba dar se pare ca CHL-ul e la fel cu CCK si CHX.

Am sa mai studiez tipurile de cutie 085 si am sa revin cu noutati.

Am si eu o intrebare.Pe stiker-ul din portbagaj la tipul cutiei scrie CNU.Mi-am cumparat una second-hand ( ca a mea s-a stricat)pe care codul este CHL.Intrebarea este daca se potriveste.Evident masina este Golf 3 1.6 an 94 cod motor ABU. 085 este scris pe ambele.

Multumesc

Si inca o intrebare.Cati litri de ulei intra in cutia cu pricina? 1,9 L sau cat?

Modificat de PatrikTM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am un golf 3, an 1993, motor abs, 1.8, 90 cp cutie automata si am constatat la cutia automata o cantitate considerabila de ulei pe cutie. nu stiu de unde se prelinge. deasupra cutiei este o piesa pe care sta tot timpul ulei, uneori mai mult uneori mai putin. stiti cumva ce ar trebui schimbat, a-ti mai avut problema asta? niste sfaturi? multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija la racitorul de ulei,e posibil sa iti iasa ulei pe la imbinarile lui sau prin locul in care se ataseaza pe motor.Petele sunt de ulei de motor sau de ulei de cv automatica ATF rosu?

post-64586-0-24048600-1311846929_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei atf rosu este cel care iese. si da exact pe piesa ce ai puso tu in reply gasesc foarte mult ulei. cam ce pret ar avea o piesa din aceea? e grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema. In timpul functionarii motorului chiar si pe loc, mi se aude un zgomot asa ca un tacanit din zona cutiei de viteze. Iar in timpul mersului am observat ca daca las acceleratia fara sa debraiez mi-o scoate dintr-a cincea. Si tot intr-a cincea mi se aude ca un fel de fluierat in timpul mersului. Ce-ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceiasi problema am avut-o si eu.Nu sunt mecanic dar din ce am inteles mi s-a dus pinionul de a 5-a.Am sfarsit prin a-mi schimba cutia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap...am dus-o la doctor si se pare ca tre sa-i schimb cutia de viteze. Nu stie nimeni pe cineva care are una de vanzare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, este normal ca la un golf 3 sa nu existe nici un surub acolo?

post-78214-0-68893000-1312289183_thumb.j

Precizez ca la presoana respectiva ii trepideaza schimbatorul, mai ales cand merge prin gropi.

post-78214-0-98614800-1312289243_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acela pare a fi suportul cutiei de viteze, iar in prima gaura de sus, cred ca surubul a ramas fara cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este suportul cutiei de viteze, nu este nici o gaura,o sa ma uit de sub masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi sa rupt cutia de viteze. In drum spre casa aproape de Medgidia. M-a tractat un baiat cu un Golf 3 alb, foarte de treaba baiatu'. M-a dus in medgidia crezand ca o pot inlocui cu una de la dezmembrari dar tipul de acolo (din Topraisar mai exact) vroia sa ma jupoaie ca de, m-a vazut la necaz. Nu m-am inteles cu el la pret si am plecat ca prostu inapoi la Medgidia. Ajuns acolo, Vali, tipul care m-a tractat si cu care am mers dupa cutie mi-a facut rost de o platforma si am adus-o pana in fata blocului.

Simptomele sunt urmatoarele. Pana sa numai intre in nici o viteza a inceput un mic carait care nu era continuu, pe urma a inceput sa vajaie in treptele 1, 2, 3, 4 cand ii dadeam a 5-a numai vajaia. A sarit si dintr-a 5-a , am bagat fortat si aia a fost. Acum cand e scoasa din viteza (la punctul mort) tot pleaca daca ridic piciorul de pe ambreiaj. In timpul tractarii tineam piciorul pe ambreiaj ca sa pot merge.Se poate sa fie incalecate, amestecate vitezele? :huh: Am mai auzit...E posibil sa o pot repara? Cum aflu codul ei? Tinand cont de necazurile care le-au mai avut baietii care le-au schimbat ca nu se potrivesc...1.6 ABU .

Multumesc :(

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cilindru 4 de motor pe benzină (1,4-1,6l) ABD, ABU

085 Cutie de viteze manuală ;1 Număr de motor 2 Număr de motor 3 Număr componentă 4 Număr transmisie;sunt 2 feluri de cutii cu electromotor in fata(spre motor) si cu electromotor in spate(spre habitaclu).In bucuresti pleaca de la 5 milioane cutia.Esential e sa iei direct de pe masina(si in felul asta se poate verifica) si sa iti dea garantie la ea.Sau daca cv e data jos sa te uiti cu atentie la ea sa nu fie desfacuta.Nush in ce masura se mai merita sa faci cutia ta.Totusi daca ai un mecanic bun merita sa-i faci o vivita sa isi dea cu parerea eventual sa desfaca cutia.

post-64586-0-54802700-1312894231_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@phun-pe eticheta din portbagaj scrie in randul doi codul cutiei,vopselei,....si ultimul codul motor.Daca e CHL si nu o mai repari sunt interesat si eu de ea,daca are carcasa intreaga.Astfel poti sa iti cumperi o cutie buna la pret redus ;)

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!