Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Exact asa este si la mine.

Turatie este mai mare la pornire si la cateva minute scade.

Nu mai stiu exact turatiile dar stiu sigur ca asa se intampla.

Senzorul l-am schimbat prin ianuarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, cateva minute. Dar la mine pana trece apa de 70-80 e tot mare turatia (ceea ce inseamna vreo 10 minute in mers). Asta mi se pare mie foarte ciudat.

Ceea ce am dedus eu din multiplele verificari, e ca ECU e foarte sensibil la micile variatii ale valorii acestui senzor. Deci un senzor cu mici probleme de liniaritate in comportament, poate influenta serios comportamentul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine cand pornesc urca pe la 900 rpm si dupa cateva minute (max 4 ) coboara la 800 rpm. Vreau acum sa-i reglez relantiul undeva la 840 rpm ca sa mai scap de vibratii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi probleme le-am avut si eu pana la sa schimb senzoru si termostatu....dupa inlocuirea lor nu am mai avut probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut senzor de temperatura a apei negru pe masina si cand s-a stricat am pus Febi verde. Turatia nu s-a schimbat deloc. Tot la 840 a ramas la relanti. Pe timpul iernei insa la pornire statea la 900 cam 1-2 minute la relanti, dupa care renevea la 840. Turatia urca putin si iarna trecuta cu senzorul negru.

PS : Eu l-am schimbat pentru ca imi dadea eroare pe grupul 17, intruments. Eroarea nu aparea si pe G2( partea de Engine).

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

Am si eu aceeasi problema cu turatia. La mine fluctueaza intr-un ritm destul de rapid peste 800 si sub 800 (cam la o sec creste si scade) si cand scade intervine trepidatia aia enervanta a motorului. Problema cea mai mare este ca mie mi s-a oprit si motorul in mers. Nu stiu daca tot asta e problema sau alta dar cand rulez cu ea pe liber cativa metri si franez scade turatia la 0 si motorul se opreste (asta nu se intampla permanent are toanele ei). Sambata am patit chestia asta (cel mai recent)si nu a vrut sa mai pornesca cateva min pana cand i-am dat si sprituri ca la dacia lui tata. E posibil sa fie tot de la senziorul de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa la senzoru de apa si mergi asa. Ar trebui ca ecu sa inlocuiasca valoarea returnata de senzorul de apa cu un standard. Daca iti continua figurile nu mai poti da vina pe senzorul de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul meu senzorul unde este localizat? Tot sub pompa de vacuum? Ma gandesc sa nu cumva sa scot alta mufa:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Tot acolo e. Sub pompa tandem.

Pozele din postul 61 sant exact ceea ce cauti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles

O sa incerc. Sper sa-mi si reuseasca. Nu am umblat niciodata eu la motor si de asta am o usoara retinere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat si eu senzorul G62 de vreo 2 saptamani.

Pana sa-l schimb am vazut ca imi fluctua si mie turatia.

Cand o scoteam din viteza in mers, cand franam cadea turatia, terpida mtorul si 1 data am patit ca mi s-a oprit motorul.

Am schimbat senzorul (dupa ce au cautat aia la service 1 ora dupa el :D ) si acum vad ca nu mai face figuri.

Turatia la relanti e aceeasi ca si la vechiul senzor doar ca nu mai fluctueaza.

Sper sa fi rezolvat problema.

Pe mine m-a costat 71 ron senzorul (verde) si 50 ron manopera + 1 l si ceva de antigel :( .

Pt cei cu motor 2.0 BGW senzorul este pozitionat ca si la 1.9, in partea stanga dinspre parbriz doar ca este mult mai jos

sub tubul de plastic de la intercooler si la mine are o protectie aluminizata (ca la jantele frigorifice) o husa cu capsa.

Au cautat 1 ora dupa el 4 mecanici la service si abia l-au gasit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Este posibil ca senzorul G62 sa fie defect dar temp apei in bord sa fie normala? Adica temp creste normal si sta la 90 grade fara sa mai scada in timpul mersului. Si ar mai fi ceva. Pt schimbarea senzorului trebuie data jos pompa de vacuum, sau aberez? As vrea sa-l schimb si spre rusinea mea din neglijenta nu am facut nici ce am spus doua posturi mai sus. Acum am vazut ca si "ar_florin" a patit exact ce am patit eu si s-a rezolvat dupa schimbarea senzorului, asa ca m-am hotarat. Daca este descrisa pe undeva intreaga procedura de schimbare va rog sa-mi spuneti si mie unde o gasesc. Aici am vazut ca sunt doar fractiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga ochii sub pompa tandem(capacul la motor dat jos in prealabil) si vei observa niste fire(4) care intra intr-o sonda din lateral in spatele motorului. Aia e mufa de contacte a senzorului/sondei de apa. In continuarea cablurilor vei observa un cadru metalic si cilindric cu o siguranta "verde" in forma de "U". Scoti siguranta depinde cum e montata, in sus sau in jos, dar cu grija sa nu o rupi. Pregatesti sonda noua aproape de tine(o tii in mana dreapta). Cu mana stanga tragi afara sonda veche, o sa inceapa sa curga antigelul si pui la loc in aceeasi pozitie sonda noua. Daca esti rapid de mana nu pierzi nici 200 ml de antigel. Sonda noua o infigi bine la loc in aceeasi pozitie ca aia veche(nu se infileteaza, in locasul ei e o garnitura de cauciuc care etanseaza). Pui siguranta la loc(de preferat de jos in sus) si conectezi conectorul electric la sonda. Daca e nevoie completezi cu antigel.

MOTORUL SA FIE RECE, SA NU TE ARZI! Ai si o schita cu pozitionarea senzorului si poze pe bune http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=848300. Daca nu cautati ?!

post-15891-1248358208_thumb.png

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul astazi, si la cele spuse mai sus as adauga urmatoarele: clipul de fixare este relativ usor de scos, se trage in jos cu grija , va iesi intreg. G62 ul vechi cand il scoti este cu mufa in cap, deci ideal ar fi sa scoti mufa lui inainte de a il scoate din motor. Eu am intampinat probleme la scoaterea mufei de pe senzorul vechi. Are un sistem de prindere ca si cel de la MAF, poate cineva sa ma lamureasca si pe mine cum naiba apas pe el ca sa iasa usor, fara sa distrug mufa, sau ala pe care este prins?

Cand pui la loc senzorul, ai grija ca clipsul sa il pui la locul lui. Are un santzuletz acolo si se infige.

Sfat practic: ai grija sa ai langa tine niste antigel G12 si apa distilata sa completezi ce ai sa pierzi. Eu am pierdut cca 2 l

Am dat 50 lei pe senzor la Volksparts si cativa lei pe oring si retainer plastic nou. 2 lei sau asa ceva...

Bafta!!!

Modificat de alec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand scoti mufa trebuie sa tragi pe verticala de siguranta nu sa apesi (exemplu dat in cazul in care ai mufa culcata pe spate cu siguranta pe partea superioara). Eu am o surubelnita scurta nu foarte lata cu varful indoit la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu. Lateral pe mufa ai un locas dreptunghiular. Impingi de mufa sa intre mai tare pe senzor, bagi in locul indicat o surubelnita lata, o rasucesti putin in orice parte pana auzi un usor click si tragi de mufa afara. :D

dsc00589mu1.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema de foarte mult timp la care nu ii gasesc rezolvarea.in fiecare zi cand pornesc masina in variaza turatia la relanti si scoate un fum alb intepator si se aude supapa egr daca plec cu masina nu mai face un timp daca ma opres la un semafor sau stop...incepe sa faca din nou in mers se si inneaca masna asa parca cneva i-ar lua aeru si scoate un fum negrusi cand trage mai bine adica fara sa se innece ...scoate un fum negru dens.am fost la service mi-a zis ca pe testar nu da nici o eroare.ar putea sa fie din cauza acestui senzor oricum cred ca odata a fost schimbat nu mai tin bine minte eu sunt in spania acum si problem asta am avuto si in romania acolo mecanicu mi-a facut smcherie frumuasa mi-a deconectat mufa de la un facum care se afla pe sub borcanu de la apa si masina mergea normal pana acum ceva timp cand a inceput sa nu mai traga asa de bine...si sa scoata fum m-am uitat pe acolo pe la furtunasele alea si atunci am vazut mufa scoasa cum am puso a inceput sa se auda supapa egr si sa scoata fum.vreau sa stiu si eu unde as putea sa umblu la ce sa ma uit ce sa schimb sa le iau din aproape in aproape ca aici la service mai bine nu te duci nu iti face nimic la masina si iti ia si bani mie mi-a luat 60 de euro pt tester si nu stiu ce zicea el ca acurata..deci daca poate sa ma ajute cineva raman recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai vad un astfel de post al tau, il sterg si te alegi si cu un warning frumos.

Ia o gura de aer, inspira adanc si formeaza niste propozitii din varza ce ai postat-o mai sus! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult pt raspuns esti foarte dragut.

am o problema la care nu ii gasesc rezolvarea.de vre-un an de zile imi variaza turatia la relanti si scoate un fum alb.in mers se mai inneaca si scoate un fum negru dens.acum jumatate de an am fost la service si mi-a schimbat debitmetru de aer dupa care un senzor nu stiu sigur daca g62 si pana la urma a schimbat si supapa egr.toate bune si frumoase am plecat cu masina in spania.masina a mers bine pe drum fara probleme tragea bine nimic de comentat.dupa vreo 2 luni de mers pe aici a incepu sa scoata un fum negru dens si sa nu mai traga asa de bine.m-am uitat pe la furtunase sa nu fie vreunu scos si nu era nici unu scos dar era o mufa de la o supapa,nu stiu cum se numeste se afla sub borcanu de apa.am conectat supapa si din nou am ajuns la aceeasi problema,imi variaza turatia si motoru da sa se opreasca isi revine si tot asa.e bine domnu cosmin???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu acea supapa.

Rolul ei este sa trimita apa pentru incalzirea motorinei si e posibil sa fie defecta.

Ca pret informativ- la Volksman e cam 30-40 de lei iar pentru inlocuire ai nevoie de 1 patent mai mare si de putina indemanare .

Scoti capacul de la motor , desfaci furtunul de vacuum ce intra in ea , slabesti cu patentul colierele (pe rand) si o dai afara. Vezi ca o sa curga putin antigel.

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca vb de aceeasi supapa am sa fac o poza si poate poti sa imi spui cum se numeste si daca vb de aceeasi.ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am cum sa fac poza pt ca nu pot sa bag aparatu pe acolo.supapa asta este exact sub furtunul ala din plastic care vine de la intercooler.intra in ea un furtunas si o mufa.ai idee cum se numeste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e valva N18 care actioneaza supapa EGR. Uite o poza cam incomod facuta.

post-15891-1249024749_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult.asta este supapa.eu am schimbat supapa egr.a fost luata de la adezmembrari.acum nu stiu ce sa cred mecanicu cand a schimbato eu nu mi-am dat seama da el imi scosese mufa de la valva asta care actioneaza egr-ul.sa fie oare ea defecta?i-am spus altui mecanic de problema mea pt ca eu am plecat din tara si am venit in spania.pe drum a mers ok cu mfa scoasa.ajuns aici am un exec de fum negru.m-am uitat pe la furtunase si am descoperit mufa scoasa.am puso si am aceeasi problema ca innainte variaza turatia si scoate un fum alb.am intrebat daca nu poate sa fie valva asta defecta si mia zis ca daca era valva defecta nu trebuia sa traga aer adica daca pui degetu si acoperi furtunasu de la egr sa nu simti ca trage.ce sa fac ca aici nu am deloc incredere in mecanici mi-au luat bani degeaba de vreo 2 ori.sa schimb valva sau sa schimb supapa egr.multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!