Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Nu o sa vezi nici o data antigel G12, G12 + de culoare verde sau albastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce module pot sa verific si eu temperaturile de la motor si ceas pe Vag? Unde le vad mai exact? Mie nu imi arata fix acul la 90 gr este foarte aproape, dar am caldura si merge perfect, dar na sa verific si eu. :blah_:

exact asa e la mine :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa vezi nici o data antigel G12, G12 + de culoare verde sau albastra

MAI DOCUMENTEAZA-TE Zabin : exista antigel G12 PLUS PLUS VW G012A8GM1 1,5 L , de culoare mov , compatibil si cu cele mai vechi de culoare albastra sau roz. Si este pentru VW, Skoda, Seat si Audi. Vezi aici:www.valvoplus.ro

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modele mai vechi era antigel G11. antigelul verde e folosit de renault(dacia) Glaceol

G12 e roz rosu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am acasa 2 bidoane de 1,5L G12 si cu siguranta este de culoare roz-rosu. Cand il diluezi devine un roz-rosu mai deschis, asa am si momentan in sistemul de racire. NU exista G12 sau G12+ de culoare verde sau albastra.

CONCLUZIE: In sistemele de racire al automobilelor VAG de la generatia Golf 4, Passat B5 incoace obligatoriu antigel G12 sau G12+, la ultimele modele G12++. Cu G12+ se poate completa orice alt antigel de generatie mai veche dar nu si invers. Culoarea amestecului nu poate fi alta decat roz-rosu-portocaliu-violet deschis, exclus verde si albastru.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista antigel G12 PLUS PLUS VW G012A8GM1 1,5 L , de culoare mov

Confirm. Am vazut cu ochii mei, G12+ cumparat de un prieten si bagat intr-un E klasse. :))

Si m-a mirat culoarea lui mov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Am revenit cu o noua problema.Am dar search pe forum si nu gasesc nimic despre asta.Acum cu venirea ierni am gasit o surpriza sub capota(zapada).Este normal sa gasesc asa ceva sau este o problema?Help me!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica zapada sub capota?

Explicatia ar fi ca nu ai scut sub motor si a viscolit tare in zona. Sau a intrat prin grile sau pe langa capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar a viscolit tare in zona si scutu de sub motor este un pic crapat dar nu cred ca a intrat zapada de jos in sus.Deci am gasit zapada pe Ecu,baterie,filtru polen(primu compartiment spre geam,partea de sus)Era multa zapada de puteai sa faci bulgari.Pls spuneti si mie care poate fi problema si daca cineva a mai patit asa ceva

.Mi se pare foarte ciudat...

De ce nu merge sectiunea (search)?Nu gasesc nimic cand caut ceva anume...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A intrat prin gaurile din plasticul de sub stergatoare, apoi prin ecle din plasticul de pe baterie. Nu stiu de ce-ti faci probleme. E doar zapada. :)

Si NU e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima vedere ai dreptate(este doar zapada)dar din punctul meu de vedere o data cu incalzirea motorului zapada se va transforma in cativa litri de apa si ma gandesc ca poate afecta elementele electrice.Nu mi se pare normal sa gasesc lucruri ciudate sub capota si de aia sunt ingrijorat.Asta vara mi se infundase cu frunze gaurile de sub baterie pt scurgerea apei si se stansese acolo o cantitate semnificativa de apa din cauza ploii.Rezultatul?Apa a patruns undeva(nu stiu unde)si a afectat partea electrica a masini.Masina pornea dar nu se accelera.Dupa golirea apei si incalzirea motorului aproximativ o ora masina si-a revenit si merge si in ziua de azi.A mai patit cine asa ceva?Tin sa precizez ca tipul motorului este Ajm am cutie tiptronic si imediat dupa problema respectiva am pus-o pe tester si mecanicul mi-a schimbat switch-ul de frana dar eu totusi sunt de parere ca era din cauza apei pt ca problema se rezolvase de la sine pana sa ajung la tester.Am scris cam mult si poate prost dar sper ca ati inteles.Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, dar nu pot creea un topic nou si chiar sunt in criza de timp. Am un B5.5 131cp din 2004, 190000km si azi dim la pornire (afara -7C) a pornit la prima cheie, dar pentru o secunda sau doua a facut ca tractorul - a huruit, parac dadea sa se opreasca dupa care s-a potolit si a inceput sa functioneze rotund ca de obgicei. Anii trecuti am pornit-o la temperaturi asemanatoare si nu facea asa. Mentionez ca bateria este cam dusa. Asta poate fi cauza, daca nu aveti ceva idei?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eto ms pt lamurirea unui fapt cert ca este problema(passaturilor)Dar rezolvarea care este?Inteleg ca apa se scurge si ajunge in locul ala... Dar zapada fiind solita cum de intra????Este ciudat :lol:

solida** pardon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Va salut. este posibil ca masinile noastre sa piarda lichid pe la robinetul radiatorului ?Cel din colt, pe partea soferului. La mine nu pierdea gram de lichid iar cand am schimbat antigelul a trebuit sa ii dau drumul la cel vechi pe acolo, probabil ca nu l-am inchis cum trebuie, are o cursa destul de mica. Ce ziceti? Si este posibil ca din cauza sondei de temperatura defecte sa se opreasca motorul in mers si sa aiba fluctuatii la ralanti? multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curs pe-acolo... slabe sanse as zice eu. Are un o-ring destul de sanatos. Dar daca isi baga vreun "roman" degetele, tot ce-i posibil. Cat priveste oscilatiile de temperatura, da, G62 ar fi principalul suspect pentru asta. Nu stiu daca s-ar si opri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa spui oscilatiile de turatie ......nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Practic in acele momente variaza si temperatura citita de senzor. Asta duce la variatia turatiei. Am schimbat si eu un G62 exact din aceasta cauza.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sonda asta poate fi responsabila de variatiile ralantiului atat la diesel cat si la benzinare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si chiar de activarea/inactivarea socului la pornirea rece, pornirea bujiilor (la diesel), etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi comand senzorul asta, sper sa isi revina deoarece a fost un chin astazi cand am, venit la munca. Revin cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzinar problema mai poate proveni de la clapeta de aceleratie. Studiaza putin si topicul asta.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, este normal ca la o pornire la rece - cam pe vremea asta - motorul sa se tureze peste 1200 de ture si sa scada treptat cand se incalzeste sau e tot o problema de G62 - de variat turatia nu variaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema de G62. In mod normal nu trebuie sa depaseasca 1000 rot/min apoi sa scada treptat spre 850. Cel putin la motorul de 1.9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!